škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb II => Konuyu başlatan: selchuk - 24 Temmuz 2009, 11:25:05
-
Model Donanım HP Anahtar Teslim Fiyatı (TL)ÖTV İndirimli Fiyatı (TL)Yeni Superb
Comfort1.4 125 HP TSI49.191
46,990
Yeni SuperbAmbition1.4 125 HP TSI54.016
50,990
Yeni SuperbAmbition2.0 140 HP TDI Tipt.76.326
75,590
Yeni SuperbElegance1.4 125 HP TSI60.777
56,990
Yeni SuperbElegance1.8 160 HP TSI73.463
71,990
Yeni SuperbElegance1.8 160 HP TSI Tipt.78.289
76,590
Yeni SuperbElegance2.0 140 HP TDI78.258
76,990
Yeni SuperbElegance2.0 140 HP TDI Tipt.83.084
81,590
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR82.215
79,990
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR Tipt.86.325
84,590
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR 4X489.912
87,590
Arkadaşlar sonunda 4x4 versiyonlarda satışa sunulmaya başlandı.fiyatlar hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.170 beygir ve 4x4 modelleri için bu farkları vermeye değermi sizce.
-
audi quattro kullanmadan 4 çekerin bir otomobilde ne demek olduğunu anlamak zor, çok 4 çeker kullandım, ama otomobilde bambaşka bir şey, bütün şasenin, gövdenin G ye maruz kaldığını hissediyorsunuz, feci bir olay, hele öyle bir viraj kapasitesi artışı yapıyor ki, DSG 2 çeker yerine manuel 4 çeker alınca 3 bin fazla veriyonuz, bedava...
-
4 çeker manuel sanırım.yanılabilirimde belki.sürekli 4x4 modu varmı acaba.birde yakıt tüketimi normal dizeline göre tahminen ne kadar artar.
-
2.0 litre dizel 170 beygir araba alıp, 87 bin lira verebiliyorsanız 100 km de ki 2-3 litre çok koyar mı?
-
evet orası doğru haklısınız.4x4 sürekli ayarlanabiliyorsa harika.birde tiptronik vites ise dahada süper olur.
-
skoda deutschlanddan bulduğum farkları paylaşayım.
2.0 170 TDI 4x4
5,3 ausserort
8,3 innerort
6,4 kombiniert
buda aynı motor 2 çeker
7,7 innerort
4,8 ausserort
5,8 kombiniert
NOT: ausserort dediği şehirlerarası, innerort dediği şehir içi, kombiniert da ortalama.
-
Merhabalar,
Ben de bu aracın 170'liği ne zaman çıkacak diye merak ediyordum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Bu fiyatlar internet sitesinde gözükmüyor acaba siz nereden buldunuz?
-
teknik bilgiler için teşekkür ederim.4x4 daha avantajlı şehir içinde.şehir dışıda az bir fark var.4x4 tercih etmek daha makul.tiptronik vites verilerimi bu değerler.
-
Merhabalar,
Ben de bu aracın 170'liği ne zaman çıkacak diye merak ediyordum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Bu fiyatlar internet sitesinde gözükmüyor acaba siz nereden buldunuz?
bu aracı şimdilik ankara ata skoda getiriyor.www.skodaplaza.com (http://www.skodaplaza.com) adresinde fiyatları bulabilirsiniz.
-
teknik bilgiler için teşekkür ederim.4x4 daha avantajlı şehir içinde.şehir dışıda az bir fark var.4x4 tercih etmek daha makul.tiptronik vites verilerimi bu değerler.
yo hayır, her koşulda 4x4 fazla yakıyor, sıraları karışık olduğundan sırası ile kıyaslayınca yanılgıya düşmüş olabilirsiniz, veriler her ikisi içinde manuel şanzımandadır.
-
umarım getirdikleri 4x4 tiptroniktir yada daha sonra getirirler.normalde manuel kullanıyorum fakat bu araçta tiptronik vitesin daha çok gideceğini düşündüğümden böyle almayı düşünüyorum ama 4x4 ünde satışta olması ve fiyat farkının az olması tercih yapmamı zorlaştırıyor.siz olsanız neye göre karar verirdiniz.4x4 ve manuel olmasımı,yoksa 170 hp olup tiptronik ama 4x4 olmamasımı.
-
ya bu biraz kişisel bir mevzu, 2.0 litre aşırı beslemeli VW dizel motorunda 170 beygir ve 350 tork var, çok çok ciddi bir rakam, önden çekişte ve otomatik olduğunda tüm o hayvansı gücü asfalta asılamayacak araba, ama 4 çeker ve manuel olduğunda motordan gelen bütün momentumu araya otomatik vitesin tork konvertöründen kısılıp geçmeden, direk manuelin full mekanik dişlisinden, sade ve sadece sizin sol ayağınızın altındaki debriyajın insiyatifinden geçerek ''4 TEKERE'' aktararak geçecek...
2.0 TDI 140 hp multitronic audi çok kullandım, araba çıldırmıyor, o otomatik vitesin ''hey dur bakalım'' demesi bitiriyor insanı, belli başlı bir direnç-devir değerlerine göre programlanıyor.
Örneğin;
multitronicin vitesi manuel kısma +- li bölgeye çetik, 1 de ve asılıyoruz, fazla asılmanıza müsaade vermeden kendi otomatik olarak 2 ye alıyor, yada fazla bayıltamıyorsunuz direk düşürüyor. yani kontrole illa müdahale ediyor, performansı kısıyor.
her aracın eş motor seçeneğinde otomatik vitesinin performansı Allah'ın emri daha düşüktür, geneldede daha çok yakarlar.
bence düz 4x4...
ama öyle bir kişiliksinizdir ki, lan ne diyo bu Hakan, kafayı yemiş, uğraşamam ben vitesle mitesle dersiniz, gidin otomatiğini alın :)
-
bu aracı şimdilik ankara ata skoda getiriyor.www.skodaplaza.com (http://www.skodaplaza.com) adresinde fiyatları bulabilirsiniz.
Teşekkürler.
-
ya bu biraz kişisel bir mevzu, 2.0 litre aşırı beslemeli VW dizel motorunda 170 beygir ve 350 tork var, çok çok ciddi bir rakam, önden çekişte ve otomatik olduğunda tüm o hayvansı gücü asfalta asılamayacak araba, ama 4 çeker ve manuel olduğunda motordan gelen bütün momentumu araya otomatik vitesin tork konvertöründen kısılıp geçmeden, direk manuelin full mekanik dişlisinden, sade ve sadece sizin sol ayağınızın altındaki debriyajın insiyatifinden geçerek ''4 TEKERE'' aktararak geçecek...
2.0 TDI 140 hp multitronic audi çok kullandım, araba çıldırmıyor, o otomatik vitesin ''hey dur bakalım'' demesi bitiriyor insanı, belli başlı bir direnç-devir değerlerine göre programlanıyor.
Örneğin;
multitronicin vitesi manuel kısma +- li bölgeye çetik, 1 de ve asılıyoruz, fazla asılmanıza müsaade vermeden kendi otomatik olarak 2 ye alıyor, yada fazla bayıltamıyorsunuz direk düşürüyor. yani kontrole illa müdahale ediyor, performansı kısıyor.
her aracın eş motor seçeneğinde otomatik vitesinin performansı Allah'ın emri daha düşüktür, geneldede daha çok yakarlar.
bence düz 4x4...
ama öyle bir kişiliksinizdir ki, lan ne diyo bu Hakan, kafayı yemiş, uğraşamam ben vitesle mitesle dersiniz, gidin otomatiğini alın :)
teşekkür ederim beni aydınlattığınız için.4x4 otomatiktede performasın aynı olduğunu sanıyodum.kararım 4x4 manuel oldu:) zaten manuel kullanan birisi olarak otomatik kullanmak pek zevk vermeyecek gibi:)
-
yalnız bahsettiğim performans kaybı çok ciddi yüzde (%) ler değil, ama kullandığı arabayı hisseden biri için manuel kadar saf bi sürüş deneyimi asla değil.
-
doğru.ayrıca yakıt tüketiminide artırır otomatik olması:)
-
Fikriniza saygım sonsuz ama bence bi 2.0 TDI 170 DSG yi test etme şansınız varsa test edin kuzenim de 170 hp dsg var d veya s farketmiyo koltuğu yapıştırıyo adamı
ekstrada pek arazide veya 4x4 gerektiren yerde kullanmıycaksanız 4x4 gerek yok bence.
-
Fikriniza saygım sonsuz ama bence bi 2.0 TDI 170 DSG yi test etme şansınız varsa test edin kuzenim de 170 hp dsg var d veya s farketmiyo koltuğu yapıştırıyo adamı
ekstrada pek arazide veya 4x4 gerektiren yerde kullanmıycaksanız 4x4 gerek yok bence.
koltuğa elbette yapıştırır, birde manuel 4 çeker ve 140 lığa nazaran (ben 140 için bile uçar diyorum otomatik viteste) +30 hp ve +30 torklu olanını düşün, kimse DSG 2.0 a gitmez çekmez demedi ki.
ayrıca superb 4x4 deki amaç arazi değil ki :lol:
şayet öyle bir şey olsa 4L ve 4H gibi takviye seçenekleri, 4x4 den 4x2 ye geçme seçenekleri, RFW lock butonu falan olurdu, artı o kadar alçak ve ince yanak lastik araba ile hangi araziden bahsediyoruz?
burada 4 çeker olmasının amacı muazzam gücü mümkün olduğunca çok asfalta aktarabilmek, asfaltı, bir çitanın toprağı pençelediği gibi kavramaktır (ne benzetme ama :hanz:)
-
koltuğa elbette yapıştırır, birde manuel 4 çeker ve +30 hp ve +30 torklu olanını düşün, kimse DSG 2.0 a gitmez çekmez demedi ki.
ayrıca superb 4x4 deki amaç arazi değil ki :lol:
şayet öyle bir şey olsa 4L ve 4H gibi takviye seçenekleri, 4x4 den 4x2 ye geçme seçenekleri, RFW lock butonu falan olurdu, artı o kadar alçak ve ince yanak lastik araba ile hangi araziden bahsediyoruz?
burada 4 çeker olmasının amacı muazzam gücü mümkün olduğunca çok asfalta aktarabilmek, asfaltı, bir çitanın toprağı pençelediği gibi kavramaktır (ne benzetme ama :hanz:)
sabahtan beri başım arıyo 4x4 diyince aklım araziye gitti:hanz:dsgde de rahatlık olurdiye dedim tabi rahatlık kişiden kişiye değişir:)
-
Hani bunun 3.2 LT'si nerede yav ? :)
-
Hani bunun 3.2 LT'si nerede yav ? :)
3.6 V6 255 bg seçeneği var.
-
4x4 TDI 170 DSG ne gider be.Asfaltı kazımazsa bende bişey bilmiyorum :D
-
dört ceker 3 bin tl fark hala anlamıs degilim sonradan takmaya kalksak 10 bin tl ye mal olurrrr
-
yatıp kalkım şu modelin 2.0 170 HP TDI CR 74-75 lere düşmesini bekliyorum alıp ömürlük binicem kararlıyım :D:D
En az 10 sene ömrümüz yeterse :)
-
Böyle baba bir otomobil alınırsa DSG şanzımanlı alınır.Ne o öyle vites mites..Ağır ağır yol almak varken :D (Yaşlanıyormuyum ne :hanz: )
4X4 olmasıda çok cezbedici aslında :D En güzeli karda kışta çekiş kaybı yaşamayacaksınız :) Virajda extra viraj kabiliyeti....Off of..
-
3.6 V6 255 bg seçeneği var.
Pardon 3.6 diyecektim :)
-
4x4 TDI 170 DSG ne gider be.Asfaltı kazımazsa bende bişey bilmiyorum :D
inanç bey gelen model manuel vitesli olan sanırım.dsg yi bende dört gözle bekliyorum:)
-
dört ceker 3 bin tl fark hala anlamıs degilim sonradan takmaya kalksak 10 bin tl ye mal olurrrr
farkın 3 bin TL olması -otomatik şanzımandan mütevellit, şayet 4 çekeride otomatik vites olsaydı derdik ki hah, 4 çeker 3 milyar diye, ama otomatik şanzımanıda çıkarın.
-
7500 TL fark var arada ;)
-
evet 7500 TL de büyük fark.otomatik 4x4 çıkarsa 10.000 Tl yi bulur heralde:)
-
1.4 Tsı az yakar iyide kaçar o kasaya göre :)
Para olursa 2.0 TDı 170 tabi tork canavarı :)
-
yeni superblerin fiyatı www.skoda.com.tr (http://www.skoda.com.tr) web sitesindede yayınlanmaya başladı sonunda:)