Geri git   Skoda Forum ve Yardımlaşma Platformu / Skoda Turkey > SKODATURKEY TEKNİK SERVİS > Fabia I

Fabia I Bu modele ait sorular, sorunlar, çözümler...

User Tag List

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 08-05-2012, 15:50:30   #1
erciyes
Kıdemli ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 08-05-2012
Bulunduğu yer: Kayseri
Yaş: 37
Ad - Soyad: Kayseri
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 52
Ettiği teşekkür: 0
Üye 5 mesajında 12 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

Merhaba arkadaşlar 1.4 68hp fabia ile şehir içi 0,25 ile 0,28kuruş arası lpg yakıyorum sizlerin yakıtları ne durumda yardımcı olurmusunuz?
Genelde lpg yi PO'dan alıyorum. en son litre fiyatını po'dan 2,51tl'den 30 liralık aldım.
erciyes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 20:34:05   #2
oxmoxtox
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 15-04-2012
Bulunduğu yer: van
Ad - Soyad: serhat
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 41
Ettiği teşekkür: 0
Üye 4 mesajında 4 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

1.4 tdi var bende ortalama şehir içi de kullanıyorum.kmde 22 kuruş yakıyor
oxmoxtox isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 22:51:17   #3
sercan55
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 01-10-2011
Bulunduğu yer: -
Ad - Soyad: sercan
Otomobil: Hyundai
Mesaj: 44
Ettiği teşekkür: 15
Thanked 1 Time in 1 Post
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

siz bu miktarları nasıl yakıyosunuz arkdaşlar şehiriçi bende de 2001 68lik var sehir içi 30 40 arası yakıyorum genelde 33 35 felan yakıyorum gerçi değişen parçalar oldu yakıt azalmış olabilir ama yinede size göre çok fazla yakıyo
sercan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 23:12:22   #4
erciyes
Kıdemli ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 08-05-2012
Bulunduğu yer: Kayseri
Yaş: 37
Ad - Soyad: Kayseri
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 52
Ettiği teşekkür: 0
Üye 5 mesajında 12 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

Alıntı:
sercan55´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
siz bu miktarları nasıl yakıyosunuz arkdaşlar şehiriçi bende de 2001 68lik var sehir içi 30 40 arası yakıyorum genelde 33 35 felan yakıyorum gerçi değişen parçalar oldu yakıt azalmış olabilir ama yinede size göre çok fazla yakıyo

merhaba hocam;
bahsettiğiniz değerler BENZİN değerlerimi acaba orayı anlamadım ben
benim aracımla aynı sizin aracınız da ben çok yakın mesafe kullanıyorum aracımı ev-iş 3 km ve o 3 kmde 3 ışıkta bekliyorum 1'er dk nerden baksanız sinir bozucu.3 km sonra işteyim tam aracım ısınıyor kontak kapatıyorum. ama 10-15 şehir içi uzun mesafe kullanayım yine ışık bekleyim inanın o zaman yakıtım 0,23-0,24 kuruş arası geziniyor. Aracımı sakin kullanıyorum 2500 devirde vites değiştiriyorum lastik ölçülerim 175/65/14 bütün bakımları tamam benim aracımın, üzerinde lovata lpg sistemi var.
erciyes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 23:34:44   #5
sercan55
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 01-10-2011
Bulunduğu yer: -
Ad - Soyad: sercan
Otomobil: Hyundai
Mesaj: 44
Ettiği teşekkür: 15
Thanked 1 Time in 1 Post
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

benzin değil LPG kullanıyorum bende 3000 devirde vites atıyorum bende dediğim oranlarda yakıyorum lastik havasını felan bilmiyorum ama çok yakıyo tüpcüye gidiyorum böyle böyle diyorum normal herkes öyle yakıyo diyolar. Bi kaç parça değiştirdim arabada ustam o parçaların yakıtı etkiledğini ve benimkilerin kötü olmuş olduğunu söyledi bakcaz artık yeni gaz aldığımda miktara
sercan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 23:43:09   #6
erciyes
Kıdemli ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 08-05-2012
Bulunduğu yer: Kayseri
Yaş: 37
Ad - Soyad: Kayseri
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 52
Ettiği teşekkür: 0
Üye 5 mesajında 12 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

