škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: Lekinder - 25 Mart 2016, 22:56:07
-
Herkese merhaba forumu dün keşfettim.
3 gün önce Skoda SuperB siparişi verdik L&K donanım ilk aracım olacak ve heyecan var malum :)
Araç geldiğinde detaylı fotoğraflarını atarım
Teşekkürler :)
-
Allah hayirli ugurlu etsin inş kazasız belasız kullanırsınız
-
Çok teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olsun inşaallah :)
-
ooo kıydım parayı aldım 2.0 superbi diyorsun...
hayırlı olsun .güle güle kullan
-
Güzel seçim, Allah hayırlı etsin...
-
Hayırlı uğurlu olsun.. SuperB 3 çok hoşuma giden bir araç,ama L&K yolun sonu :)
-
Gayet güzel bir tercih. Hayırlı, uğurlu olsun inşallah hocam.
-
Hayırlı olsun. Çok iyi bir tercih. Bu fiyata bu genişlikte, bu konforda, fonksiyonelikte başka bir araç yok.
-
Açıkçası premium araçlar da tercih edilebilirdi ama anladığım kadarıyla özel bir seçim olmuş hayırlı olsun :)
-
Açıkçası premium araçlar da tercih edilebilirdi ama anladığım kadarıyla özel bir seçim olmuş hayırlı olsun :)
Bana gelen yorumlar, şimdi aracı alan arkadaşa gelmeye başlıyor :) aracı alanın kriterleri, düşünülmeden yazılan yorumlar oluyor genelde. SuperB kadar geniş/fonksiyonel başka bir araç söyleyin bu fiyata, bu motora ?
Ben bulamadım açıkçası. 5 kişi full bagaj SuperB kadar rahat seyehat edilebilecek hangi araç var ?
-
Genişlik ve seyehat amaç ise bu segmentte araba almak yerine gidip mercedes vito falan alınabilir . Benim demek istediğim d segmenti bu arabada 200 lere yaklaşan fiyat bandında efsane olan markalardan seçim yapılabilirdi. Mercedes her halükarda uzun yolda superb den daha rahattır. Ben özel bir tercih olduğunu anlıyorum burdan zevkler renkler tartışılmaz ama şu 2.0 4x4 superbinde süspansyonları dışında hiç bir eksiği yok çok süper araç
-
O ucuza alınan mercedesler ucuz etin yahnisi oluyor. Önünde mercedes armlemi var diye takoz gibi araç alınacağına. Bu tarz seçimler hem daha iyi hemde mütevazı geliyor. Şu aracı 75 e de 175 e de alabiliyorsunuz. Yani burdaki fiyat farkı direkt konfor ve performans oluyor. Artık eskiki düzen yok otomativde mercedes olsun taştan olsun mantığı kalmadı. Firmalar ne kadar ekmek o kadar köfte mantığıyla araç yapıyor. O yüzden marka kıyaslaması doğru sonuca ulaştırmayacaktır. Ayrıca vito bildiğimis minibüs. Superb ise bildiğimiz makam aracı :) mükemmel bir tercih olmuş. Bayidekilerin siz aracı isterken ki ifadesini merak ettim.
-
vitoda size sunulacak altyapı dolmuş alt yapısı olacak. hiç bir zaman bir binek konforu veremez. sınıfında çok övülen caravelle ile seyahat yaptım. doğrusu otomobil konforu ile alakası yok. ortada da havalandırması olan dolmuş.
bence güzel seçim. sadece bizim vergi sisteminden dolayı fiyatı bir çoğumuza ulaşılmaz geliyor. yoksa ben direk 2.0 tsi alırdım.
-
Genişlik ve seyehat amaç ise bu segmentte araba almak yerine gidip mercedes vito falan alınabilir . Benim demek istediğim d segmenti bu arabada 200 lere yaklaşan fiyat bandında efsane olan markalardan seçim yapılabilirdi. Mercedes her halükarda uzun yolda superb den daha rahattır. Ben özel bir tercih olduğunu anlıyorum burdan zevkler renkler tartışılmaz ama şu 2.0 4x4 superbinde süspansyonları dışında hiç bir eksiği yok çok süper araç
Mercedes VİTO'da ya da Transporter'de seyehat etmek malesef işkence. Böbreklerinizde taş varsa düşebilir. Çok sallanıyor. Otomobilde genişlik ve seyehat arıyordum, SuperB'den başka araç bulamadım 160 BİN fiyat bandında. Merecedes E serisine ailemle birlikte bindik. Malesef dediğiniz gibi rahat edemedik. Yaşam alanı kısıtlı. Yani rahat değil. Ben zaten Audi A6'dan SuperB'ye geçtim. Premium markadan yani. SuperB'de daha rahatız ailece
-
Mervedes E serisi için konuşmak istiyorum çünkü gerçek mercedes onlar. Benim amaç aracı kötülemek falan da değil bende skoda kullanıcısıyım. Sadece mercedes e serisinin içine binin ve biraz içinde vakit geçirin hak verirsiniz. Mercedes hala mercedes abc serisi hariç
-
Araç hayırlı olsun.
"Premium alınabilirdi" denir bu durumlarda hep, alınabilir de zaten. Ancak tamamen aynı dolulukta; motor, güç, aktarma vb. açılardan yakın bir premium kaça alınabiliyor bunu bakmak lazım.
-
Oncelikle hayirli olsun. Gercekten cok cok guzel tercih. Bi kurban kesilmeyi hakeden bi tercih hatta :)
Sonra premium alinabilir diyen arkadaslara sesleniyorum superb lk zateb premium bir aractir. Lk nin ne anlama geldigine bakin ondan sonra karar verin derim.
Onunde bir amblem var diye daha bos daha kalitesiz ve daha pahali bir araba almak tamamen sacmalik.
Su var insani adam eden onemli bir kisi haline getiren markalar degil kendisidir. Altinda bmw mercedes olmayinca adamligi biten insanlardan olmamak gucunu markalardan almamak lazim ;)
-
Konuyu farklı yerlere çekmeden devam edelim lütfen :)
Eğri oturup doğru konuşalım Mercedes E serisi nerdeee superb nerde. LK donanım diyorsanız gidin hyundaide opsyonlar o kadar ucuzki full + full tucsonu beleşe alıyorsunuz. Opsyona çok takılmayın arabayı araba yapan opsyon olsaydı hyundai en iyi araba olurdu
-
170 milyar a sıfır E kasa dizel varsa hmn alalım 170 milyar anca C kasa 1.6 dizel alınır anca
-
Müthiş bir araba tercih etmişsiniz, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Türkiyedeki ilk lk süperb olabilir sizinki...
