škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: FF - 21 Eylül 2011, 18:29:00
-
Yenilendi :)
(http://img44.imagehaven.net/img/thumbs/ASPGTIGXXS_toyota_avensis-sedan-2011_r3.jpg.jpg) (http://img44.imagehaven.net/img.php?id=ASPGTIGXXS_toyota_avensis-sedan-2011_r3.jpg.jpg) (http://img25.imagehaven.net/img/thumbs/6T5I611QEP_toyota_avensis-sedan-2011_r4.jpg.jpg) (http://img25.imagehaven.net/img.php?id=6T5I611QEP_toyota_avensis-sedan-2011_r4.jpg.jpg) (http://img22.imagehaven.net/img/thumbs/OIHVO8UQBK_toyota_avensis-sedan-2011_r5.jpg.jpg) (http://img22.imagehaven.net/img.php?id=OIHVO8UQBK_toyota_avensis-sedan-2011_r5.jpg.jpg) (http://img22.imagehaven.net/img/thumbs/SRX4OLAY6F_toyota_avensis-sedan-2011_r6.jpg.jpg) (http://img22.imagehaven.net/img.php?id=SRX4OLAY6F_toyota_avensis-sedan-2011_r6.jpg.jpg) (http://img24.imagehaven.net/img/thumbs/5AIJGDOCTJ_toyota_avensis-sedan-2011_r8.jpg.jpg) (http://img24.imagehaven.net/img.php?id=5AIJGDOCTJ_toyota_avensis-sedan-2011_r8.jpg.jpg)
-
bunlar şimdiki 2011 ler yenilik yok.
-
değişiklik olarak karartılmış farlar ve homojen yanan stoplar dikkatimi çekti. albenisi artmış biraz.
-
halen çirkin ve tipsiz.
-
Tamponlar,stop gurubu,ön farların yapısı ve şekli değişmiş,bence güzel :)
-
bir honda accord değil tabi. ama fena da sayılmaz.
-
Toyota, tasarım konusunda hala kalın kasanın,ve ağır görüntünün daha iyi satacağını düşünüyor. Gelenekçi bir çizgiyi hala sürdürüyor. Bu yüzden şahsen beğenmiyorum tasarımını ve çizgisini :hmm:
-
Pek bir albenisi yok ..
-
Araba yorumlara falan bakınca çok hoş. Hele 1.8'i...
Ama Toyota'da bi düzgün tasarım diyebileceğim bu vardı, buna da kargacık burgacık bi şeyler yapıp bozmaya çalışmışlar.
-
Araba yorumlara falan bakınca çok hoş. Hele 1.8'i...
Ama Toyota'da bi düzgün tasarım diyebileceğim bu vardı, buna da kargacık burgacık bi şeyler yapıp bozmaya çalışmışlar.
ayne üstadım bundan önceki kasa daha güzeldi ama iç kısımlar klas da dış taraflarının tasarımı hoş değil.
-
bunlar şimdiki 2011 ler yenilik yok.
(http://img25.imagehaven.net/img/thumbs/TPGQ5TDAFU_t9_ave10_gal_015_prev_tcm385-857133.jpg) (http://img25.imagehaven.net/img.php?id=TPGQ5TDAFU_t9_ave10_gal_015_prev_tcm385-857133.jpg)
-
Araba yorumlara falan bakınca çok hoş. Hele 1.8'i...
Ama Toyota'da bi düzgün tasarım diyebileceğim bu vardı, buna da kargacık burgacık bi şeyler yapıp bozmaya çalışmışlar.
'90' larda Celica vardı güzel tasarım olarak. Onda da kasa yenileyeceğiz diye perişan ettiler tasarımı.
-
supra var ya işte. pahalı ama en iyi tasarımı toyotanın.
-
eski kafalı biri olarak,japonlar(honda,suzuki,toyota,mazda,nissan vs.) motor teknolojisinde geri diyorum;halen 1.8-2.0 hacimli motorlardan saçma sapan tork ve güç değerleriyle satış yapıyorlar.Sağlamlık,servis hizmeti,garanti kapsam ve süresi konusunda ise çok başarılılar.
-
@adorno diğerlerini bilmem ama Honda'nın litre başına beygir gücünde dünya lideri olması lazım.
-
@adorno diğerlerini bilmem ama Honda'nın litre başına beygir gücünde dünya lideri olması lazım.
CR_V motoru 2.0 benzin 200nm altında bir tork ve 150 beygirle,olduğunu sanmıyorum.
-
Eskisinden daha iyi :)
-
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.
-
ahh be hocam s 2000' i hatırlattın bana şimdi ... :(
-
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.
gazyağı tenekesi formundaki kaportalarını düzeltseler tam süper olur. :) hoş yeniler öyle değil de eski civic corollaların kaportaları çok zayıf.
-
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.
Kesinlikle katılıyorum birdaha benzinli araba alırsam bu kesinlikle ve kesinlikle Japon markası olacaktır.
-
motor konusunda bisey diyemem. ama tasarim ve saglamlik konusunda basarisizlar. yani simdi baktiginizda toyota corollada hic bi yenilik yok. elektronik hic bisey yok. ve saglam oluyor. cruise control bile olmayan dizel otomobilleri var.
-
Corollanın kapısını açıp kapatın bir de ford focus'un kapısını açıp kapatın.O vermesi gereken tokluk hissi bile çok önemli benim için..toyota hala japon karaktestiği tasarım anlayışını düzeltemedi..Gerçi amerikalıların da öyle ama...
-
hmm. o zaman şunu anlıyoruz.
japon arabalarını tercih edenler motor ve mekaniğe daha fazla önem verirlerken.
haricinde kalan arabalara bakanlar estetiğe ve kaportaya bakıyor.
-
hmm. o zaman şunu anlıyoruz.
japon arabalarını tercih edenler motor ve mekaniğe daha fazla önem verirlerken.
haricinde kalan arabalara bakanlar estetiğe ve kaportaya bakıyor.
Dayımda bir zamanlar 2003 honda civic vardı.O geniş konforlu arabayı nedense hiç sevmemiştim.
Diğer dayımda 2 sene öncesine kadar corolla vardı.Yenilerinden..Tamam araba çok geniş, konforlu.Motoruda çok iyiydi.Ama hiç benim arabam corolla olsun demedim..Sevemedim..Çok japonvari oluşundanmıdır bilmem..
Ama şöyle 2003 Astra G olsun, iişte ona bayılıyorum..Verdiği his çok farklı geliyor bana...