škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb II => Konuyu başlatan: turker - 19 Aralık 2012, 23:33:38
-
İlk defa nasip oldu, geçen bahsettiğim hocamızın aldığı SuperB.
Elegance TDI, 66,5 bin tl'ye almış.
Saxo'ya alışınca SuperB gemi gibi geldi tabi, ama çekiş olarak ağırlığın bariz etkisini hissettim. Öyle Cerato gibi öne atlama falan yok. Ama devrini alınca iyi gidiyor. Dönüş çapı çok güzel, neredeyse bizim ufaklıktan daha kısa mesafeleri dönüyor. Her ayrıntısı kalite kokuyor.
Sonuç olarak
- Bu paraya kesinlikle fazlasıyla değen bi araç,
- Zevk için binilecekse 2.0 TDI ister :D
- Şehir içi için boyutlardan dolayı Octi tercih edilebilir, forumda üzerine konuşulduğu için yazayım dedim...
-
arabada ASR olduğu için o atlamayı yapmıyor. tekere dengeli aktarım yapıyor.
-
ASR için göstergede ışık var mı peki?
-
ASR için göstergede ışık var mı peki?
ESP ışığı yanıp sönüyor diye biliyorum
-
hepsini esp kontrol ediyor. ama devredışı bırakma tuşu vites kolunun yanında ( sol tarafında )
-
Türker abi belli hoşuna gitmiş :D
arabada ASR olduğu için o atlamayı yapmıyor. tekere dengeli aktarım yapıyor.
Seri değil manasında söylemiş :) ağır devirleniyordur. SuperB e hak olan 2.0 tdı zaten.
-
Klas araba, bunun 3.6 litre olanını kullanmak isterim hep :)
arabada ASR olduğu için o atlamayı yapmıyor. tekere dengeli aktarım yapıyor.
Araç atlama yapacaksa ASR devri-gücü kessin diye bir algılama yok o sistemde.
ASR devreye girmesi için önce tekerin mutlaka boşa dönmesi lazım, patinaja düşmediği müddetçe ASR devreye girmez.
-
1,6 tdı motora bi yazılım atılırsa 140 hp i bulur bu aracı zevkle sürüş yaşatır ama daha klas bişey olsun hemde 1,6 tdı olsun denilse
yazılım atılır yazılımda özellikle üst devirler için atılır alt devir içinde bi box kullanılır ilk tepkimede kafa kaldırsın diye sprint booster takılır pedala 155-160 hp canavar gibi 1,6 tdı süper b olur hantallıkta kalmaz zevkide doruklara çıkarırsın