škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Roomster => Konuyu başlatan: hiko - 12 Temmuz 2011, 12:01:51
-
Temmuz 2009 tarihinde Roomster arabamı alırken serviste sis farı taktırmıştım.
Sağ taraftaki sis farı ızgarasının beyazla boyalı bölümün boş olduğunu, ancak sol taraftaki izgaranın dolu olduğunu yeni fark ettim.
Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum. Bu durum normal mi? Boş olmasının bir sebebi var mı... tamir ve bakım veya dışarıdan bir müdahale durumunda gerekli gibi ..
(http://ressim.net/s/upload/9940886b.jpg) (http://www.ressim.net/i/4622835)
teşekküler..
-
Normal.Fabia2de de geçerli aynı durum:)
-
Doğan teşekkür ederim.
akşam vakti fark ettim, incelemedim de ...2 sene sonra fark etmem bana bile ilginç geldi, şimdi okuyanlar da şaşırmasın...!!
-
normal bir durum :) anlamadığım bir açık diğeri kapalı acaba bir yeri soğutması için mi açık bırakmışlar nedir?
-
Yanlış hatırlamıyorsam halat vs bir şey bağlamak için çekici geldiğinde.
-
Gayet normal açık olan taraftan motor hava alıyor, özellikle dizellerin intercooler'ı tam o kapağın ardında.
Kapalı olan tarafta ise aracın kornası ve termometre için sensör var, su almaması lazım ;)
-
Passatlarda soldaki açık,Turbonun emiş hortumu vs var o kısımda,soğuk hava alması için :)
-
Yanlış hatırlıyomuşum:D
Napsak intercooler'ı büyütsek mi acaba:hanz:
-
Yanlış hatırlamıyorsam halat vs bir şey bağlamak için çekici geldiğinde.
Çekme demirini çubuğu vidalamak için kapağı zaten Allahın emri söküyorsun. Sökmeden olmaz.
O demir de ters diş vidaya sahiptir, lazım olduğunda vidalayamayan çoktur :D
-
birde dış ısı sıcaklıgını ordan ölcüyor.sensör orda :)
-
Passatlarda soldaki açık,Turbonun emiş hortumu vs var o kısımda,soğuk hava alması için :)
Ben gördüğümde bune ne olmuş arkası kapanmış kendimle konuşuyordum sonra yolda bir kaç passata baktım hepsinde öyle olunca çaktım olayı :))
-
Yorumlar için teşekkür ederim.
Sol tarafın kapalı olmasının amacı; cam suyu deposunu korumak amaçlı da olabilir diye düşünmüştüm.
Hep beraber güzel bir beyin cimnastiği yaptık.
-
Çekme demirini çubuğu vidalamak için kapağı zaten Allahın emri söküyorsun. Sökmeden olmaz.
O demir de ters diş vidaya sahiptir, lazım olduğunda vidalayamayan çoktur :D
İrfan Hocam, umarım gerekemez ama , gerekirse de çeki halatını bağlamak için araba stepnesi içerisinde bağlama aparatları mevcut mu?
tembellik yapıp, bakmadan sordum ama ....
-
İrfan Hocam, umarım gerekemez ama , gerekirse de çeki halatını bağlamak için araba stepnesi içerisinde bağlama aparatları mevcut mu?
tembellik yapıp, bakmadan sordum ama ....
Evet, stepne içindeki köpükte mevcut ;)
-
İrfan Hocam, anlayışına ve sabrına hayranım. Teşekkür ederim.
Umarım bir denk gelir de tanışırız.
-
Oradaki açıklık tutup çıkartmayı kolaylaştırmak için aslında, kapalı olursa sökülmesi çok zor olurdu. Çünkü söylendiği gibi çeki demirinin takılması gerekiyor oraya, 2 sefer gecenin bir yarısı çektirme macerası yaşayan biri olarak söylüyorum ayrıca:D tuttum çekip aldım altına:D o karanlıkta uğraşılmaz yoksa:D
-
Konuyu dağıtmak istemiyorum ancak, aklıma şu soru takıldı;
sağ taraf, belli bir amaç için açık bırakılmış , peki sol taraf niye kapalı olmuş, estetik olarak o da açık olsa bir sakıncası varmıydı? (cam suyu deposu zarar görmesin v.b.):knp::kork1:
-
kapalı olan tarafta ise aracın kornası ve termometre için sensör var, su almaması lazım onların ;)
Cam suyu deposu daha içerde kalıyor, oradan görünmez. Ama kornanın su almaması lazım
-
Cam suyu deposu daha içerde kalıyor, oradan görünmez. Ama kornanın su almaması lazım
Hocam dedim ya!!
İrfan Hocam, anlayışına ve sabrına hayranım. Teşekkür ederim.
Umarım bir denk gelir de tanışırız.
teşekküler...