škodaturkey.com
GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: kadir_ - 10 Şubat 2011, 18:42:53
-
[YOUTUBEHD]N3iwBtgA90A[/YOUTUBEHD]
Ferrari harbiden sağlam makina yapmış :D Videodaki ferrari 570 hp RS6 750 hp ve kafa kafaya gidiyorlar :rock1::rock1:
-
Bu durumlar karışık :) yani motor farklı atıyorum MPI motor ile TSI nasıl farklı ise bunlarda öyle birşey:)
-
lüx bir sedan iyi gidiyor :D
-
koy bakıyım corvetteyi napıyor :D :D bir videoda seyrettim corvette ferrarinin arkasından bir kapattı resmen dalga geçti :D
-
kilosu milosuda farkediyo bu makinaların :D:D
-
Ağırlık, Aerodinamik, Rüzgar faktörü bu Ferrarinin artıları, Rs serileri spor bir araç gibi olsada, lüks, konfor ve sportifliği ön planda tutan araçlar geneli Rs6'ların variant'tır mesela bu video'daki araçta özel hazırlanmış bir araç harcanan emeğe değmiş gerçekten...
-
Ağırlık, Aerodinamik, Rüzgar faktörü bu Ferrarinin artıları, Rs serileri spor bir araç gibi olsada, lüks, konfor ve sportifliği ön planda tutan araçlar geneli Rs6'ların variant'tır mesela bu video'daki araçta özel hazırlanmış bir araç harcanan emeğe değmiş gerçekten...
Aynen koyu ile çizdiğim yerleri demeye çalışmıştık :) ikisi çok farklı araçlar aslında
-
Torktan haber ver hacı? :D
-
Ayrıca; rollingde önemli olan tork'dur, beygir daha çok son hızı belirler.. Videoda 300 + dan sonra RS ' in eziciliği gün gibi açıkta..
-
Adamların bahsettikleri güçlere baaak(570 hp) bizim takanın gücüne baaak (70 HP ) :++:
-
Adamların bahsettikleri güçlere baaak(570 hp) bizim takanın gücüne baaak (70 HP ) :++:
Dün otobüsün camından yolu izlerken,sol şeritte Beyaz bi 1.3 Punto,arkasına takmış 100lük Vectrayı,kaçıyordu.Bunu gördükten sonra herşey şöförde biter diyorum abi :D
-
Dün otobüsün camından yolu izlerken,sol şeritte Beyaz bi 1.3 Punto,arkasına takmış 100lük Vectrayı,kaçıyordu.Bunu gördükten sonra herşey şöförde biter diyorum abi :D
:+1: :ok::ok: aslında aynen dediğin gibi herşey sürücüde biter.
-
Bu arada ben daha önceleri bu mtm Rs6'nın videolarına sarmıştım ayırmadığı makina yok gibi :) M3, SL65, Skyline Gt-R
M3 çok ciddi bir güce sahip bir makine motoruna hayranım resmen birde üstüne ESS desteği onu bile ayırıyor ama stock halde RS6 bunların gerisinde kalıabilir en azından M3'ün
http://www.youtube.com/watch?v=iW2trdjEBmA
-
arkadaşlar dediğiniz şey, yanı herşey surucude bıter, tamamen yanlış bence, su durumda yanlıs : eşit yada eşite yakın makıneler olur eyw, ama arada 50 beygır cıvarında fark olsun, yıne farkettırır cok rahat rahat, ornegın aracım 115 hp, 160 hp lık sciroccoyu kovalayamıyorum bıle, fakat acık trafıkte, baska bır ornek vermek gerekırse Audı A5 i sıkışık trafıkte peşimden koşturuyordum ;) burdada surucu onemlı tabı.
yahu adamlar 600 beygırlık araçlarla ugrasıyorlar, biz 115 hp ye nasıl 5-10 hp daha eklerız dıye bakıyoruz..
böyle olunca sınırlenıyorum heeee...!!! :D
-
yahu adamlar 600 beygırlık araçlarla ugrasıyorlar, biz 115 hp ye nasıl 5-10 hp daha eklerız dıye bakıyoruz..
