škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: professor - 31 Ocak 2014, 15:07:45
-
Oldukça sık rastlanabilecek sürücü mahalinden küçük bir bariyere çarpma testi yani small overlap testleri , hayati olabilmektedir. Bu test EURO NCAP tarafından yapılmıyor, sadece IIHS(Uluslararası Sigortacılık ve Otoban Güvenliği) tarafından yapılıyor. Test aslında arabanın çok küçük bir bölümünde olabilecek çarpışmanın güvenliği nasıl tehlikeye atabileceğini açık bir şekilde gösteriyor. Test oldukça zorlayıcı ve çoğu üretici bu testlerde zorlanıyor. Son gelen veriler minicar(mini araba) sınıfında bu testleri neredeyse geçebilen yok.İşte burda en kötü testler var.
http://carpismatesti.com/gelmis-gecmis-en-kotu-small-overlap-kucuk-bariyer-carpisma-testleri/ (http://carpismatesti.com/gelmis-gecmis-en-kotu-small-overlap-kucuk-bariyer-carpisma-testleri/)
(http://carpismatesti.com/wp-content/uploads/2014/01/toyota-rav4-2014-smalloverlap-%C3%A7arp%C4%B1%C5%9Fma.jpg)
-
Yıllardır EuroNcap gibi Çinli arabalara bile 4 yıldız veren kuruluşun kriterlerini karşılamak için bütün firmalar arabanın gücünü kuvvetini ön panele verdi. Nasılsa arabanın yarısı duvara çarpacaktı ve o kısım güçlü olduğu sürece sıkıntı yoktu. O nedenle kimse köşesine,arkasına falan bakmadı arabaların. Bu da onun sonucu işte..
-
volvo gene süpürmüş.
-
Yok böyle bi şey...arabaların ne kadar da sağlam olmadıklarının kanıtı.kazalar testlerde ki gibi olmuyor işte.
-
EuroNCAP den 4-5 yıldız alamayan yok artık. Bence standartlarını yükseltmeliler.
BMW-AUDI-VW sağlam olarak bilinir sözüm onu. Ama Civic ve MAzda3 sağlam olarak görülmezler ve 4/4 almışlar