-
Konuyu farklı yerlere çekmeden devam edelim lütfen :)
Eğri oturup doğru konuşalım Mercedes E serisi nerdeee superb nerde. LK donanım diyorsanız gidin hyundaide opsyonlar o kadar ucuzki full + full tucsonu beleşe alıyorsunuz. Opsyona çok takılmayın arabayı araba yapan opsyon olsaydı hyundai en iyi araba olurdu
Hyundai de opsiyon yok hocam herşey standart belirteyim istedim
-
Malesef ilk olmayacak, istanbul avekten araç bakmaya gittiğimde trabzona gitti 2.0 4x4 l&k siyah, benim de içim gitti onunla birlikte :)
-
İlk araç 2.0 Tdi L&K Superb.:spr::spr:
Hayırlı olsun.
-
Hyundai de opsiyon yok hocam herşey standart belirteyim istedim
Kusuruma bakmayın paket demek istedim tucsonda 4 farklı paket vardı galiba ve paketlere eklenen özelliklerle aradaki fiyat farkı komediydi. Yani benim için arabanın özellikleri değil altyapısı iç malezeme kalitesi yol tutuşu sessziliği konforu önemli ve iddaa ediyorum skoda superb ne konfor açısından ne de yol tutuşu sağlamlık rafinelik açısından mercedes e serisini geçemez . Ama tasarımı konusunda konuşmam çünkü zevktir iç dizayn hkkında konuşmam zevktir. Superb çok geniş içi buna bende bayılıyorum ama gelipte mercedes e serisi üzerine çıkrmayın yazıktır :)
-
Mercedes E serisi dizelleri 250.000 den daha pahalı değilmiydi?
Eğer Superb fiyatınaysa basarım krediyi bende alıyım bir tane.
-
Kendi fikrine, tercih ve beğenisine saygı duyulmasını isteyen insan önce durup bir kendine bakmalı. Beyhude bir tartışma bu; belli bir bir kafa yapısındaki adama birşey anlatamazsınız, boşuna uğraşmayın...
-
Kendi fikrine, tercih ve beğenisine saygı duyulmasını isteyen insan önce durup bir kendine bakmalı. Beyhude bir tartışma bu; belli bir bir kafa yapısındaki adama birşey anlatamazsınız, boşuna uğraşmayın...
:) okudukça güldüm size. Bu forumdaki adminler hep böyle tebrikler !
-
:) okudukça güldüm size. Bu forumdaki adminler hep böyle tebrikler !
Kusura bakmayın ama haklılar. Siz olayı biraz kıvırmaya çalıştınız. Örnek verdiğiniz araçla olan fiyat farkına 2 tane fabia alınıyor. Yada şöyle diyeyim bir adet octavia. Siz 200 bin tl lik mercedes dediniz bizde o fiyata mercedes takoz gibi dedik. Donanım, konfor, performans farkı var dedik. E serisi vs dediniz.
-
Kusura bakmayın ama haklılar. Siz olayı biraz kıvırmaya çalıştınız. Örnek verdiğiniz araçla olan fiyat farkına 2 tane fabia alınıyor. Yada şöyle diyeyim bir adet octavia. Siz 200 bin tl lik mercedes dediniz bizde o fiyata mercedes takoz gibi dedik. Donanım, konfor, performans farkı var dedik. E serisi vs dediniz.
Katılıyorum. Daha önceki yazılarda da kimse zaten her yönden Superb, E serisinden iyidir demedi. Ama insanların belirli kriterleri ve bütçeleri var. Sonuç olarak Fiyat/performans ve donanım açısından en uygun seçenek şu anda Skoda Superb görünüyor. Ör. En son bahsedilen Mercedes Dizel E Serisinin (E 250 BlueTEC 4MATIC) modelinin şu an liste fiyatı 317.600 TL, ayrıca kasa da değişeceği için bu değerlerin de bir miktar artacağını düşünüyorum. Bırakın Skoda Octavia'ı, aradaki farka neredeyse Superb alınacak.
-
Konuyu farklı yerlere çekmeden devam edelim lütfen :)
Eğri oturup doğru konuşalım Mercedes E serisi nerdeee superb nerde. LK donanım diyorsanız gidin hyundaide opsyonlar o kadar ucuzki full + full tucsonu beleşe alıyorsunuz. Opsyona çok takılmayın arabayı araba yapan opsyon olsaydı hyundai en iyi araba olurdu
Lk dediginiz aracin ne olduguna bir bakin, sonra da gidin e serisine bakin. 75liralik superble karistirmayin. Aradaki fark sadece donanim degil. Yalitimi dosemesi iviri ziviri herseyiyle farkli uretilir lk serisi. Bir tek gogus ayni kalir. Iki araca da baktiginizda arada aman aman fark olmadigini goreceksiniz kalite bakimindan.
Müthiş bir araba tercih etmişsiniz, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Türkiyedeki ilk lk süperb olabilir sizinki...
Abi sanirim var 1-2 tane daha. Gecen istanbul parkta bi 4x4 vardi. Lk harici geldi mi 4x4?
-
Mervedes E serisi için konuşmak istiyorum çünkü gerçek mercedes onlar. Benim amaç aracı kötülemek falan da değil bende skoda kullanıcısıyım. Sadece mercedes e serisinin içine binin ve biraz içinde vakit geçirin hak verirsiniz. Mercedes hala mercedes abc serisi hariç
E serisi eski e serisi değil. Eski kasa e serilerin kaliteleri nerde, mevcut kasanın ki nerde. E250 CDİ 4 Matic ile defalarca kez yolculuk ettim, eski kasa A6 bile daha ferah. Mercedes S serisidir benim için.
Araç hayırlı olsun.
"Premium alınabilirdi" denir bu durumlarda hep, alınabilir de zaten. Ancak tamamen aynı dolulukta; motor, güç, aktarma vb. açılardan yakın bir premium kaça alınabiliyor bunu bakmak lazım.
Mantık budur işte hocam.
Konuyu farklı yerlere çekmeden devam edelim lütfen :)
Eğri oturup doğru konuşalım Mercedes E serisi nerdeee superb nerde. LK donanım diyorsanız gidin hyundaide opsyonlar o kadar ucuzki full + full tucsonu beleşe alıyorsunuz. Opsyona çok takılmayın arabayı araba yapan opsyon olsaydı hyundai en iyi araba olurdu
Mercedes'in içi altın kaplama olsa, ailem içinde rahat etmedikten sonra ne yapayım. Benim için premium A6'dır. İki araçlada defalarca kez yolculuk ettim. A6 sınıfının en iyisi benim yanımda. (Bariz E200'den geniş)
170 milyar a sıfır E kasa dizel varsa hmn alalım 170 milyar anca C kasa 1.6 dizel alınır anca
:ok:
-
:) okudukça güldüm size. Bu forumdaki adminler hep böyle tebrikler !