böyle olunca sınırlenıyorum heeee...!!! :D
:++::++::++::++: belki onlarda eksiltmek istiyolardır :++::++::++: yaw bizim foruma dağıtsın 600 hpyi :D:D:D herkese 2 şer hp düşer heralde :++: :D
-
:++::++::++::++: belki onlarda eksiltmek istiyolardır :++::++::++: yaw bizim foruma dağıtsın 600 hpyi :D:D:D herkese 2 şer hp düşer heralde :++: :D
:++::++::++::++: :D bırak abı 600 hp onlarda kalsın bız vıdeolardan ızleyelım :D biz o hp lerle fazla yaşamayız :D
-
:++::++::++::++: :D bırak abı 600 hp onlarda kalsın bız vıdeolardan ızleyelım :D biz o hp lerle fazla yaşamayız :D
Verceklerse versinler yaw engellemesene :++::++::++:
-
yok yaw vermesınler :D pıyasada herkes sagımızdan solumuzdan gecer valla :D ben kabul etmıom 115 hp ıle mutluyum ben :D
-
yok yaw vermesınler :D pıyasada herkes sagımızdan solumuzdan gecer valla :D ben kabul etmıom 115 hp ıle mutluyum ben :D
:++::++::++:iyide kırmızı ışıkta sana baksalar daha doğrusu arabana baksalar o bile yetmez mi :++::++::++: bende mutluyum 105 Hp ile ama :D:D:D ayrı ayrı meseleleride var bunların
-
Birde benim bildiğim Italia atmosferik yani turbo beslemeli değil ama 9 bin devir çeviriyo öte yandan RS6 Turbo beslemeli hatta twin turbo bile olabilir onuda geçtim arada 250 hp var.Kullanan kişiden de bu kadar fark etmez bana göre adam gayette seri kullanıyor.
-
Birde benim bildiğim Italia atmosferik yani turbo beslemeli değil ama 9 bin devir çeviriyo öte yandan RS6 Turbo beslemeli hatta twin turbo bile olabilir onuda geçtim arada 250 hp var.Kullanan kişiden de bu kadar fark etmez bana göre adam gayette seri kullanıyor.
Twin Turbo,Kompresör ne ararsan var bildiğim kadarıyla RS6da :D
Şöför+Aerodinami cart curt girince o 250 beygirin bi faydası yok be kadir.
Ferrarinin tork ne alemde,onunki ne alemde bilmek lazım.Sonuçta oynanmış motor.
Ayrıca zaten videodada görüyosun,300den sonra Audi beygirin faydasını görüp uzamaya başlıyo.
-
Ferrari italia V8 4500cc 570 hp, 540nm tork, 1380 kg. 0-100 3.4sn.
Audi Rs6 stock 5.0 FSI V10 BiTurbo 580 hp, 650 nm tork, 2030 kg. 0-100 4.6 sn.
Audi Rs6 MTM 5.0 FSI V10 BiTurbo 702 hp, 785 nm tork, 0-100 3.6 sn.
Evotech işlemli Rs6 için tork verisini bilmiyorum ama MTM ile aynıdır hemen hemen...
-
Ferrari italia V8 4500cc 570 hp, 540nm tork, 1380 kg. 0-100 3.4sn.
Audi Rs6 stock 5.0 FSI V10 BiTurbo 580 hp, 650 nm tork, 2030 kg. 0-100 4.6 sn.
Audi Rs6 MTM 5.0 FSI V10 BiTurbo 702 hp, 785 nm tork, 0-100 3.6 sn.
Evotech işlemli Rs6 için tork verisini bilmiyorum ama MTM ile aynıdır hemen hemen...
Benim tahminin 750 hp olduğuna göre 800 nm torku rahat vardır üstelik bi turbo çift turbo yani nasılda atmosferik bir alet böyle öttürüyor hala çözemedim :D
-
Abi Aerodinami ve şöförden başka hiçbirşey gelmiyor aklıma.
