škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A5 => Konuyu başlatan: tamirer - 29 Aralık 2010, 20:19:53
-
merhaba..ben yazın büyük bir ihtimalle yeni bir araba alacağım. aklımda 2 araba var sadece.ya corolla dizel yada octavia dizel elegant..corollayı bir kaç kez inceledim ve hatta test sürüşü yaptım. ancak hiç beğenmedim.halbuki önceden beri çok sevdiğim bir modeldi..ancak octavia hakkında bir fikrim yok..yardımcı olup fikirlerinizi söyleseniz sevinirim..
-
merhaba..ben yazın büyük bir ihtimalle yeni bir araba alacağım. aklımda 2 araba var sadece.ya corolla dizel yada octavia dizel elegant..corollayı bir kaç kez inceledim ve hatta test sürüşü yaptım. ancak hiç beğenmedim.halbuki önceden beri çok sevdiğim bir modeldi..ancak octavia hakkında bir fikrim yok..yardımcı olup fikirlerinizi söyleseniz sevinirim..
hocam octavianın arka koltuğuna oturun nede olsa SuperBnin kardeşi corolla artık afedersiniz ama altını doldurdu :D ben gözüm kapalı octavia alırım bende dil eğitimi için yurtdışına gideceğim için SuperByi sattım yoksa satmazdım bende şimdi octavia alıcam 2 ay sonra filan ama dediğim gibi octaviayı d segmenti olarak alın ve a4 ün verdiği bir konfor istiyorsanız octaviayı gözünüz kapalı seçin. octavia boyuyla arka koltuk mesafesiyle bile kendi boyutundaki araçlara fark atıyor. corollayı düşünmeden eleyin 1.4 d4d ile kalır :D biri 1.6 dizel diğeri 1.4 dizel bide hocam octavianın dizelinin ortalaması 4.4 müymüş neymiş corollada 4.3 filan ortalama benim arkadaşımda var yeni octaviadan 1300 km gittik :):rock1: size octaviayı tek kelimeyle tanımlayabilirim A4 :)
-
Bahadir bey, biz ne desek bos. Corolla'yi oven yuzlerce forum ve ileti bulabilirsiniz ama kendi gorusunuz bunun aksi yonde, bizde yuzlerce ileti ile size Octavia sahane bir arac deriz ama kendi gorusunuz bunun aksi yonde olabilir. Deneme surusu yapmak, ozellikle para vereceginizi hissettirince son derece kolay olur, onerim gidip bir Skoda bayinde test surusu yapmanizdir. Kendi degerlendirmeniz en dogrusu olacaktir.
-
Bahadır Arkadaşım test sürüşü yap ama corollayla yaptığına pişman olursun adamlar baya bozdu diyorum başkada bişey demiyorum. SuperB varken bende arkadaşımın octaviasına özendim ama model farkı için :D benim 2009 onun 2011 di :) ama gerçekten octaviayı sürmenize gerek yok oturun A4 e bindiğinizi zaten hissedeceksiniz.yurtdışında böyle birşey yapmışlardı zaten işadamlarına soruyorlardı markayı kapatıp SuperB için yapmışlardı böyle birşeyi bmw mercedes dedi herkes :D skoda artık eski skoda değil arkadaşlar 2 sene sonra görün seatta gidicek büyük ihtimal :( skoda vwni geçicek ilerde demedi demiyin :D
-
octavia 1.6 tdi ,o kadar.
-
Corollayı denemişin hocam, Octavia ilede bir test sürüşüne çık, daha az beğenirsen Octavia al ;)
-
çok teşekkür ederim herkese..sanırım gidip denemem lazım octavia'yı.
-
genelde 100 kişiye sorsanız 95 kişi corolla der ama ben oktavia diyen 5 kişinin içerisindeyim.
sizin sorduğunuz konuyu yaşamış bir kişiyim; arkadaşım yeni kasa corolla D4D dizel sıfır gibi tertemiz bir araba aldı ama memnun kalmadığı için sattı.
o zaman piyasada 1.6 dizel oktavia olmadığı için 1-2 ay araba arayıp Adana bayisinde bulduk arabayı Adanadan aldık.
şimdi arabadan çok memnun kullanıyor.
oktavianın bana göre tek handikapı var,tahminen 2012 de kasa değiştirecek.
