škodaturkey.com

GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: SubaruOutback - 21 Kasım 2011, 14:39:55

Başlık: F1-Telemetry
Gönderen: SubaruOutback - 21 Kasım 2011, 14:39:55
[YOUTUBE]WexQvAy1bRw[/YOUTUBE]
Başlık: Cevap: F1-Telemetry
Gönderen: G.Antep Şubesi - 21 Kasım 2011, 23:16:50
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
Başlık: Cevap: F1-Telemetry
Gönderen: SubaruOutback - 22 Kasım 2011, 00:59:41
Alıntı yapılan: G.Antep Şubesi;284042
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
WRC'de başka bir dünya :)
Başlık: Cevap: F1-Telemetry
Gönderen: Ugur A. - 22 Kasım 2011, 08:35:51
Alıntı yapılan: G.Antep Şubesi;284042
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
Vites oranını temetreyele mi değiştiriyorlardı?:hmm: Karışım oranı olmasın o dediğin?:hmm:
Başlık: Cevap: F1-Telemetry
Gönderen: G.Antep Şubesi - 22 Kasım 2011, 08:43:52
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;284128
Vites oranını temetreyele mi değiştiriyorlardı?:hmm: Karışım oranı olmasın o dediğin?:hmm:

Evet abi telemetreyle değişiyordu.
Karışım oranını şimdi pilot yapıyor isteğine göre, eğer yakıt kritik durumdaysa pitten haber veriliyor ".okunu çıkarma" diye :D
Başlık: Cevap: F1-Telemetry
Gönderen: Ugur A. - 22 Kasım 2011, 09:24:33
Alıntı yapılan: G.Antep Şubesi;284129
Evet abi telemetreyle değişiyordu.
Karışım oranını şimdi pilot yapıyor isteğine göre, eğer yakıt kritik durumdaysa pitten haber veriliyor ".okunu çıkarma" diye :D
Nan dişli oranı telemetreyle nasıl değiştirilebilir ki?! Fizikî bir durum bu nihayetinde!:hmm: