škodaturkey.com

TEKNİK => Ses ve Görüntü Sistemleri => Konuyu başlatan: mygokhan - 31 Mart 2013, 14:28:00

Başlık: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: mygokhan - 31 Mart 2013, 14:28:00
Şirkette kullandığım Doblo'nun on kapilardaki hoparlörleri degistirmek istiyorum.

Ucuz yollu ne önerirsiniz?
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: anamarina - 01 Nisan 2013, 01:48:18
Pionerin bi hoparlöru var tekzende 90 tl kaliteli
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: Can - 01 Nisan 2013, 02:39:24
Alıntı yapılan: mygokhan;427388
Şirkette kullandığım Doblo'nun on kapilardaki hoparlörleri degistirmek istiyorum.

Ucuz yollu ne önerirsiniz?


Abi hiç elleşme derim. 400-500 lirayı aşmadığın sürece hiç bir mid orjinaller kada güzel ses vermiyor. Gerçi doblonun sesini hiç bilmiyorum ama güzel bir anfiyle desteklenmedikten sonra sonradan takılan hoparlörler verim sağlamıyor malesef.. Volkana bir danış o iyi bilir bu işleri ..
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mygokhan - 01 Nisan 2013, 10:06:27
Alıntı yapılan: Can;427492
Abi hiç elleşme derim. 400-500 lirayı aşmadığın sürece hiç bir mid orjinaller kada güzel ses vermiyor. Gerçi doblonun sesini hiç bilmiyorum ama güzel bir anfiyle desteklenmedikten sonra sonradan takılan hoparlörler verim sağlamıyor malesef.. Volkana bir danış o iyi bilir bu işleri ..


Volkan hangi volkan ? :)

Orjinallerinden daha iyi verir sanırım. vw grup otomobilleri gibi değil ki..Öyle olsa hiç dokunmam bile..
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mustisahin - 01 Nisan 2013, 11:35:53
üzerindeki hoparlörlerin ohm watt empedans ları ile aynı olan iyi markalısı olabilir, yoksa kaliteli hoparlör olsa bile verim alamayabilirsin, teybin cıkısı ile uyumlu olmalı yani,
genelde fabrika cıkısı teyp ile fabrika cıkıs hoparlörler birbirine uyumlu oluyor,
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: Can - 01 Nisan 2013, 12:26:58
Alıntı yapılan: mygokhan;427503
Volkan hangi volkan ? :)

Orjinallerinden daha iyi verir sanırım. vw grup otomobilleri gibi değil ki..Öyle olsa hiç dokunmam bile..


http://www.detailingturkey.net/member5455.html
Başlık: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: kaptan52 - 01 Nisan 2013, 12:35:52
Yuva capi nedir ? 16 cm , 13 cm ?
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mygokhan - 01 Nisan 2013, 20:51:26
Alıntı yapılan: kaptan52;427517
Yuva capi nedir ? 16 cm , 13 cm ?


Tam bilmiorum ama sanırım 16liklar oluyordu. Eski araçtan çıkan boseleri taktirmistim.16 cmdi yanılmıyorsam.
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mygokhan - 03 Nisan 2013, 09:07:34
şunu alıyorum :)

(http://cdn.hizlial.com/TrendResim/31/1719/31.099.1719.009301t4.jpg)
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mygokhan - 04 Nisan 2013, 12:39:51
Taktırdım, ama sonuç hüsran..! Hiç düzgün bass sesi yok. Hadi bass'ı geçtim. Skoda fabianın orjinal ses sistemi gibi ses verse razıyım.. Verdiğim 60 liraya yazık.
Başlık: Cevap: yeni doblo için komponent mi? hoparlör mü?
Gönderen: mustisahin - 04 Nisan 2013, 12:54:45
Alıntı yapılan: mygokhan;427885
Taktırdım, ama sonuç hüsran..! Hiç düzgün bass sesi yok. Hadi bass'ı geçtim. Skoda fabianın orjinal ses sistemi gibi ses verse razıyım.. Verdiğim 60 liraya yazık.

