škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Rapid => Konuyu başlatan: senaksoy - 28 Şubat 2016, 22:50:57
-
Öncelikle herkese merhaba
Aranıza yeni katıldım ailece skoda kullanıcısıyız. Skodaya büyük bir sempatim vardı ta ki bugüne kadar... Lütfen yzdıklarımı dikkatlice okuyun. Tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Babam yeti kullanıcısı bir amcam octavia diğer amcam superb kullanıcısı. Anlayacağınız sıkı bir skoda severiz. Benim için bir araba almaya karr verdik ve yine skodadan şaşamadık 2015in kasımında rapid spaceback almaya karar verdik. Daha önce de tüm arabalarımızı aldığımız Oğuşlar grubun yolunu tuttuk. Showroomda spaceback vardı fakat istediğim özelleklerin tümü yoktu. Bizde almışken en iyisi olsun diye sipariş vermeye karar verdik ve herşey o karardan sonra başldı. Yazının bundan sonrasını araç sipariş etmek isteyenler özellikle dikkatle okusun lütfen.
Siparişimizi verdik. Özellikle en çok istediğim iki özellik vardı biri arabanın kırmızı olması diğer ise cam tavan. Kaporamızı verdik ve böylelikle o uzun süreç başladı. Kasımın sonunda sipariş verdik aracım dün showrooma giriş yaptı. Sabırla bekledim. Herkes gibi heyecanla bekledim kırmızı arabamı. Araba gelmeden bikaç gün önce bir mail aldık. Mailde arabam beyaz gözükğrdu arayıp sorduk yanlış mail atıldığını söylediler. Dün araba gelmeden önce showrooma gittik. Bize arabanın renginin yanlış gelebileceğini söylediler. 2 hafta önce aracın renginin sistemde topaz kahve göründüğünü şimdi ise şeker beyazı göründüğünü söylediler. Araç geldi ve tam da söyledikleri gibi oldu 3 aydır beklediğim kırmızı arabam beyaz geldi. Neyse dedim bakalım hayırlısı. Bugün showrooma gittim beyaz arabama bakmaya rengi haricinde ne jant istediğim janttı ne de koltuklar istediğim döşeme. Arkadaşlar çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Arabam istediğim gibi olmayacaksa sipariş vermenin ne anlamı kaldı? Böyle sorun olcağını bilsem sipariş olayına giripte boşuna 3 ay beklemezdim. Ben mağdur oldum siz olmayın.
Sonuç olarak arabayı almamayı düşündüm. Başka arabalara baktım opel astra wv polo gibi. Rapidden vazgeçemedim çünkü aracı çok doldurmuştum. El mahkum aracımı alacağım. Tavsiyeleriniz yorumlarınız varsa bekliyorum
-
Yapılan hatadan dolayı indirim isteyin en azından aradaki zam farkını karşılasınlar.
-
Oğuşlar grup yapabilcekleri birşey olmadığını türkiye distribütörü ile görüşmem gerektiğini söylediler. Yarın görüşeceğim. Artık indirim mi yaparlar, bakım mı hediye ederler birşey yapıp ayıplarını telafi etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Sonuç alabilecek miyim emin değilim, müşteri memnuniyeti ne derece önemliymiş yarın göreceğim
-
İstediğiniz özelliklerde aracın getirilmesi talebinde bulunun uzun surmeyecekse o şekilde bir çözüm yolu bulun.Tabii buna bayii ssıcak bakarmi onu bilemem.Rapidin kırmızı çok güzel ve dikkat çeken bir aractir.Ah bu işgüzar insanlar yüzünden mutlu olacağımız zamanlarda bile hevesimiz kursağımızda bırakılıyor.Güzeluülkem ve burası Türkiye dedirten bir olay fıkra gibi
-
Malesef sipariş süreci çok uzun bir süre. Tekrardan sipariş verebilcek vaktim yok. İlla da kırmızı desem aracın içi boş. İçi dolu olsun desem araç beyaz. Bayinin umrunda değil. İster al ister alma ben bunu sen almasan da satarım diyor
-
yüce oto ile görüşün ve diğer bayilerdeki araçları onlar da görebiliyor eğer istediğiniz donanım ve renkteki araç farklı bir bayide var ise o bayidekini getirtmelerini isteyin.
-
Teşekkür ederim, şansımı deneyeceğim
-
Malesef sipariş süreci çok uzun bir süre. Tekrardan sipariş verebilcek vaktim yok. İlla da kırmızı desem aracın içi boş. İçi dolu olsun desem araç beyaz. Bayinin umrunda değil. İster al ister alma ben bunu sen almasan da satarım diyor
Bu şekilde ister al ister alma tavrı sergilemesi bayinin hiç hoş değil.Kapora uzeri silinebilecek bir mebla ise almamayı dusunun.Tepkinizi bir şekilde dile getirin.
-
Şimdi bir kere böyle bir saçmalık olamaz,belli ki sizin aracı eşe dosta peşkeş çekmişler,size de ellerindeki araçlardan birini kakalamaya çalışmışlar. Yersen hesabı. Yapmanız gereken ilk şey,duruyorsa aracı sipariş ettiğiniz gün size verilen teklif kağıdını Yüce'ye mail atmak,ve gerekli açıklamayı yapmak. Size getirilen aracın istediğiniz araçla uzaktan yakından alakası olmadığını,aynı özelliklerde gelmiş veya gelecek olan bir araç var ise o aracı,sizin sipariş ettiğiniz ve anlaştığınız fiyattan almak istediğinizi,ayrıca cam filmi,boya koruma,kauçuk paspas gibi hediyeler istediğiniz,aksi halde tüm hukuki yollara başvurarak zararı firmadan tahsil edeceğinizi belirtin. Sakın kabullenip tamam bari bunu alayım demeyin,onları ödüllendirmeyin. Sistemde böyle bir yanlışlık olmasına ihtimal yok. Tamamen satış temsilcisi veya bayi sahiplerinin yaptığı bir çakallık,o araba eminim sipariş edildi ve geldi,şu an oralarda biryerde. Hatta belki de depoda duruyor,ya da yolda bir yerde. Siz üstüne giderseniz aa yanlışlık olmuş sizin araç geliyor diye çark edebilirler. Araba ortaya çıkabilir.Twitter,Instagram Yüce Oto sayfalarını etiketleyerek yine durumu belirtin,şikayetvar.com da da şikayet oluşturun. Bayiyi sıkboğaz edin,yüceyi bol bol arayın,sizi farketmelerini sağlayın. He aynı durum benim başıma gelse önce o satış temsilcisini döver,sonra da mahkemeye verirdim. Üstüne bir de bu Skoda bayilerinin gerizekalı tavırları,kendini beğenmişlikleri,hiç bir şeyden anlamazlıkları başka hiç bir markada yok. Ben bu kadar markasından soğutan bir bayi sistemi görmedim. Önceden herkese Skoda önerirken şimdi uzak durun diyorum. Rezalet durumdalar,ilgi alaka sıfır. Adamlara gidiyoruz,masasına oturuyoruz,bir fiyat verecek uff puff aptal aptal hareketler. Arabanın a sından anlamayan adamları temsilci yapmışlar,bir de bu adamlara 3 aylık takvim için güvenen insanların haline bak. Yazık.
-
Daha önce bu bayiden o kadar çok skoda satın aldık ki o yüzden çok güvendik. Şimdiye kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık. Dediğiniz şeyi dile getirdim bayiye gittiğimde bende. "İnsan düşünmeden edemiyor başka bir aracı mı bana kakalıyorsunuz acaba diye" dedim. Satıcı küplere bindi. Öyle birşey yok aracın rengi haricinde herşey sizin isteniğiniz şekilde denildi. Jantları benim istediğim siyah jantın farklı rengi model aynı. Koltukta dikişler farklı kırmızı dikişli istemiştim. Onun için de araç kırmızı olmadığı için içini de kırmızı yapmazlar dediler. Böyle bir saçmalığın nasıl olabilcrğini sorduğumda "fabrika o an sipariş ettiğiniz şey ellerinde yoksa başka birşeyle değiştirme hakkına sahiptir" dediler. Neden ellerinde yoksa bizimle iletişime geçilmiyor dedim "fabrika ile bizim bi iletişimimiz yok malesef" dediler. Peki ben mahkeme açsam? dedim. Sipariş formunu gösterip "açabilirsiniz tabi ama hiçbir sonuç alamazsınız, bakın burda siparişler farklılık gösterebilir diye bi madde var dediler. Anlıyacağınız resmen bizimle dalga geçtiler. Üstelik arcfın topaz kahve olma ihtimali varken bize "topaz kahve gelirse metalik renk olduğu için ekstra ücret alcaz" dediler dalga geçer gibi. Şimdi bi an önce satın almamız için "mart ayına kalırsa fiyat artar siz sıkıntı yaşarsınız. Pazartesi günü alıp almayacağınıza karar verin" dediler. Rezillik çekiyoruz anlayacağınız böyle saçma bir firma olamaz
-
Eger aşırı dolu bi arabaysa onu kolay kolay satamayacaklar sizinle anlasmak en kolay olan secenek bence bastırın haksız oldugunuz bi durum yok bizde ayni işi yapiyoruz müşteriye böyle bi durumdan bahsetmem bile büyük olaylar çıkmasına sebep olur alttan almayin gerekirse gemileri yakın baska marka model bakin
-
Aracımdaki özelleri yazıyorum.
Aracım rapid spaceback style 1.4 tdı 90 ps dsg.
-Corrida kırmızısı.
-Döşeme "dinamik kırmızı"
-anahtarsız giriş çıkış, çalıştırma sistemi
-kötü yol paketi
-kış paketi
-yğmur ve far sensörü
-xenon farlar ve köşe dönüş özellikli sis farları
-emotion paket
Aracımın toplam ücreti şuan 80bin gözüküyor tam ücret pazartesi belli olacak.
Bayii rengi beyaz olduğu için biz almasakta aracı satabilceklerini söylüyor be bu konuda rahat bir tavır sergiliyor. Kaporayı da geri vereceklerini söylüyorlar.
-
.
Bayii rengi beyaz olduğu için biz almasakta aracı satabilceklerini söylüyor be bu konuda rahat bir tavır sergiliyor. Kaporayı da geri vereceklerini söylüyorlar.
Siz bayiyiyi ödüllendirip kendinizi cezalandiriyorsunuz.Gelin vaz geçin başka bayiiden yeni sipariş oluşturun.Adamlar sizin kendilerine mahkum olduklarını bildiklerinden rahat davranıyorlar 80 bin TL para veripde istediğim araca binememek de nedir.Başka bayilere bakın rapid olmasada fabialarda bakın belki istediğiniz dolulukta bir araca denk gelirsiniz ama o aracii almayin
-
Kaparoyu geri alın, arabayı da almayın...ne halt ediyorlarsa etsinler...
O kadar para verip, 2. el gibi seçim yapamamak olmaz.
-
Şimdi bir kere böyle bir saçmalık olamaz,belli ki sizin aracı eşe dosta peşkeş çekmişler,size de ellerindeki araçlardan birini kakalamaya çalışmışlar. Yersen hesabı. Yapmanız gereken ilk şey,duruyorsa aracı sipariş ettiğiniz gün size verilen teklif kağıdını Yüce'ye mail atmak,ve gerekli açıklamayı yapmak. Size getirilen aracın istediğiniz araçla uzaktan yakından alakası olmadığını,aynı özelliklerde gelmiş veya gelecek olan bir araç var ise o aracı,sizin sipariş ettiğiniz ve anlaştığınız fiyattan almak istediğinizi,ayrıca cam filmi,boya koruma,kauçuk paspas gibi hediyeler istediğiniz,aksi halde tüm hukuki yollara başvurarak zararı firmadan tahsil edeceğinizi belirtin. Sakın kabullenip tamam bari bunu alayım demeyin,onları ödüllendirmeyin. Sistemde böyle bir yanlışlık olmasına ihtimal yok. Tamamen satış temsilcisi veya bayi sahiplerinin yaptığı bir çakallık,o araba eminim sipariş edildi ve geldi,şu an oralarda biryerde. Hatta belki de depoda duruyor,ya da yolda bir yerde. Siz üstüne giderseniz aa yanlışlık olmuş sizin araç geliyor diye çark edebilirler. Araba ortaya çıkabilir.Twitter,Instagram Yüce Oto sayfalarını etiketleyerek yine durumu belirtin,şikayetvar.com da da şikayet oluşturun. Bayiyi sıkboğaz edin,yüceyi bol bol arayın,sizi farketmelerini sağlayın. He aynı durum benim başıma gelse önce o satış temsilcisini döver,sonra da mahkemeye verirdim. Üstüne bir de bu Skoda bayilerinin gerizekalı tavırları,kendini beğenmişlikleri,hiç bir şeyden anlamazlıkları başka hiç bir markada yok. Ben bu kadar markasından soğutan bir bayi sistemi görmedim. Önceden herkese Skoda önerirken şimdi uzak durun diyorum. Rezalet durumdalar,ilgi alaka sıfır. Adamlara gidiyoruz,masasına oturuyoruz,bir fiyat verecek uff puff aptal aptal hareketler. Arabanın a sından anlamayan adamları temsilci yapmışlar,bir de bu adamlara 3 aylık takvim için güvenen insanların haline bak. Yazık.
Arkadaşın dediklerinin hepsine katılıyorum. Sakın o arabayı alma. İlla Skoda alacağım diyorsan git başka bayiden al. Git başka bayiden sipariş verdir arkadaşım. Hatta sorgularsan belki ellerinde senin istediğin araba bile vardır. Çakallara bak. Böyle birşey olabilir mi ya, sen kendi istediğin arabaya bineceksin, onların istediği arabaya değil.
-
Siz bayiyiyi ödüllendirip kendinizi cezalandiriyorsunuz.Gelin vaz geçin başka bayiiden yeni sipariş oluşturun.Adamlar sizin kendilerine mahkum olduklarını bildiklerinden rahat davranıyorlar 80 bin TL para veripde istediğim araca binememek de nedir.Başka bayilere bakın rapid olmasada fabialarda bakın belki istediğiniz dolulukta bir araca denk gelirsiniz ama o aracii almayin
Kaparoyu geri alın, arabayı da almayın...ne halt ediyorlarsa etsinler...
O kadar para verip, 2. el gibi seçim yapamamak olmaz.
Arkadaşın dediklerinin hepsine katılıyorum. Sakın o arabayı alma. İlla Skoda alacağım diyorsan git başka bayiden al. Git başka bayiden sipariş verdir arkadaşım. Hatta sorgularsan belki ellerinde senin istediğin araba bile vardır. Çakallara bak. Böyle birşey olabilir mi ya, sen kendi istediğin arabaya bineceksin, onların istediği arabaya değil.
Destekleriniz için teşekkür ederim. Hukuki yollara başvurmak istedim bu kimsenin yanına kalmasın istedim fakat bana "mahkeme açın ama bişey çıkmaz" dediler yine ukalaca. Sipariş formundaki bahsi geçen maddeyi aynen yazıyorum. "Yüce Auto Motorlu Araçlar Ticaret A.Ş. üretim, ithalat gibi nedenlere bağlı olarak önceden haber vermeden değişiklik yapabilir."
Şu durumda skodayı tercih ettiğim için kendimi suçluyorum
-
Öncelikle geçmiş olsun. Bence Skoda'dan ziyade bayiyi suçlamak lazım, zira yaptıkları şeyin hiçbir mantığı yok. Bu araç sizin içinize sinmeyecek bence, bu nedenle kaporanızı geri alın ve başka bir bayiiden istediğiniz aracın siparişini verin.
-
İstediğiniz özelliklerde tr de diğer bayilerde yok mu?
-
"Yüce Auto Motorlu Araçlar Ticaret A.Ş. üretim, ithalat gibi nedenlere bağlı olarak önceden haber vermeden değişiklik yapabilir."
Bu madde için sipariş sürecinde modelde değişiklikler olabilir, anlarım. Fakat arabanın rengi de mi tutmaz!?
Madem istediğim özellikler satıcının keyfine kalmış ne diye sipariş seçenekleri sunarlar?
Bence de kaporanızı alıp hukuki yollara başvurun. Söz konusu maddede arabanın renginde, koltuğunda vb. size sormadan değiştirme yapılabilir diye anlaşılmıyor deyin. Sipariş alırken bantta ya da planlanan üretim süresince hangi özelliklerde araç üretileceği bellidir, ona göre sipariş alsınlar.
-
Bayiinin yaptığı dalga geçmektir. Bence daha fazla muhatap olup da sinirlerinizi bozmayın. Alın kaporayı çıkın oradan. Hem özel sipariş alacak, hem de ben kendi kafama göre araba getireceğim sen ona bineceksin diyecek. Dayanak olarak da bu saçma maddeyi gösterecek. O madde muhtemelen başka bir husus için yazılmış bir maddedir. Bu işin arkasında kesin başka birşey var. Tamam bir iki farklılık olsun, kabul edelim, ama neredeyse sana skoda yerine hyundai vereceklermiş ya. Herşeyi geçtim yolda araba zarar görmüş diye birşey deseler neyse. Bunun arkasında bir bit yeniği var. İhtimallerden biri de sizin sipariş ettiğiniz aracın başkasına satılmış olması. Dediğim gibi daha fazla kafanızı bulandırmadan alın kaporanızı çıkın.
-
Bir hukukçu olarak söylüyorum yasal yollara başvurduğunuzda lehinize sonuç almanız çok yüksek ihtimal.
Size Mahkemeden bir şey çıkmaz diyen kıymetli arkadaşın söylediği şeyin hukuken hiç bir geçerliliği yok.
Hele ki siz tüketicisiniz her durumda 1-0 önde başlıyorsunuz maça. Tamam burası Amerika değil ama yine de çok ciddi haklarınız var. Manevi zararınız da dahil olmak üzere tüm zararınızı eksiksiz karşılayabilirsiniz.
Çok teknik detaylara girmeyim ama en basit anlatımla sözleşme yaptığınız firmanın edimi ayıplı, dolayısıyla fiyatta indirimden tutun da bakiye farkına kadar ve hatta sözleşmenin feshine kadar pek çok seçimlik hakkınız var. Firmaların sözleşmeye yazdıkları "..... hakları saklıdır" gibi pek çok ibarenin hukuken geçerliliği yok. Size bir sonuç alamazsın diyen arkadaşın göstermiş olduğu sözleşme hükmü de buna dahil.
İçinize sinmiyorsa hukuki yola başvurun. Ayıplı edimi kabul etmek zorunda değilsiniz.
-
Önce kaparomu geri alırım. Sonra o bayinin sorumlusuna malûm el hareketini (baş parmağın, işaret parmağı ile orta parmağın arasına sokulup yumruk haline getirilmesi) çakıp hürmetlerimi(!) sunar, ordan ayrılırdım :D
not: terbiyesizliğimi bağışlayın
-
Kaporayı da yasal faiziyle geri isteyin faize sıcak bakmam amma o oguşlar denen bayii ye müstehak ayrıca yüce yede çek lere yazacagınızı distribütör olarak markayı kötü hale düşürdügünüz deyin bi deneyin yani çek ler direkt almanyaya bildiriyor bilginiz olsun
-
Bu madde için sipariş sürecinde modelde değişiklikler olabilir, anlarım. Fakat arabanın rengi de mi tutmaz!?
Madem istediğim özellikler satıcının keyfine kalmış ne diye sipariş seçenekleri sunarlar?
Bence de kaporanızı alıp hukuki yollara başvurun. Söz konusu maddede arabanın renginde, koltuğunda vb. size sormadan değiştirme yapılabilir diye anlaşılmıyor deyin. Sipariş alırken bantta ya da planlanan üretim süresince hangi özelliklerde araç üretileceği bellidir, ona göre sipariş alsınlar.
Arabanın siparişini bugün iptal ettim, hukuki yollara başvurmayı düşünüyorum. Nası bir yol izlemem gerektiğini araştırıyorum
Bayiinin yaptığı dalga geçmektir. Bence daha fazla muhatap olup da sinirlerinizi bozmayın. Alın kaporayı çıkın oradan. Hem özel sipariş alacak, hem de ben kendi kafama göre araba getireceğim sen ona bineceksin diyecek. Dayanak olarak da bu saçma maddeyi gösterecek. O madde muhtemelen başka bir husus için yazılmış bir maddedir. Bu işin arkasında kesin başka birşey var. Tamam bir iki farklılık olsun, kabul edelim, ama neredeyse sana skoda yerine hyundai vereceklermiş ya. Herşeyi geçtim yolda araba zarar görmüş diye birşey deseler neyse. Bunun arkasında bir bit yeniği var. İhtimallerden biri de sizin sipariş ettiğiniz aracın başkasına satılmış olması. Dediğim gibi daha fazla kafanızı bulandırmadan alın kaporanızı çıkın.
Evet bugün aracın siparişi iptal edildi. Daha öncesinde kaporayı sıkıntı yapmadan vereceklerini söylemişlerdi ama inşallah sıkıntı çıkarmadan iade ederler birde bununla uğraşmak istemiyorum
Bir hukukçu olarak söylüyorum yasal yollara başvurduğunuzda lehinize sonuç almanız çok yüksek ihtimal.
Size Mahkemeden bir şey çıkmaz diyen kıymetli arkadaşın söylediği şeyin hukuken hiç bir geçerliliği yok.
Hele ki siz tüketicisiniz her durumda 1-0 önde başlıyorsunuz maça. Tamam burası Amerika değil ama yine de çok ciddi haklarınız var. Manevi zararınız da dahil olmak üzere tüm zararınızı eksiksiz karşılayabilirsiniz.
Çok teknik detaylara girmeyim ama en basit anlatımla sözleşme yaptığınız firmanın edimi ayıplı, dolayısıyla fiyatta indirimden tutun da bakiye farkına kadar ve hatta sözleşmenin feshine kadar pek çok seçimlik hakkınız var. Firmaların sözleşmeye yazdıkları "..... hakları saklıdır" gibi pek çok ibarenin hukuken geçerliliği yok. Size bir sonuç alamazsın diyen arkadaşın göstermiş olduğu sözleşme hükmü de buna dahil.
İçinize sinmiyorsa hukuki yola başvurun. Ayıplı edimi kabul etmek zorunda değilsiniz.
Öncelikle böyle bir bilgiye ne kadar çok ihtiyacım olduğunu tahmin edemezsiniz çok teşekkür ederim. Arabanın siparişini iptal ettim kaporamı da inşallah bi sıkıntı yaratmazlarsa alacağım. Şu durumda özellikle manevi olarak çok yıpratıldım. Sonuçta araç faturanlandırılmadan iptal edildi. Bu durumda hukuki süreç için nasıl bir yol izlemem gerekir? Forumda yeniyim, bana ulaşabilirseniz çok sevinirim
Önce kaparomu geri alırım. Sonra o bayinin sorumlusuna malûm el hareketini (baş parmağın, işaret parmağı ile orta parmağın arasına sokulup yumruk haline getirilmesi) çakıp hürmetlerimi(!) sunar, ordan ayrılırdım :D
not: terbiyesizliğimi bağışlayın
Neler yapmak, neler söylemek istedim bilemezsiniz :) manevi olarak bu derece yıpratılmanın bedelinin ödenmesini istiyorum
Kaporayı da yasal faiziyle geri isteyin faize sıcak bakmam amma o oguşlar denen bayii ye müstehak ayrıca yüce yede çek lere yazacagınızı distribütör olarak markayı kötü hale düşürdügünüz deyin bi deneyin yani çek ler direkt almanyaya bildiriyor bilginiz olsun
Bugün bizzat distribütör ile görüştüm. Satış sonrası ilk bakımınızı ücretsiz karşılayalım dediler bu benim zararımı karşılamaya yrtmedi. Araç üzerinden hiçbir indirim yapılmadı. Üstelik jantlar yanlış geldiği için benim istediğim jantların takılmasını istediğimde 2 bin tl fark eklediler. O andan sonra siparişi iptal ettik zaten.
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Kimsenin vermediği desteği sizlerden gördüm. Biliyorsunuz çok büyük bir sorunla karşı karşıya kaldım. Bugün Skoda Türkiye distribütörü ile görüştüm bizzat. Genel müdürlüğe gittiğim an kapılardan karşılandım. Yaşanan sorunlar genel müdürlüğe kadar gitmiş. En azından ciddiye alındığımı farkettim ilk defa. Bana aracımın başka bir araçla karışmış olabileceğini, belki buralarda olduğunu, belki yolda olduğunu belki de gerçekten bir sistem aksaklığı sebebiyle aracın yanlış gelmiş olabileceğini, araştıracaklarını söylediler. Hiç olmadı tr genelinde sizin istediğiniz gibi kırmızı aracımız varsa baktırır en kısa sürede getirtmeye çalışırız dediler. O da olmadı sipariş verip en kısa sürede getirmeye çalışırız dediler. Bende benim sürem olmadığını daha fazla bekleyemicrğimi söyledim. Kırmızı ve benim istediğim dolulukta aracı zor bulacağımı söyleyince bende tamam o zaman beyazı alayım ama sizde bana bir indirim yapın dedim. Satış öncesi jestler bayiinize aittir ben müdahele edemem ama satış sonrası içinsizr destek olabilirim bir bakım hediye edelim dediler. Kabul ettim. Bayiiyi aradım alcam aracı dedim. Tamam Sena hanım hemen ben sizin jant işinizi halledeyim yeterki işiniz görülsün falan dediler. İş fiyat almaya gelince 80 bin tl olan fiyat 82bin tlye çıktı. Kendi ayıplarını örtmek yerine bide üstüne fiyat eklediler. Artık bu kadarı fazla siz bizimle dalga mı geçiyosunuz diyip arabayı iptal ettirdik. Kapora konusunda normalde sıkıntı çıkmayacaktı. Bu durumdan sonra sorun çıkarırlar mı bilemem. Şimdi opel corsa ile ilgileniyorum. Skodadan o kadar nefret ettimki wv bile bakamıyorum. Corsa daha mütevazi ve uygun bir araç fikrimi değiştirdim ve daha ucuz bir araba almaya karar verdim. KIRMIZI arabamla aranızda olacağım inşallah :)))
-
Çok can sıkıcı bir durum ama kesinlille fabia bakın derim. Corsaya verilen paraya değmez. Boyut vs olarak fabia daha tatminkar olacağı gibi dolu araçları da bulabilirsiniz. Her bayiden fiyat alın derim.
-
Çok can sıkıcı bir durum ama kesinlille fabia bakın derim. Corsaya verilen paraya değmez. Boyut vs olarak fabia daha tatminkar olacağı gibi dolu araçları da bulabilirsiniz. Her bayiden fiyat alın derim.
Malesef skodaya 1krş dahi vermek istemiyorum artık. Skoda alırsam içime sinmeyecek. Bırakın satın almayı elimizdekileri bile elden çıkarmayı düşünüyoruz. Malesef güvenimiz kalmadı
-
Bu yaşadınız kesinlikke bir OĞUŞLAR GELENEGİDİR bakın Skoda demiyorum yüce son zamanlarda + yönde degişti ayrıca oguşlarin bu durumu biz eski lada cılar olarak lada çok yaşadık onun için oguşlar düşüncem net tir siz şükredin diger bireylerinizde bunları yaşamamış siniz
acizane size tavsiyem opel den uzak durun. Almanya da tercih sıralamalarını inceleyin derim. Oguslar demek SKODA demek degil. Hatta yüce ye bastırın bayilikleri hk da izmirden renk oto dan almışlardı mesela bayii ve servisligi
-
kaporanızı alın aracı almayın. benim aracımda sipariş üzerine geldi. ben 3 ay da beklemedim şubatta verdiğim siparişle nisan'ın ilk haftasında aracıma kavuştum. ve tam da istediğim şekildeydi, burada kesinlikle bayinin beceriksizliği söz konusu. fabrikada kırmızı boya mı bitmişte istediğiniz renk olamamış. ufak detaylar bi ihtimal atlanabilir ama böyle renk gibi detay atlanamaz.
bayinin 80bin liralık rapid'i öyle kolay kolay satabileceğini de düşünmüyorum, her ne kadar boş model de olsa o paraya superb alacak adamlar olur. ben olsam kesinlikle o aracı almaz bayinin elinde patlamasını isterdim. kaporanızı alın bakşa skoda bayilerine bakın. bir bayinin beceremediğini skodaya maal etmeyin. ben hiç adım atmadığım adana özgen otoya önce sipariş için kapora verip, araç geldiğinde de 50bin lira eft yapıp 2 gün sonra aracımı almaya giden birisiyim. style paket cam tavan siyah rock jantlar açık renk döşeme siparişimdi. aynen de öyle geldi..
-
Öncelikle elinizdeki belgelerle ve yazacağınız dilekçe ile bu konudaki mağduriyetinizin ivedilikle giderilmesi ve tazmin edilmesi konusunda Tüketici Mahkemesine başvurun derim. Başvurmadan önce VAG Grup DOD Grup ya da Türkiye merkezi neresi ise onlara durumu ayrıntılı anlatan bir e-posta ya da faks çekin, bir gün irtibata geçip geçmeyeceklerini bekleyip ondan sonra hukuki yollara başvurun. sikayetvar.com gibi siteyelere de yazın ki oralardan daha hızlı iletişim sağlanabilir.
... bir bayinin beceremediğini skodaya maal etmeyin. ...
Olay zaten Skoda olayı değil, çürük elmaların ayıklanması olayı, tüketiciyi enayi yerine koymasınlar, az da olsa maymun gözünü açtı!
-
Malesef skodaya 1krş dahi vermek istemiyorum artık. Skoda alırsam içime sinmeyecek. Bırakın satın almayı elimizdekileri bile elden çıkarmayı düşünüyoruz. Malesef güvenimiz kalmadı
Aynı benim toshibada yaşadığım tiksinme gibi olmuş sizinkisi siz yinede corsa yerine en azından fiesta i20 vs bakın.
-
Neler yapmak, neler söylemek istedim bilemezsiniz :) manevi olarak bu derece yıpratılmanın bedelinin ödenmesini istiyorum
Sena Hanım, bir kez daha terbiyesizliğimi bağışlayın. Bayan olduğunuzu(asker arkadaşlarımdan birinin adı Sena'ydı) bilsem başka türlü yazardım. Bazı forumdaşların skoda'dan hemen vazgeçmeyin demelerine katılıyorum. Rapid'inizi doğrudan ana bayii yüce oto'dan almayı deneyebilirsiniz. Mesela ben, evime 200 metre mesafedeki bayide karşılaştığım saygısızlıktan sonra kalkıp yüce'ye(Küçükyalı) gidip aracımı aldım. Ve hiçbir saygısızlık, umursamazlıkla karşılaşmadan. İlle de yüce demiyorum; diğer skoda bayilerinde de şansınızı deneyebilirsiniz. Uğradığınız manevi zararın tazmin edilmesinden vazgeçmeden elbette. Sokaktaki simitçisinden tutun, falanca holdingine kadar ülkemizdeki ticaret anlayışı maalesef böyle..
-
Arkadaşlar, bana kalırsa bu bayiinin hatası. Büyük ihtimalle siparişi ya yanlış geçtiler, yada ellerindeki aracı size satmaya çalışıyorlar. Bu konuyu elinizdeki evrakları ile birlikte Yüce Otoya şikayet edin.
Aynı şekilde bende Esenyurt Doğuş'tan Rapit aldım, bir sıkıntı yaşamadım. Siparişi Aralık başında verdim. Aracı 17. Şubatta terslim ettiler. Bütün özellikler tam istediğim gibi geldi.Beklediğime değdi doğrusu.
Bazı bayiiler SKODA yı tam anlamıyla temsil edemiyorlar.Bu şikayetler umarım Yüce oto tarafından dikkate alınır.
