škodaturkey.com
GENEL => Satıyorum - Arıyorum => Konuyu başlatan: seyyah - 22 Aralık 2010, 10:16:01
-
Bir süredir aracım yok. Bugün işe gelirken arkasında satılık yazan favorit gördüm. Şimdilik arba alana kadar ayağımı yarden kese diye düşündüm. Biraz önce aradım ama kilometresini sormayı unuttum. Her zamanki satıcı takdikleri. Motoruna ve ön takımına yapılan masrafları sıraladı. Aracın modelinin en dolusu glxi modeli olduğunu söyledi. Enjeksiyonlumu dedim. Bilmiyorum bende bir yıldır kullanıyorum dedi. Silver line modeli dedi ama koyu gri silver line varmı dedim bilmiyorum dedi. Tüp ruhsata işli. Muayene 2011 6. aya kadar varmış. 5000 TL ama pazarlık payı var dedi. Değişen varmı dedim aldığımda tampon kırıktı yaptırdım dedi. Ayrıca arka kısımda çok küçük bir kısımda boya kabarması varmış. Muayenenin tüvdemi eski sistemdemi yapıldığını sordum. Aracın 1 yıldır kendisinde olduğunu paraya sıkışan birinden aldığını muayenenin kendisinden önce yapıldığını söyledi.
1. Ayağımı yerden kessin diye favorit alayımmı yada 5-6 ay bekleyip daha yüksek model birşey mi alayım?
2. Favoritte glxi var mı yada o kısım boş kalmasın diye felicia etiketi mi yapıştırmış?
3. Koyu gri hatta yanlış gürmediysem kahverengiya yakın renkte silver line donanımı var mı?
4. Bu adam aracın özelliklerine bu kadar mı ilgisiz yada çakal satıcı mı?
5. Fabiadan sonra favoritte zorluk çekermiyim?
6. Bu ahval ve şerait altında tekrar soruyorum: Ayağımı yerden kessin diye favorit alayımmı yada 5-6 ay bekleyip daha yüksek model birşey mi alayım?
-
5-6 ay bekle bence :)
-
...Aracın modelinin en dolusu glxi modeli olduğunu söyledi. Enjeksiyonlumu dedim. Bilmiyorum bende bir yıldır kullanıyorum dedi
Uzak durulacak bir tip kanımca.
...Silver line modeli dedi ama koyu gri silver line varmı dedim bilmiyorum dedi
Hiç bir şekilde Škoda' dan anlamayan birisi.
1. Ayağımı yerden kessin diye favorit alayımmı yada 5-6 ay bekleyip daha yüksek model birşey mi alayım?
Favorit kötü değildir. Temizse, masraf açmayacaksa, alınabilir.
2. Favoritte glxi var mı yada o kısım boş kalmasın diye felicia etiketi mi yapıştırmış?
Favorit' te GLX var GLXi yok. CZ' de var ama TR' ye hiç ithal edilmedi.
3. Koyu gri hatta yanlış gürmediysem kahverengiya yakın renkte silver line donanımı var mı?
Silverline gri renktir ve tek tondur. Açığı, kapalısı, numaralısı yoktur.
(http://media.novinky.cz/167/101673-original-vnray.jpg)
4. Bu adam aracın özelliklerine bu kadar mı ilgisiz yada çakal satıcı mı?
Bilmediği bir aracı almış, bir an önce satmanın peşinde gibi geldi bana.
5. Fabiadan sonra favoritte zorluk çekermiyim?
Hidrolik direksiyonu yoktur, elektrikli camı yoktur. Bunlar zorlayabilir seni.
6. Bu ahval ve şerait altında tekrar soruyorum: Ayağımı yerden kessin diye favorit alayımmı yada 5-6 ay bekleyip daha yüksek model birşey mi alayım?
5-6 ay bekleyip daha yüksek bir şey alma şansın varsa, bence öncelikli olarak bunu düşün. Yok acil otomobil lazım diyorsan Favorit gayet iyidir. Ancak Favorit artık epey eskidi ve piyasada temizini bulmak epey zor.
-
Tofaş gibi korkusuzca alınacak araçlar varken insanlar neden Favorit arar anlamam :D Arabayı baştan ayağa yaptırsan, baskı balatasından frenlere, bujilerden alt takımları komple yenilemeye, 300 falan tutar :D :D
-
Tofaş gibi korkusuzca alınacak araçlar varken insanlar neden Favorit arar anlamam :D Arabayı baştan ayağa yaptırsan, baskı balatasından frenlere, bujilerden alt takımları komple yenilemeye, 300 falan tutar :D :D
Orijinal parçalarla Favorit' i 2 senede bir kere bu tarz bakıma sokarsın; TOFAŞ kuşlarını senede 2 kere.:wnk:
-
Hidrolik direksiyonu yoktur, elektrikli camı yoktur. Bunlar zorlayabilir seni.
Camların elektrikli olduğunu söyledi. Hepsi mi dedi:++: Yooo ikisi dedi.
-
Neyse zaten sadece düşünce idi kafamdan attım.
-
Camların elektrikli olduğunu söyledi. Hepsi mi dedi:++: Yooo ikisi dedi.
Ondan emin değilim. İlk gelen Blackline ve Silverline araçlarda camlar manueldi. Sonradan değiştirilmişse bilemiyorum. Belki de sonradan yaptırıldı.
-
Belki de sonradan yaptırıldı.
Sonradan olabilir. Çünkü arabasının geçmişini oda bilmiyor.
-
Bu aralar arabam olmadığı için hemen hemen bütün ilanlara bakıyorum. Linkteki aracın satıcısıyla görüştüm. Araç kayınbiraderininmiş. Kendisinin renault 19 varmış. Aracı satmaya kalkınca kayınbiraderi benimkini sat üstünü sana vereyim 19 benim olsun demiş. Km doğrumu dedim. Bende bilöiyorum ama 93 model aracın kmsiyle neden oynansın dedi. Yalnız 150-200 ön takım masrafı var dedi. Kazası yok dedi. Ama 93 model aracın ufak tefek vardır diye düşünüyorum. GLX olup olmadığını sordum. Arabada GLX yazıyor ama ayrıntısını bilemem dedi. Ruhsatta yazıp yazmadığını sordum. Dikkat etmemiş ama yanlış hatırlamıyorsam sadece forman yazıyordu dedi. Benim anladığım kadarıyla 150-200 masrafı var dediğne göre son fiyat olarak masrafları düşelim 4500 TL olur diyecek.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-bu-modelde-bu-temizlikte-bu-fiyata-yok-41025621/detay
-
Bu aralar arabam olmadığı için hemen hemen bütün ilanlara bakıyorum. Linkteki aracın satıcısıyla görüştüm. Araç kayınbiraderininmiş. Kendisinin renault 19 varmış. Aracı satmaya kalkınca kayınbiraderi benimkini sat üstünü sana vereyim 19 benim olsun demiş. Km doğrumu dedim. Bende bilöiyorum ama 93 model aracın kmsiyle neden oynansın dedi. Yalnız 150-200 ön takım masrafı var dedi. Kazası yok dedi. Ama 93 model aracın ufak tefek vardır diye düşünüyorum. GLX olup olmadığını sordum. Arabada GLX yazıyor ama ayrıntısını bilemem dedi. Ruhsatta yazıp yazmadığını sordum. Dikkat etmemiş ama yanlış hatırlamıyorsam sadece forman yazıyordu dedi. Benim anladığım kadarıyla 150-200 masrafı var dediğne göre son fiyat olarak masrafları düşelim 4500 TL olur diyecek.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-bu-modelde-bu-temizlikte-bu-fiyata-yok-41025621/detay
1- Kafadan, bagajda işlem var, hem de acemi servis yapmış. Amblemler yanlış yerlerde. 135L' de ortada Škoda amblemi yoktur. Üstelik Favorit-Forman arka silecekleri o şekilde değildir. Hafif kıvrıktır ve tam ters tarafa yatarak durur. Bunlar Lada Samara' nınkini takmışlar yanılmıyorsam.
2- GLX falan değil. Bildiğin 135L. GLX' lerin kapı iç kısımları böyle değil.
3- Sağ-ön paspasa dikkat edersen, hafif bombe yapmış. Lastik tamir edilirken öküz tamirciler gidip gidip şaseye ait olmayan o parçaya takarlar krikoyu, bijonları sıkarken de o kısmı yamulturlar.
