škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: lrfan - 19 Ocak 2010, 09:36:08
-
:)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/P1010004.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/P10100111.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/P10100171.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/P1010019.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/086Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/62Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture131Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture138Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture139Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture140Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture147Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/P1010005.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture149Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture169Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture181Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture215Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture216Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture218Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture515Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture832Medium.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y198/m00k/mk3%20Astra%20Gsi/Picture854Medium.jpg)
-
iyi Giden ama duramayan alet :D
yinede güzel görünüyor ...
-
iyi Giden ama duramayan alet :D
Çaresini bulamadılar mı, büyük disk, çok pistonlu kaliper falan?
-
iyi Giden ama duramayan alet :D...
Aha! Aynı Favorit!:rm::hanz:
-
çağresi elbet var ama paraya bakar... gidipte duramayan bir araba nasıl tasarlanır zamanında hayret..
ayrıca bu devirde alanın elinde patlaması muhtemel satmak için 4 döneceğiniz bir araçtır..
ah GSİ aşığı bir arkadaşım var üye olsada bir sövse aklınız çıksa :kiki:
piyasada ne kadar satılık GSi varsa hepsinin ne durumda olduğunu bilir..
gönlüne göre temiz bir GSi buldu bu yaz ve aldı ...
inanırmısınız aldıktan 2 hafta sonra satılığa çıkardı geçen hafta anca satıldı 96 SFi motor kız gibi boyası hali vakti yerinde kazasız ..
o neler anlattı bu araç hakkında hakkaten aklım çıktı .. aşkı nefrete dönüşmüş... :kiki:
dışı sizi içi başkasını yakar muhabbeti..
takdir edilecek yeri varsa C20XE motorudur o kadar.
-
çağresi elbet var ama paraya bakar... gidipte duramayan bir araba nasıl tasarlanır zamanında hayret..
ayrıca bu devirde alanın elinde patlaması muhtemel satmak için 4 döneceğiniz bir araçtır..
ah GSİ aşığı bir arkadaşım var üye olsada bir sövse aklınız çıksa :kiki:
piyasada ne kadar satılık GSi varsa hepsinin ne durumda olduğunu bilir..
gönlüne göre temiz bir GSi buldu bu yaz ve aldı ...
inanırmısınız aldıktan 2 hafta sonra satılığa çıkardı geçen hafta anca satıldı 96 SFi motor kız gibi boyası hali vakti yerinde kazasız ..
o neler anlattı bu araç hakkında hakkaten aklım çıktı .. aşkı nefrete dönüşmüş... :kiki:
dışı sizi içi başkasını yakar muhabbeti..
takdir edilecek yeri varsa C20XE motorudur o kadar.
Emrahtan bahsediyorsunuz,
benim aracada bakmıştı vakti zamanında... :)
Evet ÇOK DERTLİ bir arabadır, BAKARSAN bile zor BAĞ oluyor,
bakmazsan DAĞIN en önde gideni olur :D
Elini üstünüzden çekmeyeceksiniz GSI'ın, çektiğiniz anda yaşının verdiği yorgunlukla salıveriyor.
Bineceğim diyorsanız, komple ne var ne yok söküp, baştan tel tel toplayacaksınız...
Boya kaportayla bitmiyor ne yazıkki GSI Aşkı :D
Mekaniği, yürüyeni çok önemli.
derdi tasası çoktur
Bende çok lanet etmişimdir ama o şerefsizin direksiyonuna bindin mi, hele birde herşey yolundaysa insan bir başka oluyor :)
Fren konusunda gerçekten standart hali başarısız. Disk büyütmeyle falan çok fazla önüne geçemiyorsunuz çünkü SİSTEM çok doğru değil, yapaileceğiniz en güzel şey, çok kaliteli iki disk ve balata önlere; komple tüm kaliperleri baştan elde geçirip, doğru hidrolik ile bayağı bir gelişme sağlıyor frenler...
SORUNSUZ GSI yoktur... az vodka vardır :D:D:D
-
Emrahtan bahsediyorsunuz,
benim aracada bakmıştı vakti zamanında... :)
Evet ÇOK DERTLİ bir arabadır, BAKARSAN bile zor BAĞ oluyor,
bakmazsan DAĞIN en önde gideni olur :D
Elini üstünüzden çekmeyeceksiniz GSI'ın, çektiğiniz anda yaşının verdiği yorgunlukla salıveriyor.
Bineceğim diyorsanız, komple ne var ne yok söküp, baştan tel tel toplayacaksınız...
Boya kaportayla bitmiyor ne yazıkki GSI Aşkı :D
Mekaniği, yürüyeni çok önemli.
derdi tasası çoktur
Bende çok lanet etmişimdir ama o şerefsizin direksiyonuna bindin mi, hele birde herşey yolundaysa insan bir başka oluyor :)
Fren konusunda gerçekten standart hali başarısız. Disk büyütmeyle falan çok fazla önüne geçemiyorsunuz çünkü SİSTEM çok doğru değil, yapaileceğiniz en güzel şey, çok kaliteli iki disk ve balata önlere; komple tüm kaliperleri baştan elde geçirip, doğru hidrolik ile bayağı bir gelişme sağlıyor frenler...
SORUNSUZ GSI yoktur... az vodka vardır :D:D:D
astra gsiler çok hoşuma gidiyordu bu yorumlardan sonra vazgeçtim :kiki: :hanz::favo1: :ok:
-
Jantların rengi hoşuma gitti ne fazla sırıtmış nede sönük kalmış.
Astra GSI konusuna gelince önceden hiçbinmediğim bir araç ama her zaman dikkatimi çekmiştir.
-
Emrahtan bahsediyorsunuz,
benim aracada bakmıştı vakti zamanında... :)
Evet ÇOK DERTLİ bir arabadır, BAKARSAN bile zor BAĞ oluyor,
bakmazsan DAĞIN en önde gideni olur :D
Elini üstünüzden çekmeyeceksiniz GSI'ın, çektiğiniz anda yaşının verdiği yorgunlukla salıveriyor.
Bineceğim diyorsanız, komple ne var ne yok söküp, baştan tel tel toplayacaksınız...
Boya kaportayla bitmiyor ne yazıkki GSI Aşkı :D
Mekaniği, yürüyeni çok önemli.
derdi tasası çoktur
Bende çok lanet etmişimdir ama o şerefsizin direksiyonuna bindin mi, hele birde herşey yolundaysa insan bir başka oluyor :)
Fren konusunda gerçekten standart hali başarısız. Disk büyütmeyle falan çok fazla önüne geçemiyorsunuz çünkü SİSTEM çok doğru değil, yapaileceğiniz en güzel şey, çok kaliteli iki disk ve balata önlere; komple tüm kaliperleri baştan elde geçirip, doğru hidrolik ile bayağı bir gelişme sağlıyor frenler...
SORUNSUZ GSI yoktur... az vodka vardır :D:D:D
Sonra da kalkar benim Favorit' e laf sokarsınız.:hih::huh:
:D:lol::haha::kiki::++:
-
Favorit 10 numara araba yav. Lancia Delta gelir aklıma gördükçe :D
-
evet Emrah :D
aldı ve sattı valla bitti Gsi aşkı :)
sizinkinede baktığını neden vazgeçtiğinide biliyorum bende kalmıştı geldiği gün alması için ısrar ettimde ama içime sinmez abi boşver deyince üstüne varmadım.
Velhasıl araba gitmesine gidiyor ama durmuyor abi böyle iş mi olur ,
abi neresi yol tutuyor lambur lumbur araba ,
abi her yerinden takır tukurses geliyor vs birsürü mazeret,
vallahide billahide ben GSi böyle bilmiyordum dedi ve sattı..
bakarsan bağda olmuyor opelde var bişey :D
ömrü bittimi yeni bile olsa sıkıntı
sorsak GSi cıların hepsi arabasını sever .. soralım satarmısın ederini versem diye havada atlarlar %90 ı böyle.. gözümle gördüm :D:D
daha geçen 9750 ye bıraktı darısı başına Engin abi :D
-
evet Emrah :D
aldı ve sattı valla bitti Gsi aşkı :)
sizinkinede baktığını neden vazgeçtiğinide biliyorum bende kalmıştı geldiği gün alması için ısrar ettimde ama içime sinmez abi boşver deyince üstüne varmadım.
Velhasıl araba gitmesine gidiyor ama durmuyor abi böyle iş mi olur ,
abi neresi yol tutuyor lambur lumbur araba ,
abi her yerinden takır tukurses geliyor vs birsürü mazeret,
vallahide billahide ben GSi böyle bilmiyordum dedi ve sattı..
bakarsan bağda olmuyor opelde var bişey :D
ömrü bittimi yeni bile olsa sıkıntı
sorsak GSi cıların hepsi arabasını sever .. soralım satarmısın ederini versem diye havada atlarlar %90 ı böyle.. gözümle gördüm :D:D
daha geçen 9750 ye bıraktı darısı başına Engin abi :D
işte problem orda ne beklediğinde önemli :D
LANGUR LUNGUR olanı hakikaten bezdirir arabadan...
ama şahsen öyle heryerinden ses duymuyorum ben arabamın, ama dediğim gibi incik cıncık toplamak lazım :)
Yol tutuş için koni şart,
Düzgün lastik şart... virajda frene basmamak şart :D
GSI cı arabayı satmak ister zaman zaman, ama öyle bir illet ki en ufak yen birşey yaparsın arabaya yine hoşuna gitmeye başlar, tekrar aşık olursun.
E bir de bu performansa bu yakıt olunca ayrı bir cezbedici oluyor.
Ama ŞUNU NET BİR ŞEKİLDE Söyleyebilirim;
GSI 'ını sattıktan sonra, NE ARABALARA binip, hala GSI arayan etrafımda hiç yoksa 5-6 kişi vardır.
Adam GSI ı sattı, Audi 1,8T aldı, bir ara geçiş dönemi 1.6 A3 aldı, sonra gitti A6 2,7 Quattro aldı, belki inanmayacaksınız ama şu anda GSI arıyor :D
yeri hakikaten çok farklı,
ama gerçekten çok iyi bakmak lazım çünkü 16 yaşında SPOR bir hothach arabadan bahsediyoruz... şasesi, yürürü, motoru şanzımanı iyi ve bakımlı bir GSI olduktan sonra biraz da İLGİLİYSEN arabaya zevkli bir araba aslında.
Ama Belli bir yerden sonra biraz daha KONFOR diyorsunuz, benim gibi... :D
-
Orjinal jantlarıyla her zaman daha iyidir benim gözümde:) Turbo olmadıkça orjinal jantını değiştirmem.
GSI'a gelince. 2 sene önce aldım ilk GSI'ımı. 4 ay kadar binip satmak zorunda olduğum için sattım yoksa hiç niyetim yoktu. Aracın ilanı 2 hafta kadar durdu ve 13.750 TL'ye sattım. Yani temiz olduğunda ve 94 model olduğunda kolay satılan bi arabadır. Satıp 2001 model LPG'li Corsa 1.4 aldım. Hiçbir sorunu olmaması ve çok çok az yakmasına rağmen satıp tekrar GSI aldım:)
Dertleri yokmudur, tabiki vardır. 16 yaşında bi otomobilden bahsediyoruz. Uğraşamıcak ve bu arabayı sevmeyen adam için iyi bi seçenek değildir. Frenleri iyi değil orjinal olarak. Benim şuan rezalet durumda mesela. Ama Engin'in aracının frenleri bence gayet yeterli. Yol tutuş konusunda Bilstein amortisör, Eibach yay, Nokian lastik kullanıyorum. Gayet iyi bence.
Sonuç olarak GSI candır GSI ciğerdir, onun tadı bambaşkadır:D
-
Favorit 10 numara araba yav. Lancia Delta gelir aklıma gördükçe :D
Çok içmişsin öyleyse :++: :++:
-
renk çok güzel yanlız.
-
Adım anılmış sanırım, kulaklarım çınladı.:)
GSI hımmm, zor konu karmaşık çok çektim bu arabadan kısa süre içinde almak için ayrı, satmak için ayrı uğraştım.
Basitçe olaya gireyim araba dıştan baktığınızda güzel gelebilir,performansı hoştur hızlanırken yüzünüzde tatlı bir tebessüm olmasına sebeb olur taaa ki önünüze bir araba çıkana kadar aracın frenleri berbat ötesidir test falan edilse 100-0km mesafesi en az 50mt'dir.70hp dizel arabaların 38mt'de durduğunu düşünürseniz 150hp araba için 50mt berbat değil mi? Çok ciddi bi yatırım yapmadıkça bunu normal sınırlar içine düşürmek çok zor(40mt civarına)
Yol tutuş? Önde bilstein, arkada koni ayarlı amortisörlerim vardı herhangi patlakları veya sıkıntısı yoktu.Ön takımım komple elden geçmiş burçlarıma kadar yeniydi lastiklerimde 10.000km kullanılmış toyo. Tek kelime ile fena derecede yetersiz. Hani Opel sahipleri 306 gti, clio rs gibi arabalara laf atarlarya onların yanında yol tutuşu solda 0! Burası skoda forumu şöyle söyleyeyim kullandığınız fabia 1 ler falan çok daha dengeli yol tutuyor.
Kliması ayrı dert yaptırdım tekrar kırıldı klima borusu:D Çalışanı ender zaten tekrar yaptırıcam tekrar kırılacak, kaput içi aşırı ısınıyor headersın üstünde koruması olmadığı için.
Tangur tungurdur biraz bende sadece koltuklar ses yapıyordu yağladım 10 gün sürdü sefam, tıkırtı tekrar başladı:)
İşin özü sadece gider, gazlarsın hevesini alır kapının önüne koyarsın. Yol tutuş, fren, poponun azcık rahat etmesini beklemek çok yanlış.
Şimdiki aklım olsa kesinlikle almazdım, gerçi sattım kurtuldum satmaya çalışan arkadaşlar düşünsün:kiki:
206 gti, 306 gti, clio rs gibi arabalar varken kesinlikle alınmaması gereken bir araba bu modifiye işlerinde, araba konusunda eski kişiler zaten kesinlikle almamanızı söyler onların deviri 10 sene öncesinde kaldı derler:ok:
DİPNOT: BÜTÜN OPEL SERVİSLERİ SİZİ ÇOK SEVER, İYİ DAVRANIR YAĞLI KAPISINIZ ONLAR İÇİN SİZİ KAÇIRMAK İSTEMEZLER:++:
-
Amaniiiynn :hanz:
Yinede fabia güzel yol tutar dedi bak bi "CiEsAy" cı gururum okşandı. :hanz: Hala 50 ile ıslak zemin kavşak dönmeye devam :D
-
paşa paşa 80 lık tdı ile yola devam:D
-
Özenmeyin kısaca bu arabalara yeni, her zaman daha iyidir;)
-
Özenmeyin kısaca bu arabalara yeni, her zaman daha iyidir;)
ben özeniyodum :kiki:
-
Emrah'cım; Bence astra gsi veya eski model herhangi bir hothatch sana göre değil. Sen yeni model bi araç alıp keyfini sürsen daha mantıklı. Eski arabayla herkes uğraşamaz dolayısıyla tadını almak herkese nasip olmaz:)
-
Tamponları almam için baya zaman varda, şu spoilerden almam lazım kısa zamanda.. :D
Valla bende çok araştırdım araba alırken, honda civic si baktım motor çabuk yatak sarıyo dediler, 306 platinium baktım servisten çıkmazsın dediler, marea hlx 2.0 v5 baktım yakmaz, içmez, direk sömürür benzini dediler, baktım çok kurcaladıkça iyice işin tadı kaçıyor, arabada satılmıyodu zaten öyle bi takasa girdik bizde.. Milletin lafına bakacak olsaydım araba almazdım, çünkü problemsiz araba yok, heleki 10 bin gibi bi fiyata İMKANSIZDI.. Ha aracımın sorunları varmıydı? İllaki vardı.. Motor yeni yapılmış ama radyatör delikti, balatalar bitmişti, lastiklerin değişmesi gerekiyordu, balatalarla radyatörü değiştirdik, lpg de taktık, istediğim verileri elde ettim yakıtta da, şimdi bi lastiğim kaldı, hayırlısıyla onlarıda tamamladım mı bitiyo inşallah..
Ama Allah'a şükür aracımdan şu anda çok memnunum, frenleri dediğiniz gibi baya kötü.. Ama genel olarak hoşuma gitti benim, arkadaştada var vectra gt oda çok memnundu, onada duyduğum hayranlıkla, bizde hem 4 kapı aile arabası hemde spor araba olarak uygun gördük aldık..
-
Olay uğraşmak değil Emre, her önüne araba çıktığında veya her viraj ayrı bir sorun olmamalı. Limitte girdiğim virajlarda, düzde hızlı gittiğimden çok daha fazla keyif alıyorum ve benim sürüş stilim bu yönde rolling yapıp vti geçmek falan beni tatmin etmiyor. Dizel bir focus'tan aldığım sürüş keyfinin 5'te 1'ni ben GSI'da alamıyorum demek istediğimi anlamışsındır.
Yoksa aracım gayette iyi gidiyordu kadran videosunu izlemiştiniz, vectra v6 ile denedimizde de sonuç çok şaşırtıcı olmuştu ama sadece hızlı gitmek yetmiyor.:ok:En azından beni tatmin etmiyor:D
-
Sadece hızlı gitmek beni tatmin etseydi inan astra gsi'a binmezdim:) Ben astra'ya ilk bindiğimde yol tutuş açısından bana hiç güven vermiyordu, şuan arka amortisörlerim patlak olmasına rağmen çok memnunum ben. Farklı bi karakterde araç çözdüğün zaman gayet keyifli oluyor
-
Olay uğraşmak değil Emre, her önüne araba çıktığında veya her viraj ayrı bir sorun olmamalı. Limitte girdiğim virajlarda, düzde hızlı gittiğimden çok daha fazla keyif alıyorum ve benim sürüş stilim bu yönde rolling yapıp vti geçmek falan beni tatmin etmiyor. Dizel bir focus'tan aldığım sürüş keyfinin 5'te 1'ni ben GSI'da alamıyorum demek istediğimi anlamışsındır.
Yoksa aracım gayette iyi gidiyordu kadran videosunu izlemiştiniz, vectra v6 ile denedimizde de sonuç çok şaşırtıcı olmuştu ama sadece hızlı gitmek yetmiyor.:ok:En azından beni tatmin etmiyor:D
O yönden haklısınız, virajlarda afedersiniz g.tü başı ayrı dağıttığını yine söylemiştim forumda, o sorunada ilk olarak lastikleri değiştirmekle başlıycam, sonra yay, amortisör, kule gergisi falan umarım ki baya faydası olacaktır..
Ama fren konusunda bende tedirginim, ilk başta balatalardan yapıyodur diye düşünüyordum, baktım balatalar değiştikten sonrada aynı, yapcak bişey yok şimdilik dikkatli ve yer yer yavaş kullanmaktan başka! bikaç kere bende yaşadım çünkü o tedirginliği.. :(
-
Kişiden kişiye keyif değişiyor, dediğim gibi herkesin farklı bir kullanım tarzı, limitleri var. Ben genelde sakin kullanırım ama coştuğumda da arabanında benim gibi limitlerinin aşırı yüksek olmasını tercih ederim:)
Günlük kullanımda bile her direksiyonda arkanın kayması pek hoşuma gitmiyor:D
-
O yönden haklısınız, virajlarda afedersiniz g.tü başı ayrı dağıttığını yine söylemiştim forumda, o sorunada ilk olarak lastikleri değiştirmekle başlıycam, sonra yay, amortisör, kule gergisi falan umarım ki baya faydası olacaktır..
Ama fren konusunda bende tedirginim, ilk başta balatalardan yapıyodur diye düşünüyordum, baktım balatalar değiştikten sonrada aynı, yapcak bişey yok şimdilik dikkatli ve yer yer yavaş kullanmaktan başka! bikaç kere bende yaşadım çünkü o tedirginliği.. :(
Yol tutuş bi kere genlerinde yok araba zaten iyi yol tutar siz bunu pekiştirirsiniz bazı modifikasyonlarla çok keyifli hale gelir.Sizin düşündüğünüz modifiyeler sonrası süspansiyonu kemik gibi bir arabaya sahip olacaksınız ve her tümsekte, her taş parçasında her çukurda arabanız sekecek çok daha kötü durumlara düşeceksiniz sonuçta bu arabaları kaymak gibi asfaltta kullanamıyoruz sürekli.
Fren konusu karmaşık biraz uğraşla en azından eh denecek duruma gelebilir. Gerçekten iyi bir frenleriniz olsun istiyorsanız baya harcamanız lazım ki bence gereksiz.
Arabanın limitleri belli bunlara uyarak kullanmak daha mantıklı.
-
Emrah biliyorsun benim arabayı satma gibi bi düşüncem ve kaygım yok o yüzden arabanın + ve -'lerini gayet objektif şekilde söyleyebilirim. Frenlerinin gerçekten kötü olduğunu belirttim zaten ama çözülemicek bi problem değil. Yol tutuş ise dediğim gibi gerekli iyileştirmeler yapıldığında ve en önemlisi araca alışıldığında gayet tatmin edici, limitlerde kullanım tarzıda buna dahil:) Ama 94'ten başkasına binmem o ayrı dava:D
-
Fren olayını çözmek 45mt gibi bir mesafeye indirebilmekse çözülür haklısın ama şu piyasadan ordan burdan alınan parçalarla imkansız gibi bişey çıkma disk falan kullanmak yada markasının ne olduğu belli olmayan balatalar kullanmak modifiye ederken bence çok anlamsız hepsi orjinal GM veya ATE olarak aldığında da fiyatlar malum.
Araba seçimide, kız arkadaş seçimi gibi:D Biz mutlu olamadık bana yetemedi:kiki:
Eklemede yapayım: GSI iyi bir hot hatch olamaz. Bu konuda Fransızlar hep açık ara önünde olmuştur.
-
Öyle diyorsan öyledir Emrah:)
-
Sen daha iyi bilirsin Emre arkadaşında 306 GTI var:)
-
Evet beraber bi timetrial'e çıkıcaz kısmetse, otobanda zaten sonuç belli:)
-
Yıllar önce o zamanlar daha sıfırı satılırken 150'liliği ile köprü yolunda tüm bariyerleri topladığım arabadır :hanz: bir bıraktımı önü arkayı bir daha toplanmaz -ki dünden razıdır bırakmayı zaten :hanz: çok severim ama anahtarını veripte otoparkta şurdan şuraya çek deseler adam kiralarım kullanması için :hanz: Bu arabaya sadece güçlü motor koydular gerisini koyverdiler :hanz: çok önemli noktaları atlanmış arabadır.
-
Çok içmişsin öyleyse :++: :++:
Ne içmiş yahu! Doğruyu söylüyor Hakan bir kere.:hih::haha:
...frenleri berbat ötesidir test falan edilse 100-0km mesafesi en az 50mt'dir...
Bunu ciddi ciddi söylüyorum; Favorit' in Auto Show dergisinde yapılan testinde çıkan 100-0 fren mesafesi 55 metre idi.
...Günlük kullanımda bile her direksiyonda arkanın kayması pek hoşuma gitmiyor:D
...Frenlerinin gerçekten kötü olduğunu belirttim zaten ama çözülemicek bi problem değil. Yol tutuş ise dediğim gibi gerekli iyileştirmeler yapıldığında ve en önemlisi araca alışıldığında gayet tatmin edici...
...bir bıraktımı önü arkayı bir daha toplanmaz -ki dünden razıdır bırakmayı zaten...
...Bu arabaya sadece güçlü motor koydular gerisini koyverdiler :hanz: çok önemli noktaları atlanmış arabadır.
