škodaturkey.com
GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: Suleyman - 16 Nisan 2010, 10:23:07
-
Arkadaşlar, gittigidiyor.com sitesinden cep telefonu aldım fakat çıkan sorunlar nedeniyle iade etmek zorunda kaldım. İade sürecini tam bilmediğimden bazı sıkıntılar yaşadım. Ürün iadesi ile ilgili sitede ayrıntılı açıklama var fakat bu konuyu bulmak zor.
Sizinde başınıza böyle bir durum gelirse aşağıdaki adımları izleyerek kolay bir şekilde ürün iadesini yapabilirsiniz.
Ürün sayfasında belirtilenden farklı, hasarlı/kusurlu veya eksik teslim aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade sürecini başlatmak için Bana Özel/Durum sayfanızdaki "Onay Detayı" butonuna tıklayın.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/1kazandiklarim.jpg)
Açılan ekranın sol bölümünde yer alan "Tamamen farklı bir ürün geldi, ürüne ve para transferine onay vermiyorum" linkine tıklayın.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/2durum.jpg)
Yaşadığınız sorun bu ekrandaki maddelerden birine uyuyor ise yapılan yönlendirme doğrultusunda Destek Hattı'na bilgi verin. Satıcıyla irtibata geçtikten sonra ürünü iade edecekseniz "Satıcıyla irtibat kurdum, onayı durdurmak istiyorum" linkine tıklayın ve "Sorun bildirmek istiyorum" butonu üzerinden ürünle ilgili yaşadığınız sorun hakkında detaylı bilgi verin.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/3irtibat.jpg)
Sorun bildirim formunda yaşadığınız soruna en yakın konu başlığını seçip detaylı bilgiyi girdikten sonra "Sorunu bildirdim, onayın durdurulmasını istiyorum" butonuna tıklayın. Bu bilgi GittiGidiyor'a ve satıcıya iletilecektir.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/4sorun-bildirim.jpg)
Talebinizi ilettikten sonra sorunun çözümü konusunda anlaşma sağlamak için mutlaka satıcıya mesaj gönderin.
Sorun bildiriminden sonra satıcıyla iletişime geçmeniz için kısa bir süre tanınmaktadır. Bu süre sonunda Bana Özel sayfanızdaki "Detaylar için tıklayınız" linki aktif olacaktır.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/6kazandiklarim.jpg)
Satıcıyla görüştükten sonra ürünü geri gönderebilir, gönderdiğiniz ürüne ait kargo bilgilerini Bana Özel/Durum sayfanızdaki "Detaylar için tıklayınız" linkinden tanımlayabilirsiniz. Açılan sayfada satıcının adres bilgileri yer alacaktır. Ancak güncel bilgiler için satıcıdan mutlaka adres bilgisi talep edin.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/7durum.jpg)
İade ettiğiniz ürünün kargo bilgilerini girdikten sonra, satıcının iade ürünü teslim alarak işlemi iptal etmesi için 3 iş günü süresi bulunmaktadır. Bu süre sonunda satıcı işlem iptaline onay vermezse Bana Özel sayfanızda aktif olacak "Satıcıya onay hatırlat" butonunu kullanın. Bu butonla başlattığınız son 24 saatlik süreç sona erdiğinde, iadeniz GittiGidiyor tarafından otomatik olarak yapılacaktır.
Satıcı Bana Özel sayfasından "İade ürünü teslim aldım" butonunu kullanarak iade işlemini sonuçlandırır.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/9sattiklarim.jpg)
Ürün bedeli alıcıya iade edilir.
(http://www.gittigidiyor.com/main/yardim/images/10kazandiklarim.jpg)
-
Güzel paylaşım için teşekkürler :ok: Nedense bu tarz sitelerden ürün almak için kara cahil olman yeterli ama iade için hatim indirmek lazım.
-
Uzun tecrübeler sonucunda, bu siteden cep telefonu ve parfüm gibi ürünler alırken daha dikkatli olmayı öğrendim. Site üzerinde ticari olarak çalışan ve ayıplı mal satan bayağı bir satıcı var.
Bir küçük not daha site üzerinde satılan takım formalarının %99 sahte...
-
Yorumlara bakarak almaya çalışıyorum ama bazen aldanıyorsun resimlere v.s. Sattığı ürün sayısı ve aldığı yorum ne kadar çoksa o kadar güvenilir bir satıcıdır.
Birde en sinir olduğum durumda imei ve parça değiştirme yüzünden ürün iade almak istememeleri. Böyle bir durum yok aslında, gittigidiyor satıcılar ürün açıklamalarında iadesi yoktur yazsalar bile iade almak zorundalar diyor. (hijyenik durumlar gereği iç çamaşırı v.s. dışında tabi.)
-
Şu ana kadar bu sitedeki satıcılara güvenip bir şey almadım/alamadım.Bazı ürünlere öyle olmaz düşük fiyat konuyor ki(özellikle parfüm) alınacak gibi değil.Sahteyim diyor.Bazı ürünlerde marketteki fiyatından bile pahalı satılıyor.Bir ara saat bakarken denk gelmişti.
En iyisi bilinen ve eski (uzun süredir orada ürün satan) satıcılardan ürün almak.Satıcının memnuniyet/şikayet reytingi de çok çok önemli.
-
Yorumlar güven konusunda iyi oluyor ama dediğiniz gibi fotograflar çok yanıltıcı.
Gittigidiyor da satılan garantisi ve faturası olmayan elektronik ürünler benim için tehlike arz ediyor. Ne olduğunu bilmediğimiz bir ürün almış oluyoruz. Aldığımız ürünün çalıntı olma olasılığıda olabilir. O yüzden faturalı olmadığı sürece uzak durmak gerektiği kanısındayım.
Aslında iade etmekte sıkıntılı bir sürec, iade alınmaz yazıyor. Gercektende iade almak istemezlerse bu sefer daha farklı sıkıntılar doğuyor.
-
Yorumlara bakarak almaya çalışıyorum ama bazen aldanıyorsun resimlere v.s. Sattığı ürün sayısı ve aldığı yorum ne kadar çoksa o kadar güvenilir bir satıcıdır.
Birde en sinir olduğum durumda imei ve parça değiştirme yüzünden ürün iade almak istememeleri. Böyle bir durum yok aslında, gittigidiyor satıcılar ürün açıklamalarında iadesi yoktur yazsalar bile iade almak zorundalar diyor. (hijyenik durumlar gereği iç çamaşırı v.s. dışında tabi.)
süleyman bey sadece sitedekilerde yok üçkağıtçılık burada kendi yerinizdeki mağazalarda da çok,mesela ben şu linkteki mağazadan aldım reytingi epey yüksek 370 kusur alışveriş var 4 olumsuz yorum vardı sırf ona bakara yaptım bende.http://www.sahibinden.com/samsung_f480_3g_goruntulu_konusma_5_0_mp_kamera_100_orjinal-40WQQaXQQ23478725WQQpXQQdisplayitem
ayrıca ürün alırken çoğu linklerde telefon adres falan yok ama burda hem mağaza adı,hem 3 telefon var.oda çok önemli benim için.aldığım kişiyle gece en az 2 saat çetleştik.24 saat açık mağazamız dedi.ne zaman aradıysam karşıma çıkıp cevap verdiler.kendileride baştan söylemişlerdi ımeı kopyalamasını ve şu ana kadar bu kadar alışverişden hiç telefonu kapanan olmamdı dedi eğer olsaydı buraya yazarlardı yorumcular dedi...ayrıca dediğim gibi burda telefoncuya sordum kendi platinium satıyor onun bayiisi aynı zamanda.ben samsung un bataryasına yan sanayi bu dedi orjınali 125 tl dedi.gelde inan şimdi.aldırmamak için yalananın bu kadarınada pes diyor insan.başka telefon tamircisine sordum orjınali 25 dedi ve 100 tl adam atıyor bu kadarda yalan olmaz diyor insan.yani netteki satıcılar değil yalancı her yerde var üçkağıtçı.
..
-
arkadaşlar bu benim bahsettiğim telefonun faturası yok,ama mağazanın adı adresi var,web mağazası var,telefonları var.baştada söylüyor yurt dışı alışveriş diyor adam.çaılntı olsa bu kadar aleni mazalarda alışveriş yapabilirlermi,buraya yapılan baskın sonucunda bu ortaya çıkmazmı?