-
Araçdan ne beklediğiniz çok önemli.bekletilerinizi gözden geçirirseniz cevabınızı kendiniz bulabilirsiniz.Ama yinede masrafsız olanını tercih edi derim ama bu tamamen duygusal bir mevzu.
-
1- Kafadan, bagajda işlem var, hem de acemi servis yapmış. Amblemler yanlış yerlerde. 135L' de ortada Škoda amblemi yoktur. Üstelik Favorit-Forman arka silecekleri o şekilde değildir. Hafif kıvrıktır ve tam ters tarafa yatarak durur. Bunlar Lada Samara' nınkini takmışlar yanılmıyorsam.
2- GLX falan değil. Bildiğin 135L. GLX' lerin kapı iç kısımları böyle değil.
3- Sağ-ön paspasa dikkat edersen, hafif bombe yapmış. Lastik tamir edilirken öküz tamirciler gidip gidip şaseye ait olmayan o parçaya takarlar krikoyu, bijonları sıkarken de o kısmı yamulturlar.
Yorumlar için teşekürler. İlanı olsa Başlıktaki favorit için de yorumlarını görmek isterdim. Bu arada bugün tekrar baktım rengi normalmiş. Son yağmurlardan sonra alet kendine gelmiş. Ama Bağaj kapısı cam kenarlarında hafif boyak kalkmaları hatta paslanmaya başlayacak yerler var.
-
Yorumlar için teşekürler. İlanı olsa Başlıktaki favorit için de yorumlarını görmek isterdim.
Fotoğraflarını çek, koy buraya, görebiliyorsak bir şey, yazarız.:wnk:
...Bağaj kapısı cam kenarlarında hafif boyak kalkmaları hatta paslanmaya başlayacak yerler var.
Demek ki bagaj kapağı hiç işlem görmemiş zira bagaj kapaklarında kronik bir paslanma hatta çürüme vardır. Belki de kapağı kaldırıp cam kenarlarına içeriden baksan çürümeler daha da belirgindir.
-
Demek ki bagaj kapağı hiç işlem görmemiş zira bagaj kapaklarında kronik bir paslanma hatta çürüme vardır. Belki de kapağı kaldırıp cam kenarlarına içeriden baksan çürümeler daha da belirgindir.
Paslanma iyi birşeymi kötü birşeymi? Demek ki: Paslanma varsa işlem görmemiş. Ama paslanmışsa korazyon başlamış.
-
Paslanma iyi birşeymi kötü birşeymi? Demek ki: Paslanma varsa işlem görmemiş. Ama paslanmışsa korazyon başlamış.
Paslanma varsa, en azından bagaj kapağında bir işlem olmadığının işareti oalrak iyi bir emaredir; ancak bu da paslanmanın iyi bir şey olduğu anlamına tabii ki gelmez.:wnk:
-
Bencede 5-6 ay bekleyin..Uğraşacak adam için favorit alınır ama uğraşamayacak kişi için işkencede olabilir..
Forumda satan birisi vardı.Onun arabasını alsan mesela dipçik gibiydi gördüğüm kadarıyla..Öyle bir araçta her zaman denk gelmez..Zaten o da satmıştı hemen...
Bence beklenir..
-
Zaten almaya niyetli olsam şimdiye kadar alırdım ama can sıkıntısı işte elim boş kaldıkça bakıyorum. Bu arada favorit diye arama yaparken aşağıdaki yazıyı buldum. Ne kadarı doğru bilmem ama belki işine yarayan olur.
2. yada 3. el alacak olanların dikkatine ....
1. 1993 hariç daha eski modellerde tüp kullanılmamış olsun. Bu motorların sibop kayıtları LPG' ye uygun değildir.
2. 1989 Modeller de normal benzin kullanamazsınız.
3. Mümkünse 100.000 yi tamamlamamış olsun......
4. Motor yağına bakın, su veya antifiriz karışmamış olsun. Şöyle yapın. Yağ çubuğundan bir damla yağı selpak cinsi bir kağıt mendil veya havlu üzerine damlatın Su veya antifiriz karışıyorsa yağın etrafında daha büyük şeffaf veya mavimsi veya (Pembemsi) hare belirir. Bunun anlamı motorun conta yakmasıdır.
