škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia II => Konuyu başlatan: dgn - 09 Eylül 2009, 11:57:43
-
Siz olsaydınız hangi arabayı alırdınız?Fabia kaliteli ama GrandePuntoya göre pahalı Fabiada güçlü motor seçeneği yok ama Esp standart donanımda Puntoda ise 120 hplik t jet motor var ama esp standart değil bana göre Punto daha sportif fabia ise kullanışlı
sizin tercihiniz hangisi olurdu?
-
yeni fabia yerine Punto tabi ki...
-
bencede punto.
-
Punto herkeste var.
O yüzden Fabia II derim ;)
-
şindi iç hacmen ve kalitean fabia üstün olabilir ama pınto 5 yıldızlı birincisi, ikincisi çok zıportif seçenekleri mefcut.
koy fabitoya 1.6 TDI 105 yada 1.4 TSI 160 filan, alçalt makineyi kanadını tak en orjinalinden bide 17 jantını koy, iş değişir o zaman.
-
Mantık punto diyor ama kalbim Fabiş :)
-
Hem mantığım hem de kalbim Fabia II diyor. Evet; motor bakımından Punto'da harika seçenekler var; ama sportiflik motorda bitmez. Hatta pek çok kullanıcı için 1.2 Ibiza B sınıfının en sportif aracı olarak bile görülebilir.
Bu işin şanzımanı, direksiyonu, süspansiyonu var. Bu konuda VW gruptan daha iyisinin olduğunu düşünmüyorum.
Kaldı ki, Fabia II'de 1.6'lık motor seçeneği bana göre küçük çaplı bir GTI girişimi gibi bir şey.:hanz:
Ayrıca Fabia II'nin altını da alçaltmam daha; zaten 13.6 cm yerden yüksekliği var topu topu...
===========================
Kısaca; Fabia II diyorum.:ok:
-
altına aldığın hava otobanda son sürat sürüşleri mahvediyor, frenlemeyi uzatıyor yüksekllik, ağırlık merkezinin yukarda oluşu ayrı bela...
Fabia II o yükseklikle sıpor mıpor olmaz ıı-ıh :)
extradanak, 1.6 makine iyidir hoştur, ama bu küçük kabul edeceğimiz hacimlerde, alt devirleri ölü ''atmosferik'' makinelerle spor olunmaz, T-Jet tokadı basar :)
CAUTİON: 206 nm @ 2000 rpm ve benzinli şanzımanı, benzinli yüksek devri ile, wuhuuu... 8.9 saniye 0-100 ü var, 8 olur elimde. (ciddi bi rakam 8 sn.)
-
Valla o alt alçaltmanın sınırı yok; ama 13.6 cm çok düşük bir değer zaten. Sizin Fabia I'de bile bu değer 14 cm. Bunlar lark diye yeri öpecek değerler halihazırda.
Punto'nun şanzımanını, direksiyonunu, süspansiyonunu seveceksen güzel makine tabii... Ama ben gene de 1.6 Fabia tercih ederim.
Bizim araç buna güzel bir örnek. Arada sırada gazın dibine basılır, basılmaz, o çok mühim değil. Benim bu araçtan çok yüksek bir sürüş keyfi almamın sebebi 150 hp'lik bir motora sahip olması değil. 80 hp'lik tartarla aldığım keyif belki daha yüksek güçlü rakiplerinden yüksek; neden ? Çünkü günlük kullanımda direksiyonu ayrı bir keyifli, şanzımanı ayrı bir keyifli, süspansiyonu ayrı bir keyifli...
İş sadece gaza yüklenmek ise Punto derim; o ayrı. (kaldı ki, şanzımanı yağ gibia akmayacaksa gene demem)
Ha bu arada; Fabia II'yi sadece sportiflikten ötürü tercih ettiğim sanılmasın. İş sportiflikse gider Ibıza alırım zaten.:ok:
Ama Fabia II bana göre en ideal araç. Sportiflik de dahil olmak üzere, pek çok ihtiayaca cevap verebilecek bir araç.
-
Mantıkda punto diyo kalbimde punto diyo fabianın sınıfında çoğu aracın tek kapı seçeneği var ama fabianın yok
biz 26ya punto aldık yağmur senseründen deri direksiyonuna kadar herşey var ama fabişe 35 bayıldık sis farı bile yok
-
Valla o alt alçaltmanın sınırı yok; ama 13.6 cm çok düşük bir değer zaten. Sizin Fabia I'de bile bu değer 14 cm. Bunlar lark diye yeri öpecek değerler halihazırda.
Punto'nun şanzımanını, direksiyonunu, süspansiyonunu seveceksen güzel makine tabii... Ama ben gene de 1.6 Fabia tercih ederim.
Bizim araç buna güzel bir örnek. Arada sırada gazın dibine basılır, basılmaz, o çok mühim değil. Benim bu araçtan çok yüksek bir sürüş keyfi almamın sebebi 150 hp'lik bir motora sahip olması değil. 80 hp'lik tartarla aldığım keyif belki daha yüksek güçlü rakiplerinden yüksek; neden ? Çünkü günlük kullanımda direksiyonu ayrı bir keyifli, şanzımanı ayrı bir keyifli, süspansiyonu ayrı bir keyifli...
İş sadece gaza yüklenmek ise Punto derim; o ayrı. (kaldı ki, şanzımanı yağ gibia akmayacaksa gene demem)
Ha bu arada; Fabia II'yi sadece sportiflikten ötürü tercih ettiğim sanılmasın. İş sportiflikse gider Ibıza alırım zaten.:ok:
Ama Fabia II bana göre en ideal araç. Sportiflik de dahil olmak üzere, pek çok ihtiayaca cevap verebilecek bir araç.
fabia her ihtiyaca karşılık veriyor ona katılıyorum ama iş fiyat özellik veya fiyat performans karşılaşmasına gelince kaybediyor
-
Mantıkda punto diyo kalbimde punto diyo fabianın sınıfında çoğu aracın tek kapı seçeneği var ama fabianın yok
biz 26ya punto aldık yağmur senseründen deri direksiyonuna kadar herşey var ama fabişe 35 bayıldık sis farı bile yok
aynısını bende yaptım, 33 binlira verdim. verdiğimiz para BNV motor ve GGV kodlu şanzımana gitti bilesin.
arkaya hoparlörü kendim taktım, sisleri kendim taktım. park sensöründen başka bi sensörde yok, onuda sonradan taktık :++: :++: :++:
-
o motorun sesini duyan arkadaşlarım ve akrabalarım 35 bini bu traktöremi verdiniz diyo:D
-
o motorun sesini duyan arkadaşlarım ve akrabalarım 35 bini bu traktöremi verdiniz diyo:D
rölantisi bildiğin traktör canım, 3-4-5 viteslerde 2750-4000 devirler arası sesleri dinletmeli.
-
rölantisi bildiğin traktör canım, 3-4-5 viteslerde 2750-4000 devirler arası sesleri dinletmeli.
3000 devirden sonra motor coşuyo zaten
===========================
bide puntonun artık en baz modelinde bile aynalar boyalı çıkıyo fabiada ise plastik
-
baz fabia II ler tam şamata zaten. tamam kalitesin ama bu kadarda kısılmaz ki...
-
Fiyat-fayda olayına bir şey diyemem. Gül gibi Cordoba vardı dünya kadar donanımla, onu alaydınız.:hhh:
Şaka bir yana; biz araç alırkenki 80'lik Fabia ile Cordi'yi kıyaslayayım bir de şaka yapmadığımı anlayın.:hanz:
Cordoba 33 bin 100
Fabia Sedan 31 bin
Arada 2 bin kadar bir fark vardı.
Ama buna karşılık donanım olarak da ön sisler, otomatik klima, direksiyondan kontrollü aux girişli müzik sistemi, arka cam elektriği, kruz kontrol, yükseklik ayarlı yolcu koltuğu gibi bazı artılar vardı. Ha bir de pek çok kişinin pek prim vereceği, bana göre ise olmasa da olacak 15'lik jant artısı vardı. (aslında donanım olayının tamamına "olmasa da olur" denilebilir, o ayrı konu)
========================================
Öte yandan, artık Seat da bu avantajlara sahip değil. Yeni Ibiza aşırı pahalı. Artık VW grubunun küçük evlatları büyüdü, Avrupa'da satışları harika. (özellikle Skoda'nın) Türkeye'de ise neredeyse reklam bile yapmadan işi yürütüyorlar. Dolayısıyla ucuza vermiyorlar malı...
Bunu ilk fark ettiğim araç çok hoşuma giden, göz diktiğim, sonrasında ise fiyatını görünce şiştiğim Fabia Combi II idi...
-
cordabada set yok bikerem:hhh::hhh:yol pcside küçük :huh:
cordobalarada baktık ama babam tipini beğenmedi onun için almadık 2 binde daha ucuzdu
-
cordabada set yok bikerem:hhh::hhh:yol pcside küçük :huh:
cordobalarada baktık ama babam tipini beğenmedi onun için almadık 2 binde daha ucuzdu
Ne seti yav; müzik seti diyorsan, 6 hoparlörlü iyi baslı idare eder tizli bir müzik sistemi var.:adm:
Yol pc'si küçük, ona laf yok.:D
===========================================
Bana kalsa fiyatta sapıtmadıkları sürece çok güzel araçlar bunlar. Yani ciddi ciddi Fabia I ve II'yi, Cordoba'yı, yeni ve eski Ibiza'yı, Polo'yu keyifle izliyorum yollarda. Her birine de kefilim olurum arkadaş arasında...
Özellikle Fabia I ve II'nin Combilerini çok severim.:ok:
İşte Hakan da belirtmiş, goç gibi BNVmiz de var. Daha ne istiyoz.:++:
-
Ne seti yav; müzik seti diyorsan, 6 hoparlörlü iyi baslı idare eder tizli bir müzik sistemi var.:adm:
Yol pc'si küçük, ona laf yok.:D
===========================================
Bana kalsa fiyatta sapıtmadıkları sürece çok güzel araçlar bunlar. Yani ciddi ciddi Fabia I ve II'yi, Cordoba'yı, yeni ve eski Ibiza'yı, Polo'yu keyifle izliyorum yollarda. Her birine de kefilim olurum arkadaş arasında...
Özellikle Fabia I ve II'nin Combilerini çok severim.:ok:
İşte Hakan da belirtmiş, goç gibi BNVmiz de var. Daha ne istiyoz.:++:
lastik basınç sesörü:) bizdede 8 hoperlör normal ses sistemimiz var:D
bencede çoğu 1.4 benzinli ve dizel araç bizim goç gibi BNVlerimizi geçemez
-
lastik basınç sesörü:) bizdede 8 hoperlör normal ses sistemimiz var:D
bencede çoğu 1.4 benzinli ve dizel araç bizim goç gibi BNVlerimizi geçemez
Obaa, o zaman 35 bin'den hiç şikayet etmeyin vallaha.:hanz:
Hani motora "onu geçer, bunu geçer" demiyorum da; bu şanzıman, bu direksiyon vb. başka araçlarda kolay kolay bir araya gelmez. Kıymet bilmek lazım. TDI da çok şükür işini hakkıyla yapıyor.:ok:
-
LBS diyo, 8 hop. diyo... ne güzel valla :) maxi dot falanda vardır.
-
Skodadan tek istediğim Şu a4 kasayı biraz makyajlayıp teknoloji ile donatıp üstünede 1.8T yi koydumu tadından yenmez sevaba girer valla :D
-
1.8 TSI diyecektin di mi :D
-
1.8 TSI diyecektin di mi :D
Yok 1.8T düplü kullanıcaz :D:D
-
Skodadan tek istediğim Şu a4 kasayı biraz makyajlayıp teknoloji ile donatıp üstünede 1.8T yi koydumu tadından yenmez sevaba girer valla :D
Motor olarak sizin istediğiniz şey mevcut zaten.:ok: Ama malesef Türkiye'ye gelmiyor.
Bakın burda görebilirsiniz;
http://new.skoda-auto.com/com/model/tour/facts/Pages/OctaviaTourFacts.aspx
-
Motor olarak sizin istediğiniz şey mevcut zaten.:ok: Ama malesef Türkiye'ye gelmiyor.
Bakın burda görebilirsiniz;
http://new.skoda-auto.com/com/model/tour/facts/Pages/OctaviaTourFacts.aspx
Biliyorum ama demek istediğim bu değil mesela şu 15 inç jant kalkmalı bence asr yok bizim araçta asr olmalı esp de yok fren destek sistemi vs bu tarz şeyler yok maxi dot konabilir hız sabitliyici olabilir AFS li bi xenon konur,yalıtım güçlendirilir bizde yazdırırız sipariş slistesine adımızı :D
a4 nedense çok rahat geliyo a5 in ön koltuğu o rahatlığı vermiyor insana yada alışkın değiliz ondan olabilir.. :)
Bence ve yanlış yaptı bu motoru geliştirip satsalardır TSI dan daha iyi tutardı çok avrupa ülkeleri lpg cng kullanıyor nerdeyse sorunsuz gibi bu araçlar üstelik istanbul trafiğinde 180 kr yakıyorsunuz daha belalarını mı istiyolar anlamadım :D
-
Bir tane skoda yöneticisi şöyle demişti..
