škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: Ugur A. - 06 Ocak 2010, 11:10:05
-
Alman AME Racing firması, ilk nesil bir Polo'yu modifiye ederek 1047 beygirlik bir drag otomobiline çevirdi.
Yeni yılın bu ilk iş gününde pek fazla ilgi çekici haber yok diyorduk ki bu muhteşem Volkswagen Polo'yu gördük. Bir modifiye harikası olan bu ilk nesil Polo, Alman AME Racing tarafından 1047 beygir güç üreten bir canavar haline getirilmiş.
2009'un son aylarında beşinci nesli ile tanıştığımız Volkswagen Polo 1975 yılından bu yana üretilmekte. Her ne kadar güüncel modeli bir üst sınıf olan Golf'e yaklaşmış olsa da ilk nesli küçük ve bunun sonucu olarakta hafif bir otomobil. 800 ve 1000 cc'lik motorlar ile satışa sunulan ilk nesil Polo'nun BT olarak isimlendirilen spor modelinde bile 1.2 litrelik bir motor bulunuyordu.
AMEr Racing ise ağır bir modifikasyondan geçirdikleri POol MkI'in motor kompartımanına 1.9 litrelik sıralı dört silindire sahip bir motor yerleştirmişler. Garret GT40R turbo ile desteklenen motora giden hava ise el yapımı intercooler ile soğutuluyor. Audi TT'den alınan dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılan araçtai altı ileri oranlı manuel bir şanzıman kullanılmış. AME Racing tarafından yapılan dinamometre ölçümlerinde çıkan rakamlar ise dudak uçuklatan cinsten: 1047 beygir ve 950 Nm tork.
Bu rakamların pistteki yansımaları ise çok daha etkileyici. 0'dan 100 km/s hıza 2.3 saniyede çıkan Polo, 0-200 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede tamamlıyor. Bir çok otomobilin son sürati olan 250 km/s'e çıkmak içinse sadece 9 saniyeye ihtiyaç duyuyor. AME Racing bu Polo'yu drag yarışları için hazırladığından son sürat çokta önemli değil. Ama 300 km/s seviyelerine zorlanmadan çıkabileceğini de belirtiyorlar. Çeyrek millik (yaklaşık 400 metre) mesafeyi en kısa sürede geçmesi gereken bir otomobilin süper sporlar ile başedebilecek maksimum sürati ise yüksek güç ve düşük ağırlığın ne kadar etkili olabileceğini gösteriyor.
Link:
http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436 (http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436)
Dyno ve Drag:
http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo (http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo)
Alman AME Racing firması, ilk nesil bir Polo'yu modifiye ederek 1047 beygirlik bir drag otomobiline çevirdi.
Yeni yılın bu ilk iş gününde pek fazla ilgi çekici haber yok diyorduk ki bu muhteşem Volkswagen Polo'yu gördük. Bir modifiye harikası olan bu ilk nesil Polo, Alman AME Racing tarafından 1047 beygir güç üreten bir canavar haline getirilmiş.
2009'un son aylarında beşinci nesli ile tanıştığımız Volkswagen Polo 1975 yılından bu yana üretilmekte. Her ne kadar güüncel modeli bir üst sınıf olan Golf'e yaklaşmış olsa da ilk nesli küçük ve bunun sonucu olarakta hafif bir otomobil. 800 ve 1000 cc'lik motorlar ile satışa sunulan ilk nesil Polo'nun BT olarak isimlendirilen spor modelinde bile 1.2 litrelik bir motor bulunuyordu.
AMEr Racing ise ağır bir modifikasyondan geçirdikleri POol MkI'in motor kompartımanına 1.9 litrelik sıralı dört silindire sahip bir motor yerleştirmişler. Garret GT40R turbo ile desteklenen motora giden hava ise el yapımı intercooler ile soğutuluyor. Audi TT'den alınan dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılan araçtai altı ileri oranlı manuel bir şanzıman kullanılmış. AME Racing tarafından yapılan dinamometre ölçümlerinde çıkan rakamlar ise dudak uçuklatan cinsten: 1047 beygir ve 950 Nm tork.
Bu rakamların pistteki yansımaları ise çok daha etkileyici. 0'dan 100 km/s hıza 2.3 saniyede çıkan Polo, 0-200 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede tamamlıyor. Bir çok otomobilin son sürati olan 250 km/s'e çıkmak içinse sadece 9 saniyeye ihtiyaç duyuyor. AME Racing bu Polo'yu drag yarışları için hazırladığından son sürat çokta önemli değil. Ama 300 km/s seviyelerine zorlanmadan çıkabileceğini de belirtiyorlar. Çeyrek millik (yaklaşık 400 metre) mesafeyi en kısa sürede geçmesi gereken bir otomobilin süper sporlar ile başedebilecek maksimum sürati ise yüksek güç ve düşük ağırlığın ne kadar etkili olabileceğini gösteriyor.
Link:
http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436 (http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436)
Dyno ve Drag:
http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo (http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo)
Alman AME Racing firması, ilk nesil bir Polo'yu modifiye ederek 1047 beygirlik bir drag otomobiline çevirdi.
Yeni yılın bu ilk iş gününde pek fazla ilgi çekici haber yok diyorduk ki bu muhteşem Volkswagen Polo'yu gördük. Bir modifiye harikası olan bu ilk nesil Polo, Alman AME Racing tarafından 1047 beygir güç üreten bir canavar haline getirilmiş.
2009'un son aylarında beşinci nesli ile tanıştığımız Volkswagen Polo 1975 yılından bu yana üretilmekte. Her ne kadar güüncel modeli bir üst sınıf olan Golf'e yaklaşmış olsa da ilk nesli küçük ve bunun sonucu olarakta hafif bir otomobil. 800 ve 1000 cc'lik motorlar ile satışa sunulan ilk nesil Polo'nun BT olarak isimlendirilen spor modelinde bile 1.2 litrelik bir motor bulunuyordu.
AMEr Racing ise ağır bir modifikasyondan geçirdikleri POol MkI'in motor kompartımanına 1.9 litrelik sıralı dört silindire sahip bir motor yerleştirmişler. Garret GT40R turbo ile desteklenen motora giden hava ise el yapımı intercooler ile soğutuluyor. Audi TT'den alınan dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılan araçtai altı ileri oranlı manuel bir şanzıman kullanılmış. AME Racing tarafından yapılan dinamometre ölçümlerinde çıkan rakamlar ise dudak uçuklatan cinsten: 1047 beygir ve 950 Nm tork.
Bu rakamların pistteki yansımaları ise çok daha etkileyici. 0'dan 100 km/s hıza 2.3 saniyede çıkan Polo, 0-200 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede tamamlıyor. Bir çok otomobilin son sürati olan 250 km/s'e çıkmak içinse sadece 9 saniyeye ihtiyaç duyuyor. AME Racing bu Polo'yu drag yarışları için hazırladığından son sürat çokta önemli değil. Ama 300 km/s seviyelerine zorlanmadan çıkabileceğini de belirtiyorlar. Çeyrek millik (yaklaşık 400 metre) mesafeyi en kısa sürede geçmesi gereken bir otomobilin süper sporlar ile başedebilecek maksimum sürati ise yüksek güç ve düşük ağırlığın ne kadar etkili olabileceğini gösteriyor.
Link:
http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436 (http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436)
Dyno ve Drag:
http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo (http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo)
1000 Beygirlik Volkswagen Polo
Alman AME Racing firması, ilk nesil bir Polo'yu modifiye ederek 1047 beygirlik bir drag otomobiline çevirdi.
Yeni yılın bu ilk iş gününde pek fazla ilgi çekici haber yok diyorduk ki bu muhteşem Volkswagen Polo'yu gördük. Bir modifiye harikası olan bu ilk nesil Polo, Alman AME Racing tarafından 1047 beygir güç üreten bir canavar haline getirilmiş.
