škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia II => Konuyu başlatan: lrfan - 10 Nisan 2009, 08:24:12
-
Yay + jantla işlem tamam derim :D
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/7.jpg16..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/8.jpg15..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/9.jpg13..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/10.jpg13..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/11.jpg12..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/306279/12.jpg13..jpg)
-
bu halinede razıyım :kiki:
-
çiçek gibi maşallah...
-
Fotolarada tipik bir akdenizli havası vermiş alet.Belki bu konu bu sorunun yeri olmayabilir ama yayın araca getirisi nedir?Skodanın yayları yetersiz mi?performansla ilgili ise 1,2 ile 1,6 arası dalgalanan ortalama motor seçeneğinde olan araçlara ne gibi bir getirisi var.Benzer soruları yeri geldikçe soracam:)
-
...yayın araca getirisi nedir?...performansla ilgili ise 1,2 ile 1,6 arası dalgalanan ortalama motor seçeneğinde olan araçlara ne gibi bir getirisi var...
Yayın performans olarak herhangi bir getirisi yok. Ancak daha kısa ve orijinaline göre daha sert yay-amortisörle araç hem yere daha yakın olacak hem de viraj kabiliyeti artacaktır.
...Skodanın yayları yetersiz mi?...
Bana kalırsa yetersiz değil ancak özellikle de Fabia-II epey yüksek duruyor. Orijinal halinin bu olacağını zannetmiyorum zira Türkiye' deki yol şartlarına göre modifiye ediliyor ithal gelen araçlar diye biliyorum.
-
Esp varsa hiç bir şeye ihtiyaç yok.Kabiliyetin hassosu:)
-
Yayın görünüse etkisi cok büyük bence, zaten cok nadir virajlarda zorluyoruz, araba 1,4 motor iyi bi performans beklenemez,
-
hocam kentaur buna ağır gelir arktos jant sonra gerekirse yaya bakarız
-
Helezonların fren mesafesi üzerinde dahi etkisi vardır,sadece virajda değil.Araç çok daha rijit olur.Ağırlık merkezinin düşürülmesi hakimiyetinizi yükseltir.
-
bu arada muratın araba scout a çok benziyor. onun arabada 10 numara olur ama sadece jantın tanesi 375 ile 400 arası
-
Skoda'nın ürettiği araçların hemen hemen hepsi yüksek duruyor, bunun sebebini merak ediyroum doğrusu, Çek cumhuriyetinin yol şartlarına göremi üretiliyo yoksa :D
-
Skoda'nın ürettiği araçların hemen hemen hepsi yüksek duruyor, bunun sebebini merak ediyroum doğrusu, Çek cumhuriyetinin yol şartlarına göremi üretiliyo yoksa :D
vw grup araçları sınıflarına göre aynı yükseklikte değilmiydi?
-
Skoda'nın ürettiği araçların hemen hemen hepsi yüksek duruyor, bunun sebebini merak ediyroum doğrusu, Çek cumhuriyetinin yol şartlarına göremi üretiliyo yoksa :D
Çek'lerin köy yolları bile bizim TEM'den güzel, ama TR için süspansiyon adaptasyonu yapılıyor...
Her yola uysun diye belki yüksek yapıyorlar.
-
hocam 1.4 benzinli,1.4 tdi amortisörler farklı 8 çeşit helezon yay var adamlar yoldurumlarına göre süspansiyonu ayarlıyorlar.
-
Spor helezon alırkende benzinli ve dizel farkı vardır mesela,dikkat edilmesi gereken ince noktalardan biridir.Üzerinde mutlaka belirtilir üretici tarafından dizel için veya benzinli için diye.
Türkiye'ye gelen ithal araçların neredeyse hepsi yüksek yollanıyor.Mercedes,Audi gibi markaların bile yurt dışındaki modelleriyle 3 cm'e varan fark var neredeyse.
-
Spor helezon alırkende benzinli ve dizel farkı vardır mesela,dikkat edilmesi gereken ince noktalardan biridir.Üzerinde mutlaka belirtilir üretici tarafından dizel için veya benzinli için diye.
