škodaturkey.com

GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 15:20:00

Başlık: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 15:20:00
Saygi deger arkadaslarim,

dün Heilbronn yolculugu yaptik 2 kisi, Istanbul´dan gelen esyalarimizi almaya gittik. Giderken A6 Darmstadt - Heilbronn Otoyolunda 4 Serit Passerati mi denemeye karar verdim ve Sol Serit´te DSG´nin S Moduna aldim ve Gaz Pedalini sonuna kadar bastim. Ilk Basta Vites 6´dan 4´e firladi Koltuga yapistik sonra ise 200´e kadar hizli bir sekilde vardi ve 200km/h´dan 1km/h fazla kipirdamadi Gösterge ! Eski Passat 3C 2007 Model 2.0 TDI 140HP PumpeDüse Motor 6 Vites Manuel Sanzimanli aracim 225km/h görmüstü hic yorulmadan, simdiki CommonRail ise 200´ü gecmiyor !!! Simdi aklim karisti, aracim Güc kaybimi yasiyor diye arastirmalara basladim. Güc kaybi CommonRail Motor´larda var hatta 170HP´lik araclar 140HP güc üretiyordu ! Bunu Auto Bild´de bir kac kisi Araclarin Beygir gücünü ölcerken meydana cikti.

Aracimin Motoru 13.000km de eski aracim o Kilometredeyken 225km/h hiz yapabilmisti. O hizi yaparken Klima acikti acaba diyorum Klima Güc kaybimi yasatti (nede olsa 3-4HP Klima Motoru kullaniyor !)

Evet 200km/h ve 3.800 Devirde son buluyor !!!
(http://img684.imageshack.us/img684/8982/72275010.jpg)


Evet toplam gidis gelis 350km´lik yolda Aracim 6 Litre yakit Yakti :ok:. Giderken Depoyu Fulledim (70 Litre) dönüste tekrar doldurdum Depoyu ve MFA+ Yol Bilgisayarin Ortalama Yakit göstergesi 6,4 Litre 100km´de iken kendi hesabima göre toplam 6 Litre yakit yakmis. Bunun icinde gidis ve dönüste 200km/h bastim ! CruiseControl acik ve A3 Frankfurt Otobaninda Heilbronn´a giderken ....
(http://img145.imageshack.us/img145/6687/60775874.jpg)


Not: Hiz denemesi 4 Seritli Otoban´da yapildi, Hiz sinirlamasi yok ve en sol Serit´te denendi. Burada kimse bana örnek alip hiz denemesi yapmasin, hiz felakettir sonu kötüdür ! Trafik kurallarina uyalim uymayanlari uyaralim !!

Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 18 Nisan 2010, 15:27:53
Abi 140 lığın rahat 220 ye yaslaması lazım bence onu geçtim fabrika verisi 205 km hadi bunuda geçtim daha 5000 devire kadar dünyanın devri var:D

Servise gösterin derim

bu arada ilk fotoda s6 diyor s moduunda 5 ileri vites olmuyor mu:confused:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 15:36:30
Alıntı yapılan: dgn;94994
Abi 140 lığın rahat 220 ye yaslaması lazım bence onu geçtim fabrika verisi 205 km hadi bunuda geçtim daha 5000 devire kadar dünyanın devri var:D

Servise gösterin derim

bu arada ilk fotoda s6 diyor s moduunda 5 ileri vites olmuyor mu:confused:

dgn,

Cevabin icin Tesekkür ederim, S Modu cok normal 6 Vites´dir ayni D Modu 6 Vites oldugu gibi. S Modunda sadece Vites gecisleri cok gec yani 5.000 devire varmadan Vites degisiyor Sportip bir kullanim oluyor. Yani S Modu 1-6´ya kadardir :ok:.

Soruna gelince, VW`ye simdi bunu göstersem beni kapi disari eder adamlar. Gecende Yag olayi ve Far olayini yüzlerine vurdugum icin biraz sogukluk var aramizda misal eskiden Tamirhaneye girebiliyorken artik giremiyorum :hanz:. Dün ayrica talihsiz bir olay yasadim 2 Hafta önce Serivise bu aracin yagi varmi bakin diye söyledim onlarda sözde bakmislar ve bana Yaginiz dolu dediler. Dün ise büyük bir Sok, uzun yola cikmadan Araba´nin Göstergesinde Yag Uyarisi cikti, Yola koyulmadan VW`ye gittim ilave ettirdim. Almanyada bakimlar her 30.000km´de bir gerceklesiyor, Yag´da malesef 30.000´de degisiyor ! Bunlarin hepsini söyledim dün Serviste epeyce bir tartisma yarattim orada. Far olayini bilenler biliyor 5 tane Servis Ayarini yapamamisti malesef.

Simdi Motor 200´de kaliyor dersem karsi tepki görecem, yok felan derler yada ne bileyim artik neler diyecekler. Onun icin kendi arastirmalarimi Internet´e yaziyorum, sizlerin degerli bilgi ve tecrübelerini birlestirip bir Yol aramaya basliyorum. Ayrica Motor-Talk´da okuduklarimi buraya yazmak bile cok kötü, tüyler ürpertiyor. Türkiye´de belki böyle sorunlar yoktur ;)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 18 Nisan 2010, 15:48:00
Abi imkan varsa bi dyno testine sok istersen orda  aracın kaç hp ve maksimum hızı torku vs hepsi çıkar.

bu arada 30.000 km çok değil mi bakım için biz burda 10.000 mi 7.500 tartışması yapıyoruz:hanz:herhalde cr motor farkı.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 15:57:35
Alıntı yapılan: dgn;95000
Abi imkan varsa bi dyno testine sok istersen orda  aracın kaç hp ve maksimum hızı torku vs hepsi çıkar.

bu arada 30.000 km çok değil mi bakım için biz burda 10.000 mi 7.500 tartışması yapıyoruz:hanz:herhalde cr motor farkı.

Hayir tüm 2.0 TDI 140 veya 170HP Araclarin bakim araliklari her 30.000km´de bir yapiliyor. Nedeni ise Yaglar LongLife oldugu icin, yani uzun ömürlü 30.000 Kilometreye kadar dayanikli olduklari icin :ok:. PumpeDüse veya CommonRail farketmiyor !

Dyno Testine sokacam saten, Randevu ayarlamam lazim orada ! Ilk önce arastirma yapiyorum ona göre sokacam. Bosuna dünyanin parasi vermeyelim :ok:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mygokhan - 18 Nisan 2010, 16:13:27
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 18 Nisan 2010, 16:13:33
bence denediğiniz yolda gözle farkedemediğiniz bir eğim farkı olması ihtimali var. bir arkadaşımın babası yeni aldığı CR 140 lık passat ile 220 civarına çıkabildiğini hatta 220 nin  düşük kaldığını söylemişti :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: ero__ - 18 Nisan 2010, 16:53:27
Limitör olmasın? Hani dizel vs vs.?
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 18 Nisan 2010, 16:58:59
Arada dünyanın devri var ya burda kesmesi çok ilginç siz bastınızda mı gitmedi yoksa kesici felan mı var 3800 civarında?
 
Bence servise gösterin gerekirse yanınıza bir eleman alın öle deneyin canlı canlı görünce bir şey diyemezler :)
 
Almanyanın bu özelliğini seviyorum çoğu yerde sol şeritlerde hız sınırı yok istediğin kadar yapıştır :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: hakanerdogan - 18 Nisan 2010, 17:21:08
2.0 TDI 140 bg Audi A4 Multitronic ile tarafımca 230 kadran hızı net yapıştırılmıştır. Amcam -bizzatihi olarak tanığımdır sağ yolcu koltuğunda- 245 net gömmüştür. Rampa mampa anlamadan gitmesi lazım en azından 200 hızına kadar, 200 ne yav, kesin bi sorun var o arabada. Ya bakımsal (yakıt-hava filtresi) veya turboda emme tarafında kaçak vardır. O motora, o arabaya 200 çok komedi bir sürat. Hatta 200 tam bulunmamış dokunamamış bile. Komik...

Benim uyuz 1.4 TDI 3 silindirli bile canını çıkarınca pedal to the metal biraz rüzgar biraz meyil aha 200... Bu arabanın motoru sizinkinin yarısı kudrette anca...


(http://i938.photobucket.com/albums/ad224/hakanerdogan/SANY3707-1.jpg)



NOT: Yol bilgisayarı kış lastikleri var 180 i geçme diyor ama gerçekten hızınızı kesecek kudretteler mi lastik yok diye??? :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 18 Nisan 2010, 17:33:49
Alıntı yapılan: mygokhan;95006
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)

tam 11.000 km oldu bakıma gireli:sopa::kiki:bu ay sonu gireriz heralde:knp:

Yanlış bilgiyi düzelteyim 11k olmamış geçen bakımda baktım hepsine 10k da girmişiz:D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: hakanerdogan - 18 Nisan 2010, 17:38:34
Alıntı yapılan: dgn;95023
tam 11.000 km oldu bakıma gireli:sopa::kiki:bu ay sonu gireriz heralde:knp:


O araba erken gider.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 18 Nisan 2010, 17:41:36
Dizel kendine çok çekmeye başladı bakalım ele şu yeni gelen Bi TDI adamı yer bitirir :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mxengine - 18 Nisan 2010, 20:21:59
Kesinlikle limitör var 200km de başka açıklaması yok bu işin ...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Can - 18 Nisan 2010, 20:31:30
Alıntı yapılan: mxengine;95082
Kesinlikle limitör var 200km de başka açıklaması yok bu işin ...

Bende öyle düşünüyorum.
 
Bayır aşağı felandamı farketmiyor Yasin abi?
 
Eğer öyleyse kesin limitör var:ok:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 18 Nisan 2010, 20:32:09
bu araç rahat 240ı bulur biraz kasarsanız 250 der.
 
caddyler bile 240ı görüyormuş,bunlar hayli hayli görür.
 
ama denemeye gerek yok düşüncesindeyimde,akrabalar yurtdışından gelirken 160dan aşağı düşülmüyor diyorlar,o gavur otobanlarında bu hızlar normal bizim türk yollarında denemek bile intahar girişimi !!!!
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 20:53:08
Saygi deger arkadaslarim,

Gittigim yol dümdüz ufak bir Egim bile yok hatta dün Havalar cok Güzeldi Rüzgar bile yoktu ! Önden Rüzgar bile gelse yavaslar ama dün hava´da ufak bir esinti bile yoktu ! Gaza basiyorum arac gitmiyor, Gazi kökledim hep tam Gaz gittim 200km/h yi gecmedi ve Otoban Hiz siniri 120´ye düstü yavasladik.

Araba epeydir agir kalkiyor yollarda, Motor´da eski ataklik yok gibi geliyor bana. Eskiden ESP OFF ve Kick Down yaptigimda Tekerler Patinaj cekiyordu simdi ise Kalkista kendini zor kaldiriyor. Acaba Motor´da bir sorunmu var, arastiriyorum simdi. Ama bunun böyle olmamasi lazim, hiz Sinirlama olsa bile aradaki Motor devirine bakin, bence cok erken degilmi ?
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 20:57:02
bu arada 240km/h vs. bulmaz 2.0 TDI 140HP. 2.0 TDI 170HP o hizi belki bulabilir ama 215-220 son olmasi lazim 140HP´lerde ;). Birde benim arac Variant Modeli (StagenWagon) tabi bir kac yüz kilo daha agir, bunuda detaylarda atlamamak lazim !
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: hakanerdogan - 18 Nisan 2010, 20:58:06
240 yapar hocam yapar.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 18 Nisan 2010, 21:06:53
Bence 30 bin beklemeden bakıma götürün fark olcaktır illaki. .
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mxengine - 18 Nisan 2010, 21:25:00
Güzel bir egimde 230 görür ama 240 imkansız 205km diyor fabrika 35km fazla imkanı yok.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 18 Nisan 2010, 21:25:23
140 hp 240 yapamaz yapsa bile gösterge hatalıdır.140lıkların maks. hızı 225 kmdir.170 lik ise 250 ye kadar götürür.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 18 Nisan 2010, 21:25:32
Yasin resimler için çok teşekkür ederim ;)

Bizim araçta senin motor ile aynı 2.0 TDI 140 HP CR 6- DSG bizim ki yukarı doğru çok hafif bir eğim vardı yani tam düz değil tam 220 km çıktı babam daha gider diyordu ancak TR yollarına pek güvenemediği için hemen hızını düşürmüştü(Araçta herşey açık Klima dahil :D )...Ya 2010 modellerde yazılım ile bir değişiklik yapılmış olabilir eğer motorda güç kaydı vs var ise hızlanmalarda da fark olucağını düşünüyorum bence servise bir danış veya E-mail ile sorabilirsin ;)

Aracı aldığımızdan beri yılda 3-4 kere babam son hız denemesi yapıyor yaptığı yer ise Bursa Çevreyolu oluyor genelde , Dümdüz yol basbasabildiğin kadar :)

Bu arada her ne kadar bizim devir saati 4.500 gözüksede vites 5.000 de atıyor :D CR motorlar 5.000 çeviriyor , VW CR ye geçiş yapınca göstergeyi güncellemsi gerekiyordu...
(http://lh5.ggpht.com/_hetSAkNLC-I/Soh4S_zZKMI/AAAAAAAABkM/0ITjkfrd6x8/s800/16082009312.jpg)


220 ile giderken Mercedes fişek gibi geçti :D

(http://lh4.ggpht.com/_hetSAkNLC-I/Soh6jFvjB_I/AAAAAAAABlA/bwjWLugxZZM/s800/16082009306.jpg)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: hakanerdogan - 18 Nisan 2010, 21:25:58
Alıntı yapılan: mxengine;95112
Güzel bir egimde 230 görür ama 240 imkansız 205km diyor fabrika 35km fazla imkanı yok.

Rampa aşşa temiz gidiyor 240 ile 2-3 dk. bekleyince.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 18 Nisan 2010, 21:27:22
Sercan 220 deyken devir kaç bindeydi ?
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 18 Nisan 2010, 21:29:58
Alıntı yapılan: dgn;95118
Sercan 220 deyken devir kaç bindeydi ?

Pek hatırlamıyorum ama daha 4.500 olmamıştı tek onu hatırlıyorum , Eğer kick down yaparsak vites 5.000 de atıyor...(devir saati 4.500 de kırmızı görünüyor ama 5.000 olması gerekiyor normalde )

(http://lh3.ggpht.com/_hetSAkNLC-I/S2rNllkS0xI/AAAAAAAACOo/CQTFAZ2wbu4/s800/SDC12452.JPG)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 21:45:13
Sercanin Resimlerini ve Yorumlarini okuyunca, sasirmadim acikcasi. Eski PumpeDüse Motorlu aracimda bu kadar yapiyordu. Kesin Motor da bir yazilim sorunu var su an VW´de güncel olan bir olay hatta Skoda Seat ve Audi icinde gecerli (sirf CommonRail 2.0 TDI Motorlar icin gecerli !)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 18 Nisan 2010, 22:36:36
çok basit bir şey belki ama o araçla türkiyeye geldiyseniz tozdan hava filtresi tıkanmış dolayısı ile çekmiyor olabilir. genelde turbolu araçlarda filtre ciddi şekilde farkediyor motor yeterli havayı çekemiyor.

filtrenizi kontrol edin derim.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 18 Nisan 2010, 22:55:36
Alıntı yapılan: mayham85;95190
çok basit bir şey belki ama o araçla türkiyeye geldiyseniz tozdan hava filtresi tıkanmış dolayısı ile çekmiyor olabilir. genelde turbolu araçlarda filtre ciddi şekilde farkediyor motor yeterli havayı çekemiyor.

filtrenizi kontrol edin derim.

evet Türkiye´ye yolculuk yaptim, mantiken olabilirde. Ama Filtre tikanmisa benzemiyor !
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kobak - 18 Nisan 2010, 23:07:06
Dizel partikül filtresi (DPF) ' nde sıkıntı olabilir. DPF içindeki kurum tortusu birikmişse motorun performansı düşebilir.

Devamı:  http://www.otomotivbilgi.com/haberdetay/354-Dizel-Partikul-Filtresi-DPF-nedir-ve-gorevleri-nelerdir?.html#ixzz0lU4TE6dM
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 18 Nisan 2010, 23:15:20
Alıntı yapılan: kobak;95202
Dizel partikül filtresi (DPF) ' nde sıkıntı olabilir. DPF içindeki kurum tortusu birikmişse motorun performansı düşebilir.

Devamı:  http://www.otomotivbilgi.com/haberdetay/354-Dizel-Partikul-Filtresi-DPF-nedir-ve-gorevleri-nelerdir?.html#ixzz0lU4TE6dM

DPF tıkandığında araç uyarı vermesi gerek diye biliyorum hatta Yasin'in eski Passatın'da DPF tıkanıklığı olmuştu...Ancak devir ve KM saati aynen durduğu için bence bir yazılım var bu işin içinde servise gidince özel olarak sorucam bakalım ne diycekler bizim aracada yeni yazılım atıldı babama bir söyliyim Maltepe Erel'in Test yerinde aracı test etsin...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mygokhan - 18 Nisan 2010, 23:20:15
Filtre dediniz bende bugün filtreyi değiştirdim.Tabi sizin araçların gücünün yanına bile yaklaşamasada temiz filtrenin etkisini hissettim sanki.Belki psikolojik.Ama gaz tepkileri falan daha iyi gibi geldi.