-
Corolla geniştir ve rahattır..İç mekan olarak corolla daha ferah..
Ama hissettirdiği kalite hissi olarak octavia daha iyi..
Corolla heryerde görebileceğin bir araç olurken, octavia heryerde göremeyeceğin, trafikteki farklı bir otomobil olur.
-
Uzun bir inceleme ve test sürüşü :ok: İhtiyaçlar ve istekler farklıdır ;)
-
Elimden envai cesit arac gecti. Genel izlenimlerim su yonde:
Ford grubu:
Yuruyen aksam ve kaporta tas gibi, yolu tuttumu birakmiyor, dizel motorlari inanilmaz hassas ve yakit arizasina cok acik, benzinlileri esleniklerine gore daha cok tuketiyor, ic mekan kalitesi idare eder, trim sesi ve arabanin oradan buradan gelen seslerini teybe volum vererek yok etmek gerekiyor. Ikinci eli fiesta ve focus'ta basarili kalanlar facia.
Opel grubu:
Yuruyen aksam ve kaporta son derece saglam, amortisor var mi yok mu belli degil, elektrik arizasina cok acik, teknolojik otomatik sanzimanda basa her an bela olabilir, eski kasalari benzini tuketmiyor iciyor resmen, manuel dizelleri insan gibi kullanilirsa sorun cikartmiyor, ic mekan kalitesi vasat.
Honda grubu:
Sase kafada cok ciddi soru isaretleri birakiyor, yandan carpmalarda ikiye bolunen cok fazla araci var, motorunu (benzinli) oldurebilmek mumkun degil, ic aksam kalitesi ve gogusluk kalitesi genelde vasat, kasa degisimini cok gec yapiyor, son kasa haricindekilerin ic tasarimi 1980'lerden kalma, hizli yipraniyor, 3 sene sonunda her yerinden ses geliyor aracin, otomatigi benzin tuketiminde son derece bonkor, tam otomatik (tiptronik olmayan) sanzimanini oldurebilmek mumkun degil. Her durumda hastasi ve ikinci eli bulunuyor.
Toyota grubu:
Her anlamiyla ortalama bir arac icin bakilmasi gereken grup. Araclarin hic bir parcasi baska bir aracin parcasi ile ortak degil, her anlamda yedek parcada baglisiniz, alt takim ford ve opel'e gore daha hassas, Honda'dan daha basarili, sase olarak ise saglam ancak cok guvenmemekte fayda var, motor teknolojisi olarak Honda ile yarisir, ekonomi olarak ise bence en basarili firma (benzinlide), ic mekan kalitesi idare eder, ne cok iyi ne de vasat. Surus keyfi minimal, ben her seferinde bayginlik geciriyorum aracin icinde. Ikinci eli en basarili arac bana gore.
Renault grubu:
Ulkemin arabasi. Her donanim seviyesi, her keseye gore. Genelde keci gibi cikan araclari meshur (symbol, toros...). Plastik kalitesi tam bir facia, aracin icinde plastik bir seyler varsa 3-4 sene icinde eski halinden eser kalmiyor. Her modelinde belli kronik sorunlar oluyor, saglamlik olarak alt takim son derece iyi, sase ise son derece tartisilir (son megane haric). Surus keyfi yok, yol tutus az (son megane haric). Olabilecek en tutumlu dizel motoru yapmada en basarili firma, alinirsa 1.5 dci veya 1.6 16v motorunu almak gerek. Otomatik mi ? o da ne ? :). Donanimda en bonkor grup, cok donanima az para aliyorlar.
Peugeot-Citroen grubu
Hizli yipranan araclar. Sase kalitesi tartisilir, kaporta ise enerji emmek icin tasarlanmis ama bu en ufak kazalarda ciddi hasarlarin cikmasina sebep oluyor. Motorlar ford ile ayni. Ic tasarim vasat, plastik kalitesi vasattan hallice. Alt takim asfalt yollar icin yapilmis. 206 en cok tutani.