Alıntı:
sercan55´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
benzin değil LPG kullanıyorum bende 3000 devirde vites atıyorum bende dediğim oranlarda yakıyorum lastik havasını felan bilmiyorum ama çok yakıyo tüpcüye gidiyorum böyle böyle diyorum normal herkes öyle yakıyo diyolar. Bi kaç parça değiştirdim arabada ustam o parçaların yakıtı etkiledğini ve benimkilerin kötü olmuş olduğunu söyledi bakcaz artık yeni gaz aldığımda miktara

hangi parçalar hocam biliyormusunuz onları
erciyes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-05-2012, 23:45:14   #7
sercan55
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 01-10-2011
Bulunduğu yer: -
Ad - Soyad: sercan
Otomobil: Hyundai
Mesaj: 44
Ettiği teşekkür: 15
Thanked 1 Time in 1 Post
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

eksantrik zincir ve lambda sensor değişti
sercan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-05-2012, 00:07:24   #8
erciyes
Kıdemli ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 08-05-2012
Bulunduğu yer: Kayseri
Yaş: 37
Ad - Soyad: Kayseri
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 52
Ettiği teşekkür: 0
Üye 5 mesajında 12 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

Alıntı:
sercan55´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
eksantrik zincir ve lambda sensor değişti

benim aracımında eksantirik zinciri değişti ses yapıyordu ama lambda sensörü nedir bilmiyorum hocam açıkcası pahalı birşey mi acaba eğer ciddi anlamda yakıtı etkileyecek birşeyse baktırayım bende
erciyes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-05-2012, 00:39:50   #9
sercan55
ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 01-10-2011
Bulunduğu yer: -
Ad - Soyad: sercan
Otomobil: Hyundai
Mesaj: 44
Ettiği teşekkür: 15
Thanked 1 Time in 1 Post
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

bosh marka taktırdık bız 200tl ye ama sizin yakıt miktarınız zaten az öyle bi problem olcağını sanmıyorum.Yakıt oksijen karışımını ayarlıyormuş sanırım o parça
sercan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-05-2012, 01:13:30   #10
erciyes
Kıdemli ST Üyesi
 
Üyelik Tarihi: 08-05-2012
Bulunduğu yer: Kayseri
Yaş: 37
Ad - Soyad: Kayseri
Otomobil: Fabia I
Mesaj: 52
Ettiği teşekkür: 0
Üye 5 mesajında 12 kez teşekkür almıştır
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Standart Cevap: 1.4 fabianiz ne kadar yakiyor acaba ?

Alıntı:
sercan55´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bosh marka taktırdık bız 200tl ye ama sizin yakıt miktarınız zaten az öyle bi problem olcağını sanmıyorum.Yakıt oksijen karışımını ayarlıyormuş sanırım o parça
anladım teşekkür ederim hocam
benim aklıma takılan birşey var ben aracımı yeni aldığımda ciddi anlamda yakıt problemim vardı. bir arkadaşım boğaz kelebeğini temizleyelim dedi sonuçta usta tamam dedim temizlendi. Zaten problemler çözülmeyince yani yakıt sıkıntısı büyük sözü dinleyip artık servise götürmeye başladım. Geçenlerde yağ değişimi için serviste usta ile konuşurken boğaz kelebeğinden konu açıldı temizlesek mi acaba dedim. Servisteki usta da dedi ki biz boğaz kelebeğini temizlemek için müşterimizden imza alıyoruz dedi neden dedim boğaz kelebeği temizlemek bize sıkıntı yaratabiliyor dedi bazen düzen tutmuyor dedi ve yeniside çok pahalı dedi o yüzden sizin isteğiniz üzerine yapıldığını yazılı hale getirmek için (yani kendilerini garanti altına almak için) dedi. bu konu ile ilgili bir fikriniz varmı sizin
erciyes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Saat: 23:52:00


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Her hakkı SkodaTurkey.com Forumuna aittir