Sizin dizel araçlarda bu durum daha bir belirgin olabilir.Özellikle Turbo için..
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 18 Nisan 2010, 23:21:52
20-30 tl lik filtre için bence kendinizi yemeuin gidip bi değiştirin olmadı daha detaya inersiniz :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mxengine - 18 Nisan 2010, 23:23:49
Arkadaşlar yapmayın istediği kadar tıkansın filitre benim 1.6mpi 102 lik octaviam 200 le sabit gidiyor yani eşit gücemi düşecek 2.0tdi ile 1.6 mpi.Kesinlikle limitör var hatta yeni 1.6TDİ vw motorlarıda 200 ü geçemiyor onlarda limitör var.Demekki 2.0Tdi larada koymuşlar....
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Ugur A. - 19 Nisan 2010, 11:19:26
Alıntı yapılan: VW_Passat;94993
...Not: Hiz denemesi 4 Seritli Otoban´da yapildi, Hiz sinirlamasi yok ve en sol Serit´te denendi. Burada kimse bana örnek alip hiz denemesi yapmasin, hiz felakettir sonu kötüdür ! Trafik kurallarina uyalim uymayanlari uyaralim !!
Bunun için ayrıca teşekkürler.
Alıntı yapılan: VW_Passat;94998
...VW`ye simdi bunu göstersem beni kapi disari eder adamlar. Gecende Yag olayi ve Far olayini yüzlerine vurdugum icin biraz sogukluk var aramizda misal eskiden Tamirhaneye girebiliyorken artik giremiyorum :hanz:. Dün ayrica talihsiz bir olay yasadim 2 Hafta önce Serivise bu aracin yagi varmi bakin diye söyledim onlarda sözde bakmislar ve bana Yaginiz dolu dediler. Dün ise büyük bir Sok, uzun yola cikmadan Araba´nin Göstergesinde Yag Uyarisi cikti, Yola koyulmadan VW`ye gittim ilave ettirdim...
Bakımlar veya tamirler için Şahkan Oto/İstanbul' a gelmenizi tavsiye edeceğim. Tamam çok fazla masraflı olacak ancak içinizin rahat edeceği kesin.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 20 Nisan 2010, 18:06:43
Alıntı yapılan: mxengine;95112
Güzel bir egimde 230 görür ama 240 imkansız 205km diyor fabrika 35km fazla imkanı yok.
[/B]
 
yaw buyrun 1.9 tdi 105 hp motor caddy 250 ye dayıyor.fabrika caddye heralde 190-200 falan biçiyor
 
birde bunu yapan araç boş yani donanımlı değil bakarsanız hararet göstergesi yok.
 
 
(http://img522.imageshack.us/img522/6555/erny27kb7.jpg)
 
birde şu çok önemlidir,araç hiç 200 üstüne çıkmadıysa 240'a ölse çıkmaz birkaç kere çıkıldıysa yani pistonlar o hıza ulaşıp orada rahatça çalışır hale geldiyse devir 5.500 e kadar gider.oda 240 ı aşar.
 
misal bizim aracın motoru 2 sene falan önce full yapıldı,yatak gömlek falan hepsi değişti araç geldiğinde 70in üstüne çıkmıyordu, alıştıra alıştıra önce 70-80-90 derken şimdi rahatça 100-110 u buluyor.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 20 Nisan 2010, 18:09:27
Alıntı yapılan: efe_38;95882
yaw buyrun 1.9 tdi 105 hp motor caddy 250 ye dayıyor.
 
birde bunu yapan araç boş yani donanımlı değil bakarsanız hararet göstergesi yok.
 
 
(http://img522.imageshack.us/img522/6555/erny27kb7.jpg)
 
birde şu çok önemlidir,araç hiç 200 üstüne çıkmadıysa 240'a ölse çıkmaz birkaç kere çıkıldıysa yani pistonlar o hıza ulaşıp orada rahatça çalışır hale geldiyse devir 5.500 e kadar gider.oda 240 ı aşar.
 
misal bizim aracın motoru 2 sene falan önce full yapıldı,yatak gömlek falan hepsi değişti araç geldiğinde 70in üstüne çıkmıyordu,ben alıştıra alıştıra önce 70-80-90 derken şimdi rahatça 100-110 u buluyor.


dayımda var ondan biliyorum 1.9 TDI caddy 240 ölse vuramaz.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Can - 20 Nisan 2010, 18:13:59
Alıntı yapılan: dgn;95884
dayımda var ondan biliyorum 1.9 TDI caddy 240 ölse vuramaz.

 
Samimi bir koşumuza 1.9 TDI Caddy var.
İstanbul-Çorlu arası virajlar hariç 240 dan aşağı düşmedik:)
 
250 vurdu diyor sahibi boşken...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 20 Nisan 2010, 18:15:20
Alıntı yapılan: dgn;95884
dayımda var ondan biliyorum 1.9 TDI caddy 240 ölse vuramaz.

