škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: mygokhan - 18 Ocak 2010, 23:47:27
-
Tofaş’ın Bursa’deki fabrikasında üretilecek olan Fiat Doblo, yılda 120 bin adetten fazla üretilerek 50’den fazla ülkeye ihraç edilecek.
(http://img138.imageshack.us/img138/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img138.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/) (http://img138.imageshack.us/img138/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img138/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/)
(http://img31.imageshack.us/img31/4247/liveimagesfotohaberyenit.jpg) (http://img31.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyenit.jpg/) (http://img31.imageshack.us/img31/liveimagesfotohaberyenit.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img31/liveimagesfotohaberyenit.jpg/1/)
(http://img163.imageshack.us/img163/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img163.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/) (http://img163.imageshack.us/img163/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img163/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/)
Fikri mülkiyet hakları Minicargo projesinde olduğu gibi Tofaş’a ait olan yeni Fiat Doblo, 2010 yılının Şubat ayına doğru Avrupa pazarlarında ve 'de satışa sunulacak.Kabin içinde 7 kişiye kadar oturma alanı sunabilen ve çok sayıda eşya saklama haznesine sahip yeni Fiat Doblo’da elektrikli arka camlardan her bir yolcu için ayrı ayrı ayarlanabilen otomatik klimaya kadar birçok konfor unsuruna da yer veriliyor.
(http://img138.imageshack.us/img138/2668/liveimagesfotohaberyeniz.jpg) (http://img138.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeniz.jpg/) (http://img138.imageshack.us/img138/liveimagesfotohaberyeniz.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img138/liveimagesfotohaberyeniz.jpg/1/)
(http://img64.imageshack.us/img64/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img64.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/) (http://img64.imageshack.us/img64/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img64/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/)
(http://img17.imageshack.us/img17/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img17.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/) (http://img17.imageshack.us/img17/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/w550.png) (http://g.imageshack.us/img17/liveimagesfotohaberyeni.jpg/1/)
Yeni Fiat Doblo, ilk etapta biri benzinli ve üçü dizel olmak üzere toplam dört motor seçeneğiyle üretilecek. Motor yelpazesinin tek benzinli motor seçeneğini oluşturan 1.4 litre 95 HP’lik benzinli güç ünitesi dışında Multijet teknolojili 1.3 litre 90 HP, 1.6 litre 105 HP ve 2.0 litre 135 HP’lik turbo dizel motorlar görev yapacak.
kaynak:hurriyet
-
1.3 multijeti 95 hp yapmamışlar, 1.4 fire motorun yerini 1.4 starjet motor almış.Nedenini bilemiyorum ama şu doblolara karşı bi sempatim var
-
arkadan yandan güzel önden kötü. bence bravo-fiorino gibi bişiler yapmayamı çalışmışlar anlamadm. tabi kullanmak ta gerek esas yormlar için. bilgi varmı bilmiyorm ama A stunu ve ön kaput şeklinden eski doblonun şeklini değiştirmişler sadece gibi geliyor bana.
-
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
-
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
connect o kadar teneke de değil yahu :)
-
connect o kadar teneke de değil yahu :)
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:
-
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
abi emin ol dobloyu alırken tipine bakmıyorlar.
-
Connect taş gibidir ama takozdur işte.Kullanması pek rahat değildir.Aksine doblo yumuşak kullanımı olan sürüş pozisyonu iyi bir ticaridir.Bakmayın yenisinin içi gayet şık olmuş.Arkasıda güzel ama işte çok tipsiz.Birde en sonunda yaprak yay kullanmayı bırakmışlar..Buda konforu arttıracaktır.
-
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:
abi o sağlam görünmüyor dediğin dingile 1 ton kg inşaat malzemesi yükleyip adanadan urfaya gidiordum. ne dağlara taşlara vurduk 150 - 160 bn kmde (1,5 senede yapılan km) 1 kere alt takıma masraf harcamadık. sadece turbosu birazda hor kullandığımızdan 1 kez değişti o kadar. hatta sattık onu aynısının daha donanımlı sıfırını aldık düşün :) hatta oda eskisin tekrar sıfırlarken bu makyajlısından alcam:D
-
Reklam fotoğrafındaki gibi öyle aileler maileler falan alıp kullanmıyor bu arabayı,ticari araç bu sonuçta. Kimse tipe mipe bakmaz alır kullanır.1.3 Mluitjet'i peynir ekmek gibi satar.Bu tarz arabalarda hiç problem değil yok farı eğik yok kapısı şöyle diye.
Bu arada Connect'e bende fazla söyletmem :hanz: bu sınıfta alacağım ilk ticari olur açıkcası :hanz: duygusal bağımda var,kuzenim Ford'da Connect'e az kafa patlatmadı :hanz::hanz::hanz:
-
abi o sağlam görünmüyor dediğin dingile 1 ton kg inşaat malzemesi yükleyip adanadan urfaya gidiordum. ne dağlara taşlara vurduk 150 - 160 bn kmde (1,5 senede yapılan km) 1 kere alt takıma masraf harcamadık. sadece turbosu birazda hor kullandığımızdan 1 kez değişti o kadar. hatta sattık onu aynısının daha donanımlı sıfırını aldık düşün :) hatta oda eskisin tekrar sıfırlarken bu makyajlısından alcam:D
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..
-
Connect taş gibidir ama takozdur işte.Kullanması pek rahat değildir.Aksine doblo yumuşak kullanımı olan sürüş pozisyonu iyi bir ticaridir.Bakmayın yenisinin içi gayet şık olmuş.Arkasıda güzel ama işte çok tipsiz.Birde en sonunda yaprak yay kullanmayı bırakmışlar..Buda konforu arttıracaktır.
katılıyorum. connect biraz serttir. bununda sebebi incecik arka dingilinin makaslı olması :) bildiğim kadarı ile eski kısa transit minibüs alt yapısını kullanıyor. ama sert kullanıma çok daha iyi dayanıyor.
geçenlerde arkadaşıma aldırdm. 28000 liraya 0 90 lık. oldukçada donanımlı makyajlılar amerikaya gidecek diye bayada bir adam etmişler eskisindeki kusurları falan.
bu arada connectin ruhsatındaki net ağırlık 1485 kg bizim araçta.
-
Önden çok çirkin harbiden ya , arka taraf klasik zaten hepsi birbirinin aynı.
-
abi emin ol dobloyu alırken tipine bakmıyorlar.
adanalının bu sekıldeki doblaya para verecegını hıc sanmam.dıger memleketlerı bılemem.burda dobloya herıf set atıyor jant cekıyor.klımacı bı tanıdıgım fıorınoyu modluyor.ve o araclar işe cıkıyor.var gerısını sen düşün
-
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..
bizim eskisi eski nesil 75 likti. şehirler arası max 650 700 şehri içide 600 650 arası gidiyordu. yenisi CR 75 lik. 850 900 arası şehir içi yaptığımzı biliyorum. :)
bu arada bizm connecti kullandığmız şartlarda fransızlar 1 ay dayanmıyor tecrübe ile sabit. o konforun bir bedeli var sonuçta.
-
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..
Duymamış oluyim bir daha :boks:
katılıyorum. connect biraz serttir. bununda sebebi incecik arka dingilinin makaslı olması :) bildiğim kadarı ile eski kısa transit minibüs alt yapısını kullanıyor. ama sert kullanıma çok daha iyi dayanıyor.
geçenlerde arkadaşıma aldırdm. 28000 liraya 0 90 lık. oldukçada donanımlı makyajlılar amerikaya gidecek diye bayada bir adam etmişler eskisindeki kusurları falan.
bu arada connectin ruhsatındaki net ağırlık 1485 kg bizim araçta.
Arkadaş aldı opel astrasını pert edince.1 ay zor dayandı sattı şimdi yine opel astra aldı 2001.
Bende kullandım takoz ama sağlam araç.Fena yakıyordu bizim aldığımızda.
Bizim şirkette bir abide var connect 90 lık sanırım.2004 model ve 9000 kmde sadece ve koltuklu :hanz:
Bide Amerikaya gidiyor diye özen gösteriyorlar ya kızıyorum.Bizim insanımız insan değil mi? Tr'ye takozları çak USA'ya en krallarını...:(
-
Duymamış oluyim bir daha :boks:
şuan için tek başımayım susuyorum:Dyarın ugur abı gelecek:kiki:
-
Duymamış oluyim bir daha :boks:
Arkadaş aldı opel astrasını pert edince.1 ay zor dayandı sattı şimdi yine opel astra aldı 2001.
Bende kullandım takoz ama sağlam araç.Fena yakıyordu bizim aldığımızda.
Bizim şirkette bir abide var connect 90 lık sanırım.2004 model ve 9000 kmde sadece ve koltuklu :hanz:
Bide Amerikaya gidiyor diye özen gösteriyorlar ya kızıyorum.Bizim insanımız insan değil mi? Tr'ye takozları çak USA'ya en krallarını...:(
ilk gelenler tam takoz :D
yani astradan sonra tabiki olmaz. aynı sınıf bile değil.
benim aldırdığım arkadaş palio dan sonra aldı şimdi zevkten 4 köşe arabaya her bindiğinde. 2008 de motorlara ufak parmak attılar. eskiden enjeksiyon sistemlerinin birisi delphi birisi bosch birisi siemens idi şimdi hepsi siemens. ve birazck düzeltilmiş şekilde. eskiye nazaran çok fark var.
hatta bizim ikinci 75 liği aldığımızda kazara 90 lık falanmı taktılar diye düşünmedim değil :D
ben şahsen her şart altında doblo ile fransızın alakasızı yerine connecti seçerim. tank gibi alet.
-
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
ben katılmıyorum görüşlerine.esas tipsiz olduğu için daha çok tutulur bunlar.bu ülkede tipsiz olan araçlar en fazla satılan peynir ekmek gibi giden araçlar daha fazla satılmıyormu?reno bu konuda önde gelen tipsizlikte 1.sıradaysa,2.sırada fiat kimseye kaptırmaz evelallah
-
ben yeni makyajlı conneti az biraz kullandım çok hoş olmuş ön konsol focus,arka süspansiyon ise makas ile beraber amorsitör kullanılmış.belli bir yükten sonra makas iş görüyormuş.belli bir yüke kadar amorsitör götürüyormuş o yüzden sarsma olayı yok deniyor.Amcam sıfırını aldı 110 luk glx modelini.çok memnun bu yazdıklarımıda kendisinden dinledim.arka sarsma olayıda denenmiştir :D
-
Amerika'ya gidenler ihale sonucu kazanılmış olanlar. Yani Amerika'ya öyle buraya böyle diye bir durum yok. Amerika'da belli katı kurallar var ve o kurallara uymayanlar değil ihale kazanmak sınırdan sokulmuyor. Çok basit bir örnek, arka 3. stop lambası ne sağa ne sola kaçık olacak,tam ortada istiyorlar mesela.Sırf o 3. stop lambası için komple arka bagaj kapağı tasarladılar tekrar. İçerde döşenen elektrik kablolarının bile belli bir kalınlıkta ve belirlelenen yerden geçmesi gerekiyor. Görünürdeki değişiklikler hiçbir şey değil,esas vukuat görünmeyen yerde. Hazır el değmişken iç pazara sunulanlarada görünümdeki şeyleri uyguladılar haklı olarak.Ön pancurunun açısı bile soğutma sıcaklığını düşürmek için yeniden açı verildi falan.
-
resimlerede baktımda aslnda gözümüz alışrsa tipsiz gelmez. bana sanki 40 ların 50 lerin modellerini andırır gibi geldi.
-
resimlerede baktımda aslnda gözümüz alışrsa tipsiz gelmez. bana sanki 40 ların 50 lerin modellerini andırır gibi geldi.
Emre iyimisin? :hanz:
-
Emre iyimisin? :hanz:
evet :D yarınki iki finalden dolayı kafa bir milyon oldumu anlamında diorsan yok bir srun :D
resimlere bakarken ön tarafı 50 lerin modellerine benzettm. şu eski ingiliz araçları varya onlara.
not: sadece burn tasarımını. arka kısım yan kısım bildiğimiz fiorinoyu andırıyor bende.
-
evet :D yarınki iki finalden dolayı kafa bir milyon oldumu anlamında diorsan yok bir srun :D
resimlere bakarken ön tarafı 50 lerin modellerine benzettm. şu eski ingiliz araçları varya onlara.
Ben neye benzettiğimi söyliyeyim. Adama arabayı çizmesi için 2 ay vermişler. Son güne kadar tembellik etmiş. Sabah kalkmış ve aklına gelmiş. Kırmızı ışıklarda dururken direksiyon üstünde çizi vermiş :hanz: :)
-
:kiki::kiki::kiki::kiki:
Ben neye benzettiğimi söyliyeyim. Adama arabayı çizmesi için 2 ay vermişler. Son güne kadar tembellik etmiş. Sabah kalkmış ve aklına gelmiş. Kırmızı ışıklarda dururken direksiyon üstünde çizi vermiş :hanz: :)
-
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:
Favorit' in dingili U formlu bir profildir, boru bile değildir. Belirtmek istedim.
ben yeni makyajlı conneti az biraz kullandım çok hoş olmuş ön konsol focus,arka süspansiyon ise makas ile beraber amorsitör kullanılmış.belli bir yükten sonra makas iş görüyormuş.belli bir yüke kadar amorsitör götürüyormuş o yüzden sarsma olayı yok deniyor.Amcam sıfırını aldı 110 luk glx modelini.çok memnun bu yazdıklarımıda kendisinden dinledim.arka sarsma olayıda denenmiştir :D
Makasın işi başka amortisörün işi başka.:wnk: Bana kalırsa daha esnek makas kullanarak sarsıntıyı çözmüşlerdir.
-
Bu şindi amortisörlü mü yoksa hem amortisör hem makaslı mı :hanz:
(http://img22.imageshack.us/img22/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img22.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/)
-
Resmi açıklamada sadece amortisör diyor.
-
Bu şindi amortisörlü mü yoksa hem amortisör hem makaslı mı :hanz:
(http://img22.imageshack.us/img22/536/liveimagesfotohaberyeni.jpg) (http://img22.imageshack.us/i/liveimagesfotohaberyeni.jpg/)
Gördüğüm kadarıyla yaprak yay değil de sarmal yay kullanılmış.:wnk:
-
Bildiğim kadarıyla Connectlerde de makas var?
Yanılıyor olabilirim.
-
1.3 multijeti 95 hp yapmamışlar, 1.4 fire motorun yerini 1.4 starjet motor almış.Nedenini bilemiyorum ama şu doblolara karşı bi sempatim var
[/COLOR]
ticarete yatkınsın demek:D
-
Teknik kısmından pek anlamam ama ben görüntü olarak tuttum modeli.
Klasik bir havası var gerçekten.
-
Bildiğim kadarıyla Connectlerde de makas var?
Yanılıyor olabilirim.
connectler makaslı. şuan satılan berlingo/partner lar yanlışım yoksa makas kullanmıyor dobloda geçmiş olabilir.
bu arada caddy de makaslı.
-
connectler makaslı. şuan satılan berlingo/partner lar yanlışım yoksa makas kullanmıyor dobloda geçmiş olabilir.
bu arada caddy de makaslı.
Connect, caddy yaprak yay kullanıyor.
Berlingo&partner,combo,yenidoblo, helezon lu..
Roomster : yarı bağımsız krank bağlantılı aks konsepte sahip V şekilli ters bağlantılı ve boru tipi torsiyon dengeleyici aks'lı :kiki:
-
Connect, caddy yaprak yay kullanıyor.
Berlingo&partner,combo,yenidoblo, helezon lu..
Roomster : yarı bağımsız krank bağlantılı aks konsepte sahip V şekilli ters bağlantılı ve boru tipi torsiyon dengeleyici aks'lı :kiki:
abi bu nedir yav
-
:++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++:
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Fiat_Doblò_second_generation_2010.jpg/800px-Fiat_Doblò_second_generation_2010.jpg)
Neyin ne olduğuna artık karar verelim ama dimi? :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++:
(http://www.buyyourcar.co.uk/carimages/spi/large/skoda_roomster_spi_31409_5501314_5.jpg)
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Fiat_Doblò_vista_posteriore.jpg/722px-Fiat_Doblò_vista_posteriore.jpg)
-
Doblo,Honda city nin önceki kasasının sahip olduğu tipsizlik ve ucube nobelini elinden almış hakkaten.
-
:++::++::++::++:Keşke farları cama kadar uzatsalarmış
-
Yeni çıkan araçları tasarım bakımından acımasızca eleştirmek çok doğru olmayabilir. Zamanla göz alışıyor, bir süre sonra gerçekten çok hoşunuza bile gidebiliyor.
Örneğin Focus I'in tasarımın birkaç yıl nefretle andım; yaklaşık 6-7 yıl sonra çok hoşuma gitmeye başladı.:++:
Aynı şey daha kısa zaman aralıklarıyla Fabia Sedan ve Vectra B için de geçerliydi.:ok:
-
Yeni çıkan araçları tasarım bakımından acımasızca eleştirmek çok doğru olmayabilir. Zamanla göz alışıyor, bir süre sonra gerçekten çok hoşunuza bile gidebiliyor.
Örneğin Focus I'in tasarımın birkaç yıl nefretle andım; yaklaşık 6-7 yıl sonra çok hoşuma gitmeye başladı.:++:
Aynı şey daha kısa zaman aralıklarıyla Fabia Sedan ve Vectra B için de geçerliydi.:ok:
allah için bunun neresine insanın gözü alışacak.bi araba tipsizse tipsizdir.honda city tipsizin önde gideni keza yeni seat toledoda aynı.istesekte göz alışmaz.zaten bu sebeblerden dolayı yeni toledo fıss oldu.cityde kasa değişti.
-
ben cok beyendım arabayı bursada sureklı gordum kamyonlarla ıstanbul yonune gıdıordular hosuma gıttı bayabı gorunusu modern olmus
-
allah için bunun neresine insanın gözü alışacak.bi araba tipsizse tipsizdir.honda city tipsizin önde gideni keza yeni seat toledoda aynı.istesekte göz alışmaz.zaten bu sebeblerden dolayı yeni toledo fıss oldu.cityde kasa değişti.
Herkes aynı araba modelini beğenseydi bu kadar çok seçenek imkanı olmazdı otomativ dünyasında sayın demir_01. :)
-
haklısınız ama bı anket yapılsa sanırım yenı doblo honda city ve toledo başı çekerler diye düşünüyorum.
-
haklısınız ama bı anket yapılsa sanırım yenı doblo honda city ve toledo başı çekerler diye düşünüyorum.