5.Antifiriz genleşme kabında su varsa ne şart altında olursa olsun bu aracı ASLA almayın. Ve siz siz olun antifiriz dışında hiçbir şekilde sıvı takviyesi yapmayın. Antifiriz kışın motorun donmasını, yazın ise serin tutarak hararet yapmasını kısmen önler Bunu akıldan çıkartmayın.
6. Sağ sol çamurlukların orjinal olmasına dikkat edin. Orjinallerin iç kısmı plastik benzeri bir kalın malzeme ile kaplıdır ve yol sesinin içeriye girmesi ile çürümeyi önler.
7. İki, iç ve dış çamurluğu birleştiren konsol sacının orjinal olmasına dikkat edin, değişmiş olanlar hemen ağız kaynaklarından belli olur. Değişmiş bir aracı ASLA almayın. Kafadan darbelidir. Aslına uygun yapılıp yapılmadığından emin olamazsınız.
8. Ön ve arka kapıları hızla çarparak kapatın akustik bir yankı duyarsanız içeride yada (http://forum.donanimhaber.com/m_15059997/tm.htm#) dışarıdan, o aracın tavanı değişmiştir. yani (http://forum.donanimhaber.com/m_15059997/tm.htm#) devriktir. Değişen tavan, kaynak nedeni A ve B direkleri içinde kubbe etkisini kesen yalıtım malzemesini yakar ve özellikle içeride özellikle cami kubbesi gibi yankı yapar.
9.Marş biyellere parmakla tıklatın. TOK bir ses içi doluymuş gibi ses vermesi gerekir. Boş gaz tenekesi gibi ses veriyorsa ya çürümeden yada darbeden marş biyeller değiştirilmiştir.
10. Bagaj halısını kaldırın ve aracın taban sacını göreceksiniz. Çoğu tamircide nokta kaynak olmadığından bu sacı bir darbe halinde değiştirmezler çekiçlerler. ve Tabi buda sırıtır. ufak tefek darbelerde sorun değildir ancak çekiçlenen bölge alttan iyi izalsyon yapılmadı ise kolay çürür Ancak darbe sert ise arka amortisör kulelerinin açılarını bozar ve bu da lastikleri içten veya dıştan yer, sık sık bilyaları bozar. Bu da ancak rot ayarları arka tekerlekler içinde yapılırsa ortaya çıkar. Eğer saç orjinali ile değiştirilmişse saç ek noktalarına sürülen macunlara bakın. Genellikle nokta kaynağı yapılan yerlerle eski orjinaller, kesinlikle izleri bir birini tutmaz. Şüphelendi isenin aracın mutlaka ön ve arka tekerlek (Kamber vb.) ayar açılarını kontrol ettirin.
11. Aracı forkrift' le kaldırın ancak öncesi alt yıkama yaptırın, aracın altı size aracın geçmiş tarihini bire bir yansıtır. Adeta okur bağırır nasıl yolda kullanılmış darbeler değişimler kazalar, darbeler sürtmeler gizli açık çürükler adeta canlı tarihtir. vb vb vb....
Tüm bunları yaptığınızda çok merak ediyorum içinize sinen bir 2. el araç bulabilecekmisiniz? (http://img.donanimhaber.com/image/s2.gif)
-
Bugün cuma namazı çıkışı biraz yolu uzattım. Başlığı açtık 1-2 resim çekeyim ayıp olmasın dedim. Demez olaydım başkasının aracının fotoğrafını çekmek zormuş. Sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissettim. Kalite biraz düşük olabilir cep telefonuyla çektim.
(http://img824.imageshack.us/img824/4976/39048910.jpg) (http://img824.imageshack.us/i/39048910.jpg/)
(http://img10.imageshack.us/img10/7883/72013745.jpg) (http://img10.imageshack.us/i/72013745.jpg/)
(http://www.yukle.tc)
(http://www.yukle.tc)
-
bende fotolar (2 tane) görünüyor!
-
bende fotolar (2 tane) görünüyor!
2 tane zaten.
-
sitenin kırmızılarından (başharfi ugurakar :)) benim mesajımdan önce fotolar görünmüyor demisti ama o mesaj şimdi yok silinmis ..
Tabi topigi okuyanlar bu haliyle ...
-
Resimleri tekrar yükledim. Muhtemelen upload sitesinden kaynaklanıyor.
-
Tofaş gibi korkusuzca alınacak araçlar varken insanlar neden Favorit arar anlamam :D Arabayı baştan ayağa yaptırsan, baskı balatasından frenlere, bujilerden alt takımları komple yenilemeye, 300 falan tutar :D :D
Aynen sizin gibi düşünen bacanağım, benim satılığa çıkardığım tertemiz Favorit'i almadı, gitti korkusuzca şahin aldı.
Korkusuzca aldığı Şahin ona öyle masraflar çıkardı ki, arabanın neresine dokunsanız elinizde kalıyor. Ha şura, ha bura, 20 TL şudur, 50 TL budur derken arabadan da tiksindi, elindekini avcundakini de bitirdi.
Haaa öyle 300 filan da tutmadı ayrıca... Şu dakkada 500'ü geçti masrafı. Devam ediyor çilesi..
-
Aynen sizin gibi düşünen bacanağım, benim satılığa çıkardığım tertemiz Favorit'i almadı, gitti korkusuzca şahin aldı.
Korkusuzca aldığı Şahin ona öyle masraflar çıkardı ki, arabanın neresine dokunsanız elinizde kalıyor. Ha şura, ha bura, 20 TL şudur, 50 TL budur derken arabadan da tiksindi, elindekini avcundakini de bitirdi.
Haaa öyle 300 filan da tutmadı ayrıca... Şu dakkada 500'ü geçti masrafı. Devam ediyor çilesi..
Benim 18 yaşındaki düldül(favorit) 5.000e pırıl pırıl gitti, karşı apartmandaki şahinine adam gözü gibi bakıyordu. çalışmasından anlaşılıyodu zaten artık hurdalığa gitmesi gerektiği, ama dışardan tertemiz orj çürüğü çarığı yok vermiş tamirciye lifte kaldırınca tamirci demiş ben buna 3000den fazla vermem alt takım komple çürümüş,dediğine göre 4000e anlaşmışlar 4000 lirada masraf yapmış tamirci ona tertemiz olmuş ama nereye kadar dayancak :)
-
Benim 18 yaşındaki düldül(favorit) 5.000e pırıl pırıl gitti, karşı apartmandaki şahinine adam gözü gibi bakıyordu. çalışmasından anlaşılıyodu zaten artık hurdalığa gitmesi gerektiği, ama dışardan tertemiz orj çürüğü çarığı yok vermiş tamirciye lifte kaldırınca tamirci demiş ben buna 3000den fazla vermem alt takım komple çürümüş,dediğine göre 4000e anlaşmışlar 4000 lirada masraf yapmış tamirci ona tertemiz olmuş ama nereye kadar dayancak :)
4000 TL masraf açacak Şahin olduğuna inanmıyorum, yalandır. En fazla 1000 liraya arabanın altında ne varsa toplanır Şahinde :)
-
O servisi biliyorum adam manyağı kuşların içini dışını tanıyor , etiket yapmış godfather kornası hella sisler gibi aksesuarlar boya motor kaporta düzeni falan filan 1000 liraya toplamıştır sadece alt takımı daha neleri var ciddi değiştirmiş arabayı :)
-
sitenin kırmızılarından (başharfi ugurakar :)) benim mesajımdan önce fotolar görünmüyor demisti ama o mesaj şimdi yok silinmis ..
Tabi topigi okuyanlar bu haliyle ...
Uğurakar hala yorum yapmadı.
-
bende fotolar (2 tane) görünüyor!
2 tane zaten.
sitenin kırmızılarından (başharfi ugurakar :)) benim mesajımdan önce fotolar görünmüyor demisti ama o mesaj şimdi yok silinmis ..
Tabi topigi okuyanlar bu haliyle ...
Resimleri tekrar yükledim. Muhtemelen upload sitesinden kaynaklanıyor.
Panik yok. Fotoğraflar görünüyor. Kendi mesajımı sildim kalabalık olmasın diye ama sizinkileri unutunca hepten karmakarışık oldu.:kiki:
Uğurakar hala yorum yapmadı.
Araç için "şurasında şu var, burasında bu var" diyemiyorum ama içime sindiğini de söyleyemem. Var bir gariplik ama çözemedim.
-
Araç için "şurasında şu var, burasında bu var" diyemiyorum ama içime sindiğini de söyleyemem. Var bir gariplik ama çözemedim.
Benim gördüğüm tek gariplik GLXİ. Muhtemelen felicia etiketi var. Bu arada camların otomatik olup olmadığına baktım. Cam kaldırma kolunun yerinde bir delik var. Sonradan dönüşüm yapılmış.
-
Benim gördüğüm tek gariplik GLXİ. Muhtemelen felicia etiketi var. Bu arada camların otomatik olup olmadığına baktım. Cam kaldırma kolunun yerinde bir delik var. Sonradan dönüşüm yapılmış.
Orjinalden de olsa o kapak var, kapak olması yanıltmasın sizi.
GLXi'de ki sonunda "i" ibaresi bilindiği gibi enjeksiyonu simgeler, Türkiye'ye Favorit/Forman kasasında hiçbiri orjinal enjeksiyonlu gelmedi var ama Türkiye'ye gelmedi. Anlamak çok kolay, kaputu kaldırılıp bakıldımı 1 sn'de anlaşılacak birşey zaten, önemli olan diğer kısımlar.
-
2 aydır satılmadı gitti. Hergün görüyorum. Şeytan arada bir aracım olmadığını fısıldayıp duruyor. En azından ayağın yerden kesilsin en kötü ihtimalle paraya ihtiyacın olunca az zararla satarsın diyor.:favo1:
-
Şimdi tekrar dikkatimi çekti, bu son iki fotodaki Favorit için konuşuyoruz değil mi? ve rengi metalik gri, Silver Line'nın aynısı gibi hatta rengi. Silver Line dışında o renkte ne GLX olur ne LX olur ne de başka, Silver Line desem değil lakin arka stopları karartılmış olması gerekir, karartılmamış stopluda Silver Line olmaz. Toplanmış araba o büyük ihtimal, tamamen melez birşey çıkartmışlar ortaya "bence". Ya da sadece arkadan darbeli en iyimser tahminle.
Ön çamurluk içlerine bakın, siyah davlumbaz olması lazım, davlumbaz yoksa iş daha çorba. Davlumbazı olmayan da ne Silver-Black line olur nede GLX, bunlar davlumbazlı paso, bunların dışındaki modeller direk sactır, davlumbaz olmaz orjinalden.
-
Vatandaşı daha önce aramıştım. Silver line demişti.
-
Vatandaşı daha önce aramıştım. Silver line demişti.
Stopları karartılmış olmak zorunda, karartılmamış stoplu Silver Line olmaz, yok. Değişimin nedenini bilmek lazım, değişmiş çünkü stopları.
-
Stopları karartılmış olmak zorunda, karartılmamış stoplu Silver Line olmaz, yok. Değişimin nedenini bilmek lazım, değişmiş çünkü stopları.
Hala satılmamış. Bazen kendi kendime 5000 liralık hatta 4750 bırakılacağı söylenmiş bir araba da da bu kadar üstünde durulmaz al bin diyorum. Ama bazende yaza kadar bekle o zaman daha iyisini alırsın diyorum.
-
Hala satılmamış. Bazen kendi kendime 5000 liralık hatta 4750 bırakılacağı söylenmiş bir araba da da bu kadar üstünde durulmaz al bin diyorum. Ama bazende yaza kadar bekle o zaman daha iyisini alırsın diyorum.
Derin bir kazası yoksa çokta önemli değil aslında, alınıp binilebilir neden olmasın. Böyle uygun fiyatlı arabaya binmeninde rahatlığı başka olur, kafan rahattır. Benim kuzenimde 80 küsür model Ford Taunus var, maksat ayağı yerden kessin mantığıyla alınıp kullanılan bir arabadır,kapısını bile kitlemiyor :rm:
-
Bu alet nasıl? Vatandaşı aradım 2. veya 3. sahibiymiş. 102000 km imiş. GLX olup olmadığından emin değil. Kilometresi orjinal mi dedim. Vatandaşın şarjı bitti.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-94masrafsiz-forman-42279629/detay/
-
Bu alet nasıl? Vatandaşı aradım 2. veya 3. sahibiymiş. 102000 km imiş. GLX olup olmadığından emin değil. Kilometresi orjinal mi dedim. Vatandaşın şarjı bitti.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-94masrafsiz-forman-42279629/detay/
1- Kesin ve net GLX değil.
