škodaturkey.com
TEKNİK => Teknik Bilgi Paylaşımı => Konuyu başlatan: 19tumen - 07 Kasım 2011, 04:02:41
-
Bir tanıdığım 10 ay önce 60 bin tl verdiği 5008 aracının,şehiriçi kullanımda arka çift amortisör patlıyor (kullanıcı hatası olup olmadığı bilinmiyor) Türkiye de ne yazık ki Pejo 5008 (3008) Amortisör YOK... Fransa dan gelmesini bekliyorlar,geliş tarihi de muallak! var mı böyle birşey... Pejonun en büyük Türkiye dist. MEPA bunu yapıyor.
Çetele tutarsak:
Araç 2011 model pejo 5008 full donanım paket,
Sorunlar ve Hatalar:
1. İlk 3 ay sağ kapı kolon çerçevesinden gelen,titreşim ve cızırtı sesi,rahatsız edici (4.ay sonu giderildi)
2. 5.ay Deri direksiyon simidinde soyulma (Fransadan beklenildi ve hata kabul edilip, ücretsiz değişim yapıldı)
3. 10. ay arka iki amortisör patlaması (şehiriçi kullanım) ve fransadan amortisör beklenilmesi
4. 10. ay koltuk kızaklarından sesler gelmeye başlanılması (servis sensörler birbirine sürtüyor diyip, yapmış "tabi yersen-sensörlerin birbirine sürtüp ses yapması da yeni moda sanırım")
Bu model 5008-3008 alacaklara duyurulur,
-
boşuna fransızlara karşı degiliz.en azından ben sevmiyorum.
-
boşuna fransızlara karşı degiliz.en azından ben sevmiyorum.
Bunun gibi bir kaç nedenden dolayı artık bende pejoya sıcak bakmıyorum.
-
boşuna fransızlara karşı degiliz.en azından ben sevmiyorum.
:+1: Aynen....Hiçbir şekilde işim olmaz.Kesinlikle ve asla tercihim olamaz.
-
üst kat komşumuzda 308 vardı sıfır aldı arabayı otoparkta en fazla 2 gün gördüm komşumuz tolga abiye sorduğumda aracı aldıktan 3 gün sonra debriyaj sıyırmış değişim için fabrikadan parça beklemeye bırakmış kullanıcı hatası demişler birde zar zor garantiden halletmiş geçende gördüm ön sol cam aşağıya inmiyor sanırım düğmesi bozulmuş yada cam motorunda bir sorun var arka camada satılık yazmış:D
-
Pejo'cu değilim amma, bu örnektekiler (en üst örnek) bence cok ciddi sorunlar değil, ve bir kısmı da garantiden çözülmüş. Araclardaki amortisorlerin cogunu belli baslı 2-3 tane firma uretiyor. Pejo'ya has olduğunu düşünmüyorum sorunun.
Sehiricinde de ciddi çukurlar var, amortisorleri bozacak kadar. Ama bunun gibi sirkülasyon olabilecek parcalarda beklenmesi hiç hoş değil..
Bende de deri direksiyon soyuldu, garantiden değişti, turbo garantiden değişti, debriyaj garantiden (hepsi 1.5 yıl içinde)değişti. Garantiden değişen şeyleri ben ciddi sorundan saymıyorum. Garantiye sokmuyorlarsa o fena tabii ki.
-
..................Bende de deri direksiyon soyuldu, garantiden değişti, turbo garantiden değişti, debriyaj garantiden (hepsi 1.5 yıl içinde)değişti. Garantiden değişen şeyleri ben ciddi sorundan saymıyorum. Garantiye sokmuyorlarsa o fena tabii ki.
