škodaturkey.com

GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: dgn - 18 Temmuz 2011, 14:16:00

Başlık: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 18 Temmuz 2011, 14:16:00
Merhabalar

4 temmuzda telefonumu servise verdim bana en geç 10 gün içinde size teslim edecez denildi.14 gün oldu benim aramam dışında bana geri dönülmedi.Bugün şalter attı kavga dövüş telefonun istanbulda olduğunu öğrendim bana bundan hiç bahsedilmedi.Ankarada halletcez denildi.Ve telefondaki adama bağırınca yüzüme kapattı telefonu gidin mahkemeye verin şeklinde.telefon halen daha onlarda.

Şikayetvar.com a yazdım.Sizce ne yapmalıyım?Mahkemeye kadar giderim problem değil.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: kerem61 - 18 Temmuz 2011, 14:22:02
o size telefonu kapatan ökuz kımse öyle bır hakkı yok.musterı kapatmadan o kaoatamz telefonu.
bende bugun aldım telefonumu genpaya vermıstım.istanbula yollamıslar ama bana demedıler.ınternetten baktım tel ıstanbulda hemen msj yazdım genpaya bana demeden yolladınız ıstanbula haberım olsa bırakmazdım telefonu fln dedım baktım bı kaç gun snra elımde telefon.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 18 Temmuz 2011, 14:30:03
Ben sırf istanbula gitmesin diye teleses ankara merkezlerine götürdüm telefonu.Onlar ise yine istanbula göndermiş.Bana diyolar ki arizatakibi.comdan bakın telefonun nerde olduğuna bişey azmıyor o sitede ben sizden soruyorum diyorum adamlar bizde ordan bakıyoruz diyolar.

O telefonu kapatan öküzde harbi öküz o tahminim istanbuldadır onun burdaki arkadaşını dövecen oda gitsin istanbuldaki arkadaşını dövsün.Tepemi attırdılar ya..
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: kadir_ - 18 Temmuz 2011, 15:00:07
Tamir süresi 30 iş günü olduğundan her türlü beklemen gerekiyor o 10 gün desin sana verdiği servis makbuzunun illaki bir yerinde yazar en fazla 30 iş günü diye ama bu onların elinde hemen yapıpta verebilir yada 1 haftada olmuyorsa 30 günde o tamamen onlara kalmış.. Şikayetvar a yazdığına göre sana kesin dönerler kafana takma :) Bu arada telefonun markası neydi?
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 18 Temmuz 2011, 15:26:08
Makbuzun üstünde yazmıyor 30gün diye.Telefonu alırken söyleselerdi bari 30 gün diye ona göre hazırlardım kendimi.

Telefonda Nokia C7:)
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hasanmustafa - 18 Temmuz 2011, 15:28:08
verdiğin servisin telefonunu, arıza kabul formunu varsa görüştüğün
kişiyi bana mail at ilgilenmeye çalışayım
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 18 Temmuz 2011, 15:33:45
Alıntı yapılan: hasanmustafa;250386
verdiğin servisin telefonunu, arıza kabul formunu varsa görüştüğün
kişiyi bana mail at ilgilenmeye çalışayım


Atıverdim abi özelden:)
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hiko - 18 Temmuz 2011, 15:43:34
Doğan, en geç 10 gün içerisinde size bilgi veririz demişlerdir, zaten 30 gün içerisinde yapamazlarsa yenisini veya parasını vermek zorunda kalırlar, ,, onun için geçici de olsa uyduruktan yapıp, 30 gün süreyi geçirmeden makinen yapıldı diye sana verirler, sen erteasi gün olmamış diye tekrar geri götürüsün taaa ki 3. kez aynı hatadan şikayetci olursan işte o zaman gene yenisini veya parasını vermek zorunda kaldıkları için, bu süreyi doldurmadan sana makinen geri gelir. Ben nokia da yaşadım, aynı makine üretimden kalktığı için bana faturadaki bedeli ödemişlerdi.
Kolay gelsin, sadece makbuzları ve faturayı kaybetme yeter.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 18 Temmuz 2011, 15:50:58
Haklısın Hikmet Abi.Ama sadece tuş kilidi takılcak demetteki telefoncular 1 dakka içinde yapıp veriyor telefonun içinin açılmasına bile gerek yok.Ben sırf garanti yüzünden verdim.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hasanmustafa - 18 Temmuz 2011, 17:10:58
hikmet bey
dediğiniz gibi yapan uyanık servisler var  30 iş günü dolmadan
yapılmış gibi ürünü yollayıp zaman kazananlar oluyor. Hatta
bizim gibi büyük elektronik firmalara bile yapmaya çalışmışlardı
Ama kurumsal yerlere artık öyle yapamıyorlar. Ben de senin cihazlarını  
müşterye tavsiye etmem satışını azaltırım teşhire koymam diyince  takla  atmaya başlıyorlar :)
doğan telefonsuz kalırsan ben sana nokıa 6600 veririm cep gelene kadar üzülme ok
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: yasin90 - 18 Temmuz 2011, 19:00:35
Alıntı yapılan: hasanmustafa;250422
hikmet bey
dediğiniz gibi yapan uyanık servisler var  30 iş günü dolmadan
yapılmış gibi ürünü yollayıp zaman kazananlar oluyor. Hatta
bizim gibi büyük elektronik firmalara bile yapmaya çalışmışlardı
Ama kurumsal yerlere artık öyle yapamıyorlar. Ben de senin cihazlarını  
müşterye tavsiye etmem satışını azaltırım teşhire koymam diyince  takla  atmaya başlıyorlar :)
doğan telefonsuz kalırsan ben sana nokıa 6600 veririm cep gelene kadar üzülme ok

delikanlı adam ya :D

doğanım üzülme, benim geçen haziranda değişim kararı verdiler eylülde ancak tel verdiler, 2 kere gittim tartıstım elemanlarla
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: kadir_ - 18 Temmuz 2011, 20:23:50
Benimde htc arızalandı ilk önce mail attım htc ye hafta içi servise göndericem bakalım ne yapacaklar umarım kısa sürer..
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: cominizm - 21 Temmuz 2011, 15:28:18
arkadaşlar böyle durumlarda sanayi bakanlığının http://www.sanayi.gov.tr sitesini tavsiye ederim
sitedeki http://www.sanayi.gov.tr/Online/Default.aspx bu adreste müşteri şikayetleri bölümünde şikayetinizi iletirseniz etkili oluyor.
bir arkadaşım burdan ilettiği şikayet neticesinde hem oyalayıp tamir etmedikleri telefonun yenisini aldı, hem de firmaya sanayi bakanlığınca ceza kestirdi.
sanayi bakanlığı da neticeyi şikayet eden tüketiciye iletiyor.. "şu şu nolu başvurunuz sonucu şu firmaya şu kadar ceza kesilmiştir" diye..
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: kerem61 - 21 Temmuz 2011, 16:17:08
Alıntı yapılan: cominizm;251143
arkadaşlar böyle durumlarda sanayi bakanlığının http://www.sanayi.gov.tr sitesini tavsiye ederim
sitedeki http://www.sanayi.gov.tr/Online/Default.aspx bu adreste müşteri şikayetleri bölümünde şikayetinizi iletirseniz etkili oluyor.
bir arkadaşım burdan ilettiği şikayet neticesinde hem oyalayıp tamir etmedikleri telefonun yenisini aldı, hem de firmaya sanayi bakanlığınca ceza kestirdi.
sanayi bakanlığı da neticeyi şikayet eden tüketiciye iletiyor.. "şu şu nolu başvurunuz sonucu şu firmaya şu kadar ceza kesilmiştir" diye..
çok guzel bır uygulama.
 
sızın telefonunuz hayla gelmedıgı  dgn bey ?
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 23 Temmuz 2011, 14:16:23
Alıntı yapılan: kerem61;251161
çok guzel bır uygulama.
 
sızın telefonunuz hayla gelmedıgı  dgn bey ?


Geç gördüm mesajı kusura bakmayın.

şikayetvar.com a mesaj bırakmıştım 2 gün sonra bi hışımla geri döndüler etekleri tutuşmuş şikayet var a şikayet edince.2 gün önce aldım.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: 19tumen - 23 Temmuz 2011, 14:26:11
Gerçi Almışsın cihazı ama bu durumda olanlara bilgi amaçlı yazım kalsın;





Yeni yasaya göre 21 iş günü tamir süresi bulunmaktadır. Şikayet var gibi yerlerle hiç uğraşma; süreyi hesapla,eğer geçmiş ise; Çağrı Merkezini ara,İvedilik ile ürün teslimi ve bilgi hakkında içine sinen bilgi al; eğer yan çizerlerse veya geçiştirmeye çalışırlarsa;Yasal haklarından biri olan ürünü aynısı ile değiştirme için Alacak Faturası kestirilmesini söyle;

Bunlarda sonuç vermezse eğer; En yakın notere git; Firmaya Noter aracılığı ile ihtar çektir ve Tüketici Mahkemesinde Dava açacağına dair yazı gönder firmaya

Bak gör; cihazın nasıl tıpış tıpış kapına kadar gelecek
:ok:
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 23 Temmuz 2011, 14:32:45
Zamanında arabanın direksiyonu için ihtar çektirip değiştirmiştim.Ondan az çok tecrübem oldu.Zaten ihtarnameyi görenler hemen müşteri dostu oluyor.

Verdiğiniz bilgi için teşekkürler bu durumdaki arkadaşlara yardımcı olur:ok:
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: 19tumen - 23 Temmuz 2011, 14:37:16
Alıntı yapılan: dgn;251582
Zamanında arabanın direksiyonu için ihtar çektirip değiştirmiştim.Ondan az çok tecrübem oldu.Zaten ihtarnameyi görenler hemen müşteri dostu oluyor.

Verdiğiniz bilgi için teşekkürler bu durumdaki arkadaşlara yardımcı olur:ok:


Bizler son kullanıcıyız, vergimizi ödüyoruz ve devletin bize verdiği hakları gerektiğinde kullanmasını bilmeliyiz. Aksi taktirde Ticarethanelerin insafına kalıp,rica minnet iş yaptırtmak zorunda kalırız. :sopa:
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hasanmustafa - 23 Temmuz 2011, 15:46:46
DOĞAN NE şikayet var ı ben aradım çabuk yollayın dedim
ımei verdim  arkadas tanıdık diye :)
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: dgn - 23 Temmuz 2011, 16:16:07
Alıntı yapılan: hasanmustafa;251591
DOĞAN NE şikayet var ı ben aradım çabuk yollayın dedim
ımei verdim  arkadas tanıdık diye :)


Beni aradılar dediler ki şikayet var a mesaj bırakmışınız şikayetiniz değerlendirildi.Cihazınız yapıldı buyrun gelin alın dediler.

Hiç biri Hasan bey olaya barnak bastı ondan gönderdik demediler:++::++::knp:
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hasanmustafa - 23 Temmuz 2011, 18:19:00
CİHAZI Aldıktan sonra güzelce test
başka yerlerini de kontrol et sorun olursa
tekrar 1 haftada yaptırırsın. yeni arıza kaydı
açılmadan sorunun çözülür.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: ahmedb - 23 Temmuz 2011, 18:39:35
eğer uygunsa ben de buraya ekleyeyim:
n97 kamera merceğinde kayan kapaktan dolayı çizilme var
samsunda kvk servise verdim.garantisi devam ediyor..
bayağı uğraştırdılar sonunda kullanıcı hatası deyip para ile yaparız dediler...
nokia kabul etmiyor deyip topu attılar
nokiayı aradım, onlar da bu işin garanti kapsamına girip girmemesi servise aittir dediler..bu arada 3-4gün geçti
ben de zaten zamanım olmadığı için geri aldım şimdi bunun için yapabileceğim bir şey var mı?
istanbula geçersem servise bırakayım diyorum ama onlar da böyle top çevirirler diye düşünüyorum..ne dersiniz?
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: ST-max - 23 Temmuz 2011, 22:28:50
Geçmiş olsun sorunun çözülmesine sevindim.Benzer olay lg shine telefonda başıma gelmişti(valide hanımın telefonu) bana 5 güne veririz önemsiz birşey dediler tamam dedim çıktım sonra telefonu karşıya yollamışlar.Nasıl yollarsınız ben size verdim falan yan çizdiler 10dk sonra arkadaşları toplayıp gidince telefon 1 saate karşıdan tertemiz hasarsız kusursuz geri geldi.Öyle kağıttı belgeydi falan bunlara sökmüyor bunların bildiği dilden konuşcen.
Başlık: Cevap: Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.
Gönderen: hasanmustafa - 23 Temmuz 2011, 23:17:44
Ahmed abi

üründe üretimden yada işçilikten  montajdan vs kaynaklı durum
yoksa ve kırılma - çizilme olduysa GENELDE servisler kullanıcı hatası
diyip ücret çıkarırlar.  Başka bir yetkili servisle görüşün ücretsiz
yada makul bir ücretle yaparlarsa tamir ettirin
10 kuruşluk telefon için birsürü git gel tüketici hakem heyeti
vs uğraşmak istiyorsanız o konuda da özel mesajla ulaşırsanız
yardımcı olmaya çalışırım