-
Arkadaşlar, bana kalırsa bu bayiinin hatası. Büyük ihtimalle siparişi ya yanlış geçtiler, yada ellerindeki aracı size satmaya çalışıyorlar. Bu konuyu elinizdeki evrakları ile birlikte Yüce Otoya şikayet edin.
Aynı şekilde bende Esenyurt Doğuş'tan Rapit aldım, bir sıkıntı yaşamadım. Siparişi Aralık başında verdim. Aracı 17. Şubatta terslim ettiler. Bütün özellikler tam istediğim gibi geldi.Beklediğime değdi doğrusu.
Bazı bayiiler SKODA yı tam anlamıyla temsil edemiyorlar.Bu şikayetler umarım Yüce oto tarafından dikkate alınır.
Ne güzel, çok şanslısınız. Benim aylar boyunca kurduğum hayallerim malesef hüsranla sonuçlandı. Bayiiden hiçbir destek göremedim. Yüce ise sadece satış sonrası için yardımcı olabileceğini bakım hediye edebileceğini söyledi. İstemediğim araç olduktan sonra bakım hediye etseler ne fayda? Bayii üzerinde bir yaptırım uygulamadılar
-
Açıkçası konuyu gördüm ama okumadım. Tanışma mesajınızdan sonra okudum, içim daraldı. Geçmiş olsun.
Destekleriniz için teşekkür ederim. Hukuki yollara başvurmak istedim bu kimsenin yanına kalmasın istedim fakat bana "mahkeme açın ama bişey çıkmaz" dediler yine ukalaca. Sipariş formundaki bahsi geçen maddeyi aynen yazıyorum. "Yüce Auto Motorlu Araçlar Ticaret A.Ş. üretim, ithalat gibi nedenlere bağlı olarak önceden haber vermeden değişiklik yapabilir."
Şu durumda skodayı tercih ettiğim için kendimi suçluyorum
Bu konularda tecrübeli avukatlarla görüşmelisiniz.
...Size Mahkemeden bir şey çıkmaz diyen kıymetli arkadaşın söylediği şeyin hukuken hiç bir geçerliliği yok...
Fabia III çıkmadan önce, halen Fabia II satışta iken Oğuşlar' a "Fabia II 1.2TSI gelecek mi" diye sorduğumda "turbo motor Fabia' ya fazla gelir" demişlerdi. "E Fabia RS' te hem turbo hem kompresör var, onlar ne yapıyorlar?" deyince de hık mık etmişlerdi. Maalesef ne ilgililer ne bilgililer.
-
Açıkçası konuyu gördüm ama okumadım. Tanışma mesajınızdan sonra okudum, içim daraldı. Geçmiş olsun.
Bu konularda tecrübeli avukatlarla görüşmelisiniz.
Fabia III çıkmadan önce, halen Fabia II satışta iken Oğuşlar' a "Fabia II 1.2TSI gelecek mi" diye sorduğumda "turbo motor Fabia' ya fazla gelir" demişlerdi. "E Fabia RS' te hem turbo hem kompresör var, onlar ne yapıyorlar?" deyince de hık mık etmişlerdi. Maalesef ne ilgililer ne bilgililer.
Oğuşlar efsaneymiş desene abi:vur:
-
Oğuşlar efsaneymiş desene abi:vur:
Aynen.
Firmaya iki tane Rapid HB alındı oradan.
Her evrağı tek tek istediler. Düşün artık gerisini.
-
80.000 tl büyük rakam alternatifi çok o arabayı alıp tepe tepe kullansınlar ne arabalar var o paralara arkadaşımda ssangyoung action sports var direk mercedes motoru ve şanzımanı rexton ve mercedes ml 350 aynı araba ssangyoung tivoliye de bir bakın derim Şahsuvaroğlu çok iyi çok ilgili benim arkadaşım yetkili servise gidiyor basın expreste YMY var yetkili servis birçok kez para bile almıyorlar. Almak istediğiniz rapid i göze alınca hayalinizdeki arabanın kırmızı bir tivoli olduğunu düşündüm. SsangYoung Hyundai Kia gibi Kore malıdır arkadaşıma ilk görenler neden çin malı aldın deyip durmuştu yazma ihtiyacı hissettim :)
http://www.ssangyong.com.tr/modeller/tivoli.html (http://www.ssangyong.com.tr/modeller/tivoli.html)
http://www.ssangyong.com.tr/tivoli/donanim-tablosu.htm (http://www.ssangyong.com.tr/tivoli/donanim-tablosu.htm)
http://www.ssangyong.com.tr/tivoli/fiyat-listesi.htm (http://www.ssangyong.com.tr/tivoli/fiyat-listesi.htm)
(http://www.arac-kamera.com/wp-content/uploads/2015/12/ssangyong-tivoli-nas%C4%B1l-660x330.jpg)
(http://arabamcdncube.dmcimg.com/GaleriHaber//Content/Images/Gallery/Photos/Photo/24454/04-2015-ssangyong-tivoli-geneva-1.jpg)
(http://i.internethaber.com/uploads/content/2012-ssangyong-tivoli-2015-nova-sada-19-800-600jpg.jpg?v=1453628226)
-
Tivoliyi test ettim beğendiğim tek nokta şanzımanı oldu. Vites beyni sizin nasıl kullanmak istediğinizi çok iyi anlıyor. Süspansiyonları test edemesem de gayet iyiydi. Yalıtım sorunu da yok ama içi ve bagajı ufak. İç tasarım pek hoşuma gitmedi nedense. Birde gaz pedalının altındaki çıkıntı canımı sıkmıştı.
Edit: Test edilip değerlendirilmesi gereken bir otomobil.
-
cidden can sıkıcı bir durum. ama bayii hatası sizi araçtan soğutmasın. hukuki açıdan hakkınızı ararken başka bir bayiiden veya direk yüce otodan istediğiniz aracı sipariş etmelisiniz.
-
Rapidi satın aldım arkadaşlar. Biraz indirim jant değişimi yaptılar araç da sonuç olarak içime sinmeye başlayınca almaya karar verdim ve pazartesi aracımı teslim aldım. Bu süreçteki yardımlarınız için çok teşekkkür ederim
-
Rapidi satın aldım arkadaşlar. Biraz indirim jant değişimi yaptılar araç da sonuç olarak içime sinmeye başlayınca almaya karar verdim ve pazartesi aracımı teslim aldım. Bu süreçteki yardımlarınız için çok teşekkkür ederim
Fotoğraf paylaşırsanız sevinirim. Jant değişikliği falan görselini de merak ettim
-
Rapidi satın aldım arkadaşlar. Biraz indirim jant değişimi yaptılar araç da sonuç olarak içime sinmeye başlayınca almaya karar verdim ve pazartesi aracımı teslim aldım. Bu süreçteki yardımlarınız için çok teşekkkür ederim
Gözünüz aydın Sena Hanım :)
Hangi bayiden aldınız? Renk? Sizi mağdur eden bayiyi şikâyet etmekten caydınız mı?
Güle güle, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :gaz:
-
[MENTION=12708]senaksoy[/MENTION] Sena Hanım, aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
-
Sena hanım hayırlı ugurlu olsun artık oguslara selam bile vermeyin:)
-
@senaksoy (http://www.skodaturkey.com/member.php?u=12708)
Kazasız belasız İnşaallah.
-
Ben olsam kesinlikle almazdım.tabi tercih sizin.zor bir durum,güle güle kullanın
-
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
Hayırlı olsun. Kazasız belasız diyelim...
-
Ben olsam kesinlikle almazdım.tabi tercih sizin.zor bir durum,güle güle kullanın
Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Bayiler neden bu hataları bu kadar sık ve umarsızca yapıyorlar ? İşte bu yüzden... Sonuçta aracı kabul ettiriyorlar 70 bin TL para verip özel sipariş vereceğim alâkasız araba gelecek hayatta almam 2009 da vergi indiriminden 14900 tlye 0 araç aldım bayide 10 tane araç varken Çelikmotor dan şekerpınardan sırf füme renk istedim diye tırla tek araç getirdiler...
-
Gözünüz aydın Sena Hanım :)
Hangi bayiden aldınız? Renk? Sizi mağdur eden bayiyi şikâyet etmekten caydınız mı?
Güle güle, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :gaz:
Oğuşlardaki arabayı aldım :) malum beyaz :) aldım aracı fakat şikayette ettim. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
@senaksoy (http://www.skodaturkey.com/member.php?u=12708) Sena Hanım, aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
Sena hanım hayırlı ugurlu olsun artık oguslara selam bile vermeyin:)
1 yıl içinde oğuşlardan 4 araba aldık ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyoruz ama sorun da küçümsenecek bir sorun değil tabi :) çok teşekkür ederim :)
@senaksoy (http://www.skodaturkey.com/member.php?u=12708)
Kazasız belasız İnşaallah.
Amin çok sağolun :)
Ben olsam kesinlikle almazdım.tabi tercih sizin.zor bir durum,güle güle kullanın
Bu süreçte bende çok karar değiştirdim sonuç olarak araç içime sinen bi araç oldu. Çok teşekkür ederim :)
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
Hayırlı olsun. Kazasız belasız diyelim...
Aminn inşallah çok sağolun :)
Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Bayiler neden bu hataları bu kadar sık ve umarsızca yapıyorlar ? İşte bu yüzden... Sonuçta aracı kabul ettiriyorlar 70 bin TL para verip özel sipariş vereceğim alâkasız araba gelecek hayatta almam 2009 da vergi indiriminden 14900 tlye 0 araç aldım bayide 10 tane araç varken Çelikmotor dan şekerpınardan sırf füme renk istedim diye tırla tek araç getirdiler...
Evet bende bu süreç içerisinde aynı şeyleri çok düşündüm. Sipariş verdiğimden tam olarak alakasız değildi şöyle ki renk farkı ve döşeme dikiş rengi farkı vardı tabi birde jantlar vardı ama onlar halloldu. İstediğim tüm opsiyoneller arabada mevcuttu. Herşeyden öte sinirlendiğim tek şey arabanın yanlış gelmesiydi. Araçta zamanla içime sinmeye başlayınca kendi isteklerime göre doldurduğum arabamdan vazgeçemedim. Beklesem kırmızı renk istediğim özellikte olanı getirmeyi teklif ettiker ama benim daha fazla beklemeyr zamanım yoktu. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)
Fotoğraf paylaşırsanız sevinirim. Jant değişikliği falan görselini de merak ettim
Gün içinde yüklemeye çalışacağım inşallah
-
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160310/65ea039dcd94fced42cec73fb6175160.jpg)
Rapid güzel seçim hayırlı uğurlu olsun
-
hayırlı olsun güzel günlerde kullanmanız dileğiyle