Skoda Fabia I 2005 aracımdaki ses kalitesi ve tok bassları, Golf V aracımda alamamıstım, hemde Golf de 6 hoparlör vardı, Fabia da 4 hoparlör vardı,
sistemin uyumu ve hoparlörün yerlestirildigi yer cok önemli bu iste, tabi bass icin en önemli faktör hoparlörün cabı,
Fabia I hb aracın en arkadaki kenardaki yerlere ipek Alpine hoparlör baglamıstım, 13 cm oldugu icin önden gelen ses kadar kaliteli ses alamamıstım,
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: mygokhan - 04 Nisan 2013, 13:12:00
Yav aynen öyle mustafa. . Fabia 1 de müthiş ses kalitesi vardı. Gerçi yenilerinde öyle. Ama vw hariç gerisi hikâye. .adamlar ses sistemi ni bile ucuz ama güzel yapıyor.
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: mustisahin - 04 Nisan 2013, 15:54:07
Alıntı yapılan: mygokhan;427896
Yav aynen öyle mustafa. . Fabia 1 de müthiş ses kalitesi vardı. Gerçi yenilerinde öyle. Ama vw hariç gerisi hikâye. .adamlar ses sistemi ni bile ucuz ama güzel yapıyor.

sana katılmak isterdim ama malesef Gokhanım;)
VW den cok daha ucuz olupda ses sistemi olarak BOSE bile kullanan markalar var, (örnegin; Mazda, vs vs)
yada Golf V imdeki ses sistemi igrencti mesela, Fabia I deki daha iyiydi,
yada su anki Auris imdeki bomba gibi masallah, bluetooth, usb, aux, ses kalitesi canavar, VW de oldugu gibi cook extra paralar verilmeden sahip olunuyor hemde,
bi bluetooth icin bile VW de dünya para vermen gerekiyor,
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: mygokhan - 04 Nisan 2013, 16:56:40
Elbetteki bose kullanan Mazda 6 da çok harika ama standart vermiyor sanırım.

Auris te hoparlör lerin markası belli mi?  



Auris ten memnun musun?
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: mustisahin - 05 Nisan 2013, 09:50:24
Alıntı yapılan: mygokhan;427928
Elbetteki bose kullanan Mazda 6 da çok harika ama standart vermiyor sanırım.
 
Auris te hoparlör lerin markası belli mi?
 
 
 
Auris ten memnun musun?

:sun:Hoparlörlerin markasını bilmiyorum, ama ses fena degil, tabi bi sub olan arac gibide degil, en begendigim özelligi bt telefon olayı, eller serbest güvenli yolculuk yapıyorum,
 
Auris olayına gelirsek, fena degil, ekonomik güzel bir arac, Servis olayı en büyük artısı, 3 yıl garantili, garantisi bitmek üzere diye servise gittim, vites topuzunun ucundaki nikelaj cok az kalkmıstı, gösterdim, bu arada deri direksiyondaki sol taraf daha cok tutuldugundan girintili deri daha cok ezilmis gibi duruyordu, söyledim, adamlar bi süre sonra aradılar, deri direksiyonu ve vites topuzunu garantiden degistirdiler, Golf e göre sert geldi, ön düzende sorun mu var dedim, garantiden kaldırdılar lifte yarım saat sagını solunu kontrol edip, gözden gecirip ugrastılar, gece önümü göremiyorum dedim, garantiden far ayarlarını yaptılar, Servis olayı cok iyi, TR de fabrikası oldugundan parca sıkıntıda yok, VW de olsa bunları yaptırmak zor ve maliyetli olurdu, yada ahbabın olmalıydı,
bunların bir kısmı yapılırken yeni Aurisi test ettim, daha sessiz, daha yere yakın oldugundan konfor artmıs biraz, fena degil bence,:ok:
 
