škodaturkey.com
GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: turker - 30 Aralık 2009, 00:01:16
-
Yeni alacağım araba muhtemelen Felicia MPI olacak bi aksilik olmazsa, uzun yıllar binmeyeceğim de düşünülürse 1000 lira civarı bi lpg kiti taktırabilirim. Ama öncelikle LPG'li, mümkünse yakın zamanda takılmış olanından arıyorum.
Araba alma işi bir yana, acaba ucuz kitlerden hangisi daha kaliteli, ya da fayda/fiyat oranı en yüksek olanı hangisidir, bilgisi/tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim.
-
Valla bende çok araştırdım, en uygunu ve orta kalitelisi atikermiş.. Bizde yarın peşin 900 tl ye atiker taktırıyoruz, bu akşam bıraktık arabayı yarın akşam alcaz..
Bi sorun yaşamazsınız garantisini veriyorum dedi takacak yer, 2 yıl garantiside var zaten..
Kullandıkca söylerim artılarını eksilerini..
-
Yabancı markalardan 1000 TL'ye yakın olanı var mıydı peki?
-
Yabancı markalardan 1000 TL'ye yakın olanı var mıydı peki?
En ucuzu 1300tl lovatoydu sanırım..
-
En ucuzu 1300tl lovatoydu sanırım..
Yani 1300'den aşağı yabancı kit yok mu???
-
Adam LandiRenzo'yu 1300'e taktırmış:
http://www.araba.com/2513603/Skoda%20Fabia
-
Yani 1300'den aşağı yabancı kit yok mu???
Benim aldığım fiyatlar öyleydi.. 1200 1300 den aşağı yok sanırım..
-
Bulduğum bir bilgiyi paylaşayım:
"Celik olmasi ile alakasi yok.
Sirali metal emme manifoldlarina da takilabiliyor.
Tek noktalar daha basit ama güc kaybi daha yüksek.
Sirali taktiracaksan 2 marka en iyisi:
- Prins
- Teleflex
Bu 2 marka digerlerine göre daha kaliteli.
- Khein marka 2ms tepkimeli Japon üretimi enjektörler (daha sessiz ve daha cabuk tepki)
- MAP ve MAF sensörlerini okuyorlar.
- ECU leri hem standalone hem piggyback calisabiliyor.
- Lambda'yi okuyorlar.
ama pahalilar. Prins'de ayarlar daha detayli. Teleflex'de de enjektörler bir rail ile manifolda sabitleniyorlar.
Diger markalarda kullanilir. Ama ben kendim icin tercih etmiyorum."
"arkadaşlar aracıma 3 gün önce lpg taktırdım.
toyota corolla 2004 sol sedan
ince eleyip sık dokuyarak araştırmalarım sonucu hollanda üretimi teleflex GFI de karar kıldım
ne enjektör sesi nede performans düşüklüğü asla ve asla yok.
sistem mükemmel. bu markayı seçtiğim için aklımı seveyim
en önemli ayrıntıyı size aktarayım arkadaşlar.
araştırmalarımda gördümki diğer bütün sistemlerde enjektörler manifolda bir hortum aracılığı ile ulaşıyorlar,
oysaki teleflex GFI de enjektörlör direkt olarak manifolda takılıyorlar, yani piston yanma odasına olabildiğince yakın monte ediliyorlar ve bu işlem manifold sökülerek yapılıyor. diğer sistemlerde ise manifold sökülmeden manifold üzerinde delikler açılıyor ve bu deliklerden hortum geçiriliyor. bu uygulamada pistonlara matkap çapağı gitme olasılığı çok yüksek.
düşünenlere kesinlikle öneririm.
bu bilgilendirmemi dikkatli okuyunuz lütfen
saygılarımla
"
-
Abooov! önemli bir ayrıntı..Çapak gitmesi..!
Teleflex'de dünyanın parası .!
-
yahu boş iş :D korkutmayın kendiniz ters paso açıyorlar deliği zaten eski muhabbetlerdi bunlar ben çok takılıyordum :)
ahanda briskoda dan bir resim size felicia MPi motor allaha yaklaşmış zaten çapak gitse ne olur genelde motorlar böyle zaten :D
(http://www.adamo.me.uk/images/felly/DSC00188.JPG)