Peki öyle olsun. :)
-
Toledo güzel yav yinede :)
(http://image5.sahibinden.com/photos/23/82/74/big_192382743og.jpg)
(http://image5.sahibinden.com/photos/23/82/74/big_19238274kph.jpg)
-
Seatların göğüsleri BERRRBAT ÖTESİ. Bu kadar saçma sapan bir tasarım nasıl olur anlamıyorum ? Sanırım Carbon fiber kaplansın diye yapılmış birşey. Alsam (ki kafama silah dayasalar dahi zor! :D) anında yapacağım şey. Yine Honda city için ise aldığım gibi soluğu kaportacı Ahmet abinin yanında alırdım. Arabayı düzeltsin diye :++:
Ama ah o roomster amman şeyy doblo yok muu :D :++: :kiki:
-
seatların göğüsleri berrrbat ötesi. Bu kadar saçma sapan bir tasarım nasıl olur anlamıyorum
+1
+2
+3
+4
+5
+6
.
.
.
+∞
-
Seatların göğüsleri BERRRBAT ÖTESİ. Bu kadar saçma sapan bir tasarım nasıl olur anlamıyorum ? Sanırım Carbon fiber kaplansın diye yapılmış birşey. Alsam (ki kafama silah dayasalar dahi zor! :D) anında yapacağım şey. Yine Honda city için ise aldığım gibi soluğu kaportacı Ahmet abinin yanında alırdım. Arabayı düzeltsin diye :++:
evet leon 'a ilk bindiğinde teybi gördüm kocaman ekranı var dedim kesin dokunmatik,navili,tvli bişey çıkacak zannettim:kiki::haha:ama nerdee:D
Toledo güzel yav yinede :)
(http://image5.sahibinden.com/photos/23/82/74/big_192382743og.jpg)
(http://image5.sahibinden.com/photos/23/82/74/big_19238274kph.jpg)
yaw Gökhan abi neresi güzel şunun,hele arkasına söz bulamıyorum.Bazen şüphe duyuyorum tasarımcısı kör felanmıydı diye:++:
-
O seride Leon ve Altea XL favorim :)
-
Yeni çıkan araçları tasarım bakımından acımasızca eleştirmek çok doğru olmayabilir. Zamanla göz alışıyor, bir süre sonra gerçekten çok hoşunuza bile gidebiliyor.
Örneğin Focus I'in tasarımın birkaç yıl nefretle andım; yaklaşık 6-7 yıl sonra çok hoşuma gitmeye başladı.:++:...
İlk çıktığında bile çok farklı ve hoş bir tasarımı vardı diğer otomobillere göre ki Ford' un silkelenmesini sağlayan modeli olmuştur.:wnk:
Toledo güzel yav yinede :)
(http://image5.sahibinden.com/photos/23/82/74/big_192382743og.jpg)
Adam çizerken bagajı unutmuş da sonradan çakma yapılmış gibi ve Gökhan da buna güzel diyor.
-
Yeni çıkan araçları tasarım bakımından acımasızca eleştirmek çok doğru olmayabilir. Zamanla göz alışıyor, bir süre sonra gerçekten çok hoşunuza bile gidebiliyor.
Çift farlı poloyu hiç beğenmezdim.Her gördüğümde tipsiz oğlu tipsize bak derdim.Ama gittim sıfırını aldım zamannında:++:
-
çift farlı poloyu hiç beğenmezdim.her gördüğümde tipsiz oğlu tipsize bak derdim.ama gittim sıfırını aldım zamannında:++:
:++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++: :++:
-
Seatların göÄüsleri BERRRBAT ÃTESÄ°. Bu kadar saçma sapan bir tasarım nasıl olur anlamıyorum ? Sanırım Carbon fiber kaplansın diye yapılmıŠbirÅey. Alsam (ki kafama silah dayasalar dahi zor! :D) anında yapacaÄım Åey. Yine Honda city için ise aldıÄım gibi soluÄu kaportacı Ahmet abinin yanında alırdım. Arabayı düzeltsin diye :++:
Ama ah o roomster amman Åeyy doblo yok muu :D :++: :kiki:
berbat gogusler icin silikon cozum olabilir.Ben de bu arabayi birseye benzetemedim.bu guzelse ben de kivancim,yok yok bradim.:hanz::hanz: