škodaturkey.com
GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: SubaruOutback - 21 Kasım 2011, 14:39:55
-
[YOUTUBE]WexQvAy1bRw[/YOUTUBE]
-
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
-
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
WRC'de başka bir dünya :)
-
FİA tarafından yasaklanmadan õnce, pitten araca müdahale edilerek vites oranları düzlüklerde uzatilip (maksimum hız icin) virajli iç bölümlerde kisaltiliyordu (çabuk hızlanma) icin. F1 cok başka bir dünya :)
Vites oranını temetreyele mi değiştiriyorlardı?:hmm: Karışım oranı olmasın o dediğin?:hmm:
-
Vites oranını temetreyele mi değiştiriyorlardı?:hmm: Karışım oranı olmasın o dediğin?:hmm:
Evet abi telemetreyle değişiyordu.
Karışım oranını şimdi pilot yapıyor isteğine göre, eğer yakıt kritik durumdaysa pitten haber veriliyor ".okunu çıkarma" diye :D
-
Evet abi telemetreyle değişiyordu.
Karışım oranını şimdi pilot yapıyor isteğine göre, eğer yakıt kritik durumdaysa pitten haber veriliyor ".okunu çıkarma" diye :D
Nan dişli oranı telemetreyle nasıl değiştirilebilir ki?! Fizikî bir durum bu nihayetinde!:hmm: