škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb II => Konuyu başlatan: orcanius - 08 Haziran 2010, 11:33:16
-
Merhaba arkadaşlar.
İzmirde bir bayiye gitmiştim. Başka bir marka ve model için. Ancak firma aynı zamanda Skoda bayiliği de yapıyordu. Test aracına giderken Skoda kısmından geçtik. Test dönüşünde ben Superb te takıldım. Fiyatına baktım. 46600 TL benim baktığım diğer araç 45800 TL idi. Station Wagon bir araba idi. amacım bagaj hacmi idi. Daha önceden de bildiğim üzere Superblerde 2 tip açıla bilen bagaj vardı. En önemlisi iç mekanın genişliği özellikle arka koltuk. Donamım desen .... neyse ilk görüşte aşk. ön bilgi aldım ve broşürünü de..
evde baştan aşağıya komple okudum. Tek kelime... MÜKEMMEL.
Tek takıldığım konu 2011 modellerde extraların olması. KESSY gibi mesela.
Neyse sadete gelelim. Şuan 1.4 TSI Elegance Bolero Radio düşünüyorum.
Düşünce, öneri ve eleştirilerinizi benim ile paylaşırsanız çok sevinirim.
Saygılarımla...
-
diğer aracıda söylerseniz daha net bi kıyaslama yapılabilir tabiki superb öneririz ama konuya objektif yaklaşmak lazım
-
Forumda sahibi olan arkadaşlar var, Skoda'nın amiral gemisi...
-
harika bir araç kesinlikle sizi memnn edecektir.
-
Önceki racını performanslı değilse 1.8 2.0 gibi kesinlikle moro ve araba sizi memnun edecektir genişlik desen çok güzel biraz park sorunu olur o kadar :)
-
az bekle superb combi al,derim.Ancak sedan düşünüyorsanız beklemeye gerek yok hazır kampanya da varken alın derim.
1.4tsi performans açısından yüzünüzü kara çıkarmaz,konfor açısından da paketler arası tercih yapılabilir.
-
Mevcut aracım Hyundai accent Admire 1,3 idi ogün baktığım araç kia ceed SW idi. fiyat aynı olunca Superb ile (Comfort modeli) cazip geldi gerçi benim istediğim. 1.4 TSI Elegance. donanım en üst düzey. bugün yol testi yapıcam bakalım nasıl. elegance olupta eksik donanım olabilirmi
-
kia ceed kullanan bi üye var forumda oda görüşlerini yazacaktır ama superb her şekilde daha cazip geliyo
-
kia ceed kullanan bi üye var forumda oda görüşlerini yazacaktır ama superb her şekilde daha cazip geliyo
benim derdim zaten ceed değil. SUPERB. 2001 lerde değişiklikler olacakmıdır haberiniz varmı
-
Gemi gibi arabada güçsüz kaldığı aşikar.Bakın hacimsiz falan demiyorum asla 1.4 oluşuna laf çarptığım o kasayı kaldırmaz dediğim falan yok fakat emsalleri 170-180 beygir 2.0 litre gibi hacimlerden başlar o arabanın, kim ne derse desin öle alıp başını götürüp heybetinin kudretini asfalta nakşedecek bi makine falan değildir, aynı motor Golf'te bilmem Leon'da falan var, ona göre düşünün, bahsettiğiniz diğer araç 2.0 litre dizel gibi kudretli bişeyse ve gidiş önemli ise onu alın. Sonuçta 1700 devirde 140-150 gibi süratlerde giderken gaza dokununca hop 220 oturtup sol şerit fetheder elitist bir havada gideri yoktur o kapasitedeki bir motorun o cüssede, benim Fabia gibi devirlendire devirlendire sürersin 2500 rpm'lerde. Pek yakışık alır bişey değil aslında arabaya bakınca.
AMA;
Kendi boyutlarındaki emsalleri için belkide sınıfının en tosbağa aracıdır fakat amaç vergi ödemeden kolay erişilebilirlik ve düşük işletme maliyetlieri ile lüksü yaşamak ise en doğru adres.
-
Lüks,konfora ve güvenliğe ulaşabilmenin en ucuz yolu.. ;)
-
Gemi gibi arabada güçsüz kaldığı aşikar.Bakın hacimsiz falan demiyorum asla 1.4 oluşuna laf çarptığım o kasayı kaldırmaz dediğim falan yok fakat emsalleri 170-180 beygir 2.0 litre gibi hacimlerden başlar o arabanın, kim ne derse desin öle alıp başını götürüp heybetinin kudretini asfalta nakşedecek bi makine falan değildir, aynı motor Golf'te bilmem Leon'da falan var, ona göre düşünün, bahsettiğiniz diğer araç 2.0 litre dizel gibi kudretli bişeyse ve gidiş önemli ise onu alın. Sonuçta 1700 devirde 140-150 gibi süratlerde giderken gaza dokununca hop 220 oturtup sol şerit fetheder elitist bir havada gideri yoktur o kapasitedeki bir motorun o cüssede, benim Fabia gibi devirlendire devirlendire sürersin 2500 rpm'lerde. Pek yakışık alır bişey değil aslında arabaya bakınca.
AMA;
Kendi boyutlarındaki emsalleri için belkide sınıfının en tosbağa aracıdır fakat amaç vergi ödemeden kolay erişilebilirlik ve düşük işletme maliyetlieri ile lüksü yaşamak ise en doğru adres.
Hakancım canım benim :)
2,0 150 bg accord ancak plaka okuyabiliyor 1,4 passatın arkasından. superbde okutur merak etme. diğerleri 2,0 koyupta bunun torkunu alamadıktan sonra yemişim 2,0 ını :) eşşek gibi vergi vericem eşşek gibi benzin yakıcam diğerinin 1,4 ü gelip tkatlıcak orada benzin döker yakarım :++:
bak sana örnekler:
2,0 avensis 150 bg 0-100 10 sn son hız 205 şehir içi: 9,2 şehirler arası:5,7
2,0 accord 156 bg 0-100 11 sn şehir içi:10,9 şehirler arası: 6,1
2,0 mazda 6 150 bg 0-100 11 sn şehir içi: 10,7 -şehirler arası:5,7
1,4 tsi passat - superb 0-100 10,5 sn son hız 203 şehir içi: 8 küsür şehirler arası:5,5
passat tsi comfortline şuan 52000 tl superb i bilmiorm. yukardaki 2,0 lardan sadece avensis opsiyonları hariç 80 den başlıyor. bu ülkede sırf 2,0 adına o kadar kazıklanmak isteyen varsa kendisi bilir :) fazladan 30000 lira verip fazladan benzin yakıp fazladan vergi ödeyip daha iyi performansa daha zevkli sürüşe sahip olamamak ne kadar mantıklı düşünmek size kalmış.
ayrıca bu yazdığım 2,0 lardan hiç birisi alt devirlerde ve özellikle şehir içi kullanımında tsi kadar atak, canlı ve ekonomik değil. bu yüzdne ben aynı kefeye bile koymam aynısını tavsiye ederm :)
ha şu olur 2,0 TFSİ 200 bg i 280 nm ile çakarlar o kasaya o fiyata gözünün yaşına bakmam ama olmadığına göre 1,4 forever.
-
Hakancım canım benim :)
2,0 150 bg accord ancak plaka okuyabiliyor 1,4 passatın arkasından. superbde okutur merak etme. diğerleri 2,0 koyupta bunun torkunu alamadıktan sonra yemişim 2,0 ını :) eşşek gibi vergi vericem eşşek gibi benzin yakıcam diğerinin 1,4 ü gelip tkatlıcak orada benzin döker yakarım :++:
bak sana örnekler:
2,0 avensis 150 bg 0-100 10 sn son hız 205 şehir içi: 9,2 şehirler arası:5,7
2,0 accord 156 bg 0-100 11 sn şehir içi:10,9 şehirler arası: 6,1
2,0 mazda 6 150 bg 0-100 11 sn şehir içi: 10,7 -şehirler arası:5,7
1,4 tsi passat - superb 0-100 10,5 sn son hız 203 şehir içi: 8 küsür şehirler arası:5,5
passat tsi comfortline şuan 52000 tl superb i bilmiorm. yukardaki 2,0 lardan sadece avensis opsiyonları hariç 80 den başlıyor. bu ülkede sırf 2,0 adına o kadar kazıklanmak isteyen varsa kendisi bilir :) fazladan 30000 lira verip fazladan benzin yakıp fazladan vergi ödeyip daha iyi performansa daha zevkli sürüşe sahip olamamak ne kadar mantıklı düşünmek size kalmış.
ayrıca bu yazdığım 2,0 lardan hiç birisi alt devirlerde ve özellikle şehir içi kullanımında tsi kadar atak, canlı ve ekonomik değil. bu yüzdne ben aynı kefeye bile koymam aynısını tavsiye ederm :)
ha şu olur 2,0 TFSİ 200 bg i 280 nm ile çakarlar o kasaya o fiyata gözünün yaşına bakmam ama olmadığına göre 1,4 forever.
Merhaba arkadaşlar ilginize ve yorumlarınıza çook teşekkür ederim.
Hakan bey Yunus Beye katılıyorum. Dün akşam Superb 1,4 TSI Ambition test ettim. (Bu arada bayinin test sınırsızlığını takdir ederim. Otobanda). Performans tek kelime ile "MÜKEMMEL". Test yaparken araçta 4 kişi idik ve klima çalışıyordu. Test yetkilisi ise habire yapıştır :kart: diyordu. Ben 1,3 kullandığım için yakın bir şey olur diyordum. yanılmışım. Donanımına diyecek yok zaten. Tamamen üst sınıf donanım. kesinlik le eminin sıkışınca çok rahat bir şekilde sıyrılacak güce ve ataklığa sahip. Tam gönlüme göre. İsteyen herkese ALLAH Nasip etsin. Bolero dokunmatik ekranlı radyo ve bilgi ekranı da çok şahane bir hava katmış.
-
Bizde superb yada yeti almak için gittik.Superb aşkıyla yanarken sadece yerden yüksekliği ve suv havasında olduğu için yeti aldık.Kısmetse yarın teslim alacağız yetimizi.Ama tek kelimeyle kaçırılmayacak araç.Kullanım amacınız ve sürüş stiliniz ne olursa olsun herkezi %100 tatmin edecek bi araç.Stationwagon araçların bi çoğundan daha büyük bagajı var.Fazla söze gerek yok SUPERB bu
-
şu motorda birde dsg olsa tadından yenmezdi.
-
kesinlikle aslında octavia larda 1.4 tsi 7 ileri dsg var superb ye neden koymadılar veya neden dizel motoru sadece 2.0 olarak ürettiler bende anlamış değilim octilerde 1.6 tdi da çıkardılar sb ye koysalar ve tork ve beygirle biraz oynasalar superb bence şuanki satışını 2 ye katlardı az yakıyor evet ama insanlar benzinli diye kaçıyor
bizde 4 ay kadar önce superb tutkunları arasına katıldık araçta bazen ilk günki heyecanımı alabiliyorum bayılma diye birşey bilmiyor 6 ile uzun yolda rampa tırmanıyorum vites titremiyor(tabi devirli kullanınca :) )
diğer araçlara göre avantajları oldukça fazla tsi ların yukarıda da dedikleri gibi 2.0olan astra olsun accord olsun biçok aracı solladım kalkış ve hız olarakta abilerine yetişir cinsten :) max yazan 203 lere fln bakmayın ben 220 yaptım daha alıyordu annem müsade etmedi :) ( 150 yi geçtim sanmışta :) ) araç hızı sesi rüzgarı virajı hissettirmiyor desem yeridir honda civic 2008 kullandıktan sonra bu araca sahip olduğum için değildir bu övgüm hakedene hakettiği değer verilir gerçekten Süper bee :)
-
kia ceed kullanan bi üye var forumda oda görüşlerini yazacaktır ama superb her şekilde daha cazip geliyo
Yazacaktım ancak arkadaş aşağıdaki mesajı yazınca vazgeçtim. :)
Hayırlısı olsun, insan içine sinen aracı almalı.
benim derdim zaten ceed değil. SUPERB. 2001 lerde değişiklikler olacakmıdır haberiniz varmı
-
Gemi gibi arabada güçsüz kaldığı aşikar.Bakın hacimsiz falan demiyorum asla 1.4 oluşuna laf çarptığım o kasayı kaldırmaz dediğim falan yok fakat emsalleri 170-180 beygir 2.0 litre gibi hacimlerden başlar o arabanın, kim ne derse desin öle alıp başını götürüp heybetinin kudretini asfalta nakşedecek bi makine falan değildir, aynı motor Golf'te bilmem Leon'da falan var, ona göre düşünün, bahsettiğiniz diğer araç 2.0 litre dizel gibi kudretli bişeyse ve gidiş önemli ise onu alın. Sonuçta 1700 devirde 140-150 gibi süratlerde giderken gaza dokununca hop 220 oturtup sol şerit fetheder elitist bir havada gideri yoktur o kapasitedeki bir motorun o cüssede, benim Fabia gibi devirlendire devirlendire sürersin 2500 rpm'lerde. Pek yakışık alır bişey değil aslında arabaya bakınca.
AMA;
Kendi boyutlarındaki emsalleri için belkide sınıfının en tosbağa aracıdır fakat amaç vergi ödemeden kolay erişilebilirlik ve düşük işletme maliyetlieri ile lüksü yaşamak ise en doğru adres.
yanılıyorsun