-
Ferrarinin güç ölçümü yüzlerce kez deneyerek lanse edilmiştir.570 hp diyorsa 3 aşağı 5 yukarı öyledir.
Ancak RS6 sonradan modiye edilmiştir ve hangi dyno da ölçülmüştür, hangi tür dyno modelidir gibi gibi değişkenleri vardır.750 hp demiş ama lastikte whp mi yoksa motordan mı ölçüm alınmış bilinmiyor.
Ferrari atmosferik RS6 turbo bir araç bu 2 araç aynı beygirde olsa bile sonuç aynı olmaz.
Çok fazla değişken var ama tek değişmeyen şey var P A R A oda bir kısım ruslarda oldukça fazla. :)
Dragtimes ın videoları zevkli oluyor özellikle vimeo dan HD izlemenizi tavsiye ederim.
-
Benim tahminin 750 hp olduğuna göre 800 nm torku rahat vardır üstelik bi turbo çift turbo yani nasılda atmosferik bir alet böyle öttürüyor hala çözemedim :D
Aerodinamik böyle birşey işte, aynı motoru r8'e koyarsan farkı görürsün kim kimi öttürür :) Aradaki 620 kg. ve rüzgar tutunması 150-200 hp. oynatır kafadan...
Bunlar birbirinden çok farklı araçlar, neredeyse alakaları yok, Atmosferik motorun yaptığına değilde RS6'nın o kasayla neler yapabildiği teknik açıdan daha ilginç yani :) Ayrıca İtalia'daki motor Performans ödüllü bir makina
Ferrarinin güç ölçümü yüzlerce kez deneyerek lanse edilmiştir.570 hp diyorsa 3 aşağı 5 yukarı öyledir.
Ancak RS6 sonradan modiye edilmiştir ve hangi dyno da ölçülmüştür, hangi tür dyno modelidir gibi gibi değişkenleri vardır.750 hp demiş ama lastikte whp mi yoksa motordan mı ölçüm alınmış bilinmiyor.
Ferrari atmosferik RS6 turbo bir araç bu 2 araç aynı beygirde olsa bile sonuç aynı olmaz.
Çok fazla değişken var ama tek değişmeyen şey var P A R A oda bir kısım ruslarda oldukça fazla. :)
Dragtimes ın videoları zevkli oluyor özellikle vimeo dan HD izlemenizi tavsiye ederim.
Aynen BiTurbo bir makine sonuçta bu yazılımla bile Beygir ve Tork'ta çok ciddi ivmelenme alınabilir alınan değerler absurt değerler değil kaldıkı 956 hp olduğunu iddia eden Rs6'lar var ne kadar doğru bilinmez ama doğruysada ciddi bir emek ister İşin içine turbo, enjektör, yazılım, v.s. v.s. bir sürü setup'u olmayan işlem ve cesaret ister bunlarda Para demek tabiki...
Ama bu aracın çok videoları var araçta ciddi bir tork olduğu ayırdığı araçlardan belli
-
vay anam vay
bizim sitede yakıt ortalamsını nasıl düşürürüz diye konu açıyoz haklı olarak adamlar dayıyor 300 e .bide küfür ediyor arada yerim o rusu ben adamın asabını bozmasınlar :)
Ou bunu bırakta ilk başta ferrariye cila atasım geldi :) abi bi cila atıyım ( kırmızı ışıktaki cam siliyimmi abi diyen gibi oldum ama )
-
İşte bu yüzden Ferrari'yi sevmiyorum :++::++::++:
-
İşte bu yüzden Ferrari'yi sevmiyorum :++::++::++:
:++::++::++: Yorumunuzu dönüp bidaha okudum :D:D:D:D sevmiyorum mu seviyorum mu diye :++: ilk bakışta öylesine bakıyodum yorumlara sevmiyorum yazdı tekrar dönüp baktığımda ise aynı yorumu gördüm ve şaşırdım :D:D:D
neyse hikaye gibi oldu :D