2- Farların duruşundan önde işlem yapıldığı çok belli. İşlemi de hakkıyla yapamamışlar. Üstelik LX' ten itibaren ön tamponun altında spoyler olması lazım bunda yok.
3- Bagaj kapağı veya arka kısımda da işlem var. Logolar yok ve stopların kasayla birleştiği kısımdaki lastik conta yok.
4- Fotoğraflardan görülebildiği kadarıyla çürük yok. Çok genel olarak fena değil.
-
1- Kesin ve net GLX değil.
2- Farların duruşundan önde işlem yapıldığı çok belli. İşlemi de hakkıyla yapamamışlar. Üstelik LX' ten itibaren ön tamponun altında spoyler olması lazım bunda yok.
3- Bagaj kapağı veya arka kısımda da işlem var. Logolar yok ve stopların kasayla birleştiği kısımdaki lastik conta yok.
4- Fotoğraflardan görülebildiği kadarıyla çürük yok. Çok genel olarak fena değil.
Sağ ol. Bu açıklamadan sonra almıyorun. Nerdeyse işlem görmeyen yeri kalmamış.
-
Ön çamurluk içlerine bakın, siyah davlumbaz olması lazım, davlumbaz yoksa iş daha çorba.
Bugün yine gördüm. Davlumbaz var. Muhtemlen harbiden silver line bu alet.
-
1993 model alınınca kusursuz beklememk lazım zaten madem yaza daha iyi bir alabilceksiniz bunu 4500 e alın en kötü 4000 e satar yine o aracınızı alırsınız bu süre zarfında da arabasız kalmazsınız. (tabi büyük bir sorun çıkarmazsa size) :ok:
-
Az önce sahibiyle görüştüm. Mustang aracı varmış tamirciye bırakmış tamirci yapamamış. Parasınıda iade edmeyince aracı varmiş. Resim ilave etmeye çalışacak. Araçta lpg yok. Arka cam altında hafif çürüme varmış. Arka çamurluklar tekerlek üstlerinde hafif çürüme varmış. Ön çamurluklar biraz daha kötüymüş değişmesi gerekiyormuş. Ama motorda üfleme falan yok dedi. Yazan fiyattan ineceğini de söyledi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-1994-skoda-favorit-lx-bakmadan-gecmeyin-46546481/detay
-
Fotolardan sonra yorum yazmayı tercih ederim zira oradaki foto yabancı bir siteden araklama.:wnk:
-
Fotolardan sonra yorum yazmayı tercih ederim zira oradaki foto yabancı bir siteden araklama.:wnk:
:+1::+1:Aynen. Uğur Abim Doğru Söylüyor :ok:
-
Fotolardan sonra yorum yazmayı tercih ederim zira oradaki foto yabancı bir siteden araklama.:wnk:
Nasıl bir mantıktır ki bu bende anlamadım:confused:
Bende kalkim Ferrari ilanı vereyim öyle, öğretmenden temiz F355:rm: LPG işli ruhsata:rm:
-
LPG'ye gerek yok az yakıyor demiş :D Embesilmidir nedir, tövbe tövbe :D 1994 yılındaki bir otomobilden nasıl az yakmasını bekleyebilirsin..Hemde LPG'ye bile gerek kalmadan..Peh! :D
-
LPG'ye gerek yok az yakıyor demiş :D Embesilmidir nedir, tövbe tövbe :D 1994 yılındaki bir otomobilden nasıl az yakmasını bekleyebilirsin..Hemde LPG'ye bile gerek kalmadan..Peh! :D
Adam gibi kullanılırsa şehiriçi 8 lt/ 100 km tüketilebiliyor.:wnk:
-
Adam gibi kullanılırsa şehiriçi 8 lt/ 100 km tüketilebiliyor.:wnk:
Adam gibi kullanan kişi çok az olduğu için o arabada şehir içi 10 lt civarı görür..Bu seferde şehir içi 0.50 krş yakması anlamına gelir.Yani LPG'den az yakmamış olur..