İster gülün ister başka birşey yapın. Keşke ben sizin yazdıklarınıza ve düşünce tarzınıza gülebilsem. Sizin gibileri hoş görmem mümkün değil; bir aracı almış ya da siparişini vermiş bir adama artık "hayırlı olsun" denir. Sizin yaptığınız gibi zihin bulundurmaya gerek yok.
Algınızda sıkıntı var sanırım; kimse Skoda'nın Mercedes kalitesinde olduğunu iddia etmiyor. Ancak siz hala bu araca denk bir E serisi oluşturup fiyatını yazmadıniz ki üzerinden konuşalım. Bunu yapmadığınız sürece tartışmak anlamsiz diyorum ben de.
Bu arada hangi adminden ne tarz bir kötü hatıranız var bilmiyorum, çözeriz, sorun değil. Yalnız madem beğenmiyorsunuz niye bu foruma takılıyorsunuz o da ayrı bir konu. Kimseyi zorla tutmuyoruz.
-
Kusuruma bakmayın paket demek istedim tucsonda 4 farklı paket vardı galiba ve paketlere eklenen özelliklerle aradaki fiyat farkı komediydi. Yani benim için arabanın özellikleri değil altyapısı iç malezeme kalitesi yol tutuşu sessziliği konforu önemli ve iddaa ediyorum skoda superb ne konfor açısından ne de yol tutuşu sağlamlık rafinelik açısından mercedes e serisini geçemez . Ama tasarımı konusunda konuşmam çünkü zevktir iç dizayn hkkında konuşmam zevktir. Superb çok geniş içi buna bende bayılıyorum ama gelipte mercedes e serisi üzerine çıkrmayın yazıktır :)
Biz diyoruz bu fiyata en iyisi SuperB siz kalkmış 317 bin aracı burada övüyorsunuz. Ayrıca yol tutuşunda A6 daha iyi. Herşey klasına göre.
Mercedes E serisi dizelleri 250.000 den daha pahalı değilmiydi?
300 binden başlıyor.
Eğer Superb fiyatınaysa basarım krediyi bende alıyım bir tane.
Katılıyorum. Daha önceki yazılarda da kimse zaten her yönden Superb, E serisinden iyidir demedi. Ama insanların belirli kriterleri ve bütçeleri var. Sonuç olarak Fiyat/performans ve donanım açısından en uygun seçenek şu anda Skoda Superb görünüyor. Ör. En son bahsedilen Mercedes Dizel E Serisinin (E 250 BlueTEC 4MATIC) modelinin şu an liste fiyatı 317.600 TL, ayrıca kasa da değişeceği için bu değerlerin de bir miktar artacağını düşünüyorum. Bırakın Skoda Octavia'ı, aradaki farka neredeyse Superb alınacak.
Anlatmak istediğimizde bu işte :ok:
-
Kazasız belasız İnşaallah.
E serisi şu 1.6 turbo motor takılan E180' le başlayan seri, değil mi?
-
Kazasız belasız İnşaallah.
E serisi şu 1.6 turbo motor takılan E180' le başlayan seri, değil mi?
Evet. Çok hantal bir motor. Bmw 5.20i'deki motor daha başarılı.
-
İster gülün ister başka birşey yapın. Keşke ben sizin yazdıklarınıza ve düşünce tarzınıza gülebilsem. Sizin gibileri hoş görmem mümkün değil; bir aracı almış ya da siparişini vermiş bir adama artık "hayırlı olsun" denir. Sizin yaptığınız gibi zihin bulundurmaya gerek yok.
Algınızda sıkıntı var sanırım; kimse Skoda'nın Mercedes kalitesinde olduğunu iddia etmiyor. Ancak siz hala bu araca denk bir E serisi oluşturup fiyatını yazmadıniz ki üzerinden konuşalım. Bunu yapmadığınız sürece tartışmak anlamsiz diyorum ben de.
Bu arada hangi adminden ne tarz bir kötü hatıranız var bilmiyorum, çözeriz, sorun değil. Yalnız madem beğenmiyorsunuz niye bu foruma takılıyorsunuz o da ayrı bir konu. Kimseyi zorla tutmuyoruz.
Hayırlı olsun dileklerimi en başta iletmiştim zaten (ilk mesajıma bakınız) ama bu siteden adminler yüzünden soğudum ve açıkçası burda vakit geçirmenin israf olduğunu düşünüyorum artık. Sonuçta 2.0 alan arkadaşlar tabikide kendi arabası olduğu için övecek bende fabiamı övüyorum ve onların arabasınada kötü demedim. ben gergin ortamlara sürüklemek istemesemde skodaturkeyin genel havası böyle sebebide adminler çünkü adminlerin hepsi arabayı dağıtr toplar ellerine su dökülmezler. Neyse uzun lafın kısası 2.0 alan arkadaşlara hayırlı olsun mesajımı en baştan iletmiştim gene ileteyim "hayırlı olsun". Sanki sen niye böyle yaptın e serisi dururken gibi bir hesap sorma olarak algılayan diğer insanlarada anlam veremedim. Herkes malını över ama SkodaTurkey forumu hırçın övüyor adminlerde kendi kafasına göre hemen bir cephe oluşturup kazananı belirliyorlar. Kimse kusura bakmasın hatamız olduysa Affola . Size iyi forumlar. Cevap yazmaya tenezzül etmeyin çünkü bu forum benim için bitmiştir sağlıcakla...
-
Hayırlı olsun dileklerimi en başta iletmiştim zaten (ilk mesajıma bakınız) ama bu siteden adminler yüzünden soğudum ve açıkçası burda vakit geçirmenin israf olduğunu düşünüyorum artık. Sonuçta 2.0 alan arkadaşlar tabikide kendi arabası olduğu için övecek bende fabiamı övüyorum ve onların arabasınada kötü demedim. ben gergin ortamlara sürüklemek istemesemde skodaturkeyin genel havası böyle sebebide adminler çünkü adminlerin hepsi arabayı dağıtr toplar ellerine su dökülmezler. Neyse uzun lafın kısası 2.0 alan arkadaşlara hayırlı olsun mesajımı en baştan iletmiştim gene ileteyim "hayırlı olsun". Sanki sen niye böyle yaptın e serisi dururken gibi bir hesap sorma olarak algılayan diğer insanlarada anlam veremedim. Herkes malını över ama SkodaTurkey forumu hırçın övüyor adminlerde kendi kafasına göre hemen bir cephe oluşturup kazananı belirliyorlar. Kimse kusura bakmasın hatamız olduysa Affola . Size iyi forumlar. Cevap yazmaya tenezzül etmeyin çünkü bu forum benim için bitmiştir sağlıcakla...
"Açıkçası premium araçlar da tercih edilebilirdi"; bu ifade bana ait değil, size ait. Bu şekilde hayırlı olsun diyeceğinize hiç yazmayın konuya daha iyi. Niye zihin bulandırıyorsunuz? Arkadaşımız artık alım kararını vermiş zaten, o noktada daha hala bunu alabilirdiniz, şunu alabilirdiniz denmesini doğru bulmuyorum, bunu defalarca yazdım, anlamak istemiyorsanız yapacak birşey yok. Zaten daha hala denk bir Mercedes E serisi fiyatı da bekliyoruz da nafile tabii.
Bu arada sizin gibi kendince kendini zeki sanan, kendince başkalarına laf sokan, açık fikirli görünüp diğerlerinin tercihlerine zerre saygı duymayan tiplere de ayrıca da hayranım. Bu nedenle bu foruma bir daha adım atmayacak olmanız -umarım sözünüzü tutarsınız- sizin gibilerin doğal seleksiyona uğraması acısından da sevindirici...
Not: "çünkü adminlerin hepsi arabayı dağıtr toplar ellerine su dökülmezler" demişsiniz bir de. Buradaki hiçbir adminin de böyle bir iddiası olmaz, tavrı da olmaz. Da iki mesajdır adminler aşağı adminler yukarı saydırıyorsunuz, enteresan oldu. Yani bir admin size birşey yapmış da çözemedim ben.
-
Hayırlı olsun dileklerimi en başta iletmiştim zaten (ilk mesajıma bakınız) ama bu siteden adminler yüzünden soğudum ve açıkçası burda vakit geçirmenin israf olduğunu düşünüyorum artık. Sonuçta 2.0 alan arkadaşlar tabikide kendi arabası olduğu için övecek bende fabiamı övüyorum ve onların arabasınada kötü demedim. ben gergin ortamlara sürüklemek istemesemde skodaturkeyin genel havası böyle sebebide adminler çünkü adminlerin hepsi arabayı dağıtr toplar ellerine su dökülmezler. Neyse uzun lafın kısası 2.0 alan arkadaşlara hayırlı olsun mesajımı en baştan iletmiştim gene ileteyim "hayırlı olsun". Sanki sen niye böyle yaptın e serisi dururken gibi bir hesap sorma olarak algılayan diğer insanlarada anlam veremedim. Herkes malını över ama SkodaTurkey forumu hırçın övüyor adminlerde kendi kafasına göre hemen bir cephe oluşturup kazananı belirliyorlar. Kimse kusura bakmasın hatamız olduysa Affola . Size iyi forumlar. Cevap yazmaya tenezzül etmeyin çünkü bu forum benim için bitmiştir sağlıcakla...
Herkesi kendiniz gibi görmeyin lütfen. Aracımız SuperB 2.0 TDİ diye onu övmüyoruz. Yeri geldiğinde eleştiriyoruz da. Siz kendi aracınız Fabia diye övebilirsiniz ama bu forumda bu düşüncede olmayan onlarca arkadaş var. SuperB'deki her olumsuzluğu başlıklar açarak aktaran duyarlı kullanıcılar var. Bende aracımın sevmediğim yönlerini defalarca kez sayfalarda yazmışımdır.
-
Tek eksiği hayalet göstergesi ki onsuzda olur laurin&klement hayırlı uğurlu olsun,
Oldumu herzaman endolusu olmalı çok çok iyi tercih güle güle kullanın herdaim
-
Hayirli olsun.kazasiz belasiz gunlerde insallah.baska opaiyon aldinizmi jant tavan vs.ve fiyat nerelerde oldu simdilik.
-
Şirkete aldığımız için Avek'ten 3 araba aldık
Audi A6 , Skoda SuperB ve VW Polo onun için indirimli geldi.
Daha önce Avekten passat alındığı için bu indirim biraz daha arttı ve SuperB 160 bin tl gibi bir fiyata geldi.
Jantlar Laurin Klemant da gelen jantlar 18" Pegasus. Herhangi bir opsiyon gereği duymadık açıkçası araç yeterince dolu çünkü :)
-
Yılan yılan. Kazasız belasız... Bide 19" olaydı :)
-
Öncelikle hayırlı olsun çok güzel bir tercih yapmışsınız, premium araçlarla karşılaştırmanın doğru olduğunu pek düşünmüyorum, arkadaşların dediği gibi 4x4 benzer modeller A6 2.0TDI Quattro 290bin lira, BMW 525d xDrive 297bin lira, E250 4MATIC 317bin lira, şimdi aradaki 130bin liraya değecek bir şey var mı buna bakmak lazım.
Kısaca anlatayım 2012'de pedere 0km 525d xdrive aldık, sadece comfort ve teknoloji paket vardı indirimle €86000'ya almıştık, o suni deri koltuklar yazın az yakmadı vücudumuzu, rahat olsun diye 17 jant aldık, tamam çok rahat ama derin çukurlarda içeri gelen gürültü felaket. Hızlı virajlarda sağa sola yatıyorduk, ekstra hiçbir şey yok, bi sunroof, koltuk ısıtma, geri görüş kamerası o kadar.
Neyse 2014 sonuna doğru ikinci el MPaket yine aynı araçtan aldık, özel sipariş edilmiş ıvır zıvır çok fazla özellik var, arkada 275'lik önde 245'lik lastik ve 18jantlı daha ince yanaklı lastikler var, babama almadan önce "çok sallanıcaz :)" desem de aracın 2012de aldığımız arabayla arasında sanki dağlar kadar fark var, yalıtım, konfor, parça kalitesi bile farklı resmen. TV, navigasyon, 5bölge kamera, şişirmeli koltuk vs tamam belki çok gerekli değil ama kalite farkı olması bizi çok şaşırttı. İki aynı modelin iki paketinde bu kadar fark olması gerçekten ilginç.
Demek isteyeceğim o ki, 160-170bin liraya alınan E180, 520i sizin aldığınız Skoda'dan daha kaliteli demek doğru değil. Artık devir değişti. Parayı verip AMG paket, M paket, S-line almadıkça veya sipariş vermedikçe arabanızda kullanılan malzeme bile ona göre düşüyor.
Fiyat/Performans'ın önemli olduğu bu günlerde bence çok iyi tercih yapmışsınız. Fazla irdelemeye gerek yok bence. Allah kaza bela vermesin
-
Öncelikle hayırlı olsun çok güzel bir tercih yapmışsınız, premium araçlarla karşılaştırmanın doğru olduğunu pek düşünmüyorum, arkadaşların dediği gibi 4x4 benzer modeller A6 2.0TDI Quattro 290bin lira, BMW 525d xDrive 297bin lira, E250 4MATIC 317bin lira, şimdi aradaki 130bin liraya değecek bir şey var mı buna bakmak lazım.
Kısaca anlatayım 2012'de pedere 0km 525d xdrive aldık, sadece comfort ve teknoloji paket vardı indirimle €86000'ya almıştık, o suni deri koltuklar yazın az yakmadı vücudumuzu, rahat olsun diye 17 jant aldık, tamam çok rahat ama derin çukurlarda içeri gelen gürültü felaket. Hızlı virajlarda sağa sola yatıyorduk, ekstra hiçbir şey yok, bi sunroof, koltuk ısıtma, geri görüş kamerası o kadar.