 
Japonların tarzı farklı, Almanların tarzı farklı, ikisininde iyi kötü yanları var, benim görüsüm; Japon motoru iyi yapıyor, Alman kasayı iyi yapıyor,
Auris deki 132 hp atmosferik motor Golf de olsa mükemmel olurdu, her iki güzellikte aynı aracta olmus olurdu, 132 hp güc konfor saglıyor, sehirlerarasında yokus geldi %10 hız azalma filan yok, motor araca fazlasıyla yetiyor, anlık cok yüksek süratleri görebiliyor,
Artı bunu atmosferik oldugu icin km de 20 kurusa yapıyor, LPG ile, beygir yüksek oldugundan ve LPG ye uyumlu motor oldugundan LPG nin güc kaybınıda hissetmek cok zor,
Ama bir Golf konforu yok, cünkü ikiside aynı kg, birisi parayı konfora harcamıs, birisi motora saglamlıga, örnegin Honda aracına 6 yıl garanti veriyor, Toyota motorum 1 milyon km gider diyor, VW kasam cürümez diyor, vs vs, sonucta arac iste, ne kadar para, o kadar köfte hesabı, ama ilerde Almana dönme düsüncem var tabiki;)
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: skoda2 - 05 Nisan 2013, 21:00:38
Bende octavia a5 in ses sistemine bayılıyorum çok güzel ses veriyor tok ve canlı
Başlık: Cevap: yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..
Gönderen: turker - 05 Nisan 2013, 22:59:52
Alıntı yapılan: mustisahin;428027
:sun:Hoparlörlerin markasını bilmiyorum, ama ses fena degil, tabi bi sub olan arac gibide degil, en begendigim özelligi bt telefon olayı, eller serbest güvenli yolculuk yapıyorum,
 
Auris olayına gelirsek, fena degil, ekonomik güzel bir arac, Servis olayı en büyük artısı, 3 yıl garantili, garantisi bitmek üzere diye servise gittim, vites topuzunun ucundaki nikelaj cok az kalkmıstı, gösterdim, bu arada deri direksiyondaki sol taraf daha cok tutuldugundan girintili deri daha cok ezilmis gibi duruyordu, söyledim, adamlar bi süre sonra aradılar, deri direksiyonu ve vites topuzunu garantiden degistirdiler, Golf e göre sert geldi, ön düzende sorun mu var dedim, garantiden kaldırdılar lifte yarım saat sagını solunu kontrol edip, gözden gecirip ugrastılar, gece önümü göremiyorum dedim, garantiden far ayarlarını yaptılar, Servis olayı cok iyi, TR de fabrikası oldugundan parca sıkıntıda yok, VW de olsa bunları yaptırmak zor ve maliyetli olurdu, yada ahbabın olmalıydı,
bunların bir kısmı yapılırken yeni Aurisi test ettim, daha sessiz, daha yere yakın oldugundan konfor artmıs biraz, fena degil bence,:ok:
 
 
Japonların tarzı farklı, Almanların tarzı farklı, ikisininde iyi kötü yanları var, benim görüsüm; Japon motoru iyi yapıyor, Alman kasayı iyi yapıyor,
Auris deki 132 hp atmosferik motor Golf de olsa mükemmel olurdu, her iki güzellikte aynı aracta olmus olurdu, 132 hp güc konfor saglıyor, sehirlerarasında yokus geldi %10 hız azalma filan yok, motor araca fazlasıyla yetiyor, anlık cok yüksek süratleri görebiliyor,
Artı bunu atmosferik oldugu icin km de 20 kurusa yapıyor, LPG ile, beygir yüksek oldugundan ve LPG ye uyumlu motor oldugundan LPG nin güc kaybınıda hissetmek cok zor,
Ama bir Golf konforu yok, cünkü ikiside aynı kg, birisi parayı konfora harcamıs, birisi motora saglamlıga, örnegin Honda aracına 6 yıl garanti veriyor, Toyota motorum 1 milyon km gider diyor, VW kasam cürümez diyor, vs vs, sonucta arac iste, ne kadar para, o kadar köfte hesabı, ama ilerde Almana dönme düsüncem var tabiki;)


Alman-Japon karşılaştırmana (korelileri de japon tarafında tutarak) sonuna kadar katılıyorum. Golf V'te niye adam gibi alınabilecek motor yok mesela? ya da vw commonrail için neden bu kadar geç kaldı? Serviste gördüğün ilgi gerçekten önemli. Bugün biz de i30'u ankaraya 10 bin bakımına götürdük. Bakım haricinde tamponlara gerekli rütuşları ücretsiz yaptılar, ilgi süperdi mesela.