" skoda ucuz araç markası olmayacak"
Demekki adamlar fiyatı üst sınırda tutacaklar mümkün olduğunca..Piyasada ucuz araba diye anılmak istemiyorlar belliki..
Birde şu direksiyon olayına gelelim..VW gruptaki araçların direksiyonları harika..Kesinlikle harika..Şunu deneyin..Araç çalışır vaziyette araba duracak ama..Direksiyonu hızlıca sağa sonra hemen sola çevirin..Beklemeden çevirin.Mesela bu ahareket ani manevlarda çok kullanılıyor..Ama gel gör, opel combo, corsa (punto platformunda) hemen cortluyo :) Direksiyon 2. ani dönüşü yapamıyor :) Ama Ben skodamda hiç sorun yaşamadan yapabiliyorum o hareketi.Birde Honda CIVIC'ın direksiyonu çok iyi gelmişti..
-
Obaa, o zaman 35 bin'den hiç şikayet etmeyin vallaha.:hanz:
Hani motora "onu geçer, bunu geçer" demiyorum da; bu şanzıman, bu direksiyon vb. başka araçlarda kolay kolay bir araya gelmez. Kıymet bilmek lazım. TDI da çok şükür işini hakkıyla yapıyor.:ok:
LBS diyo, 8 hop. diyo... ne güzel valla :) maxi dot falanda vardır.
maxi dot olmamı arabada ne biterse uyarıyo:hanz:
-
Bir tane skoda yöneticisi şöyle demişti..
" skoda ucuz araç markası olmayacak"
Demekki adamlar fiyatı üst sınırda tutacaklar mümkün olduğunca..Piyasada ucuz araba diye anılmak istemiyorlar belliki..
Birde şu direksiyon olayına gelelim..VW gruptaki araçların direksiyonları harika..Kesinlikle harika..Şunu deneyin..Araç çalışır vaziyette araba duracak ama..Direksiyonu hızlıca sağa sonra hemen sola çevirin..Beklemeden çevirin.Mesela bu ahareket ani manevlarda çok kullanılıyor..Ama gel gör, opel combo, corsa (punto platformunda) hemen cortluyo :) Direksiyon 2. ani dönüşü yapamıyor :) Ama Ben skodamda hiç sorun yaşamadan yapabiliyorum o hareketi.Birde Honda CIVIC'ın direksiyonu çok iyi gelmişti..
puntonun direksiyonda çok yumuşak city modunu açtınmı uflesen döner ama ani menevraları bilemem hiç sürmedim:)
-
Benim hiç düşünmeden fabia derim.Kaliteli araçları seviyorum :) Bu arada kendi arabam diye söylemiyorum ama B segmentinde en iyi direksiyon 207' nin direksiyonu.İnanılmaz rahat ve direkt.
-
puntonun direksiyonda çok yumuşak city modunu açtınmı uflesen döner ama ani menevraları bilemem hiç sürmedim:)
Olay yumuşaklığı değil tabi..Ani direksiyon tepkilerinde direksiyon pompası sanırım yetmiyor.O yüzden diğer yöne ani hareketlerde direksiyon şişiyor..
-
Olay yumuşaklığı değil tabi..Ani direksiyon tepkilerinde direksiyon pompası sanırım yetmiyor.O yüzden diğer yöne ani hareketlerde direksiyon şişiyor..
Pompaya o yüzden 2 milyar istiyolar anlaşıldı:kiki:
-
skoda aşığı olarak bile gider g.punto alrım makyajlı kasasından, binerken de, servisinde de, satarkende başım ağrımaz.
skoda her gün kaliteden çalıp fiyata yüklüyor.volkswagenle sidik yarıştırıyor fiyat konusunda.
-
fiyat farkı ve özelliklere göre değişir
-
fiyat farkı ve özelliklere göre değişir
sizin için bi kıyaslama yapayım
Punto 1.4 starjet 95 hp dinamik fabia 1,4 85 hp ambiante
4 cam otomatik abs+msr
dijital kilima 2 hava yastığı
sis farı s.e.t
abs-ebd 15 inç çelik jant
city modlu dreksiyon 4 disk fren
radyo cd mp3 4 cam otomatik
4 hava yastığı ısıtmalı yan aynalar
yol pcsi yol pcsi
6 hoperlör radya cd çalar
follow me home 8 hoperlör
deri direksyon fiyat:29.990
fiyat:28,810
kalın yazı fabia
-
yol pc si? :kiki: :hanz:
-
Punto herkeste var.