Neyse 2014 sonuna doğru ikinci el MPaket yine aynı araçtan aldık, özel sipariş edilmiş ıvır zıvır çok fazla özellik var, arkada 275'lik önde 245'lik lastik ve 18jantlı daha ince yanaklı lastikler var, babama almadan önce "çok sallanıcaz :)" desem de aracın 2012de aldığımız arabayla arasında sanki dağlar kadar fark var, yalıtım, konfor, parça kalitesi bile farklı resmen. TV, navigasyon, 5bölge kamera, şişirmeli koltuk vs tamam belki çok gerekli değil ama kalite farkı olması bizi çok şaşırttı. İki aynı modelin iki paketinde bu kadar fark olması gerçekten ilginç.
Demek isteyeceğim o ki, 160-170bin liraya alınan E180, 520i sizin aldığınız Skoda'dan daha kaliteli demek doğru değil. Artık devir değişti. Parayı verip AMG paket, M paket, S-line almadıkça veya sipariş vermedikçe arabanızda kullanılan malzeme bile ona göre düşüyor.
Fiyat/Performans'ın önemli olduğu bu günlerde bence çok iyi tercih yapmışsınız. Fazla irdelemeye gerek yok bence. Allah kaza bela vermesin
Güzel bir yorum :ok::ok:
-
Öncelikle hayırlı olsun çok güzel bir tercih yapmışsınız, premium araçlarla karşılaştırmanın doğru olduğunu pek düşünmüyorum, arkadaşların dediği gibi 4x4 benzer modeller A6 2.0TDI Quattro 290bin lira, BMW 525d xDrive 297bin lira, E250 4MATIC 317bin lira, şimdi aradaki 130bin liraya değecek bir şey var mı buna bakmak lazım.
Kısaca anlatayım 2012'de pedere 0km 525d xdrive aldık, sadece comfort ve teknoloji paket vardı indirimle €86000'ya almıştık, o suni deri koltuklar yazın az yakmadı vücudumuzu, rahat olsun diye 17 jant aldık, tamam çok rahat ama derin çukurlarda içeri gelen gürültü felaket. Hızlı virajlarda sağa sola yatıyorduk, ekstra hiçbir şey yok, bi sunroof, koltuk ısıtma, geri görüş kamerası o kadar.
Neyse 2014 sonuna doğru ikinci el MPaket yine aynı araçtan aldık, özel sipariş edilmiş ıvır zıvır çok fazla özellik var, arkada 275'lik önde 245'lik lastik ve 18jantlı daha ince yanaklı lastikler var, babama almadan önce "çok sallanıcaz :)" desem de aracın 2012de aldığımız arabayla arasında sanki dağlar kadar fark var, yalıtım, konfor, parça kalitesi bile farklı resmen. TV, navigasyon, 5bölge kamera, şişirmeli koltuk vs tamam belki çok gerekli değil ama kalite farkı olması bizi çok şaşırttı. İki aynı modelin iki paketinde bu kadar fark olması gerçekten ilginç.
Demek isteyeceğim o ki, 160-170bin liraya alınan E180, 520i sizin aldığınız Skoda'dan daha kaliteli demek doğru değil. Artık devir değişti. Parayı verip AMG paket, M paket, S-line almadıkça veya sipariş vermedikçe arabanızda kullanılan malzeme bile ona göre düşüyor.
Fiyat/Performans'ın önemli olduğu bu günlerde bence çok iyi tercih yapmışsınız. Fazla irdelemeye gerek yok bence. Allah kaza bela vermesin
Mükemmel yazı
-
Iste skodanin da lk sini normal prestige bi superble karistirmamak lazim.
Lk ya binmeyene ne anlatsam bos burda. Binin gorun.
2000model a4 kasa octide bile bi elegance a bir de lk ya binin aradaki kalite farkini hissedin derim ;)
-
Style ile prestij arasında süspansiyon bile farklı olduğu için görünen görünmeyen bir çok detay farkı vardır.
-
hayırlı olsun. artık resimlerini bekleriz. ama nazar boncuklu olsun lütfen
-
Bu araba anlatılmaz, yaşanır. Superb candır, ne alırsan al, aklının bir köşesinde hep kalandır. Allah hayırlı etsin...
-
Style ile prestij arasında süspansiyon bile farklı olduğu için görünen görünmeyen bir çok detay farkı vardır.
Nasıl bir süspansiyon farkı var?
-
Hayırlı uğurlu olsun. Araç ilk L&K değil maalesef. Baya gelen araç oldu ve sahiplerine teslim edildi. Şuanda da gelen araçlar var. Hatta L&K Luxury isimli bir paketimiz daha var. Fakat Luxury şuana kadar gelmedi hiç. Muhtemelen bilinmediği içindir :) Aracı E segmenti Premiumlarla yarıştıramazsınız. Onlar ayrı bir dünya. Aracın rakipleri belidir. Fakat sırf E Klasse diye de gidip 170.000 TL gömüp çok yakan az kaçan bir araba almam. Ya da sırf C Klasse diye gidip 1.6 dizel C 200d AMG' ye 170.000 TL gömmem. Bu aracın hakkı 2.1 204 HP dizeldir. Onun da fiyatı L&K donanımına denk bir donanımda 380-390 bin TL civarıdır %145 ÖTV vergisi nedeniyle. Hadi onu geçtim, A4 190 HP Quattro L&K donanıma denk şekliyle 260-270 bin TL seviyeleridir. 3.20 D xdrive yine aynı fiyatlarda dolaşıyor. Passat 1.6 TDI R-Line' a istenen paralar 160 bin TL seviyelerindeyken kimse kusura bakmasın ama Superb 2.0 TDI 190 HP 4x4 L&K alınabilecek en mantıklı araçlardan biridir. Bu arada Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Aclan Acar' ı tanımayanınız yoktur sanırım. Aclan Bey' e Superb 2.0 TSI 280 HP Prestige DSG ve tabi ki ek opsiyonlu bir araç getirtilmiştir. Araç Aclan Bey' in bile dikkatinden kaçmadı anlayacağınız ;)
-
1.6 tdi passat 140-150 bin olduktan sonra super b 170 bedava
-
1.6 tdi passat 140-150 bin olduktan sonra super b 170 bedava
Kesinlikle yerinde bir tespit...
-
1.6 tdi passat 140-150 bin olduktan sonra super b 170 bedava
Opsiyonlu olanları sahibinden de 170 bin TL leri buluyor. 1.6 araçlara bu fiyatları vermek çılgınlık. SuperB hiç olmazsa 170 bine 1.6 tdi gibi hantal bir motoru değil 2.0 TDİ 190 bg 400 torkluk motoru sunuyor. 250 bin TL'lik A6'nın aynı motorunu kullanıyor. Üstelik 1.6 TDİ'den daha az yakıyor.