Bu kadar şey sadece bir bir buçuk sene içinde peydah olabiliyorsa,garantiden sonrasını düşünmek bile istemiyorum.:kus1:
-
İlle de devaminda sorun cikacak diye bir sey yok bence. Araç işi şans işi, ve garanti süresince tık demeyen bir araç garantiden sonra sahibini pişman edebilir. Büyük lokma yesem de büyük konuşmam bu konuda. Sorunlu denen kimi araçların maşallahı var, sorunsuz diye nam salan bazı araçlar da sorun yumağı olabiliyor. Bence şans faktörü çok çok önemli..
Bizim araç da 63 binde, 2 yıl dolmadı daha. Biraz kilometre de önemli sanırım.
-
Tek bi arabada sorun çıktı diye hepsinde çıkacak değil ya.Garanti bunun için var:)
-
okadar kalem aracın ıcınde bır tane rahatsız cıkması dogal ama bmw de sadece ses gelırse pejoda araba dokulur (usttekı ornek).skodada sanzıman ses yapar vs..
-
durun uşaklar pazartesi işi bitirebilirsem resimleri paylaşacağım burda bakalım ne kadar kötüymüş:)
-
bir atraksiyon yapacan galiba :favo1:
-
o kadar:)
-
Her araba bozulur kırılır dökülür. Bence suçun hepsini firmalara atmamak lazım tr nin yol şartları belli kullanıcı çukurları seçe seçe girerse amortisör de patlar jantta eğilir şaside çatlar. Çok yakın bir tanıdığımın kullandıgı mercedes marka otomobilin şase si çatladı kullanıcı kabul ediyor hatasını.Direksiyonla oynamayı pek sevmez dere tepe düz gider :D
-
Peugeot bilmeyen için kötü araç, sadece ön yargıları kırmak için aracı tanımaları gerek.
Konstrüktif ve Mekanik açıdan piyasadaki en iyi araç diyebilirim. Bunu araçları inceledikçe daha iyi anlıyorum. Çoğunuz beni fanatikle yargılayacaksınız belki ama gerçek budur. İspatı mümkündür
Peugeot da otomobillerden bir otomobil.
tıpkı diğerleri gibi o da alınır ya memnun kalınır ya da eleştirilir.
önemli olan şey araç hakkındaki yorumu kimin yaptığıdır !yani eğer marka ile ilgili yorum sahibi kullanıcı birisi ise söyledikleri önemlidir; değerlendirilir.
yok öyle değilse gülünür geçilir :ok:
-
Şöyle bir kanı vardır bizim memleketimizde, Kimse (o kadar para verdim) malım kötü demez, buda ülke insanına özgü travmatik ve psikolojik bir durumdur. Bu yüzden bir şeyin objektif bir fikrini meydana çıkarmakta zorlanıyoruz.
Anlaşılması için bir örnek vereyim: İsmini vermiyorum.
Bir pejocuların formunda şu iki diyalog olayı açıklamakta aslında:
Arkadaşlar merhaba bende 207 var ilk çıktığı zamanlar aldım çok beyendim ama sürekli ufak tefek arıza oluyordu..Bundan 4 ay önce arabamın torpidonun ustu yani vinil aksanda göğüs kısmı şişti kabarma oldu çökmeler oldu anlam veremedim,kendinden oldu başka bu sorunu olan varmı sorunu olanlar yazarsanız sevinirim..Bu arada burdaki peugeot plaza ve merkezle görüştüm her zaman ki gibi ilgilenmediler yani sorunu uslenmediler garanti bitmiş diye...YANİ KISACASI PEUGEOT 207 ALDIM BİN PİŞMANIM HEM SERVİSLER HEM HİZMET HEM ARABADAN,ALACAK ARKADAŞLAR İYİ DÜŞÜNSÜNLER KİMSE PARAYI KOLAY KAZANMIYOR !!!!!!!!!!
