škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: dgn - 21 Ocak 2010, 15:33:28
-
ingilizce bilmediğm için çeviremdim ama 270 beygir diyor heralde.R ambleminin açılımıda Rabbit olmalı.0-100 5,5 saniye 350 nm tork var 2,500 den 5,000 e kadar
Automotive passion has always had something to do with performance. However, Volkswagen is demonstrating – in the world premiere of the new 270 PS Golf R at the Internationale Automobil Ausstellung – that fuel consumption values can be corrected dow...nward even in the high-end sports car area.
The highlight here: The now retired Golf V R32 (250 PS), 10.7 litres of fuel was processed by the injection system every 100 kilometres, on the new Golf VI R – thanks to a boosted high-tech TSI – the figure is just 8.5 litres, which is 2.2 litres or 21 percent less! The all-wheel drive Golf R (350 Newton-meter torque between 2,500 and 5,000 rpm) sprints to 100 km/h in 5.7 seconds (Golf R DSG: 5.5 seconds) and reaches an electronically limited top speed of 250 km/h. Two of the many identifying visual features of this exceptional Golf conceptualised by Volkswagen Individual: newly developed LED taillights and LED daytime running lights. The Golf R can be ordered in Germany starting at the end of this year.
(http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832167560_21355797560_2519510_6808521_n.jpg) (http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832182560_21355797560_2519511_5025521_n.jpg)
(http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832187560_21355797560_2519512_8262349_n.jpg) (http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832192560_21355797560_2519513_1048499_n.jpg)
(http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832202560_21355797560_2519514_4031032_n.jpg) (http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832212560_21355797560_2519515_3491271_n.jpg)
(http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832217560_21355797560_2519516_877291_n.jpg) (http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832222560_21355797560_2519517_5833008_n.jpg)
(http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832232560_21355797560_2519518_163722_n.jpg) (http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832242560_21355797560_2519519_7626768_n.jpg)
(http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832247560_21355797560_2519520_2820249_n.jpg) (http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832252560_21355797560_2519521_4918672_n.jpg)
(http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832262560_21355797560_2519523_3454848_n.jpg) (http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832267560_21355797560_2519524_1451508_n.jpg)
(http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs240.snc1/8730_142832272560_21355797560_2519525_5446511_n.jpg)
-
Eskisine göre çok daha başarılı bir şey olmuş. Otto motorda TSI gerçekten son nokta.
-
ingilizce bilmediğm için çeviremdim ama 250 beygir diyor heralde...
250 HP eski R imiş; yenisi 270 HP olacakmış.
-
bu gelse buraya 150milyardan aşşagı olmaz 2.2 motor
-
Özellikle arka stoplar hoşuma gitti normali böyle değil ;) Genel görünüş çok daha güzel içi de bir oldukça güzel ancak dediğiniz gibi TR ye gelse 100 den aşağı olmaz
-
araç 2,0 TFSİ 270 bg arkadaşlar. 2,2 falan değil. ayrıca eski mkV r32 yerine geliyor onlar atmosferik 3200 cc 6 silindir motora sahipti. bu 2 lt 4 silindir turbo besleme makineye sahip. ben şahsen fiyatının hakkını verceğini düşünüyorum.
en son mk V gti ları 60 70 arası veriyorlardı. mk 6 gti geldiğinde 70 80 arası olr diye düşünüyorum. bu araç ondan en az 10 15 bn daha pahalı olur bence. (fr - cupra arasındaki gibi bir fark olacak sanırım golfte.)
daha doğrusu bence s3 ten ucuz cupradan pahalı olacaktır diye düşünüyorum.
-
Stoplar çizik, makinemi ve plastX'i hazırlayın :lol:
(http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832252560_21355797560_2519521_4918672_n.jpg)
-
Benim bildiğim DSG bu torku kaldırmıyor?
Diğer türlü on numara araba olmuş :)
-
Benim bildiğim DSG bu torku kaldırmıyor?
Diğer türlü on numara araba olmuş :)
nasıl kaldırmıyor :)
-
tork 350 passat 2.0 TDI 170 hp 6 ileri DSG;)
-
Donanımhaberde yazılmıştı normal uzun ömürlü olabilmesi için bu şanzımanın 250 torktan yukarı bir değer olmaması gerekiyormuş 350 nm bunda limit bunu chip tuning de vw de önermiyor sorunlar yaratıyormuş çok yazı var bu konu hakkında :)
-
Donanımhaberde yazılmıştı normal uzun ömürlü olabilmesi için bu şanzımanın 250 torktan yukarı bir değer olmaması gerekiyormuş 350 nm bunda limit bunu chip tuning de vw de önermiyor sorunlar yaratıyormuş çok yazı var bu konu hakkında :)
iki .eşit dsg var. 6 ileri olanlar çok sağlam torklara dayanabiliyor. audilerde tnla örneği mevcut. eski r32 de dsgli satılıyordu. o denilen 250 nm lik dsg 7 ileri olan kuru tip. iksiinin arasında ciddi mekanik ve tasarım farkı var. mesela en bastiinden kuru tipte 1,6 lt diğerinde 6,3 lt yağ bulunuyor. :) kuru tip biraz sesli çalışır ama o kadar. çoğu kişi sesi bir sorun zannediyor ki alakası yok :)
-
6-DSG max tork 350 'ye kadar izin var , VW 350 den yukarıya izin vermiyor uzun vade de DSG 'ye zarar vereceğini söylüyor , Zaten Fabrika çkışlı 170 HP 350 Nm, 140 HP 320 Nm ;)
7-DSG 'ler ise şu anda max 250 Tork'a çıkabiliyor...Şu aralar 7-DSG'ler nedense çok sorun çıkarmaya başladı DH forumundan bir çok kişinin Şanzıman komple değişti ve hepsinde fabrikasyon hata bulundu önce stop etme olayı ile başlıyor daha sonra sarsıntı ile daha sonra servis yolu görünüyor, Neden böyle hatalar çıktığını anlamış değilim
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
vw adı altındakilerde 350 nm sınırı koyulmş. ancak audilerde 600nm.
bu arada R adı r32 den geliyor diye biliorm.
-
VW Rabbit, Golf demek :D
-
VW Rabbit, Golf demek :D
hakan sence mantıklımı :
vw golf R(abbit) 20 :D
-
Google'a aynen "volkswagen rabbit" yaz ne çıkacak bakalım :D
-
Güzel olmuş Golf. Tork olayı ilginç geldi bana da, Bugattide kullanılan 7 ileri DSG farklımı acaba? 1250 Nm torku nasıl kaldırıyo?
http://www.arabamotorlari.com/2008/08/19/bugatti-veyron-grand-sport.html
-
Elbette farklıdır Bugatti şanzımanı abi, Golfünkini falan saniyesinde mantı hamuruna çevirir :D
-
Vw golf amerikada rabbit adıyla satılıyor.
-
Google'a aynen "volkswagen rabbit" yaz ne çıkacak bakalım :D
eski bir golf sahibi olarak teessüf ederim hakan. golf konusunda az çok bilgim var allaha şükür. :)
-
Bu kadar dolu araçta da elektrikli koltuğu çok görmüşler... Yazık.
-
Al bir tane GTi bas Remap'i +44 HP :hanz: artan parayada git halile tampon döktür,iskender'e egzoz çektir, tamam işte R mar kalmaz ortada :hanz::hanz::hanz::hanz:
Hiçbir Golf R, Mk4 kasadaki kadar heyecanlı değil,en azından beni heyecanlandırmıyor:hanz:
(http://i307.photobucket.com/albums/nn287/vasknz/Mk4GolfR32.jpg)
-
Al bir tane GTi bas Remap'i +44 HP :hanz: artan parayada git halile tampon döktür,iskender'e egzoz çektir, tamam işte R mar kalmaz ortada :hanz::hanz::hanz::hanz:
Hiçbir Golf R, Mk4 kasadaki kadar heyecanlı değil,en azından beni heyecanlandırmıyor:hanz:
yanlız R daki makine ile gti daki makine 1-1 aynı değil. :) mesela fr daki ile cupradaki arasında bile ciddi farklar (turbosu intercoolerı falan) varken gti ile r arasında aynı makineyi kesinlikle yapmazlar.
-
Benim bildiğim DSG bu torku kaldırmıyor?
Diğer türlü on numara araba olmuş :)
nasıl kaldırmıyor :)
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=3554
-
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=3554
yukarıda gerekli şekilde açıklama yaptım diye düşünüyorum. 600 nm ye kadar dayanabilen DSG lerde var. bir modeli 250 yi kaldırmıyor diye alayıda 250 kaldrmaz değildir 1 kaç tanesinde sorun çıktı diye hepsinde çıkacakta değildir.
-
yukarıda gerekli şekilde açıklama yaptım diye düşünüyorum. 600 nm ye kadar dayanabilen DSG lerde var. bir modeli 250 yi kaldırmıyor diye alayıda 250 kaldrmaz değildir 1 kaç tanesinde sorun çıktı diye hepsinde çıkacakta değildir.
"Kim diyor onu" demişsin, onun için koydum linki. Kızma yav hemen!
-
DSG nin çıkardığı ilk sorun değil son da olmayacak. Sonuçta otomatik bir sistem. Opel'de de Easytronicler çok sorun yapmıştı. :)
-
yanlız R daki makine ile gti daki makine 1-1 aynı değil. :) mesela fr daki ile cupradaki arasında bile ciddi farklar (turbosu intercoolerı falan) varken gti ile r arasında aynı makineyi kesinlikle yapmazlar.
VI GTi'a sadece Remap uygulandığında +44 HP veriyor ve güçleri eşitleniyor.R ile arasında güç farkı kalmıyor :hanz: Diğer detayları artan parayla rahat rahat yapmakta hiç dert değil açıkcası :hanz: :sopa:
Hiçbiri değil ben asıl Mk4 R isterim ayrı mesele tabii :hanz: Lakin bunların hiçbirinde safkanlık yok :hanz:
-
VI GTi'a sadece Remap uygulandığında +44 HP veriyor ve güçleri eşitleniyor.R ile arasında güç farkı kalmıyor :hanz: Diğer detayları artan parayla rahat rahat yapmakta hiç dert değil açıkcası :hanz: :sopa:
Hiçbiri değil ben asıl Mk4 R isterim ayrı mesele tabii :hanz: Lakin bunların hiçbirinde safkanlık yok :hanz:
bunun için çok basit bir örnek var araştırmanızı tavsiye edeirm. SEAT LEON FR VE LEON CUPRA. iksinin mekanik farklılıklar çok ciddi boyutta ki fr sadece yazılımla cupra gücüne erişiyor. ama cupra olamıyor. alt takımlarından tut şanzımanına mekaniine turbosuna intercoolerına kadar bir çok ciddi fark var.
-
bunun için çok basit bir örnek var araştırmanızı tavsiye edeirm. SEAT LEON FR VE LEON CUPRA. iksinin mekanik farklılıklar çok ciddi boyutta ki fr sadece yazılımla cupra gücüne erişiyor. ama cupra olamıyor. alt takımlarından tut şanzımanına mekaniine turbosuna intercoolerına kadar bir çok ciddi fark var.
Ben aynı arabalar oluyor demiş miyim?
-
Ben aynı arabalar oluyor demiş miyim?
gti alıp çiple aynı güç alınır demişsiniz. bende diyorumki gücü aynı olması yetmiyor. o fiyat farkının bedeli var :)
nitekim fiyat farknın ne olacağıda belli değil.
-
gti alıp çiple aynı güç alınır demişsiniz. bende diyorumki gücü aynı olması yetmiyor. o fiyat farkının bedeli var :)
nitekim fiyat farknın ne olacağıda belli değil.
Yazdıklarımı tekrar oku :)
-
Diğer detayları artan parayla rahat rahat yapmakta hiç dert değil açıkcası :hanz: :sopa:
ben işte o kısmın dert olduğnu düşünüyourm. sonradan yapılan ASLA orjinalden gelen kadar iyi olmaz.
-
Golf R Türkiyede 50,000 Eurodan satılmaya başlandı.
-
arka stoplar ve egzozlar beni bitirdi.özellikle şu egzoz tarzı beni psikolojik bunalıma sokuyo :D
(http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs220.snc1/8730_142832247560_21355797560_2519520_2820249_n.jpg)
ama biraz değmez gibi 110 milyara falan denk geliyo o parayı verdikten sonra gider uygun gibi 3 serisi coupe alırım :)