Skoda - Seat - VW
Surus dinamikleri cok farkli, tutunamaz denilecek durumlarda bile yol tutabiliyor. Ic mekan kalitesi yuksek, islevsel, ama gorunus olarak asiri sade (ford'un son uzay tasarimi ic mekanlarindan sonra bizimkiler yaninda siyah beyaz filmlerden cikmis gibi kaliyor :P ). Her kullanim sekline uygun motoru var (az kullanan icin MPI, cok kullanan icin dizel, orta kullanim icin TSI). Donanimda en kazik grup, hic acimiyor. Servis fiyati olarakda en yuksegin bir alti grup. VW grubunun ikinci eli cok iyi, Skoda'nin ikinci eli su aralar yukselen trend, Seat'in hala biraz calismasi gerek. Grubun en iddiasiz gorunen ve makyaj gecireni VW, en cok deneme yapilani Skoda, en cok performansa yonelik ugrasani Seat.
Mercedes-BMW-Audi
Paran varsa alirsin, yoruma gerek yok :).
Bunlar benim sahsi degerlendirmelerim, tabi ki dogruluk payi olanlar veya sizce olmayanlar olacaktir :).
-
Muhlis bey süper bi değerlendirme yapmışsın cidden objektif olmuşsun.teşekkürler.araç alacak olanlar için güzel bir klavuz olacağa benzer.aslında bu mesajı sabitlemek gerek.
-
Valla ben Fabia'ya alternatif olarak 2.el Auris baktım tasarımları gayet hoş içi olsun dışı olsun,ama oturunca yok yaaa yok,baskın şoförü sıkıcı uzun yolda ferahlık vermez gibi geldi bana,aradaki farka bakın yan taraftaki Skoda bayiine gittim octavianın bagajı açıktı şöle yan yan baktım yöneldim istemeyerek :D ahanda aşık oldum yine :D dışına bakarsanız garip bi tasarımı yok klasik otomobil,zaten işlevselliği kullanışlılığı burdan geliyo,içide sade ve kullanışlı geniş, Her zaman kullanışlı araba en iyisidir,yok el freni yukarda süper duruyo yok vites elimin altında konsola yakın boşverin yav otomobilin ruhunu temsil edicek yakışıklı araba derseniz Octavia :)
-
octaviayı d segmenti olarak alın ve a4 ün verdiği bir konfor istiyorsanız octaviayı gözünüz kapalı seçin. octavia boyuyla arka koltuk mesafesiyle bile kendi boyutundaki araçlara fark atıyor.
Octavia ne D segmenti olarak kabul edilecek bir araçtır ne de bagaj hacmi hariç olmak üzere iç hacmi ile rakip araçlara belirgin bir üstünlük sağlar. İç hacim sıkıntılı değil; ama C sınıfında Astra Sedan, C4 Sedan, Megane, Fluance gibi araçlar varken iç hacmi ile C sınıfının tepesinde olması mümkün değil.
==================
Bu karşılaştırmada Octavia'nın daha uygun bir tercih olduğunu düşünüyorum.
-
FENOMEN MUHAMMED ABİ'NİNDEDİĞİ GİBİ Muhlis bey süper bi değerlendirmecidden objektif teşekkürler.araç alacak olsam işte güzel bir klavuz.
mersedes bmw audi için söylenecek son sözü söylemişiniz zaten
-
eğer octavia alırsanız nasıl bir araba aldığınızı sonraki günlerde anlayacaksınız. birileri yanınıza yaklaşacak ve hacam bu ne böyle yaa deyip hayran hayran aracınıza bakacak siz de gururla arabanızı anlatacaksınız.
-
eğer octavia alırsanız nasıl bir araba aldığınızı sonraki günlerde anlayacaksınız. birileri yanınıza yaklaşacak ve hacam bu ne böyle yaa deyip hayran hayran aracınıza bakacak siz de gururla arabanızı anlatacaksınız.
Corollaya verilcek paraylada bi elegance alınır
anlatmaya kalkarsa ESP ASR maxi-dot ekranlı yol bilgisayarı far yıkama sensörler sonu gelmez ............... :D
-
ben corollanın 2. eli dışında octaviya bariz bir üstünlük kurduğunu düşünmüyorum.
-
Bence de corollanın tek iyi yanı 2. eli ama uzun zaman binerim habire araba değiştirmem diyenlerdenseniz skoda daha ağır basar
-
ben çok degişik marka arabaları kullandım.mercedes bmw audi gibi lüksler hariç.en memnun eden en zevk veren ve en vazgeçilmeyen araba VW ve skoda diyorum.bir defa alıp kullanınca memnun kalınıp vazgeçilmiyor.benim fabiayı bile görüp begenip kullanıp hayran kalan vede skoda alan o kadar çok kişi var ki.
-
Selam arkadaşım
;Ben emektarım olan 91 toyotamı skoda ile takas yapıp o almak istedim doğuş maslak bayine gittim bana araban çok eskidi bunu almayız dediler .Bende kızdım toyota 2006 hb aldım sen akıl almaya başlayınca kafan karışacak her iki markada sadece güzel sen bütçene bak .
gönüller bir olunca at arabası bile mutlu eder seni...
Saygılar.
-
arkadaşlar çok araç bakıyorum özellikle,c4 cıtroen,c-max,focus,fusıon,corolla,seat cordoba,polo ama dönüp dolaşıp aklıma octi geliyor inanın aklıma başka araç yatmaz oldu sanki duygusal bi bağ oluştu.kim ne derse desin bizzat takla atan ve dehşet bi kaza yaşayan birisi olarak bu araçdan vazgeçmek zor.aynı sınıf ve segmentte sağlam araç elbette çokdur ama fiyat sıkalası olarak belkide en gerilerde olmasına rağmen onlardan aşağı olmıyan ve hatta fazlasını bir konfor anlayışı varken ondan kopmak zor.Ama araç işinin bir nevi şans işi olduğunuda söylemek lazım.bir sitede jetta mdline almış arkadaş arabanın değişmiyen yeri kalmamış vede bıkmış iyice bir daha asla vw kapısından içeri girmem diyor.Bu genellemeci bir mantık yanlıştır bana göre.zira octi alıpta ağzı yananda var,fabiş alıpta yananda var.velhasıl alırken çok elemek lazım.skoda'dan kopmak çok zor gerçekten.
-
ben çok degişik marka arabaları kullandım.mercedes bmw audi gibi lüksler hariç.en memnun eden en zevk veren ve en vazgeçilmeyen araba VW ve skoda diyorum.bir defa alıp kullanınca memnun kalınıp vazgeçilmiyor.benim fabiayı bile görüp begenip kullanıp hayran kalan vede skoda alan o kadar çok kişi var ki.
:ok::+1::+1:
-
Octavia ne D segmenti olarak kabul edilecek bir araçtır ne de bagaj hacmi hariç olmak üzere iç hacmi ile rakip araçlara belirgin bir üstünlük sağlar. İç hacim sıkıntılı değil; ama C sınıfında Astra Sedan, C4 Sedan, Megane, Fluance gibi araçlar varken iç hacmi ile C sınıfının tepesinde olması mümkün değil.
==================
Bu karşılaştırmada Octavia'nın daha uygun bir tercih olduğunu düşünüyorum.
arkadaşım ben zaten octavia d segmenti demedim d segmenti kabul ediliyor artık dedim zaten octavia sınıfındaki araçlara oranla hem büyük hem geniş hem fiyat olarak daha avantajlı octavianın arka diz mesafesi ve uzunluğu kendi sınıfındaki araçlara çok rahat bir derecede fark atar:ok: tabi bazılarına ona bakarsan SuperB de d segmenti ama d segmenti araçların arka diz mesafesinden kat kat büyük. uzunluk desen oda aynı araç nede olsa a6 platformunda üretilmeye başlanan ve üretilecek bir otomobil. passat bilmemne hiç bakmıyın aynı platform dediğine. böyle bir test gibi bişeyde yapmışlardı.işadamlarına skoda amblemini kapatıp sormuşlardı bu ne marka diye bmw,mercedes,audi cevapları geldi :D inşallah bu yazımdan ne demek istediğimi anlamışsındır.lütfen bir dahakine yazıları dikkatlice okuyup cevap verelim.:ok:
-
"işadamlarına skoda amblemini kapatıp sormuşlardı bu ne marka diye bmw,mercedes,audi cevapları geldi :D "
---------
bunu duymamıştım şu ana kadar nerde olmuş bu hadise.?
-
"işadamlarına skoda amblemini kapatıp sormuşlardı bu ne marka diye bmw,mercedes,audi cevapları geldi :D "
---------
bunu duymamıştım şu ana kadar nerde olmuş bu hadise.?