Türkiye'ye gelen ithal araçların neredeyse hepsi yüksek yollanıyor.Mercedes,Audi gibi markaların bile yurt dışındaki modelleriyle 3 cm'e varan fark var neredeyse.
baki abi ne farkı var?
-
Baki Kaptanıma sormuşsun Abi, ama atladım, dizel motor ağır ya abi.
-
Evet aynen Hakan'ın belirttiği durumdan dolayı Beytullah'cığım :ok:
Ağırlıkları farklı çünkü,50 kg fark bile ciddi rakamdır.Frenajdan yanal rüjgar disiplinine kadar çok farklı davranır araçlar.
Baki Kaptanıma sormuşsun Abi, ama atladım, dizel motor ağır ya abi.
baki abi ne farkı var?
-
Baki Kaptanıma sormuşsun Abi, ama atladım, dizel motor ağır ya abi.
:ok:
-
BU Jantları Bı Yerden Hatırlıyorum Ama Nereden ??? :D
-
birdahaki araba alacagımda dizel aldıracaksınız bana:) şaka bir yana ben sessiz araba seviyorum nedense dizelin sesi yüzünden içime sinmiyor .elektrikliler tam bana göre ama %100 elektrikli olacak bız bız gezeceksin :kiki:
-
gerçekten benimde aracım sessiz olmalı...O zamanda en iyi çözüm yeni golf.
-
gerçekten benimde aracım sessiz olmalı...O zamanda en iyi çözüm yeni golf.
Tabi ki yeni golf de ilk bir buçuk senesinde muhtemelen oldukça sessiz,sonrasını bilemem:)
-
Ses mes hikaye...TDI olsun benim olsun ekonomik gezeyim yeter :D
-
gercektende fabıa cok yuksek arabayı tarlaya salsan içinden sorunsuz bı sekılde gecer gıder bu kadar yuksek olması pek hos degıl
-
Ses mes hikaye...TDI olsun benim olsun ekonomik gezeyim yeter :D
Lazım olur belki:)
Bursa Akaryakıt Pompa Fiyatları
rss (http://www.doviz.com/feed/benzin.php?cityid=15&cityid2=16)
- son güncelleme: 15 Nisan 2009
- satış TL
- durum
- 95 Oktan Kurşunsuz Benzin
- 2.97
- önceki güncelleme değeri
- 2.97
- 0%
- 97 Oktan Kurşunsuz Benzin
- 3.03
- önceki güncelleme değeri
- 3.03
- 0%
- önceki güncelleme değeri
- 2.36
- 0%
- önceki güncelleme değeri
- 2.47
- 0%
- önceki güncelleme değeri
- 1.56
- 0%
-
Ses mes hikaye...TDI olsun benim olsun ekonomik gezeyim yeter :D
50 tl ile 450 km gittim tdi ile, benzinli ile 450 km yi 100 tl gidilir sanırım, fark burda, 5 yıl binsen 100 bin km yapsan, 10-15 bin tl fark yapar,
cok biniyorsan kesinlikle dizel bence, tabi ekonomik düsünüyorsan, paran coksa benzinli,
-
Aracın yüksekliğinin azaltması sadece yol tutuşa getiri sağlamaz. Autoshow'daki "ayrodinamik" dosyasında belirtilmişti; yanılmıyorsam her 2 cm'lik alçaltma, aracın hava direnç katsayısını 0.01 değerinde düşürüyor. Yani Fabia'nın katsayısı 0.33 ise 2cm alçaltttığınızda 0.32'lik bir değer elde ediyorsunuz.
Daha düşük katsayı ile (alın değeri sabit olduğu için tabii) maks süratiniz artar, yakıt tüketiminiz düşer, yüksek süratte hızlanmanız kolaylaşır, yüksek sürat stabiliteniz artar vb... Bunlar herkesçe malum.
Öte yandan ben aracımın mümkün olduğunca yüksek olmasını tercih ederim. Fabia II benim gözümü rahatsız eden bir alt yüksekliğine sahip değil.