Alıntı yapılan: Can;95886
Samimi bir koşumuza 1.9 TDI Caddy var.
İstanbul-Çorlu arası virajlar hariç 240 dan aşağı düşmedik:)
 
250 vurdu diyor sahibi boşken...

cevap gelmiş bile,caddy küçümsenecek araç değil :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Can - 20 Nisan 2010, 18:18:08
..........
 (http://www.facebook.com/photo.php?pid=30055264&id=1279682339)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 20 Nisan 2010, 18:18:27
o caddy lerde kadran hatası vardır. fabrika son hız verisi bile 160 küsür km o araçlarn.

aynı motoruda defalarca leon da kullandım hem eski kasada hem yeni kasada. max 200 210 leonda caddy için 240 imkansız gerçek şartlarda.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 20 Nisan 2010, 18:19:26
caddy passat arasında yaklaşık 100 kg fark var aradaki hp farkı ise 35 hp  140 lık passat sahipleri 250 vuramıyorken caddy mi 250 vuracak 200 ü rahatça geçebilir ama 250 vuramaz vursa bile gösterge hatasıdır:D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Can - 20 Nisan 2010, 18:20:58
Valla ben gözlerimle gördüm:++:
Artık ibre hatası felan bilmiyorum:hhh:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 20 Nisan 2010, 18:22:38
Alıntı yapılan: mayham85;95891
o caddy lerde kadran hatası vardır. fabrika son hız verisi bile 160 küsür km o araçlarn.
 
aynı motoruda defalarca leon da kullandım hem eski kasada hem yeni kasada. max 200 210 leonda caddy için 240 imkansız gerçek şartlarda.

katran hatası derken :D nasıl yani 200den sonra 20şer atlayacak değilya neyse onu gösteriyor.
 
motor aynı değildir,leonla caddye aynı motoru koymazlar elbet biryerinde değişiklik vardır.
 
yaw şimdi bana zorla 240ı yaptıracaksınız :D :D (şaka şaka yapmam :++:)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 20 Nisan 2010, 18:27:07
Alıntı yapılan: efe_38;95895
katran hatası derken :D nasıl yani 200den sonra 20şer atlayacak değilya neyse onu gösteriyor.
 
motor aynı değildir,leonla caddye aynı motoru koymazlar elbet biryerinde değişiklik vardır.
 
yaw şimdi bana zorla 240ı yaptıracaksınız :D :D (şaka şaka yapmam :++:)
1-1 aynı motor motor koduna kadar. caddy de ise daha çok yük taşımaya odaklı şanzıman var leonda binek şartlara odaklı. şanzıman bile caddy i engelleyecek şekilde.

kadran sapması her araçta olur. kimisinde az kimisinde çok. yan yana giden aynı marka ve model iki aracın kadranlarında görünen hızları arasında 10 -15 km fark olduğunu bile görmüşlüğüm var :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 20 Nisan 2010, 18:27:23
Alıntı yapılan: efe_38;95895
katran hatası derken :D nasıl yani 200den sonra 20şer atlayacak değilya neyse onu gösteriyor.
 
motor aynı değildir,leonla caddye aynı motoru koymazlar elbet biryerinde değişiklik vardır.
 
yaw şimdi bana zorla 240ı yaptıracaksınız :D :D (şaka şaka yapmam :++:)


kadran 200den sonra 20 şer 20 şer atlamazda mesela 80 la giderken 78 gösterir 10 le giderken 96 km gösterir hız arttıkça kadran hatası artar:)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 20 Nisan 2010, 18:28:56
Alıntı yapılan: dgn;95897
kadran 200den sonra 20 şer 20 şer atlamazda mesela 80 la giderken 78 gösterir 10 le giderken 96 km gösterir hız arttıkça kadran hatası artar:)

kimisinde az gösteririr kimisinde fazla. benim toledo ile 110 la radarın önünden geçtim çevirmediler kıllandım dönüp sorduğumda hızın 98 di dediler :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 20 Nisan 2010, 18:42:44
orasını bilmiyordum gerçekten yeni araçlarda olmaz diyordum ama demekki oluyormuş :)
o zaman 15-20 km yanıldı diyelim katran,caddy 230 u görüyor demekki :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 20 Nisan 2010, 20:17:15
Kadran hatası en iyi GPS ile belli oluyor mesala bizimki 100 le giderken 98 gösteriyor :)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: SEAHAWK - 22 Nisan 2010, 22:29:21
Ben limitöre falan kesinlikle inanmıyorum. Şahsi görüşüm güç kaybı yaşatan teknik bir durumla karşı karşıya olduğunuz yönünde. Aracın durumu üzerine gitmekte fayda görüyorum.
 
Ayrıca 6. viteste 1000 devirde 50 küsür km/s hız çeviren bir şanzımanla 4500-5000 devir aralığına ulaşmak da çok kolay değil. Başta Sercan olmak üzere değerlendirme yapan arkadaşların bunu da göz önünde bulundurması gerekir. :)
 
========================
 
 
Alıntı yapılan: efe_38;95882

yaw buyrun 1.9 tdi 105 hp motor caddy 250 ye dayıyor.fabrika caddye heralde 190-200 falan biçiyor
 
birde bunu yapan araç boş yani donanımlı değil bakarsanız hararet göstergesi yok.
 
 
(http://img522.imageshack.us/img522/6555/erny27kb7.jpg)
 
birde şu çok önemlidir,araç hiç 200 üstüne çıkmadıysa 240'a ölse çıkmaz birkaç kere çıkıldıysa yani pistonlar o hıza ulaşıp orada rahatça çalışır hale geldiyse devir 5.500 e kadar gider.oda 240 ı aşar.
 
misal bizim aracın motoru 2 sene falan önce full yapıldı,yatak gömlek falan hepsi değişti araç geldiğinde 70in üstüne çıkmıyordu, alıştıra alıştıra önce 70-80-90 derken şimdi rahatça 100-110 u buluyor.

 
 
Bu araçta çok da ahım şahım bir kadran sapması yok. O motor 5100 devre ulaşırsa zaten 220 km/s üzeri bir gerçek hıza ulaşır. (5. vites 1000 devir hızının 45 km/s civarı olduğunu farz ediyorum)
 
Asıl soru 1.9 TDI Caddy'nin 5100 devre nasıl ulaştığı. 1.9 TDI son derece eski nesil, karakteristik bir TDI. Tıpkı yapısal kardeşi 1.4 TDI'da olduğu gibi 4000 devirden sonra günümüz dizellerinin aksine hızla güç kaybeder. 4500 devirde falan dünyası değişir. Bu motoru 5000 devire ulaştırmak için gerçekten çok değişik şeyler yapmak lazım. Aklıma "chip attırsak 220 yapar mı" diyen yurdum insanının sonunda o chipi "attırdığı" geliyor. Sonrasında devir kesici iptal edilerek motoru rendeleye rendeleye bu hıza ulaşmış olabilir. (tabii gene de inanılmaz bir eğim vb. yardımı ile)
 
 
Ama gene de çok şüpheli bir durum. Bir kere sırf o alın kesiti ile şişip kalması gerekir o aracın.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Ugur A. - 23 Nisan 2010, 08:43:50
Alıntı yapılan: SEAHAWK;96775
...Bir kere sırf o alın kesiti ile şişip kalması gerekir o aracın.
Bu ne demek?
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: SEAHAWK - 23 Nisan 2010, 21:14:41
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;96866
Bu ne demek?

Aracın maruz kalacağı hava direnci çılgınlar gibi olacağından aracın belli bir hızı aşması çok çok daha zor olacak yani.:) Malum, muhtemelen 1 80'lik (yükseklik anlamında) bir kapalı kasa kamyonetten bahsediyoruz.:++: Hava direnci ölümcüldür.:knp:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: remusmark - 24 Nisan 2010, 09:00:29
Alıntı yapılan: mygokhan;95006
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)


tamam almanya da bize göre daha temiz olabilir ama  nerde 7,500 km nerde 30 bin km.bu kadarda fark olmaz neticede Türkiyede hergün kum fırtınaları olmuyor.  :)

borusan da dizel bmw bakımları 30 binde bi yapılıyor.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mygokhan - 24 Nisan 2010, 11:24:12
Alıntı yapılan: remusmark;97147
tamam almanya da bize göre daha temiz olabilir ama  nerde 7,500 km nerde 30 bin km.bu kadarda fark olmaz neticede Türkiyede hergün kum fırtınaları olmuyor.  :)

borusan da dizel bmw bakımları 30 binde bi yapılıyor.



Bmw ile kapismak olmaz :D VW oneriyorsa vardir bir bildigi :)

Elbette o kadar fark olmamasi lazim..Mesela fiat doblo , opel combo 15000'de birdir bakimlari...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: hakanerdogan - 24 Nisan 2010, 13:32:57
Vay anası 30.000 ha :D

Hani olmaz ya olursada bi dizelim ben hayatta dayanamam 10.000 km den çok :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 24 Nisan 2010, 15:16:31
arkadaşlar atladığınız bir nokta var. almanyada hatırladığım kadarı ile isteğe bağlı  bakım aralığı sunuluyor.aracı 0 alırken sen seçiorsn aralığı. yani istersen 15000 itersen 30000 şeklinde ikisinin arasındada filtrelerde yağda falan fark var diye biliyorum ayrıca ilk alım bedelide daha yüksekti 2007 de.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 26 Nisan 2010, 00:41:48
Alıntı yapılan: mayham85;97245
arkadaşlar atladığınız bir nokta var. almanyada hatırladığım kadarı ile isteğe bağlı  bakım aralığı sunuluyor.aracı 0 alırken sen seçiorsn aralığı. yani istersen 15000 itersen 30000 şeklinde ikisinin arasındada filtrelerde yağda falan fark var diye biliyorum ayrıca ilk alım bedelide daha yüksekti 2007 de.

bögle bir secenek yoktur ! Tüm araclar 30.000km´de bir Bakima giriyor burada. Kitab´da aynisi yaziyor 30.000, 60.000 vs.. diye gidiyor :ok:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: erzopelci - 27 Nisan 2010, 12:29:48
Hocam Almanya'nın en güzel özelliklerinden biri adeletinin en üst seviyede olmasıdır bu özellik en hosuma gidenlerden biridir .Aracınızda süphesiz problem var kadir arkadasın dediği gibi alın yanınıza servisten birini sonra isterse itiraz etsinler sizin icin daha kolay olur güzel bir dilekce ile sikayet edersiniz . o nasıl istir ya araba 200 km hızı gecmeyecek vede servis benimle ilgilenmeyecek cok komik . yani hakan kardesimizin dediği gibi 1.4 arac ile 200 ü cok rahat görüyor sizin araba 2.0 T.D.İ bu suratı yapamııyorsunuz sanıyorum gaz kesiyor 200 suratta arastırmanıza gerek yok sizin isiniz serviste . bence daha daha fazla zaman kaybetmeden gidip durumu anlatın ...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mayham85 - 27 Nisan 2010, 19:27:27
Alıntı yapılan: VW_Passat;97668
bögle bir secenek yoktur ! Tüm araclar 30.000km´de bir Bakima giriyor burada. Kitab´da aynisi yaziyor 30.000, 60.000 vs.. diye gidiyor :ok:
biizat benim golfün kitapçığından okudum  metni. özellikle yazılmış 30000 bakım aralığına ship olanlarla 15000 e sahip olanlar diye. aynı yazı bizim passatın kitapçığındada var. belki son modellerde değişiklik olmştuır bilemem ama 2007 golf ile 2008 passat ın buradaki kitapçığında bile belirtiliyordu.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: fabialife - 28 Nisan 2010, 09:19:52
Alıntı yapılan: mygokhan;95006
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)

Gökhan'ım avrupada yollar temiz de burası da afrika çölü değil. bu yağ işi skodanın kazığı diye bas bas bagırdık.
Türkiyedeki uygulamanın mantıkla alakası yok. diğer markaların çoğu 35-40 liralık 0-40 yarı sentetik yağ kullanıp 15.000 km süre veriyorken skoda 505.1 onay kodlu yağa zorlayıp 7.500 km süre veriyorken bir zahmet 10.000 km. yaptılar.
505.1 onay kondlu yağlar tam sentetik olup longlife dir.normalde bu yağın süresinin Türkiye şartlarında 20.000 km olması lazım.
ama araba satarken tatlı para kazanamayınca acısını bir yerlerden çıkarmaları lazım.
hep yağ hep yağ konuşuluyor, hava ve yağ filtresi yağdan bile önemli. öncelikle yağ ve hava filtrelerinin çok kaliteli olması lazım. yağ filtre si partikülleri geçirirse, hava ifltresinin özelliği çok çabuk bozulursa istersen 100.000 km.lik yağ kullan hikaye.
Türkiyede servisler ve ustalar dahil kaç kişi bunu biliyor ya da uyguluyor.
ülke şartlarında yağdan ziyade hava filtrelerinin daha sık değişmesi lazımki yağ görevini daha uzun süre yapsın.
filtre görevini eksiksiz yaptığı müddetçe yağın çalışma şartları açısından avrupa ile bir farkımız kalmaz biz de 20.000 km.de yağ değiştirebiliriz.
aradaki 10.000 km. lik farkı için avrupa ile aramızdaki yakıt kalitesini dikkate aldığımızı varsayalım.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: SEAHAWK - 28 Nisan 2010, 11:58:57
İlave bir hatırlatmada da bulunmak isterim: Skoda'nın 10 bin km'lik periyodik bakıma geçmesinden birkaç ay önce, yani 7500 km'lik periyot uygulamadayken, Seat ve VW aynı 1.4 TDI motorlar için 10 bin km'lik periyodu uygulamakta idi.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Ugur A. - 28 Nisan 2010, 12:55:11
Alıntı yapılan: SEAHAWK;98441
İlave bir hatırlatmada da bulunmak isterim: Skoda'nın 10 bin km'lik periyodik bakıma geçmesinden birkaç ay önce, yani 7500 km'lik periyot uygulamadayken, Seat ve VW aynı 1.4 TDI motorlar için 10 bin km'lik periyodu uygulamakta idi.
Var bir hinlik bu işlerde ama dur bakalım, öğreniriz yakında.:wnk:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: FF - 29 Nisan 2010, 14:11:38
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;98473
Var bir hinlik bu işlerde ama dur bakalım, öğreniriz yakında.:wnk:


Komple var hemde ve daha neler :hanz:
Bende kutuyu açmayayım birde üzerine :hanz:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 03 Mayıs 2010, 21:36:04
Saygi Deger arkadaslarim,

herkeze Cevaplari ve benim icin burada yorumlarini bildiklerini yazdiklari icin cok Tesekkür ederim.

Bu Hafta sonu Volkswagen Servisine gidip Motoru gösterecem. Gecende D Modu ile Tam Gaz 170´ten sonra Arac cekmedi !!! S Modunda 200´e variyor nedeni ise 5. Vitesi sonuna kadar yani 5.000 devire kadar gidiyor sonra 6. Vitese geciyor !

Sizi olaylardan Haber edecem mutlaka,

Saygilar Yasin
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: kadir_ - 03 Mayıs 2010, 21:38:57
Alıntı yapılan: VW_Passat;100218
Saygi Deger arkadaslarim,
 
herkeze Cevaplari ve benim icin burada yorumlarini bildiklerini yazdiklari icin cok Tesekkür ederim.
 
Bu Hafta sonu Volkswagen Servisine gidip Motoru gösterecem. Gecende D Modu ile Tam Gaz 170´ten sonra Arac cekmedi !!! S Modunda 200´e variyor nedeni ise 5. Vitesi sonuna kadar yani 5.000 devire kadar gidiyor sonra 6. Vitese geciyor !
 
Sizi olaylardan Haber edecem mutlaka,
 
Saygilar Yasin

 
Onlar itiraz etse bile muhakkak hava filtresini değiştirin derim o bile fark ettirir:ok:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 03 Mayıs 2010, 21:49:20
Alıntı yapılan: kadir_;100220
Onlar itiraz etse bile muhakkak hava filtresini değiştirin derim o bile fark ettirir:ok:

Kadir ustam,

Hava Filtresi ile birlikte Mazot Filtresinide degistirecem malesef Bakim araliklari uzun oldugu icin bu tür seyler cabuk tikaniyormus !

Saygilar Yasin
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 31 Mayıs 2010, 20:18:51
Yasin bir gelişme var mı ?
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 31 Mayıs 2010, 22:07:40
bende konu hortlayınca yasin abi ibreyi 230 dayadı sandım bir an:D:D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Baran35 - 31 Mayıs 2010, 22:15:36
Passat CC 2.0 140 DSG sahibi arkadaşım ile Çeşme otobanında arkalı önlü gidiyorduk ben 240 yaptım o 235 daha fazla gitmediğini söledi ve yol eğimlidi hafif araba 235 yapıyor ama daha fazla gram çıkmıyor başka daha eğimli yolda da denediğini yine 235'te kaldığını söledi ki sanırım CC'nin aerodinamisi normalden daha iyi.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: Birkan - 01 Haziran 2010, 01:41:11
bence passatta bir problem olduğu kesin 200+ rahat yapması gerekir


benim araç 170 de bittim diyor 1.2 3 silindir :)


ama bir depoyla 550 km gidiyor
:rock1:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: efe_38 - 01 Haziran 2010, 16:53:42
Alıntı yapılan: dgn;110093
bende konu hortlayınca yasin abi ibreyi 230 dayadı sandım bir an:D:D

yorum süper :ok::ok::++::++::++::hanz::hanz::hanz:
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: mygokhan - 01 Haziran 2010, 17:00:40
Alıntı yapılan: Birkan;110183
bence passatta bir problem olduğu kesin 200+ rahat yapması gerekir


benim araç 170 de bittim diyor 1.2 3 silindir :)


ama bir depoyla 550 km gidiyor
:rock1:

Ben fabia I 1.2 64 beygirlik fabia ile 180 i rahat görüyordum..

Roomsterda haliyle 170 i görmek bile kastırıyor..
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 01 Haziran 2010, 17:24:10
İki aynı araç bizim ve Yasin'in bizim ki 230 görürken onun ki görmemsi garip bence servisin elden geçirmesi gerek...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 02 Haziran 2010, 22:40:27
08.06. Tarihinde arac bu V/MAX sorunu yüzünden Servise gidecek, birde VW Servisi bakacak arac neden 210 -> yapmiyor diye !