Altına daha deneyimli bir kullanıcının yorumu:
forum kurallarını okuyup kendinizi tanıtırsanız daha iyi olur burası bir forum sitesi şikayet sitesi değil.Eğer peugeot sizi bin pişman ettiyse peugeotta yazı yazın
Ne güzel yönlendiriyor (!) değil mi? Bu olay yukarıdaki yazımı ne kadar güzel açıklıyor. (benim malım kötü olamaz) Tamamı ile paranoid kişilik bozukluğu tanısı konulabilinir daha ağır vakalara :)
Teknik döküman okumaya gerek yok, ufak bir araştırma yapsanız, pejo markasının ne kadar markaya sahip çıktığını(!),kullanıcı yorumlarına bakıldığında aslında şikayet edenlerin azımsanmayacak derecede fazla oluşunu GÖREBİLECEKSİNİZ.
-
:+1:
mert yaşına göre çok güzel yazmışsın sen haklısın..
:+1:
gökhan yazdıklarına bakılırsa sende haklısın.
-
Şikayet sitesine bir bakın markanın ve muadilinin yanına bile yaklaşmazsınız.Affedilemeyecek cinsten araç hataları ve hizmet hataları var.Hizmet hatası memleketim doğası gereği her firmada olsa da ,araç hatalarına bir yere kadar katlanılır.Bunlar sınırı çoktan aşmış...
-
:+1:
mert yaşına göre çok güzel yazmışsın sen haklısın..
:+1:
gökhan yazdıklarına bakılırsa sende haklısın.
ve gercekten sızde haklısınız :ok:
ben merte bır konuda katılıyorum bır sey uzerınde yorum yaapabılmek ıcın kullanmak bılmek gerek.ama bana bırı sorsa pejo ıcın bende kötu derım :)adı cıkmıs 9 a ınmez 8 e mısalı
-
ve gercekten sızde haklısınız :ok:
ben merte bır konuda katılıyorum bır sey uzerınde yorum yaapabılmek ıcın kullanmak bılmek gerek.ama bana bırı sorsa pejo ıcın bende kötu derım :)adı cıkmıs 9 a ınmez 8 e mısalı
Bu köy görünsede artık gerek var klavuza... :)
-
Bu köy görünsede artık gerek var klavuza... :)
Bende peugeot ile ilgili daha iyi bir izlenime sahibim.Sizin sahip olduğunuz izlenime karşı bende kendi deneyimimi anlatayım.
2004 Model 206 1.4 hdi lise yıllarından beri kullanmaktayım.Şuan 160.000kmde ve aracımım yakın zamanda teste soktum turbosuyla ilgili şüphelerim vardı.Fakat şüphelerim yersiz çıktı daha 100.000 daha rahat götürür şeklinde rapor verdiler.Ama bende biliyorum 30.000 de turbo bozanları :) mümkündür.
O kadar araç üretecek bi firma ki hiç defolu çıkmayacak mümkün değil hangi firma olursa olsun.Şimdi her ne kadar peugeot firmasının adı bu tip olaylarla anılsada örneğin bir arkadaşımın passatının airbagler kaza anında açılmadığını da biliyorum.Ama bunun için bu firmanın araçlarını kullanan insanlara yok bu araç şöyle yok şöyle diye yakınmıyorum.
Daha fazla yazarak yanlış anlaşılmak istenmiyorum.
Ama bir dost tavsiyesi arkadaşının aracının amortisörü patlayan arkadaş için
Ben o kişi yerinde olsam tüketici mahkemesine başvururdum ve maddi ve manevi tazminat talebinde bulunurdum.Saygılar
-
Bizim 406 250.000 Km'ye geldi tık yok Maaşallah :) Tek masrafı 15.000 bakımı...
Arabanın tek sevmediğim tarafı yumuşak boyalı olması ve ufak taş darbelerinde taş vurukları oluşması :)
-
Bizim 406 250.000 Km'ye geldi tık yok Maaşallah :) Tek masrafı 15.000 bakımı...
Arabanın tek sevmediğim tarafı yumuşak boyalı olması ve ufak taş darbelerinde taş vurukları oluşması :)
Aynı konudan bende müzdaribim :)