škodaturkey.com

SKODA MODELLERİ => Favorit & Felicia => Konuyu başlatan: lrfan - 11 Aralık 2010, 21:10:16

Başlık: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: lrfan - 11 Aralık 2010, 21:10:16
Fotogalerie

Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: mxdemirel - 11 Aralık 2010, 21:15:57
ugurakar ın favoritini unutmuşunuz ırfan hocam ! :)
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: gokcen59 - 11 Aralık 2010, 22:20:35
Silverline'ım olsun isterdim :(
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: alwaysloser - 12 Aralık 2010, 00:51:52
bende glxi olsun isterdim hemde sunrooflu
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: mertcankar - 13 Aralık 2010, 11:38:41
GLXi LXi derken?? sonundaki (i) injection (enjeksiyon) değildir heralde :D ilk defa görüyorum
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: Ugur A. - 13 Aralık 2010, 12:23:24
Alıntı yapılan: mertcankar;167262
GLXi LXi derken?? sonundaki (i) injection (enjeksiyon) değildir heralde :D ilk defa görüyorum
Türkiye' ye ithal edilmedi ancak Avrupa' da katalitik konvertör kullanabilmek için tek nontadan enjeksiyonlu modelleri üretildi ve satıldı Favorit' in.:wnk:
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: mertcankar - 14 Aralık 2010, 12:24:32
ben anlamıyorum ya o senelerde bmw mercedes'in birçok modelinde enjeksiyon kullanılırken diğer markalar neden kullanmamış skoda renault vs 1998 modele kadar karbüratör kullanan modeller var belki daha da fazladır. markaları kıyaslamıyorum yanlış anlaşılmasın göz var nizam var karbüratör ve enjeksiyon arasında dağlar kadar fark var maliyetin çok fazla olduğunu da sanmam. favoritimde enjeksiyonlu motor olsaydı ne lpg taktırırdım ne de satardım :))
Başlık: Cevap: Gıcır gıcır Favo'lar
Gönderen: Ugur A. - 14 Aralık 2010, 12:31:03
Alıntı yapılan: mertcankar;167808
ben anlamıyorum ya o senelerde bmw mercedes'in birçok modelinde enjeksiyon kullanılırken diğer markalar neden kullanmamış skoda renault vs 1998 modele kadar karbüratör kullanan modeller var belki daha da fazladır. markaları kıyaslamıyorum yanlış anlaşılmasın göz var nizam var karbüratör ve enjeksiyon arasında dağlar kadar fark var maliyetin çok fazla olduğunu da sanmam. favoritimde enjeksiyonlu motor olsaydı ne lpg taktırırdım ne de satardım :))
O dönemlerde enjeksiyon pahalı bir sistemdi ve ucuz otomobil üretmek isteyen fabrikalar tercih etmediler. Üstelik arıza yapma ihtimalleri de yüksek idi ve karbüratör daha basit ve ucuz bir yol idi. Yoksa Mercedes' in 1970' li modellerinin bir çounda mekanik de olsa enjeksiyon sistemi uygulamaları var.:wnk: