škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia II => Konuyu başlatan: HakanAltunay - 22 Ağustos 2011, 17:33:23
-
Bizim Showroom'daki RS'imiz...Her daim onu görüyorum içim gidiyor :) :+1:
(http://a1108.hizliresim.com/11/8/22/12153.jpg)
-
Çok tatlı :) Allah sahibine bağışlasın :(
-
kırmızıyı sevmem ama fabıa da baska duruyor:hanz: keske benımkıde boyle guzel gozukse:uhu:
-
tam bir canavar ruhlu melek tipli şeytan gibi durmuş :D
ne saçmaladımki? arabayı görünce şeyoldu.. :)
-
harika :) talep nasıl Hakan bu araca.Soran varmı acaba ?
-
kırmızısıda ateşli duruyor bea :) ama sanki siyah daha çok yakışıyor lastik ve tavan da..
-
harika :) talep nasıl Hakan bu araca.Soran varmı acaba ?
Normal fabia'dan çok bu aracı soran var... :)
-
Normal fabia'dan çok bu aracı soran var... :)
Valla iyimiş o zaman.Samsun gençleride bu arabayı sever bence.Üniversiteyi orda okumuş birisi olarak bunu söyleyebilirim :D
-
Soran olması önemlimi ki alan var mı alan?:D
-
Soran olması önemlimi ki alan var mı alan?:D
Ben VRS'i sattım kredi cıktı bütün iş bitti.Alan kişi aylık 1.000 tl ödeyemem diyerek iptal etti :)
-
(http://farm6.static.flickr.com/5006/5292832067_897a8e3cf7_z.jpg)
(http://farm7.static.flickr.com/6200/6059204230_c884a91218_z.jpg)
(http://farm6.static.flickr.com/5029/5547378888_7c51f1e9f6_z.jpg)
(http://img5.imageshack.us/img5/9896/40836954.jpg)
-
çok pis turbo insignia yenir bununla :D
-
çok pis turbo insignia yenir bununla :D
Tahminim 200e kadar önde olur.200den sonra insignia öne çıkar.İzlediğim videolardan çıkardığım bu.:D
TSI 220den sonra bariz bir şekilde şişiyor hacimden ötürü.
-
Bencede sonuçta bir tarafta 1.4 diğer tarafta 2.0 hacim çok önemli :)
-
Bencede sonuçta bir tarafta 1.4 diğer tarafta 2.0 hacim çok önemli :)
yok gökçen 1.6 değilmi insignialar :) ben 1.6 180 hp biliyorum.
bilgim yok doğan ben sadece küçük kasa 180 hp olunca bi mantık yürütmesi yaptım :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=rtwVDpV4WEA
2.0 t ile vrs videosu buldum. önce başabaş sonra insignia açıyor arayı.
-
Bende çok rahat fabia alır diye düşünüyodum ama youtube da bi iki video izledim ıhh 220 sonrası yok.İnsigniada 200de yakalar fabiayı zaten.İnsignia 1.6 Turbo 180hp 230nm:)
Gerçi 200den bahsediyoruz fabia 200e kadar farkı atıp sinyali verip çektimi sağa insigniacı mor olur:D
-
aracın ağırlığından dolayı bence insignia geride kalır. polo gtı ile insignia 1.6 turbo tokatladım tecrübe ile sabit..
-
3 korna 2 araba 1 kazanan :)
-
Fazlasıyla ateşli :D
İnsignia konusuna gelirsek 0-200 de fabi rahatlıla öttürür dsg nin avantajı ağırlık avantajı insignia yı geride bıraktırır :D
-
2 gün önce g.antep-nizip arası otobanda 225 km/h'e çıktık (dijital gösterge açıktı). pilot ( :) ) koltuğunda bi arkadaş vardı. yaklaşık 30 sn bu hızda gittik ama bende ahirete bi gittim geldim. tırsmaktan foto çekemedim. o hızda insanın aklına her türlü kötü şey geliyor. yavaşlayıp 190 km/h ile sabit ilerledik. velhasılı araç yüksek hızda bile hızlanırken km göstergesi 5'er 5'er atlıyor. 220 km/h gibi hızlara çok rahat çıkıyor.
-
Aracın fabrika verisi 225 zaten o hıza çıkması çok kolay olur.Ama 180hp olunca daha fazlasını istiyor insan:)225 üstüne çıkınca yorumlarınızı bekliyoruz tabi önce güvenlik:ok:
Mesela insignia 250li hızlara şişmeden çıkabiliyor.4 vites 204km/h:D
-
ya insignia ne alaka vrs ne alaka sınıfları bile farklı
rengi cok tatlıymıs ama yinede ben maviciyim
-
kırmızı vrs tavan beyaz jantlar piano black süper !!
-
Aracın fabrika verisi 225 zaten o hıza çıkması çok kolay olur.Ama 180hp olunca daha fazlasını istiyor insan:)225 üstüne çıkınca yorumlarınızı bekliyoruz tabi önce güvenlik:ok:
Mesela insignia 250li hızlara şişmeden çıkabiliyor.4 vites 204km/h:D
kışkırtmayalım lüften :favo1:. 200 lü hızlar sonrası yolun düz olması gerekli gibime geldi. çok derin olmayan virajda bile hafif yatmalar yaptı. çok güvenemedim açıkçası. ama insignia'ya bişey olucağını zannetmiyorum haliyle. girdiği gibi çıkar.
-
gprs teki hızım en yüksek 255 km olmuştu ve o hızda ilerlerken 3 şeritli otoyol tek şerit gibi geliyor insana bu hızda ortalama 12 km kadar ilerlerdim bir daha çıkarmıyım o hızlara altımdaki aracı ne kadar tanıdığıma ve yol şartlarına bağlı (nede olsa 245 le radar yakalanabilen bir babanın oğluyum) :)
sürat felakettir 140 tan sonra yoldaki en ufak bir taş parçası bile yoldan çıkmaya sebep olur yaptıklarımız doğru değil ama işte arada sırada oluyor
-
Kışkırtma sezmiyorum dediğim gibi önce güvenlik:ok:
-
gprs teki hızım en yüksek 255 km olmuştu ve o hızda ilerlerken 3 şeritli otoyol tek şerit gibi geliyor insana bu hızda ortalama 12 km kadar ilerlerdim bir daha çıkarmıyım o hızlara altımdaki aracı ne kadar tanıdığıma ve yol şartlarına bağlı (nede olsa 245 le radar yakalanabilen bir babanın oğluyum) :)
sürat felakettir 140 tan sonra yoldaki en ufak bir taş parçası bile yoldan çıkmaya sebep olur yaptıklarımız doğru değil ama işte arada sırada oluyor
Aynen... deneme amaçlı motoru rahatlatmak icin basıyorum arada. 180den sonra ter icinde kalıyorum üc bucuk... need for speed oyunlarındaki gibi ekran bulanıyo gibi geliyo banada :D en ufak taşı bırak, direksiyonu o hızda parmak ucuyla tutan multi zeki insanlar var.
-
arkadaşlar ben Peugeot rcz 156 lık ile 224 e çıktım çok güvenliydi çünkü aşırı yere yakın ve oturuş pozisyonu mükemmel o hı o hızzla neredeyse 5 dk gittim yol müsaitti yani araçların yanından vınn die geçmek çok güzel ya ah işte vrs biraz daha yere yakın bi karoser olsaydı ya (bu arada araçların dibinden geeçmedm o hızla yanlış anlaşılmasın) mesela citroen c3 ile ds3 ün karoseri farklı ve ds3 daha yere yakın fakat ds3 te çok havadar:)