Yoksa senin bir ara tüketim değerleri aklımdan çıkmış değil :D
-
Ayrıca "Paraya ihtiyacı olan birisi değilim. Sadece tamirciye gıcıklık olsun diye aldım. Zaten 3000 liralık arabada ne kadar masraf çıkar ki" demişti.:++:
-
Ayrıca "Paraya ihtiyacı olan birisi değilim. Sadece tamirciye gıcıklık olsun diye aldım. Zaten 3000 liralık arabada ne kadar masraf çıkar ki" demişti.:++:
Bir bakayım arabaya, ez aşağı 2500 liralık masraf çıkartırım ona.:xx:
-
Bir bakayım arabaya, ez aşağı 2500 liralık masraf çıkartırım ona.:xx:
Sen biraz daha insaflı çıktın. Ben 3000 e alıp 3000 masraf + LPG gibi bir masraf çıkar mı demiştim?
-
Sen biraz daha insaflı çıktın. Ben 3000 e alıp 3000 masraf + LPG gibi bir masraf çıkar mı demiştim?
"En aşağı" dedim zaten.:wnk:
-
uğur hocam yzadıklarınızı okudum eski arabamızın kesin glx olduğunu anladım glx evet diyordum ama ne fark varki döşemelerden başka diyordum ki öğrendim ince ayrıntıları :D
-
uğur hocam yzadıklarınızı okudum eski arabamızın kesin glx olduğunu anladım glx evet diyordum ama ne fark varki döşemelerden başka diyordum ki öğrendim ince ayrıntıları :D
LX ile GLX' in içi aynı. GLX' te merkezî kilit gibi bir-iki fark vardı bir de koltuk döşemelerinin ortasında biraz farklı bir kumaş vardı o kadar.:wnk:
-
merkezi kilit yoktu bizde sonradan taktırmıştık ama bir parça vardı içerde konsolda onu hiç görmedim başka glx lerde ledli bir görtergeydi devre göre yakıtı gösteriyordu yüksek devirde kırmızı ledler yanıyor biraz daha zorlarsan tiz bir sesle uyarı veriyordu ayrıca akü şarjını ve cam suyu seviyesinide gösteriyordu ve sağlıklı çalışıyordu acaba sonradan mı takılmıştır üzerinde skoda amblemide vardı bulabilirsem foto ekleyim :)
-
merkezi kilit yoktu bizde sonradan taktırmıştık ama bir parça vardı içerde konsolda onu hiç görmedim başka glx lerde ledli bir görtergeydi devre göre yakıtı gösteriyordu yüksek devirde kırmızı ledler yanıyor biraz daha zorlarsan tiz bir sesle uyarı veriyordu ayrıca akü şarjını ve cam suyu seviyesinide gösteriyordu ve sağlıklı çalışıyordu acaba sonradan mı takılmıştır üzerinde skoda amblemide vardı bulabilirsem foto ekleyim :)
Böyle bir donanım hiç bilmiyorum.:blm::hmm:
-
glx lerde ledli bir görtergeydi devre göre yakıtı gösteriyordu yüksek devirde kırmızı ledler yanıyor biraz daha zorlarsan tiz bir sesle uyarı veriyordu ayrıca akü şarjını ve cam suyu seviyesinide gösteriyordu ve sağlıklı çalışıyordu acaba sonradan mı takılmıştır üzerinde skoda amblemide vardı bulabilirsem foto ekleyim :)
Linkte 2 defa ekonomizer (ne demekse) gösterge diye belirtmiş. Sizin bahsettiğiniz gösterge bu olabilir.
-
valla bulkamadım foto yoksa koycaktım hiçte çekmedim zamanında foto :D ama ekonomizer gösterge olabilir çünkü devre göre turuncu yeşil ve kırmızı ledler yanıyordu üzerinde grefiksel olarak devrin yaklaşık değerini ledler sayesinde görebiliyorduk ayrıca cam suyu ve akü şarjını gösteriyordu hatta cam suyu kapağında 3 tane farklı uzunlukta metal elektrot vardı bulursam paylkaşırım kesin :)