Hatta sizlerin eklediği bilgiler aklıma bir fikir getirdi.
Hani aynı modelde değişik ülke koşullarına göre 3-4 ayrı yükseklik kullanıldığını belirtmişsiniz ya; şimdi bizim ülkeye gelenler bunu en yüksek olanı mı ? Yoksa bize gelenleri daha da yükseltmek mümkün mü ?
Eğer mümkünse bizim Cordoba'ya mümkün olan en yüksek orjinal süspansiyon sistemini uygulamak isterim.
-
Skoda hep yüksek araç yapıyor diyenler birde benim octiye binsin her tümsekte alt yanlardaki plastikler sürtüyor kaldırma bile çıkamıyorum:(
-
Eğer mümkünse bizim Cordoba'ya mümkün olan en yüksek orjinal süspansiyon sistemini uygulamak isterim.
pişman olacağına bahse varım.
dönüşlerde daha tedirgin olacaksın, fren performansın ciddi düşecek, en kötüsüde süratlenince altına havayı alıp yerçekimine daha rahat karşı koyacak, savrulma artacak.
-
Nice Toyota'nın Honda'nın altını sürtmeden geçtiği yollarda Fabia'mın altını sürttüğünü bilirim (İyiki Karter koruma taktırmışım)
Bu nedenle altının çok yüksek olduğunu düşünmüyorum bizim araçların hele bir de yay taktırsam yola hiç çıkamam herhalde (Ama 50 yanak lastik olduğunu da unutmamak gerek Choice'da)
-
Nice Toyota'nın Honda'nın altını sürtmeden geçtiği yollarda Fabia'mın altını sürttüğünü bilirim (İyiki Karter koruma taktırmışım)
Bu nedenle altının çok yüksek olduğunu düşünmüyorum bizim araçların hele bir de yay taktırsam yola hiç çıkamam herhalde (Ama 50 yanak lastik olduğunu da unutmamak gerek Choice'da)
-
Nice Toyota'nın Honda'nın altını sürtmeden geçtiği yollarda Fabia'mın altını sürttüğünü bilirim (İyiki Karter koruma taktırmışım)
Bu nedenle altının çok yüksek olduğunu düşünmüyorum bizim araçların hele bir de yay taktırsam yola hiç çıkamam herhalde (Ama 50 yanak lastik olduğunu da unutmamak gerek Choice'da)
Abim çıkılıyor çıkılmasınada bünyenin ciddi alışık olması gerekiyor :hanz: yoksa darallardan daral beğen :hanz: kendini ona göre adapte ediyor insan ister istemez.Fabia'nın altı ciddi yüksek aslında fakat dediğin gibi çok ilginç,hiç beklemediğin sürtme durumları yaşatabiliyor.Ben haftada banko 3-4 kere karter muhafaza üzerinde gidiyorum coz coz :hanz:
-
Birtek ben sürtümüyorum sanırım :D Azami dikkat ederim.Kaldıki Roomide dahada rahat..Kafası geçtikten sonra arka tarafın altını vurmak marifet ister :)
-
Octi tam bela bu konuda arabalı vapurdan zik zak çizerek iniyorum kafa sürtüyoro banketten geçiyorsun ortadan sürtüyor bir tek arka tarafı sürmüyor ön ve orta tarafçok tıklıyor hele ön tamponun alt kısmının boyası yok nerdeyse en ufak şeyde tırtlıyor
-
octi a4 var babamdada bazen onu kullanıyorum her yerde on taraf surtuyor.ondan sonra fabıa mın kıymetını anlıyorum.bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama fabıanın kullanması daha zevkli gibi geliyor bana
-
octi a4 var babamdada bazen onu kullanıyorum her yerde on taraf surtuyor.ondan sonra fabıa mın kıymetını anlıyorum.bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama fabıanın kullanması daha zevkli gibi geliyor bana
olabilir 1.6 102 hp motora o kasa ağar geliyor bana göre buda pek zevk vermiyor.Ayriyetten birazda büyük gemi gibi denebilir.Fabia daha ufak şehir arabası rahat kullanım onun amacıda denebilir:)