škodaturkey.com
GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: skodam_1985 - 01 Mart 2011, 20:00:54
-
[YOUTUBE]DK-oYDicShs&NR[/YOUTUBE]
-
Çok güzel şu OPC.
Yalnız Arden Mavisi olmalıydı,sarı yakışmamış...
(http://www.canim.net/araba/images/Opel_Corsa-OPC_135_1024x768.jpg)
-
Aynen Can, Corsa OPC olucaksa mavi rengi olmalı :D
-
45bin liram olsa hic düsünmeden polo gti alırım
-
Polo Gti olurdu benimde tercihim türkiye satışa başlandımı bilgisi olan varmı fiyatı ne kadar ?
-
Polo Gti olurdu benimde tercihim türkiye satışa başlandımı bilgisi olan varmı fiyatı ne kadar ?
Türkiye'de satışta :)
1.4 TSI 180 HP DSG = 43.100 TL
-
Polo GTI ı tek geçerim. ;)
-
polo GTi tr pazarına gayet iyi fiyattan girdi 1,6tdi dsg bile 41,000 iken GTi 43,000 tl :)
-
Polo GTİ bencede. Fuarda içini dışını çok fazla inceledim içide çok sportif tam bir GTI :)
-
Polo Gti benim de çok hoşuma giden bir araç :) Tek kapılılık o kasaya çok yakışmış :)
-
Anket açsaydık bari :D:D:D
Opel Corsa OPC mi?
VW POLO GTI mı?
diye :D:D:D
-
Aynı fiyata olsalar hiç düşünmeden Corsa OPC derim. OPC' nin her detayı ayrıdır.. Arden mavisi fren kaliperlerinden arka difüzör'ün ortasına yerleştirilmiş üçgen formundaki egzozuna kadar OPC Center bu arabayı özene bözene yaptı resmen. Normal Corsa D lerle alakası olmayan bir model..
Mesela gene vw grubu bu sınıftaki araçlarının hepsinde yanal destekleri arttırılmış koltuk kullandı (gti, cupra, rs). Fuarda bu araçları incelerken koltuk konusu hayal kırıklığı oldu benim için. Corsa OPC' de ise bildiğimiz Recaro koltuk bulunmakta.
Diğer bir mesele, böyle bir motorda ben dsg şanzıman tercih etmek istemem. Manuel vites seçenekleri de yok galiba. Golf V Gt'de dsg şanzımandan dolayı aracından soğuyan insanlar oldu.
Bugünlerde 1.6tdi larda da ufak ufak sorunlar baş göstermeye başladı. Tamamen performans / sürüş zevki için alınan bu makinalar ilerde şanzımanla ilgili sorunlar çıkartırsa çok can sıkıcı olur.
Bu arada VW Türkiye Polo Gti'ın fiyatını yanlış yazmış muhtemelen. Diğer 2 kardeşinden de ciddi derecede ucuz. Bu işin içinde bi iş var. Bu fiyata fabia satılsa tamam da, Polo'nun bu fiyata satılması bence yanlışlıktan ibaret.
Cupra 47.800TL
Rs 47.700TL
Gti 43.100TL
-
Aynı fiyata olsalar hiç düşünmeden Corsa OPC derim. OPC' nin her detayı ayrıdır.. Arden mavisi fren kaliperlerinden arka difüzör'ün ortasına yerleştirilmiş üçgen formundaki egzozuna kadar OPC Center bu arabayı özene bözene yaptı resmen. Normal Corsa D lerle alakası olmayan bir model..
Mesela gene vw grubu bu sınıftaki araçlarının hepsinde yanal destekleri arttırılmış koltuk kullandı (gti, cupra, rs). Fuarda bu araçları incelerken koltuk konusu hayal kırıklığı oldu benim için. Corsa OPC' de ise bildiğimiz Recaro koltuk bulunmakta.
dsg şanzıman tercih etmek istemem. Manuel vites seçenekleri de yok galiba. Golf V Gt'de dsg şanzımandan dolayı aracından soğuyan insanlar oldu.
1.6tdi sorunlar baş göstermeye başladı. şanzımanla ilgili sorunlar çıkartırsa
Yok bişey yazmıyıcam. Opel'ciler geldi. :)
-
Valla GTI deyince aklıma Golf geliyor bir tek, polo felan heryeri GTI olsa kaç yazar:)Yakındada fiyatını 50bine çekerler.
Opelin OPC serileri çok güzel 1,6T sanırsam Corsa OPC bildiğin yer uçağı:D
-
Aynı fiyata olsalar hiç düşünmeden Corsa OPC derim. OPC' nin her detayı ayrıdır.. Arden mavisi fren kaliperlerinden arka difüzör'ün ortasına yerleştirilmiş üçgen formundaki egzozuna kadar OPC Center bu arabayı özene bözene yaptı resmen. Normal Corsa D lerle alakası olmayan bir model..
Mesela gene vw grubu bu sınıftaki araçlarının hepsinde yanal destekleri arttırılmış koltuk kullandı (gti, cupra, rs). Fuarda bu araçları incelerken koltuk konusu hayal kırıklığı oldu benim için. Corsa OPC' de ise bildiğimiz Recaro koltuk bulunmakta.
Diğer bir mesele, böyle bir motorda ben dsg şanzıman tercih etmek istemem. Manuel vites seçenekleri de yok galiba. Golf V Gt'de dsg şanzımandan dolayı aracından soğuyan insanlar oldu.
Bugünlerde 1.6tdi larda da ufak ufak sorunlar baş göstermeye başladı. Tamamen performans / sürüş zevki için alınan bu makinalar ilerde şanzımanla ilgili sorunlar çıkartırsa çok can sıkıcı olur.
Bu arada VW Türkiye Polo Gti'ın fiyatını yanlış yazmış muhtemelen. Diğer 2 kardeşinden de ciddi derecede ucuz. Bu işin içinde bi iş var. Bu fiyata fabia satılsa tamam da, Polo'nun bu fiyata satılması bence yanlışlıktan ibaret.
Cupra 47.800TL
Rs 47.700TL
Gti 43.100TL
beygir gücü ve tork olarak opel güclü olmasına rağmen o beğenmediğiniz DSG sayesinde polonun 0-100 hızlanması daha iyidir :)
Ayrıca fiyatın yanlıs yazılma gibi bir durumu yok, dolu bir araba isterseniz bi-xenonlu otomatik klimalı falan fiyat 4-5 bin lira artacaktır
-
Bir Volkswagen kullanıcısı olarak Polo GTI can sıkıntısından yapılmış bir araç gibi geliyor gözüme :D
OPC dizayn yönünden bariz daha fazal çalışılmış bir araç.Koltuk örneğinde olduğu gibi.
Perormans konusuna birşey diyemem ama...
-
Bismillahirahmanirrahim
(http://www.albiaraba.net/data/media/2155/Opel-Corsa_OPC_2008_800x600_wallpaper_39.jpg)
:D
-
Yok bişey yazmıyıcam. Opel'ciler geldi. :)
Ne alakası var.:) Kullandığım araç Opel diye mi böyle diyorsunuz?:) Bu zamana kadar ailemizde 3 farklı octavia a4 kullanıldı. Onlardan birinin resmini avatar olarak kullansam yorumumu farklı değerlendirecektiniz galiba.:)
beygir gücü ve tork olarak opel güclü olmasına rağmen o beğenmediğiniz DSG sayesinde polonun 0-100 hızlanması daha iyidir :)
Ayrıca fiyatın yanlıs yazılma gibi bir durumu yok, dolu bir araba isterseniz bi-xenonlu otomatik klimalı falan fiyat 4-5 bin lira artacaktır
1.4tsi motorun Opelin 1.6t motorundan daha verimli olduğunu biliyorum. Dsg teknolojisini de yakından tanırım. Sistemin çalışma hızından haberdarım ve bizzat 122hp lik ve 170hp lik tsi motorlarda test etme imkanım oldu!..
122hp'lik tsi motorlarla şiir gibi çalışan bir şanzıman. Fakat bu 7 ileri Dsg şanzımanın güçlü motorlarda sarsıntılı çalışma sorunları olabildiğini gözardı edilmesi anlamına gelmez. Bu 7 ileri dsg ler fazla gücü sevmiyor.
Bunu Opel fanatiği bir insanın yorumu olarak düşünüyorsanız ekliyim. Opel'de yeni Active Select şanzımanlarla ilgili değerlendirme yapacak kadar bilgim/tecrübem yok. Fakat Opel'de bir önceki kuşak easytronik şanzımanlar çok sorunludur.
Ha bu da yetmez derseniz şu anda ailemizin diğer aracı corolla d4-d. Multimode şanzıman evlere şenlik bir şanzımandır.