Ilginiz icin Tesekkür ederim, gelismeleri yazacam !

Saygilar Yasin
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: srcn09 - 02 Haziran 2010, 22:47:12
Alıntı yapılan: VW_Passat;111101
08.06. Tarihinde arac bu V/MAX sorunu yüzünden Servise gidecek, birde VW Servisi bakacak arac neden 210 -> yapmiyor diye !

Ilginiz icin Tesekkür ederim, gelismeleri yazacam !

Saygilar Yasin

Merakla Bekliyorum Gelişmeleri Yasin...
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: gokcen59 - 04 Haziran 2010, 09:45:54
Hız felakettir... ;)
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 04 Haziran 2010, 14:29:45
Alıntı yapılan: gokcen59;111514
Hız felakettir... ;)


Almanyada 4 şeritli hızlimiti olmayan otobanda altında 2,0 dizel passat olacak 90 la gidecem:hanz:

Tamam hız felakettir ama uygun yoldada yardırmakta bir sakınca görmüyorum:D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: fenomen - 04 Haziran 2010, 15:00:27
eh yani o kadar para ver 200 yapmasın olacak şeymi,tama araç hız yapması için o kadar para ödenmez rahatlığı ve konforu için o para verilir ama velakin clio gibi araçların bile 180-200 yaptığı yerde tonlarca para ver ama kalıbına yakışır yardırmasın olacak şey değil tabii.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: gokcen59 - 04 Haziran 2010, 15:37:18
yok burda aşırı hızlardan bahsediliyo gidiceğin yere 5 dakikada gidiceğine 10 dakikada git nolcak 180le, 180de az bir rakam değil yani skodaturkey ailesindeki herkez bize lazım :D
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: SEAHAWK - 04 Haziran 2010, 16:43:11
Burda konu aracın sahip olması gereken kapasiteyi kullanamaması zaten. Yani mutlaka önemli bir teknik engel var. O araç ulaşması gereken maksimum hıza ulaşamıyorsa bu sorunun maksimum hızın düşüşü ile sınırlı kalma ihtimalinin değerlendirilmesi lazım. Yakıt tüketimi, sürüş güvenliği vb. gibi konular risk altında olabilir. O yüzden mutlaka çözüme kavuşturulmalı.
 
Basit bir örnek: Hava filtreniz tıkanmışsa 4200 devirde 140 hp yerine 3800 devirde 125-130 hp üretip sonrasında hızla güç kaybeden bir araca sahip olmuş olabilirsiniz. Bu durumda sadece maksimum hız kaybı değil, yakıt tüketimi artışı da görülür.
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 13 Haziran 2010, 18:27:58
Saygi deger arkadaslarim,

gecen´de gittim Servise ama malesef ellerinde Kiralik arac kalmadigi icin ve ben Araca bagimli oldugum icin Randevuyu erteledik. Gelismeleri size aktaracagim .

Saygilar Yasin
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: VW_Passat - 20 Haziran 2010, 14:41:41
Saygi deger arkadaslarim,

evet dün VW´ciler bulusmasi vardi bizim burada (2 Passat Variant Highline ve 1 Jetta), Köln´den gelen 2006 Model Passat Variant Highline sahibi Ercüment Beyin ayaklari ugurlu geldi A66 Otobaninda Frankfurt´a dogru giderken kendisine göstermek icin Gaza bastim AC Klima Kapali DSG "D" Modunda ve oda ne olsun hem Dijital Hiz Göstergesi hemde Normal Gösterge 200´ü gecti ve 3.800´ü devirdik :D. Evet 4.000 devirde 206km/h hiz yaptik ve dahasida gidiyordu ama Otoban bitince yavaslama mecburiyetinde kaldim :). Sanirim Motor´da bir sorun yok, sorun sadece Tikanan Hava Filtresi ve Mazot Filtresinde, birde Yagi degistimi  tertemiz olacak Kalbi. Burada bir cok arkadas demisti Filtrelere bak diye evet süphem Filtrelerde malesef.

Sununda deneyimini yaptim, Almanya´da VW LongLife Servisi yapiyor yani 30.000km´de bir bakim ama bu bakim sadece Avrupa sartlari icin gecerli. Ben araci teslim aldiktan 2 gün sonra Aracim ile Türkiye´ye gidip geldim ve iste Filtreler Türkiye´nin kosullarinda tikanmis sanirim ! Aracim simdi 16.350km´de ve 14.000km sonra girmesi lazim normalinde 1. Bakima ama ben Agustos´tan 2 hafta önce tekrar kücük bir Izin Yolu bakimina götüreceyim VW`de ve orada bu Mazot Filtresi, Hava Filtresi (temizletecem), Yag ve Yag Filtresini degistirtecem. Izin dönüsünden sonra ise 1. Bakima sokacam orada ayni islemleri uygulatacam :ok:.

Tüm hersey degistiyi zaman tekrar V/MAX Kontrolü yapacam bakalim bu sefer kac olacak. Ama 206km/h 4.000 devir yinede ok, onuda biraktim Volkswagen´in verdigi verilere yani 4.200 devir 209km/h yerine getiriyor arac saten ! Daha fazlasini beklemem ama olursa iyi olur :). Filtreler degistiyinde sizlere yine döneceyim.

Tüm herkeze Destekleri ve degerli yazilari icin cok tesekkür ederim, demekki bazilarin yazdiklari gibi Tikanmis birseyler !

Saygilar Yasin
Başlık: Cevap: 2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !
Gönderen: dgn - 20 Haziran 2010, 21:45:32
dh de okumuştım yazını Yasin abi.sevindim 200 geçtiğini ama hız felakettir diye uyarımızıda yapalım