Abi 140 lığın rahat 220 ye yaslaması lazım bence onu geçtim fabrika verisi 205 km hadi bunuda geçtim daha 5000 devire kadar dünyanın devri var:D
Servise gösterin derim
bu arada ilk fotoda s6 diyor s moduunda 5 ileri vites olmuyor mu:confused:
Abi imkan varsa bi dyno testine sok istersen orda aracın kaç hp ve maksimum hızı torku vs hepsi çıkar.
bu arada 30.000 km çok değil mi bakım için biz burda 10.000 mi 7.500 tartışması yapıyoruz:hanz:herhalde cr motor farkı.
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.
Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)
tam 11.000 km oldu bakıma gireli:sopa::kiki:bu ay sonu gireriz heralde:knp:
Kesinlikle limitör var 200km de başka açıklaması yok bu işin ...
Güzel bir egimde 230 görür ama 240 imkansız 205km diyor fabrika 35km fazla imkanı yok.
Sercan 220 deyken devir kaç bindeydi ?
çok basit bir şey belki ama o araçla türkiyeye geldiyseniz tozdan hava filtresi tıkanmış dolayısı ile çekmiyor olabilir. genelde turbolu araçlarda filtre ciddi şekilde farkediyor motor yeterli havayı çekemiyor.
filtrenizi kontrol edin derim.
Dizel partikül filtresi (DPF) ' nde sıkıntı olabilir. DPF içindeki kurum tortusu birikmişse motorun performansı düşebilir.
Devamı: http://www.otomotivbilgi.com/haberdetay/354-Dizel-Partikul-Filtresi-DPF-nedir-ve-gorevleri-nelerdir?.html#ixzz0lU4TE6dM
...Not: Hiz denemesi 4 Seritli Otoban´da yapildi, Hiz sinirlamasi yok ve en sol Serit´te denendi. Burada kimse bana örnek alip hiz denemesi yapmasin, hiz felakettir sonu kötüdür ! Trafik kurallarina uyalim uymayanlari uyaralim !!Bunun için ayrıca teşekkürler.
...VW`ye simdi bunu göstersem beni kapi disari eder adamlar. Gecende Yag olayi ve Far olayini yüzlerine vurdugum icin biraz sogukluk var aramizda misal eskiden Tamirhaneye girebiliyorken artik giremiyorum :hanz:. Dün ayrica talihsiz bir olay yasadim 2 Hafta önce Serivise bu aracin yagi varmi bakin diye söyledim onlarda sözde bakmislar ve bana Yaginiz dolu dediler. Dün ise büyük bir Sok, uzun yola cikmadan Araba´nin Göstergesinde Yag Uyarisi cikti, Yola koyulmadan VW`ye gittim ilave ettirdim...Bakımlar veya tamirler için Şahkan Oto/İstanbul' a gelmenizi tavsiye edeceğim. Tamam çok fazla masraflı olacak ancak içinizin rahat edeceği kesin.
Güzel bir egimde 230 görür ama 240 imkansız 205km diyor fabrika 35km fazla imkanı yok.[/B]
yaw buyrun 1.9 tdi 105 hp motor caddy 250 ye dayıyor.
birde bunu yapan araç boş yani donanımlı değil bakarsanız hararet göstergesi yok.
(http://img522.imageshack.us/img522/6555/erny27kb7.jpg)
birde şu çok önemlidir,araç hiç 200 üstüne çıkmadıysa 240'a ölse çıkmaz birkaç kere çıkıldıysa yani pistonlar o hıza ulaşıp orada rahatça çalışır hale geldiyse devir 5.500 e kadar gider.oda 240 ı aşar.
misal bizim aracın motoru 2 sene falan önce full yapıldı,yatak gömlek falan hepsi değişti araç geldiğinde 70in üstüne çıkmıyordu,ben alıştıra alıştıra önce 70-80-90 derken şimdi rahatça 100-110 u buluyor.
dayımda var ondan biliyorum 1.9 TDI caddy 240 ölse vuramaz.
dayımda var ondan biliyorum 1.9 TDI caddy 240 ölse vuramaz.
Samimi bir koşumuza 1.9 TDI Caddy var.