5. vites programında olmuştu.İngiltere olması lazım.
-
5. vites programında olmuştu.İngiltere olması lazım.
yaw inan şaka sandım:++:
-
yaw inan şaka sandım:++:
çok komiksin :haha::haha:
-
çok komiksin :haha::haha:
:knp::++::knp:
-
arkadaşım ben zaten octavia d segmenti demedim d segmenti kabul ediliyor artık dedim zaten octavia sınıfındaki araçlara oranla hem büyük hem geniş hem fiyat olarak daha avantajlı octavianın arka diz mesafesi ve uzunluğu kendi sınıfındaki araçlara çok rahat bir derecede fark atar:ok: tabi bazılarına ona bakarsan SuperB de d segmenti ama d segmenti araçların arka diz mesafesinden kat kat büyük. uzunluk desen oda aynı araç nede olsa a6 platformunda üretilmeye başlanan ve üretilecek bir otomobil. passat bilmemne hiç bakmıyın aynı platform dediğine. böyle bir test gibi bişeyde yapmışlardı.işadamlarına skoda amblemini kapatıp sormuşlardı bu ne marka diye bmw,mercedes,audi cevapları geldi :D inşallah bu yazımdan ne demek istediğimi anlamışsındır.lütfen bir dahakine yazıları dikkatlice okuyup cevap verelim.:ok:
octavia C.5 tan D sınıfı eder.
-
konuyu başlatan sevgili arkadaşım senin soruna bir cevap olacaksa eğer şunu söyleyebilirim. 1 ay kadar önce sıfır toyota corolla d-4d araç aldım. 3 hafta kullanıp sattım. arabadan hiç memnun kalmadım. şimdi octavia siparişi verdim arabayı teslim almayı bekliyorum. eğer ayrıntılı bilgi istersen pm at sor. daha geniş bilgi veririm.
-
Konuyu açan arkadaşımıza nacizane bir önerim olacak.İki arabanında karşısına geçeceksin mutlaka incelemek için .İlk aşk hangisinde olursa onu al. Daha sonra aşkının kusurlarını göz de görmüyor gönülde.....
-
Konuyu açan arkadaşımıza nacizane bir önerim olacak.İki arabanında karşısına geçeceksin mutlaka incelemek için .İlk aşk hangisinde olursa onu al. Daha sonra aşkının kusurlarını göz de görmüyor gönülde.....
aynen tamamıyla katılıyorum.:+1::+1::+1::+1: araba almadan önce forum sitesine bakıyorlar ama arabanın kusurunu yazdığı halde gidiyor alıyor ve çok memnunum diyor ama memnunmu orasını bilemeyiz :++: gerçekten katılıyorum arkadaşın yorumuna:+1:
-
aynen tamamıyla katılıyorum.:+1::+1::+1::+1: araba almadan önce forum sitesine bakıyorlar ama arabanın kusurunu yazdığı halde gidiyor alıyor ve çok memnunum diyor ama memnunmu orasını bilemeyiz :++: gerçekten katılıyorum arkadaşın yorumuna:+1:
insan bir kere alacağı arabayı kafaya koysun istediği kadar sorunu olsun yinede alıyor zaten sorunsuz araç yoktur mesela alfa çok sorunlu derler ama hala birçok hastası var sorun çıkarsada adam arabasından çok memnun
-
insan bir kere alacağı arabayı kafaya koysun istediği kadar sorunu olsun yinede alıyor zaten sorunsuz araç yoktur mesela alfa çok sorunlu derler ama hala birçok hastası var sorun çıkarsada adam arabasından çok memnun
evet arabanın öntakımı örneğin çok pahalı alfanın ama adamlar yinede alıyor:+1:
-
ben şu anda kullandığım megane 2 hb arabamı hiç incelemeden test sürüşü yapmadan aldım. ve bu sene 7. senesi..her nekadar artık sevmesem de baya kahrımızı çekti.o yüzden octavia'yı alırsam ve Allah izin verir de sorunsuz biri denk gelirse en az 10 yıl binmeyi düşünüyorum..
-
ben şu anda kullandığım megane 2 hb arabamı hiç incelemeden test sürüşü yapmadan aldım. ve bu sene 7. senesi..her nekadar artık sevmesem de baya kahrımızı çekti.o yüzden octavia'yı alırsam ve Allah izin verir de sorunsuz biri denk gelirse en az 10 yıl binmeyi düşünüyorum..
:rock1::adm: hocam en az 10 sene fazla baya :D ama octavia sizi 10 seneye çok rahat götürür bundan emin olabilirsiniz.:ok:
-
octavia tabii ki
-
arkadaşım ben zaten octavia d segmenti demedim d segmenti kabul ediliyor artık dedim zaten octavia sınıfındaki araçlara oranla hem büyük hem geniş hem fiyat olarak daha avantajlı octavianın arka diz mesafesi ve uzunluğu kendi sınıfındaki araçlara çok rahat bir derecede fark atar:ok: tabi bazılarına ona bakarsan SuperB de d segmenti ama d segmenti araçların arka diz mesafesinden kat kat büyük. uzunluk desen oda aynı araç nede olsa a6 platformunda üretilmeye başlanan ve üretilecek bir otomobil. passat bilmemne hiç bakmıyın aynı platform dediğine. böyle bir test gibi bişeyde yapmışlardı.işadamlarına skoda amblemini kapatıp sormuşlardı bu ne marka diye bmw,mercedes,audi cevapları geldi :D inşallah bu yazımdan ne demek istediğimi anlamışsındır.lütfen bir dahakine yazıları dikkatlice okuyup cevap verelim.:ok:
ben gözüm kapalı octavia alırım bende dil eğitimi için yurtdışına gideceğim için SuperByi sattım yoksa satmazdım bende şimdi octavia alıcam 2 ay sonra filan ama dediğim gibi octaviayı d segmenti olarak alın ve a4 ün verdiği bir konfor istiyorsanız octaviayı gözünüz kapalı seçin. octavia boyuyla arka koltuk mesafesiyle bile kendi boyutundaki araçlara fark atıyor.
D segmenti konusunda belirttiğiniz hususu koyulaştırdım. Bunu demişsiniz. Ben de burdan yola çıkarak şunları söylüyorum:
-Octavia'nın D segmenti kabul edilmesi gibi bir durum söz konusu değil. Octavia'nın C segmenti olduğunu bilmeyen insanların Octavia'nın D segmenti olduğunu sanması ya da iddia etmesi söz konusu.
-Octavia A5'in diz mesafesi C sınıfı ortalamalarında gayet başarılı ve yeterlidir. Ancak "kendi sınıfındaki araçlara çok rahat fark atar" denilecek bir üstünlüğü söz konusu değildir.
-Suberp D segmenti bir araç olup, sahip olduğu çok başarılı diz mesafesi ile sınıfında fark yaratan, diğer başarılı özellikleriyle de bu segmentte öne çıkan bir model; fazlası değil.
-
Edit: Reklam
Forum Yönetimi
-
D segmenti konusunda belirttiğiniz hususu koyulaştırdım. Bunu demişsiniz. Ben de burdan yola çıkarak şunları söylüyorum:
-Octavia'nın D segmenti kabul edilmesi gibi bir durum söz konusu değil. Octavia'nın C segmenti olduğunu bilmeyen insanların Octavia'nın D segmenti olduğunu sanması ya da iddia etmesi söz konusu.
-Octavia A5'in diz mesafesi C sınıfı ortalamalarında gayet başarılı ve yeterlidir. Ancak "kendi sınıfındaki araçlara çok rahat fark atar" denilecek bir üstünlüğü söz konusu değildir.
-Suberp D segmenti bir araç olup, sahip olduğu çok başarılı diz mesafesi ile sınıfında fark yaratan, diğer başarılı özellikleriyle de bu segmentte öne çıkan bir model; fazlası değil.