O yüzden Fabia II derim ;)
:+1::+1:
-
Olay yumuşaklığı değil tabi..Ani direksiyon tepkilerinde direksiyon pompası sanırım yetmiyor.O yüzden diğer yöne ani hareketlerde direksiyon şişiyor..
Otobos şöferimisin arkadaşım bi saa bi sola :kiki:
-
1.4 85 hp benzinli ambiante 30 milyarmı.? valla yanından bile geçmem o paraya o arabanın.
-
aslında o kadar param olsa ikisinide almam ama ikisinden birini seçmek zorunda olsam fabia derim tabi ki.
-
Güncel:)
-
VW serisinin direksiyon+ön takım, şanzıman ve işçilik olayını seviyorum.
Punto avantajlı görünüyor ama Fabia'nın kağıt üzerinde görünmeyen artıları var...
-
VW serisinin direksiyon+ön takım, şanzıman ve işçilik olayını seviyorum.
Punto avantajlı görünüyor ama Fabia'nın kağıt üzerinde görünmeyen artıları var...
Mükemmel bir açıklama...:+1:
-
Bugün yeni bravoyu inceledim.İçi kaliteli duruyor..
-
Sadece duruyor ama :kiki: :kiki: Giderken binsene bi :hanz:
-
Ama direksiyonunun ergonomisine laf yok... Tam 9-15 için ayarlanmış mükemmel bir tasarımı var.:ok: (Linea ve GP'larda da aynı güzellik söz konusu)
Taksiciler kendi direksiyonlarını söküp bu Fiat'ın direksiyonunu taktırsalar yeridir.:kiki:
-
Sadece duruyor ama :kiki: :kiki: Giderken binsene bi :hanz:
Ön yargılı davranıp FIAT deyip geçiyorum..Bilmiyorum tabi sürüşünü..En yakın zamanda test sürüşü yapacağım..
-
Ön yargılı davranıp FIAT deyip geçiyorum..Bilmiyorum tabi sürüşünü..En yakın zamanda test sürüşü yapacağım..
Bence FİAT deyip geçme Grandepuntoyla sınıf atladı Bravoyla sınıfının en iyi arabasından biri oldu.
-
FIAT kesinlikle kötü bir marka değil; kendince pek çok avantajı var. Ama Skoda-Seat-VW'yi bilinçli bir şekilde severek kullanan bir insan otomatik olarak FIAT'a soğuk bakacaktır. Zira VW grubun verdikleri ile FIAT'ın verdikleri farklı.:ok:
-
Bence FİAT deyip geçme Grandepuntoyla sınıf atladı Bravoyla sınıfının en iyi arabasından biri oldu.
Doblonun parçaları gözüme çarparsa moralim bozulur :) Kaldı ki ortak parça kullanımı çoktur..
-
Doblonun parçaları gözüme çarparsa moralim bozulur :) Kaldı ki ortak parça kullanımı çoktur..
Abi o zaman VW grubuna hiç binmemek lazım.:hanz: (Özellikle prestijli modellere:kiki:) Bizim arabada kullanılanın bir benzeri lark diye Passat'ta çıkıveriyor.:D Cam açma-kapama düğmeleri falan hep aynı telden. Hele Tiguan falan alırsan direkt Polo-Golf tarzı bir iç mekan.:hanz:
-
satış acısından kesınlıkel punto kapının onune koy hemen satarsın ama fabia yı hemen satamazsın su fabıanın ne oldugunu bı anlasalar zaten pıyasda baska araca kımse bınmez :)
-
Abi o zaman VW grubuna hiç binmemek lazım.:hanz: (Özellikle prestijli modellere:kiki:) Bizim arabada kullanılanın bir benzeri lark diye Passat'ta çıkıveriyor.:D Cam açma-kapama düğmeleri falan hep aynı telden. Hele Tiguan falan alırsan direkt Polo-Golf tarzı bir iç mekan.:hanz:
lancia delta da puntonun far düğmeleri var :) vw grubunun farkı şu o parçaları golf için tasarlayıp diğerlerine uyarlıyorlar. diğer markalar en baz modele tasarlayıp ona göre ayarlıyor ki golfün kalitesi ve seviyesi belli. :)
-
Autozeitung dergisinin yaptığı bir testin sonuçlarıdır.(2008 yılı sonu)
1.-Skoda Fabia 1.4 16V ... (2829 puan)
2.-Seat Ibiza 1.4 16V ...(2795)
3.-VW Polo 1.4 ...(2790)
4.-Toyota Yaris 1.3 VVT-i ...(2771)
5.-Renault Clio 1.2 16V TCE ...(2730)
6.-Opel Corsa 1.4 Twinport ...(2729)
7.-Peugeot 207 95 VTi ... (2696)
Bu sıralamada GPunto ilk 10'da bile yer alamamıştır arkadaşlar.