-
Hayırlı uğurlu olsun. Araç ilk L&K değil maalesef. Baya gelen araç oldu ve sahiplerine teslim edildi. Şuanda da gelen araçlar var. Hatta L&K Luxury isimli bir paketimiz daha var. Fakat Luxury şuana kadar gelmedi hiç. Muhtemelen bilinmediği içindir :) Aracı E segmenti Premiumlarla yarıştıramazsınız. Onlar ayrı bir dünya. Aracın rakipleri belidir. Fakat sırf E Klasse diye de gidip 170.000 TL gömüp çok yakan az kaçan bir araba almam. Ya da sırf C Klasse diye gidip 1.6 dizel C 200d AMG' ye 170.000 TL gömmem. Bu aracın hakkı 2.1 204 HP dizeldir. Onun da fiyatı L&K donanımına denk bir donanımda 380-390 bin TL civarıdır %145 ÖTV vergisi nedeniyle. Hadi onu geçtim, A4 190 HP Quattro L&K donanıma denk şekliyle 260-270 bin TL seviyeleridir. 3.20 D xdrive yine aynı fiyatlarda dolaşıyor. Passat 1.6 TDI R-Line' a istenen paralar 160 bin TL seviyelerindeyken kimse kusura bakmasın ama Superb 2.0 TDI 190 HP 4x4 L&K alınabilecek en mantıklı araçlardan biridir. Bu arada Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Aclan Acar' ı tanımayanınız yoktur sanırım. Aclan Bey' e Superb 2.0 TSI 280 HP Prestige DSG ve tabi ki ek opsiyonlu bir araç getirtilmiştir. Araç Aclan Bey' in bile dikkatinden kaçmadı anlayacağınız ;)
Aclan bey ağzının tadını biliyormuş.
ben superb prestijimi alırken hesaplamıştım, bmw 320i (1.6 turbo 170bg) ile donanımı eşitlediğimde 180.000 tl yapmıştı. prestiji aynı donanımda 100.500 tlye aldım. otomatik farkını eklesek 110.000 tl edecek.
-
Opsiyonlu olanları sahibinden de 170 bin TL leri buluyor. 1.6 araçlara bu fiyatları vermek çılgınlık. SuperB hiç olmazsa 170 bine 1.6 tdi gibi hantal bir motoru değil 2.0 TDİ 190 bg 400 torkluk motoru sunuyor. 250 bin TL'lik A6'nın aynı motorunu kullanıyor. Üstelik 1.6 TDİ'den daha az yakıyor.
Passat işi artık bir inat ya da takıntı hali almış, onca soruna sıkıntıya ve fahiş fiyata rağmen (mesela DSG farkı 15000 civarı) ilgili forumda en ufak eleştiri dahi tepkiye yol açabiliyor. Üstelik satışlar sürekli artıyor. Passat'ı bu kadar alınır kılan şeyin ne olduğunu cidden merak ediyorum. Bana kalsa kesin Superb derim. Bu arada kimseyi yargıladığım veya hoş görmediğim sanılmasın, sadece bir mevzuu anlamaya çalışıyorum...
-
Nasıl bir süspansiyon farkı var?
PREStijde daha yumuşak yaylar kullanmışlar.
-
PREStijde daha yumuşak yaylar kullanmışlar.
Hiçbir yerde böyle bir bilgi yok sadece dcc opsiyonlularda bu tarz süspansiyon farkı var o da prestige de opsiyonel ayrıca dediğiniz gibi olsa prestige in yol tutuşu style göre daha kötü demektir.
-
test aracı olarak style kullandım. kendi aracım da prestij ve yayları çok daha yumuşak. 19 inç jantları var aracın.
-
test aracı olarak style kullandım. kendi aracım da prestij ve yayları çok daha yumuşak. 19 inç jantları var aracın.
Biraz göreceli olmuş sanırım çünkü active den l&k kadar aynı süspansiyon kullanıyor farkı sadece lastik,jant ve dcc farkedebilirsiniz. şunu söyleyebilirim jant büyüdükçe konfor azalırken yol tutuş artacaktır. İncelemeniz için katalog linkini altta bulabilirsiniz.
http://www.skoda.com.tr/sitecollectiondocuments/00000yeni-superb-my-2016-2.pdf
-
hızla girilen virajlarda araç yatıyor, ayrıca son derece yumuşak yayları var aracın. benim için göreceliden fazla bir fark. comfortline b8 passat ve izmir vosmerdeki test aracı olan 1.4 tsi style aracı da kullandım prestijden daha sert bir süspansiyona sahipler.
-
hızla girilen virajlarda araç yatıyor, ayrıca son derece yumuşak yayları var aracın. benim için göreceliden fazla bir fark. comfortline b8 passat ve izmir vosmerdeki test aracı olan 1.4 tsi style aracı da kullandım prestijden daha sert bir süspansiyona sahipler.
Bende katılıyorum. Aracın süspansiyonları yumuşak. Passat'ın ki sert. Bu yüzden Passat B8'de konfor daha düşük. SuperB'de de yüksek. Biri yol tutuşundan, biri konfordan feragat etmiş.
-
Hepsini dengeli yapınca aracın önündeki amblem audi oluyor. a5 sportback e binmiştim. 1.8 t dsgli. yolda girdiğimizi çukuru gördüm ama hissetmedim, ne ses ne de sarsıntı olarak. hmm demiştim. uzun yolda da araba gayet iyiydi, ne bir salınım vardı, ne yatma yüksek hızlarda.
-
Hepsini dengeli yapınca aracın önündeki amblem audi oluyor. a5 sportback e binmiştim. 1.8 t dsgli. yolda girdiğimizi çukuru gördüm ama hissetmedim, ne ses ne de sarsıntı olarak. hmm demiştim. uzun yolda da araba gayet iyiydi, ne bir salınım vardı, ne yatma yüksek hızlarda.
Bunda da şiddetle katılıyorum :) A6'dan sonra aradığım tek şey yüksek hızlardaki stabilite. yani hem yol tutuşu hem konfor. İkisi bir arada = Audi
-
Hayırlı uğurlu olsun diyorum. Allah (c.c) kaza, bela göstermesin. Fotoğraf paylaşırsanız memnun oluruz.
-
Hepsini dengeli yapınca aracın önündeki amblem audi oluyor. a5 sportback e binmiştim. 1.8 t dsgli. yolda girdiğimizi çukuru gördüm ama hissetmedim, ne ses ne de sarsıntı olarak. hmm demiştim. uzun yolda da araba gayet iyiydi, ne bir salınım vardı, ne yatma yüksek hızlarda.
Bir önceki kasa A6 3.0TDI Quattro otomobilim vardı, konfor bakımından güzel olsa da yüksek süratlerdeki virajlarda ağırlık merkezi yukarıda kaldığı için arabayı çok yatırıyordu. Ayrıca Quattro olmasına rağmen 120km/sa hızda enteresan bir savrulma ve kontrolü kaybetme tehlikesi atlattım ve bu beni araçtan baya soğuttu. Lastiklerim 225'lik 17 inçti, sanırım Audi büyük jant ve lastikle iyi yol tutuyor ama o zaman da konfor soru işareti olarak kalıyor.
-
Geçen ay sattığım vectra C caravan 3.0 otomatik aracım 18 inç jantları ile rayda gidiyor gibiydi. 2830mm dingil mesafesinin payı var tabii. konfor zayıftı ama yol tutuşu çok iyiydi.
2014te sattığım e39 m5imde de yol tutuş fena değildi ama ağırlığı büyük bir handikaptı ve araç devamlı kaymaya meğilli idi. hızlı girilen virajlarda milim milim kaydığını direksiyondan ve aracın gövdesinden anlayabiliyordum. önde 245 arkada 275mm lastikler vardı ama tutunmaya yetmiyordu. konfor gene çok kötü olmamakla beraber sertti süspansiyon sistemi.
Şu anda superb "aile fertlerini" konforla taşıyor. bu da bana yeterli. güçlü araç devrini kapattık. konfor takılıyoruz :)
-
hızla girilen virajlarda araç yatıyor, ayrıca son derece yumuşak yayları var aracın. benim için göreceliden fazla bir fark. comfortline b8 passat ve izmir vosmerdeki test aracı olan 1.4 tsi style aracı da kullandım prestijden daha sert bir süspansiyona sahipler.
Passatın süspansiyonu sert olduğu herkes tarafından bilindik birşey ama bende style plus var ve prestije le arasında hiçbir fark yok jantlar 18" aklınızda passat kalmış olmasın :)
-
Bir önceki kasa A6 3.0TDI Quattro otomobilim vardı, konfor bakımından güzel olsa da yüksek süratlerdeki virajlarda ağırlık merkezi yukarıda kaldığı için arabayı çok yatırıyordu. Ayrıca Quattro olmasına rağmen 120km/sa hızda enteresan bir savrulma ve kontrolü kaybetme tehlikesi atlattım ve bu beni araçtan baya soğuttu. Lastiklerim 225'lik 17 inçti, sanırım Audi büyük jant ve lastikle iyi yol tutuyor ama o zaman da konfor soru işareti olarak kalıyor.
Vallahi quattroyla 120 gibi komik bir hizda kontrol kaybi yasayan ilk sizi duyuyorum. Lastiklerin ya da yola dokulen herhangi birseyin etkisi olmasin?
Quattro bu yahu quattro?
Cok samimi bir arkadasimda b5 kasa 1.8tq var. cok kullandim viraj kastim vs. Tamam gemi efekti var arabada ama asla birakmiyor yolu. Ilk baslarda cok sasirmistim. Arac yatiyo yatiyo yatiyo ama lastikler milim oynamiyo. Benim 5lik yayli spacerli araba gibi viraj kabiliyeti var namissizin
-
Bir önceki kasa A6 3.0TDI Quattro otomobilim vardı, konfor bakımından güzel olsa da yüksek süratlerdeki virajlarda ağırlık merkezi yukarıda kaldığı için arabayı çok yatırıyordu. Ayrıca Quattro olmasına rağmen 120km/sa hızda enteresan bir savrulma ve kontrolü kaybetme tehlikesi atlattım ve bu beni araçtan baya soğuttu. Lastiklerim 225'lik 17 inçti, sanırım Audi büyük jant ve lastikle iyi yol tutuyor ama o zaman da konfor soru işareti olarak kalıyor.Vallahi quattroyla 120 gibi komik bir hizda kontrol kaybi yasayan ilk sizi duyuyorum. Lastiklerin ya da yola dokulen herhangi birseyin etkisi olmasin?
Quattro bu yahu quattro?
Cok samimi bir arkadasimda b5 kasa 1.8tq var. cok kullandim viraj kastim vs. Tamam gemi efekti var arabada ama asla birakmiyor yolu. Ilk baslarda cok sasirmistim. Arac yatiyo yatiyo yatiyo ama lastikler milim oynamiyo. Benim 5lik yayli spacerli araba gibi viraj kabiliyeti var namissizin
Bence de yaşadığınız sıkıntı bahsi geçen lastik, yol, süspansiyon problemi vb. Bir olumsuzluktan kaynaklanmistir. Az da olsa B5 1.8T Q sline süspansiyon kullanma fırsatım oldu. 160+ km/h ile girdiğim virajlarda, verdiğim kontralarda dahi çizgisini koruyup tam anlamıyla rayda gidiyor hissini vermişti. Quattro Sline 2005 model olmasına rağmen şu an kullandığım flexride şaseli insignia dan daha konforlu ve güvenli hissetmemi sağlamıştı. Belki de bu durum sline süspansiyondan kaynaklanıyor olabilir. Benim gözümde A4 B5 1.8 T Quattro Sline ulaşılabilir efsane arabaların en başındadır..
-
Vallahi quattroyla 120 gibi komik bir hizda kontrol kaybi yasayan ilk sizi duyuyorum. Lastiklerin ya da yola dokulen herhangi birseyin etkisi olmasin?
Quattro bu yahu quattro?
Cok samimi bir arkadasimda b5 kasa 1.8tq var. cok kullandim viraj kastim vs. Tamam gemi efekti var arabada ama asla birakmiyor yolu. Ilk baslarda cok sasirmistim. Arac yatiyo yatiyo yatiyo ama lastikler milim oynamiyo. Benim 5lik yayli spacerli araba gibi viraj kabiliyeti var namissizin
Bence de yaşadığınız sıkıntı bahsi geçen lastik, yol, süspansiyon problemi vb. Bir olumsuzluktan kaynaklanmistir. Az da olsa B5 1.8T Q sline süspansiyon kullanma fırsatım oldu. 160+ km/h ile girdiğim virajlarda, verdiğim kontralarda dahi çizgisini koruyup tam anlamıyla rayda gidiyor hissini vermişti. Quattro Sline 2005 model olmasına rağmen şu an kullandığım flexride şaseli insignia dan daha konforlu ve güvenli hissetmemi sağlamıştı. Belki de bu durum sline süspansiyondan kaynaklanıyor olabilir. Benim gözümde A4 B5 1.8 T Quattro Sline ulaşılabilir efsane arabaların en başındadır..
Bir dergide okumuştum.
Mercedes E350 4 Matic, BMW 5.35d Xdrive ve Audi A6 3.0 TDİ Quattro testini. Bulabilirsem evde burada da paylaşırım. Yol tutuşu konuşunda AUDİ için ''YERE YAPIŞIYOR'' ifadesi vardı...
