Geri git   Skoda Forum ve Yardımlaşma Platformu / Skoda Turkey > SKODATURKEY TEKNİK SERVİS > Fabia II

Fabia II Bu modele ait sorular, sorunlar, çözümler...

User Tag List

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 31-12-2016, 10:27:38   #1
non_stop
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 10-12-2016
Bulunduğu yer: kahramanmaraş
Yaş: 28
Ad - Soyad: mustafa
Otomobil: Fabia II 1.2 HTP
Mesaj: 12
Ettiği teşekkür: 6
Üye 2 mesajında 4 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

2013 Fabia Ambition 1.2 HTP motor benzin-lpg araca sahibim. Aracım 48.000 Km'de düzenli olarak bakımlarını ve eksiklerini elimden geldiğince gidermeye çalıştım. Son zamanlarda aracımın motor sesi artmaya başladı ve dizel motor gibi ses çıkarıyor. Araç performansı gayet iyi hiç bir sıkıntı yok fakat ses beni iyice rahatsız etmeye başladı.
non_stop isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 31-12-2016, 12:02:01   #2
DDŞ
Deli Oğlan
 
DDŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03-01-2014
Bulunduğu yer: Angara
Yaş: 24
Ad - Soyad: Doğukan D. ŞENKAL
Otomobil: Fabia I 1.4 TDI
Mesaj: 9,305
Ettiği teşekkür: 3,895
Üye 1,884 mesajında 2,848 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 89 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

Yatak vurmaktan egzantrik zinciri bollasmasina kadar bircok sebebi olabilir. Ivedilikle usta gormeki


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
DDŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
DDŞ Nick'li kullanıcıya bu mesajı için teşekkür eden üyemiz
non_stop (31-12-2016)
Alt 31-12-2016, 14:14:13   #3
radnuf
Kıdemli ST Üyesi
 
radnuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10-11-2014
Bulunduğu yer: Sakarya
Yaş: 26
Ad - Soyad: Serdar ŞAHİN
Otomobil: Fabia II 1.2 HTP
Mesaj: 81
Ettiği teşekkür: 12
Üye 13 mesajında 15 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

htp araçlar genel olarak 3 silindirli olduğu için sesi zaten öyle geliyor ama siz ses arttı diyorsanız bi şey diyemeyeceğim tabi..
radnuf isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
radnuf Nick'li kullanıcıya bu mesajı için teşekkür eden üyemiz
non_stop (31-12-2016)
Alt 31-12-2016, 16:44:59   #4
SKODAFABİA2
Fabia Mareşali
 
SKODAFABİA2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04-02-2016
Bulunduğu yer: ERZURUM
Ad - Soyad: ALİ
Otomobil: Fabia II 1.2 HTP
Mesaj: 258
Ettiği teşekkür: 28
Üye 40 mesajında 47 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 6 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

Alıntı:
radnuf´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
htp araçlar genel olarak 3 silindirli olduğu için sesi zaten öyle geliyor ama siz ses arttı diyorsanız bi şey diyemeyeceğim tabi..
Malesef hocam bizim 3 silindirliler dizel gibi değil de 3.0 litrelik v6 atmosferik gibi ses yapıyor

Bende Erzurum'dayım aracım yoğun soğuk altında ve kullanmıyorum da yalnızca akü için çalıştırıyorum belirli aralıklarla. En son çalıştırdığımda motordan takur tukur ses geldi.

Dedim inşallah bi sorun olmaz. 20 dk çalıştıktan sonra düzeldi ama soğuk (-30 u görüyoruz) mahvediyor arabayı.
SKODAFABİA2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 31-12-2016, 16:54:53   #5
non_stop
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 10-12-2016
Bulunduğu yer: kahramanmaraş
Yaş: 28
Ad - Soyad: mustafa
Otomobil: Fabia II 1.2 HTP
Mesaj: 12
Ettiği teşekkür: 6
Üye 2 mesajında 4 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

Bir usta bana araç belli bir devirden sonra htp ye geçiyor ses htp den sonra artıyor htp ile ilgili bir arıza var arabayı bırak hafta içi gel al en az 1.000 lira masraf çıkar dedi bende şimdi araba ile işim olduğunu sonra getireceğimi söyledim çıktım çok inandırıcı gelmedi söyledikleri
non_stop isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 31-12-2016, 16:55:38   #6
radnuf
Kıdemli ST Üyesi
 
radnuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10-11-2014
Bulunduğu yer: Sakarya
Yaş: 26
Ad - Soyad: Serdar ŞAHİN
Otomobil: Fabia II 1.2 HTP
Mesaj: 81
Ettiği teşekkür: 12
Üye 13 mesajında 15 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: Aracım Dizel gibi ses çıkarıyor

Alıntı:
SKODAFABİA2´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Malesef hocam bizim 3 silindirliler dizel gibi değil de 3.0 litrelik v6 atmosferik gibi ses yapıyor

Bende Erzurum'dayım aracım yoğun soğuk altında ve kullanmıyorum da yalnızca akü için çalıştırıyorum belirli aralıklarla. En son çalıştırdığımda motordan takur tukur ses geldi.

Dedim inşallah bi sorun olmaz. 20 dk çalıştıktan sonra düzeldi ama soğuk (-30 u görüyoruz) mahvediyor arabayı.
Yahu hocam sonradan geçtiyse o soğuktandır. Bizim burada bile -7 yine görünce neler oluyor neler. Ki siz -30 diyorsunuz. Motor yağı bile donduğu için motor yağı ısıtana kadar normalmis o sesler. Isınınca geçiyorsa sıkıntı yok bence
radnuf isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Saat: 01:20:41


Design By: KA®ANLIK
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.
Her hakkı SkodaTurkey.com Forumuna aittir