İstanbul-Çorlu arası virajlar hariç 240 dan aşağı düşmedik:)
250 vurdu diyor sahibi boşken...
o caddy lerde kadran hatası vardır. fabrika son hız verisi bile 160 küsür km o araçlarn.
aynı motoruda defalarca leon da kullandım hem eski kasada hem yeni kasada. max 200 210 leonda caddy için 240 imkansız gerçek şartlarda.
katran hatası derken :D nasıl yani 200den sonra 20şer atlayacak değilya neyse onu gösteriyor.1-1 aynı motor motor koduna kadar. caddy de ise daha çok yük taşımaya odaklı şanzıman var leonda binek şartlara odaklı. şanzıman bile caddy i engelleyecek şekilde.
motor aynı değildir,leonla caddye aynı motoru koymazlar elbet biryerinde değişiklik vardır.
yaw şimdi bana zorla 240ı yaptıracaksınız :D :D (şaka şaka yapmam :++:)
katran hatası derken :D nasıl yani 200den sonra 20şer atlayacak değilya neyse onu gösteriyor.
motor aynı değildir,leonla caddye aynı motoru koymazlar elbet biryerinde değişiklik vardır.
yaw şimdi bana zorla 240ı yaptıracaksınız :D :D (şaka şaka yapmam :++:)
kadran 200den sonra 20 şer 20 şer atlamazda mesela 80 la giderken 78 gösterir 10 le giderken 96 km gösterir hız arttıkça kadran hatası artar:)
yaw buyrun 1.9 tdi 105 hp motor caddy 250 ye dayıyor.fabrika caddye heralde 190-200 falan biçiyor
birde bunu yapan araç boş yani donanımlı değil bakarsanız hararet göstergesi yok.
(http://img522.imageshack.us/img522/6555/erny27kb7.jpg)
birde şu çok önemlidir,araç hiç 200 üstüne çıkmadıysa 240'a ölse çıkmaz birkaç kere çıkıldıysa yani pistonlar o hıza ulaşıp orada rahatça çalışır hale geldiyse devir 5.500 e kadar gider.oda 240 ı aşar.
misal bizim aracın motoru 2 sene falan önce full yapıldı,yatak gömlek falan hepsi değişti araç geldiğinde 70in üstüne çıkmıyordu, alıştıra alıştıra önce 70-80-90 derken şimdi rahatça 100-110 u buluyor.
...Bir kere sırf o alın kesiti ile şişip kalması gerekir o aracın.Bu ne demek?
Bu ne demek?
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.
Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)
tamam almanya da bize göre daha temiz olabilir ama nerde 7,500 km nerde 30 bin km.bu kadarda fark olmaz neticede Türkiyede hergün kum fırtınaları olmuyor. :)
borusan da dizel bmw bakımları 30 binde bi yapılıyor.
arkadaşlar atladığınız bir nokta var. almanyada hatırladığım kadarı ile isteğe bağlı bakım aralığı sunuluyor.aracı 0 alırken sen seçiorsn aralığı. yani istersen 15000 itersen 30000 şeklinde ikisinin arasındada filtrelerde yağda falan fark var diye biliyorum ayrıca ilk alım bedelide daha yüksekti 2007 de.
bögle bir secenek yoktur ! Tüm araclar 30.000km´de bir Bakima giriyor burada. Kitab´da aynisi yaziyor 30.000, 60.000 vs.. diye gidiyor :ok:biizat benim golfün kitapçığından okudum metni. özellikle yazılmış 30000 bakım aralığına ship olanlarla 15000 e sahip olanlar diye. aynı yazı bizim passatın kitapçığındada var. belki son modellerde değişiklik olmştuır bilemem ama 2007 golf ile 2008 passat ın buradaki kitapçığında bile belirtiliyordu.
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.
Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)
İlave bir hatırlatmada da bulunmak isterim: Skoda'nın 10 bin km'lik periyodik bakıma geçmesinden birkaç ay önce, yani 7500 km'lik periyot uygulamadayken, Seat ve VW aynı 1.4 TDI motorlar için 10 bin km'lik periyodu uygulamakta idi.Var bir hinlik bu işlerde ama dur bakalım, öğreniriz yakında.:wnk:
Var bir hinlik bu işlerde ama dur bakalım, öğreniriz yakında.:wnk:
Saygi Deger arkadaslarim,
herkeze Cevaplari ve benim icin burada yorumlarini bildiklerini yazdiklari icin cok Tesekkür ederim.
Bu Hafta sonu Volkswagen Servisine gidip Motoru gösterecem. Gecende D Modu ile Tam Gaz 170´ten sonra Arac cekmedi !!! S Modunda 200´e variyor nedeni ise 5. Vitesi sonuna kadar yani 5.000 devire kadar gidiyor sonra 6. Vitese geciyor !
Sizi olaylardan Haber edecem mutlaka,
Saygilar Yasin
Onlar itiraz etse bile muhakkak hava filtresini değiştirin derim o bile fark ettirir:ok:
bende konu hortlayınca yasin abi ibreyi 230 dayadı sandım bir an:D:D
bence passatta bir problem olduğu kesin 200+ rahat yapması gerekir
benim araç 170 de bittim diyor 1.2 3 silindir :)
ama bir depoyla 550 km gidiyor :rock1:
08.06. Tarihinde arac bu V/MAX sorunu yüzünden Servise gidecek, birde VW Servisi bakacak arac neden 210 -> yapmiyor diye !
Ilginiz icin Tesekkür ederim, gelismeleri yazacam !
Saygilar Yasin
Hız felakettir... ;)