-
Vallahi quattroyla 120 gibi komik bir hizda kontrol kaybi yasayan ilk sizi duyuyorum. Lastiklerin ya da yola dokulen herhangi birseyin etkisi olmasin?
Quattro bu yahu quattro?
Cok samimi bir arkadasimda b5 kasa 1.8tq var. cok kullandim viraj kastim vs. Tamam gemi efekti var arabada ama asla birakmiyor yolu. Ilk baslarda cok sasirmistim. Arac yatiyo yatiyo yatiyo ama lastikler milim oynamiyo. Benim 5lik yayli spacerli araba gibi viraj kabiliyeti var namissizin
Bence de yaşadığınız sıkıntı bahsi geçen lastik, yol, süspansiyon problemi vb. Bir olumsuzluktan kaynaklanmistir. Az da olsa B5 1.8T Q sline süspansiyon kullanma fırsatım oldu. 160+ km/h ile girdiğim virajlarda, verdiğim kontralarda dahi çizgisini koruyup tam anlamıyla rayda gidiyor hissini vermişti. Quattro Sline 2005 model olmasına rağmen şu an kullandığım flexride şaseli insignia dan daha konforlu ve güvenli hissetmemi sağlamıştı. Belki de bu durum sline süspansiyondan kaynaklanıyor olabilir. Benim gözümde A4 B5 1.8 T Quattro Sline ulaşılabilir efsane arabaların en başındadır..
Yol koşullarından kaynaklı olabilir ama biraz da direksiyonuyla da ilgili sanırım (yeterince sertleşmiyor), benzer bir sorunu tıpatıp aynı model ve kasada ama yağmur çiselerken yaşayan başka bir tanıdığım da var, o da ucuz atlatmış olayı (İstanbul'dan İzmit'e geçerken otobanda olmuş).
S-line bence sert süspansiyon, büyük lastiklerle Quattro'nun yola iletimini başarıyla sağlıyor. Burda sistem kadar diğer aktarma organı ve parçalar da önemli heralde.
Şu ana kadar bindiğim ve kullandığım en iyi 4x4 otomobil (jipler vs dahil) E60 kasa BMW 530xd'ydi, Q7'lerin kenara çekmek zorunda kaldığı karlı yokuşları patır patır çıkıyordu araç. Tabi xDrive'ın elektronik olması sayesinde gerektiği yerde gücü istediği gibi tekerlere iletebiliyor olması büyük avantaj. Ayrıca otoyolda 200+ hızlarda viraja girildiğinde verdiği güveni hiçbir arabada yaşamadım. Mesela o da M paketti, 245/45/R18 lastikleri vardı, standart paketleri nasıldır bilemiyorum.
Konuyu çok dağıttım galiba :confused: :)
Peki SuperB'in 4x4'ü nasıl? Passat'ın 4Motion'u ile aynı mı? Kullanımı, yol tutuşu, yağışlı ve karlı havalarda istenilen tutuşu verebiliyor mu?
-
Haldextir suponunda 4x4 u. Akillidir.
-
Passatın süspansiyonu sert olduğu herkes tarafından bilindik birşey ama bende style plus var ve prestije le arasında hiçbir fark yok jantlar 18" aklınızda passat kalmış olmasın :)
siz öyle mutlu olacaksanız öyle olsun. kontrol etmediğim tek nokta o 17 jantlı style superbin lastik basınçları idi. prestijde 32 psi kullanıyoruz 4 lastiği de.
-
Zaten Quattro Audi'ye özgü platform ve drivetrain özelleştirmeleri haricinde Haldex'le aynıdır. Tıpkı VW'nin 4Motion'u, Seat'in 4, Skoda'nın 4x4'ü gibi bir branding, ki bunlarda da kendine, araç platformuna özel iyileştirmeler var. Şu an 6. nesli kullanılıyor.
-
Haldextir suponunda 4x4 u. Akillidir.
Kusacam:kus1:
Zaten Quattro Audi'ye özgü platform ve drivetrain özelleştirmeleri haricinde Haldex'le aynıdır. Tıpkı VW'nin 4Motion'u, Seat'in 4, Skoda'nın 4x4'ü gibi bir branding, ki bunlarda da kendine, araç platformuna özel iyileştirmeler var. Şu an 6. nesli kullanılıyor.
Quattro sürekli olarak 4 tekerleğe de güç aktarır; Haldex lazım olduğunda.;)
-
Güncel nesillerde her ikisi de aynı teknoloji diye biliyorum Uğur Bey;
Quattro=4motion=4x4=4 Arada sadece araç türü sınıfına göre yapılmış özelleştirmeler mevcut.
Bu makalede güzel bilgiler var: https://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four-wheel-drive_system)#Quattro_generation_VI
-
Kusacam:kus1:
Quattro sürekli olarak 4 tekerleğe de güç aktarır; Haldex lazım olduğunda.;)
Abi 8l kasa s3 u ele alalim. 1.8t turevi vir motor 200kusur hp arac haldex sistem 4x4 barindiriyor. Gundelik sakin sakin giderken 2 ceker olan aracimiz gaza asilip viraj kasma patinaja dusme gibi durumlarda dort cekere donusuyor :)
-
Abi 8l kasa s3 u ele alalim. 1.8t turevi vir motor 200kusur hp arac haldex sistem 4x4 barindiriyor. Gundelik sakin sakin giderken 2 ceker olan aracimiz gaza asilip viraj kasma patinaja dusme gibi durumlarda dort cekere donusuyor :)
Viraj dönerken patinaj çekmezsekniki çeker mi dönüyoruz peki?;)
-
Viraj dönerken patinaj çekmezsekniki çeker mi dönüyoruz peki?;)
Bildigim gadariynan oyle abi :) her direksiyon ceviriste arka diff gir cik yapmiyo
-
Bildigim gadariynan oyle abi :) her direksiyon ceviriste arka diff gir cik yapmiyo
Geçelim o zaman.:D
-
siz öyle mutlu olacaksanız öyle olsun. kontrol etmediğim tek nokta o 17 jantlı style superbin lastik basınçları idi. prestijde 32 psi kullanıyoruz 4 lastiği de.
Sizin söylediğinizle mutlu ya da üzülecek değilim ama birçok kişi buradan okuduklarıyla karar verip araba alıyor yanlış bilgilendirme olmaması açısından doğru bilgi vermeye çalışıyoruz. Ama hiç bir yerde sizin verdiğiniz bilgi tarzı veri yok daha önceden yazdığım gibi active den l&k versiyonuna kadar aynı süspansiyon kullanılıyor sadece eğer dcc opsiyonu alınmışsa durum değişir. İyi forumlar
-
size de iyi forumlar.
-
Hayirli olsun, iyi bir indirim almissiniz.