škodaturkey.com
GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: turker - 28 Aralık 2011, 13:43:01
-
İlgi duyduğum bir konudur,
Mesela bir tane ben yazayım siz de aklınızdakileri...
Polo'nun 2000'deki makyajda değiştirdiği iç tasarımı ortaçağ karanlığından uzay çağına geçiş kadar uçuk buluyorum:
Ya da Ford'un Escort'tan Focus'a geçişi gibi...
-
Skoda 1999' de satmaya başladığı fabia modeli, firmanın kırılma noktasıdır bencede..
-
Skoda 1999' de satmaya başladığı fabia modeli, firmanın kırılma noktasıdır bencede..
Fabia I Skoda adına çok önemli bir kilometre taşı gerçekten.
-
Skoda 1999' de satmaya başladığı fabia modeli, firmanın kırılma noktasıdır bencede..
Vooyyyyynnnnkkkkkkk!!!!!!! Yanlış cevap.
Škoda' ın kırılma noktası Favorit' tir. Favorit ile birlikte VW cevheri keşfedebildi ve Fabia da VW' in yoğun malî, fizikî, ...vb. katkılarıyla hayata geçmiş bir modeldir. Fabia Škoda' nın çıkışa başladığı noktadır doğru; ancak kırılma noktası Favorit' tir.
-
Fabia üretilmese Skoda'yı tercih etmeyebilirdik..
Ama dediğin doğru.Çıkış noktası olarak fabia denebilir..
-
logan, dacia nınkırılma noktasıdır.
-
Toyota Corolla AE101
-
Fiat 2000'li yılların başlangıcında mali krizde iken Doblo son şans olarak görülüyordu,
Nitekim kurtarıcı oldu...
-
Fiat 2000'li yılların başlangıcında mali krizde iken Doblo son şans olarak görülüyordu,
Nitekim kurtarıcı oldu...
Kesinlikle ;)
Sonrasında bir kez daha krize girmişti..Punto lansman edilmişti..Punto'dan çok şey bekliyorlardı..Öyle hatırlıyorum..
Hyundai'nin'de yumurta kasa accent'i kırılma noktası olabilir mi ? Çok sattılar o modelden..
-
Multijet motoru ve Renault un Megane II si
-
punto ve multijet de öyle idi.
Accent kadar getz i de unutmamak lazım.