Son üç yorumda söylediklerinizde ciddi misiniz yahu?! Bu tarz bir araçta fren ve yol tutuş olmasın hayret yahu!:taka::tmr:
(http://img352.imageshack.us/img352/6717/tamirmy1.gif) (http://imageshack.us)
(http://img21.imageshack.us/img21/7356/tamir.gif) (http://img21.imageshack.us/my.php?image=tamir.gif)
-
Açıkçası ben de şaşırdım. Bizim 1.6'lık Astra'larda 175 tabanlı lastiklere rağmen kesinlikle bir yol tutuş sorunu yaşamıyorduk. Tabii ki GSI ile kıyasladığımdan değil, ama 1.6 Astra ton başına 100'e yakın hp'li, hafife alınmayacak bir araç. (ton başına torku zaten bugünkü 1.6'larda bile yok)
Sanırım GSI gerçekten çok daha yüksek bir güce ve çok daha limitlerde kullanan sürücülere sahip.:D
Ha bir de; frenler...
195 55 15 lastik ölçülerine sahip Astra GLS'nin (ABS mevcut) 97-98 yılı civarında OTOHABER tarafından yapılan testinde 100-0 mesafesi 45m idi. Eğer GSI bundan çok daha iyisini başaramıyorsa ortada bir sıkıntı olduğu aşikar. (bu arada bu test aracın son günlerinde yapılmıştı. yani yeni kasa ya çıkmıştı, ya da gün sayıyordu)
-
Piyasadaki 16 Yaşında kaliperlerine dokunulmamış bir GSI dan 40 metrede durmasını beklemek çok saçma zaten... :)
frenleri 1.6 GLS den daha kötü olmasına imkan yok,
Ben Brembo Hava Kanallı Disc + ATE performans balatasıyla ÇOK ÇOK ÇOK iyi bir durma mesafesine sahibim...
Bende aracımı ilk aldığımda, ne kadar ABS den farketmeseniz de, kaliperlerin sıkma kuvvetleri, çalışmaları DENK değildi... bu nedenle fren ciddi manada kötüydü, tamir takımları var, burçlarını falan değiştirip, tamir ediyorsunuz kaliperleri, ilk günkü kıvama geliyor... iyi bir frenci ile bu işi halledebilirsiniz.
abartılacak bir olay değil; toplasan sıfır balata ve disclerle 350TL ye KALİTELİ malzemelerle olayın üstesinden gelebilirsiniz...
HE ORJİNAL OLARAK YETERLİ DEĞİLDİR frenler, ona bende hemfikirim :)
Yol tutuşa gelince, bence yine yeterli değildir standart olarak ALEMİ CİHAN gelse virajın ortasında sağlam fren yapmış GSI ı bir daha yola oturtamaz :D
ama koni amortisör ve Orjinal Yaylar + DÜZGÜN Lastiklerle gayet iyi sayılabilecek bir yol tutuşa sahibim ki,
Fenerbahçe Stadının önündeki ( istanbullular bilir) virajda her sabah [ tabiki alışkanlığın verdiği bir avantajda var ] 70km süratle o virajdan rahatlıkla çıkabiliyorum...
çok araba peşimden gelmeye çalışmıştır orda... :)
(Emrah'ın kullandığı Bilstein ler B4 normal model miydi yoksa sarı olan B6 larmıydı bu da çok önemli tabi...)
STANDART OLARAK BAŞARISIZ bir yol tutuş ve Frenlere sahip...
çok doğru...
Ama Hothach olarak piyasadaki birçok arabadan çok daha iyi bir yerde olduğu bir gerçektir...
Standart 306GTI, VTI da en az bu konularda GSI kadar başarısızdır... VTI sahipleri de her zaman arabalarının durmadığından yakınırlar zaten.
tek avantajları DAHA FAZLA MARKA, DAHA UCUZA bulabilirler parçalarını...
EN ÖNEMLİSİ de;
Performans / KONFOR / DONANIM / Yakıt Tüketimi / DAYANIKLILIK / GÜVENLİK
kriterlerini baz alırsanız, GSI; EMRAH'ın bahsetmiş olduğu "FRANSIZ" ekollerinin önünde olacaktır bence...
Yeterki Doğru Ellerde, doğru şekilde kullanılsın :)