Bir markanın forumunda bir yorumda bulunurken ya kral-paşa, yada O'cu bu'cu olmak zorunda mıyız...:)
-
Yanlız bu araçlarda 7 ileri değil , 6 ileri DSG kullanılıyor diye biliyorum ben buna Golf R da dahil.
Bu arada Polo'nun neden 43'e satıldığına gelirsek , Ibıza Cupra'ya vs göre baya boş donanımla satılıyor olması diye tahmin ediyorum. Nitekim DW forumunda rastladım az önce manuel klimalı Gti'a :)
(http://i9.photobucket.com/albums/a77/tylerowen1/IMG_0396.jpg)
-
Yanlız bu araçlarda 7 ileri değil , 6 ileri DSG kullanılıyor diye biliyorum ben buna Golf R da dahil.
Bu arada Polo'nun neden 43'e satıldığına gelirsek , Ibıza Cupra'ya vs göre baya boş donanımla satılıyor olması diye tahmin ediyorum. Nitekim DW forumunda rastladım az önce manuel klimalı Gti'a :)
Kardeşlerinde 7 ileri dsg'ler kullanılmakta. Polo'da da aynı şanzıman olmalı. Vw grubu 6 ileri Dsg leri genellikle 2.0 litre motorlarında kullanıyor.
Sanırım dediğiniz gibi donanım farkından dolayı ucuz. VW Türkiyede donanım ve teknik özelliklerle ilgili bilgi bulamadım. Ama bir vw diğer kardeşlerinden yaklaşık 5.000TL kadar ucuzsa bayaa bir donanım farkı var galiba..:)
-
Yanlış biliyormuşum doğru 7 ileri DSG imiş :)
-
vw lerin 1.6 larında ki sorunların hiç biri opel de yok mu acaba? dayımda ve arkadaşımın babasında insignia var sıfır km araçların ikisininde şanzumanları değişti biri 2500 km de biri 9700 km de değişti bu çok mu normal ? vw i savunmak için konuşmuyorum ancak düz vites dsg vites ne fark eder asıl performansı yakalacayağız şanzuman otomatik(triptronik) şanzumandır . polo gtı 5000 tl ucuz satılması sadece satış açısından ayarlanmış fiyattır. cupra vs araçlara göre donanımlarında bi fark yoktur....
-
Polo GTI isteyen varsa verebilirim :D ama fiyatı farklı onu söyleyim :D
-
dsg de iyi dğeil diyorlar opelde de elektronik sorun çok 2005ten sonra.
-
Polo GTI 0-140
[YOUTUBE]AfMRUevUM7Q[/YOUTUBE]
Polo GTI 0-200
[YOUTUBE]elyIgxJZgYA[/YOUTUBE]
-
Polo GTI isteyen varsa verebilirim :D ama fiyatı farklı onu söyleyim :D
how much money is polo GTI?:D
-
how much money is polo GTI?:D
http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/polo
43.100 tl
-
http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/polo
43.100 tl
Biliyoruz canım 43 lira olduğunu İnanç abi fiyatı farklı demiş ondan sordum:)
-
son kasa polo zaten çok hoşuma gidiyor heleki gti'si mükemmel :ok: fiyatıda gayet uygun yani yemede yanında yat :D:D düz viteslisi çıkarsa veya özel istek gelirse ve seneye düz viteslisini 40 falan bulursam bir kıpırdanma olabilir :D
-
how much money is polo GTI?:D
49-50 arası :D
-
10 küsür yıl Opel kullandık.
Yetkili servisteki ustalarla babam çok samimiydi.
Passatı alırken aslında aklımızda Insignia vardı.Yetkili serviste ustalarla konuştuk.Abi sakın bulaşma dediler sadece...
Aynı şekilde Vectramızı daha 3.yıl sat abi bunu diyorlardı ama araçta sorun yok diye satmamıştık.2 ay sonra 2000 lira masraf yapmıştık.
Opel iyidir,hoşturda,elektronik ve teknik açıdan daha yolu var Volkswagenin yanında.
Ama bence Volkswagendede Opeldeki tokluk yok.
Çok karşık mevzu.
Ama sanayide olsun,yetkililerde olsun,Opele pek sıcak bakıldığını hiç görmedim.
-
10 küsür yıl Opel kullandık.
Yetkili servisteki ustalarla babam çok samimiydi.
Passatı alırken aslında aklımızda Insignia vardı.Yetkili serviste ustalarla konuştuk.Abi sakın bulaşma dediler sadece...
Aynı şekilde Vectramızı daha 3.yıl sat abi bunu diyorlardı ama araçta sorun yok diye satmamıştık.2 ay sonra 2000 lira masraf yapmıştık.
Opel iyidir,hoşturda,elektronik ve teknik açıdan daha yolu var Volkswagenin yanında.
Ama bence Volkswagendede Opeldeki tokluk yok.
Çok karşık mevzu.
Ama sanayide olsun,yetkililerde olsun,Opele pek sıcak bakıldığını hiç görmedim.
Onu bunu bilmem ama 1.6 turbo 180 hplik insignialar çok yakıyor.Hatta çok çok yakıyor desek yeridir.Turbo beslemeliymiş bilmemneymiş dediler ama bu kadarda yakmasın be :++:.Performansına birşey demem ama daha az yaksa hiç düşünmeden alacağım bir otomobildir kendisi:ok:
Elektronik açıdan ise en fazla sorun çıkan otomobillerden birisi Opel.Ama çıkartmıyana ne mutlu :).Onun dışında iyi otomobilleri var Opel'in :)
49-50 arası :D
Hiç bulaşmıyalım biz o zaman :D:D:D:D.Doğuş Otomotiv'in saçmalığı işte.Ne bekliyorduk ki :D
-
O konuda birşey diyemem.Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Adam anasını ağlatıyor arabanın,sonra 12-13 litre yakınca sövüyor.Yakmasın istiyorsa basmayacak,ayağına hakim olacak.
-
O konuda birşey diyemem.Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Adam anasını ağlatıyor arabanın,sonra 12-13 litre yakınca sövüyor.Yakmasın istiyorsa basmayacak,ayağına hakim olacak.
O arabayı aldıktan sonra hakim olamaz adam heralde :D :rm::rm::++::++:
-
Şehir içind istemesede hakim olacak.2500 de Turbo açtığı için :kiki:
-
Şehir içind istemesede hakim olacak.2500 de Turbo açtığı için :kiki:
:++::++::++: Şehir içinde sürmesin o zaman :D:D şehirdışında insigniası ile kaptırsın:++::++::++:.
Olur olur, herşeye çare var artık onunda çaresini bulurlar :++::++::++:
-
122hp'lik tsi motorlarla şiir gibi çalışan bir şanzıman. Fakat bu 7 ileri Dsg şanzımanın güçlü motorlarda sarsıntılı çalışma sorunları olabildiğini gözardı edilmesi anlamına gelmez. Bu 7 ileri dsg ler fazla gücü sevmiyor.
Bunu Opel fanatiği bir insanın yorumu olarak düşünüyorsanız ekliyim. Opel'de yeni Active Select şanzımanlarla ilgili değerlendirme yapacak kadar bilgim/tecrübem yok. Fakat Opel'de bir önceki kuşak easytronik şanzımanlar çok sorunludur.
Ha bu da yetmez derseniz şu anda ailemizin diğer aracı corolla d4-d. Multimode şanzıman evlere şenlik bir şanzımandır.
Bir markanın forumunda bir yorumda bulunurken ya kral-paşa, yada O'cu bu'cu olmak zorunda mıyız...:)
Fazla gücü sevmiyor demeyelimde yüksek torku sevmiyor bu 7 ileri DSG :)
7 ileri dsg sanzımanı vag grubunda 250 NM altında Tork üreten araclarda kullandılar ve kullanıyorlar yağsız olduğu için 6 ileri DSG sanzıman gibi yüksek torka dayanıklı değil, misal golf r 255 Nm tork ve kullanılan sanzıman 6 ileri DSG :)
Opelin bu Active select sanzımanı tam otomatiktir öyle easytronikte ki gibi vites geçisleri sarsmaz ama onun gibi de az yakmaz, tam otomatik olduğu için active select biraz fazla yakar ama konforludur easytronik gibi eziyet cektirmez :)
Saygılar...
-
Merhaba. Yeni Polo GTI İstanbul'da herhangi bi showroomda var mı şu anda?
-
49-50 arası :D
50ye biraz eklenir 1,6T insignia alınır yahu:D
Bu araçların hakkı 40bin:hanz:
-
Bana kalırsa o bile çok Doğan.
Sevemiyorum şöyle spor tipli araçalrı ya :D
Dediğin gibi o paraya 1.6 T Insignia alırım,biraz daha ekler FlexRide Şasi ekletirim,ohh değme keyfime :D
-
Haklısın bide bunları satmak var.
Tahminim şu GTI,RS,Cupra içinden ikinci elde bir tek cupra satılır diğerleri gitmez:D