2009'un son aylarında beşinci nesli ile tanıştığımız Volkswagen Polo 1975 yılından bu yana üretilmekte. Her ne kadar güüncel modeli bir üst sınıf olan Golf'e yaklaşmış olsa da ilk nesli küçük ve bunun sonucu olarakta hafif bir otomobil. 800 ve 1000 cc'lik motorlar ile satışa sunulan ilk nesil Polo'nun BT olarak isimlendirilen spor modelinde bile 1.2 litrelik bir motor bulunuyordu.
(http://img340.imageshack.us/img340/9862/ameracing.jpg)
AMEr Racing ise ağır bir modifikasyondan geçirdikleri POol MkI'in motor kompartımanına 1.9 litrelik sıralı dört silindire sahip bir motor yerleştirmişler. Garret GT40R turbo ile desteklenen motora giden hava ise el yapımı intercooler ile soğutuluyor. Audi TT'den alınan dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılan araçtai altı ileri oranlı manuel bir şanzıman kullanılmış. AME Racing tarafından yapılan dinamometre ölçümlerinde çıkan rakamlar ise dudak uçuklatan cinsten: 1047 beygir ve 950 Nm tork.
Bu rakamların pistteki yansımaları ise çok daha etkileyici. 0'dan 100 km/s hıza 2.3 saniyede çıkan Polo, 0-200 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede tamamlıyor. Bir çok otomobilin son sürati olan 250 km/s'e çıkmak içinse sadece 9 saniyeye ihtiyaç duyuyor. AME Racing bu Polo'yu drag yarışları için hazırladığından son sürat çokta önemli değil. Ama 300 km/s seviyelerine zorlanmadan çıkabileceğini de belirtiyorlar. Çeyrek millik (yaklaşık 400 metre) mesafeyi en kısa sürede geçmesi gereken bir otomobilin süper sporlar ile başedebilecek maksimum sürati ise yüksek güç ve düşük ağırlığın ne kadar etkili olabileceğini gösteriyor.
Link:
http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436 (http://haber.mynet.com/detay/dunya/1000-beygirlik-volkswagen-polo/488436)
Dyno ve Drag:
http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo (http://otomobil.mynet.com/haberler/1774-1000-beygirlik-volkswagen-polo)
Alıntı : http://www.toyotaclubtr.com/otomobil-dunyasindan-haberler/1000-beygirlik-volkswagen-polo/
-
Ohio :D
-
mada-fakir :D
-
Aha yeni gördüm. Kapısında Vogtland yazıyor. Bâki bayılacak bu vesaite.:kiki:
-
Yuhonesburg!
-
http://www.youtube.com/watch?v=6CV30gYKTYU
http://www.youtube.com/watch?v=w1beHG-kTi4&NR=1
-
4-motion yapmışlar bir de elemanlar makineyi.
-
Aha yeni gördüm. Kapısında Vogtland yazıyor. Bâki bayılacak bu vesaite.:kiki:
:adm::adm::adm::adm::adm::adm::adm::adm::adm:
Aboooovvv sen ne diyorsun Uğurum haşmetlim :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz:
Ohannesburgerking'tir :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz: direk yaşam sevincidir bu araba :hanz::hanz::hanz:
videosunu kurgulamıştım bu arabanın :hanz::hanz::hanz::hanz: bir tane M3'le mi M253'le mi ne deniyorlar:hanz:(ful+ful+ful pılas üstü kök kare dolu o da:hanz:),adam kalkıştan 10 metre sonra bırakıyor pedalı:hanz:,dudaklarından "impozıbıl" kelimeleri dökülüyor :hanz::hanz: direk 200'le kalkıyor zaten,nirvana cumhuriyet teşkilat üyesi:hanz::hanz::hanz:
Şehir içi bana böyle birşey lazım ne güzel ufak park sorunuda olmaz tıs tıs giderimde az yakar :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz::hanz::hanz::hanz: :hanz:
-
...ful+ful+ful pılas üstü kök kare dolu o da...
Uranyum da var mı?:kiki: Tarife bak yahu!:++:
-
Uranyum da var mı?:kiki: Tarife bak yahu!:++:
Sayısalcı adamım:hh: bilimsel jargona göre konuşurum her daim:hh::hh::hh::hanz:
-
wayyy bu araca lastık dayanmaz....