arabam.comda filan hem d segmenti sayıyorlar.(octaviayı):wnk:. ben zaten kendi sınıfındaki araçlara fark atıyor demedim ''bazılarına'' kelimesini kullandım.SuperB ise şuanda girdiği testlerde alnının hakkıyla çıktı.Audi A6 yı geçmeyi 7 puanla kaçırmıştı (bazı testlerde geçti ama ben endoğrusunu yazıyorum).zaten a6 alıcak biri SuperB almaz o ayrı mesele.ama arka diz mesafesine bakılırsa superb kendi sınıfındaki araçlara tamamıyla fark atar octavia ise bazılarına fark atar.bunu demeye çalışıyorum.octavia d segmenti kabul ediliyor ama resmiyette c segmenti cümlesinden ne anlıyorsunuz.girdiği testlerde d segmenti konforunda v.b ama resmiyette c segmenti yani araç c segmenti (anlayana) inşallah yazıları kalınlaştırıpta yorum yapacaklar düzgün okurlar.yanlışı düzeltmekten forum sitesinde konulara bakamıyorum :D
-
arabam.comda filan hem d segmenti sayıyorlar.(octaviayı):wnk:. ben zaten kendi sınıfındaki araçlara fark atıyor demedim ''bazılarına'' kelimesini kullandım.SuperB ise şuanda girdiği testlerde alnının hakkıyla çıktı.Audi A6 yı geçmeyi 7 puanla kaçırmıştı (bazı testlerde geçti ama ben endoğrusunu yazıyorum).zaten a6 alıcak biri SuperB almaz o ayrı mesele.ama arka diz mesafesine bakılırsa superb kendi sınıfındaki araçlara tamamıyla fark atar octavia ise bazılarına fark atar.bunu demeye çalışıyorum.octavia d segmenti kabul ediliyor ama resmiyette c segmenti cümlesinden ne anlıyorsunuz.girdiği testlerde d segmenti konforunda v.b ama resmiyette c segmenti yani araç c segmenti (anlayana) inşallah yazıları kalınlaştırıpta yorum yapacaklar düzgün okurlar.yanlışı düzeltmekten forum sitesinde konulara bakamıyorum :D
arkadaşlar octavia C.5'ten D eder.
-
arabam.comda filan hem d segmenti sayıyorlar.(octaviayı):wnk:
Yanlış sayıyorlar.:)
ben zaten kendi sınıfındaki araçlara fark atıyor demedim ''bazılarına'' kelimesini kullandım.
Haklısınız, cümle biraz bozuk olduğundan kaçırmışım, kusura bakmayın.:)
octavia d segmenti kabul ediliyor ama resmiyette c segmenti cümlesinden ne anlıyorsunuz.girdiği testlerde d segmenti konforunda v.b ama resmiyette c segmenti yani araç c segmenti (anlayana) inşallah yazıları kalınlaştırıpta yorum yapacaklar düzgün okurlar.yanlışı düzeltmekten forum sitesinde konulara bakamıyorum :D
Octavia C segmentidir. D segmenti kabul edilmesi söz konusu değildir. Orda burda görülen yanlışlıkları temel alıp "Öyle kabul ediyor" deyip geçersek bu yanlışı sürdürmüş oluruz.
-
sıfır olarak donanımlı octavia tdi tercih ederim ben bi toyota sever ve kullanıcısı olarak :)
-
Yanlış sayıyorlar.:)
Haklısınız, cümle biraz bozuk olduğundan kaçırmışım, kusura bakmayın.:)
Octavia C segmentidir. D segmenti kabul edilmesi söz konusu değildir. Orda burda görülen yanlışlıkları temel alıp "Öyle kabul ediyor" deyip geçersek bu yanlışı sürdürmüş oluruz.
yurtdışındaki testlerinde d segmenti kabul ediliyor yani araç avrupada d segmenti ama bizim Türkiyede c segmenti olarak resmiyette ama d segmenti ile teste sokulan araçların başlarında gelir bu yüzden d segmenti sayılıyor denir
-
Corolla 1.4 Dizel
Octavia 1.6 Dizel
Sırf bu fark bile ciddi tercih farkıdır, helede bu sınıf arabalarda. Corolla dizelin en full modeli bizde vardı, otomatik olmasından mutevellit zaten zevksiz ve üstelik sorunluydu ama onun dışında da hiç fazla keyif vermezdi açıkcası. Anatomisi bir garip araba zaten, üzerinden 1 yıl geçtikten sonra plastik kalitesi inanılmaz düşmeye başlıyor. Bir Japon işçilik ve malzeme konusunda hiçbir zaman bir Alman olamıyor. Tercih ve zevk konusudur tabi ama ben Octavia'ya Corolla'yı alternatif bile görmem, Ford Focus TDCİ'a bakarım çok daha iyi. 1300 kg araba 1.4 ve dizel, şehir içinde çileden başka birşey değil.