Ford Fiesta(Bir önceki kasa), Honda Jazz, Mitsubishi Colt, Hyundai Getz, Kia Rio, Fiat GPunto, Chevrolet Kalos(Aveo) gibi araçlarda teste tabi tutulmuşlardır.
Bu testin tam puanı 3000'dir. Ancak bunu yakalamanız nerdeyse imkansız. Terazi kefe olayı. Yol tutuş artar, konfor düşer, hız artar, araba hafifler vb...
Bunların çoğu alınabilecek araçlardır aslında Getz ve Kalos hariç (bence)
İyi forumlar.:)
-
Autozeitung dergisinin yaptığı bir testin sonuçlarıdır.(2008 yılı sonu)
1.-Skoda Fabia 1.4 16V ... (2829 puan)
2.-Seat Ibiza 1.4 16V ...(2795)
3.-VW Polo 1.4 ...(2790)
4.-Toyota Yaris 1.3 VVT-i ...(2771)
5.-Renault Clio 1.2 16V TCE ...(2730)
6.-Opel Corsa 1.4 Twinport ...(2729)
7.-Peugeot 207 95 VTi ... (2696)
Bu sıralamada GPunto ilk 10'da bile yer alamamıştır arkadaşlar.
Ford Fiesta(Bir önceki kasa), Honda Jazz, Mitsubishi Colt, Hyundai Getz, Kia Rio, Fiat GPunto, Chevrolet Kalos(Aveo) gibi araçlarda teste tabi tutulmuşlardır.
Bu testin tam puanı 3000'dir. Ancak bunu yakalamanız nerdeyse imkansız. Terazi kefe olayı. Yol tutuş artar, konfor düşer, hız artar, araba hafifler vb...
Bunların çoğu alınabilecek araçlardır aslında Getz ve Kalos hariç (bence)
İyi forumlar.:)
Autozeitung :D
Schruder aust der auto zoitingen :D
Bu alman dergilerine bayılıyorum kafadan VW'leri diziyorlar, peşine diğerleri...
-
Autozeitung :D
Schruder aust der auto zoitingen :D
Bu alman dergilerine bayılıyorum kafadan VW'leri diziyorlar, peşine diğerleri...
Alman dergisi doğru:ok:, taraflı da olabilir belki:); ama küçük sınıfta da şurada sıralanan ve sıralanmayan Mitsubishi Colt hariç hepsini kullanma fırsatım oldu. Gerçekten Fabia II nin ne tokluğu ne vites geçişleri ne direksiyon hissi ne de işçilik kalitesi bakımından diğer araçlar arasında fark var(Polo ve İbiza dışında). Ama şahsi fikrim görünüş ve dizayn olarak Yeni İbiza, Yeni Fiesta, Yeni Polo ve Makyajlı Grande Punto'nun yanında vitrinde işi zor görünüyor...
İyi forumlar
-
Autozeitung :D
Schruder aust der auto zoitingen :D
Bu alman dergilerine bayılıyorum kafadan VW'leri diziyorlar, peşine diğerleri...
alman dergileri efsane zaten vw grup muhakkak birincidir.
polo yüzü değişmeden önce yapıldı bu test iyi biliyorum o zaman kim var yeni fabia koy onu gitsin dediler.
diğer alman testlerinde birince her zaman vw sonuncuya dikkat edin hep toyatadır :cool:
grandepunto fo fiyata verdiği o kadar özellik artı fiat parçasının ucuzluğu ile kesinlikle alınır.
skodanın fiyat olarak avantajı olmalı vw den farklı olmalı ama ne yazıkki imaj yenilekm için mi ne fiyatları çok yüksek vw kendi aracını satıyoe skodayı geri plana atıyor bence.:(