škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: Can - 06 Temmuz 2010, 14:38:55
-
Evet arkadaşlar,Passat B6 nın üretimi şu an iibariyle bitmiştir!
(http://img812.imageshack.us/img812/2773/abcx.jpg)
Naısl bilirdiniz Passatı?:)
Ben başlıyorum;
Bir çocukluk hayali,yere göğe sığdıramayacağım kadar sevdiğim,aşık olduğum bir araç.Müthiş oturaklı bir tasarım,güncelliğini hiç yitirmeyek bir görünüm...
İlk çıktığında tvlerde sık sık gördüğümüz reklam..
Passatı en güzel anlatan,hayran olduğum bir reklam;
http://www.reklamlar.tv/rtv/sin/one/N/P_P/rv/BHDKL
(http://www.rhkonline.de/thumbnails/nicht-ins-rutschen.jpg)
-
bence en güzel kasa b6 kasaydı yenisinin bu kadar güzel olacağını sanmam.
Şöyle bi düşündümde bizim ailedede epeyi passat varmış:D 4 tane passat var 1,4 TSI 1,8 TSI ,2,0 TDI 1,6 FSI mubarek her motor seçeneğinden var :D
-
Doğan ben önceleri B 5.5 i daha çok beğeniyodum ama nedense artık gözüm görmüyor onu.Bu araba beni hasta etti:++:
-
yeni kasasıda felaket olmuş yaw buna ne wax atarım ben:D
-
bi sonu olacagını biliyordum ama üzüldüm.ilk cıktıgında hiç ısınamamıştım bu kasaya bi önceki kasadaki asalet bunda yok diyordum.komşunun 2004 lacivert comfortline ı vardı o arabaya bayılırdım onların yerine gele gele bumu gelmiş derdim sonra carsıda pazarda her gördügümde begenmeye başladım hele ön panjurdaki o cizgiler bilmiyorum niye ama cok begenirim onları.demek bitmiş artık hepsi passat cc denmi olacak
-
bi sonu olacagını biliyordum ama üzüldüm.ilk cıktıgında hiç ısınamamıştım bu kasaya bi önceki kasadaki asalet bunda yok diyordum.komşunun 2004 lacivert comfortline ı vardı o arabaya bayılırdım onların yerine gele gele bumu gelmiş derdim sonra carsıda pazarda her gördügümde begenmeye başladım hele ön panjurdaki o cizgiler bilmiyorum niye ama cok begenirim onları.demek bitmiş artık hepsi passat cc denmi olacak
artık passat cc, vw cc adı ile satılıyor 2011 de yeni kasa passat gelecek.
-
bitsin yani kaç sene oldu.her güzel şeyin bir sonu var.
-
bi sonu olacagını biliyordum ama üzüldüm.ilk cıktıgında hiç ısınamamıştım bu kasaya bi önceki kasadaki asalet bunda yok diyordum.komşunun 2004 lacivert comfortline ı vardı o arabaya bayılırdım onların yerine gele gele bumu gelmiş derdim sonra carsıda pazarda her gördügümde begenmeye başladım hele ön panjurdaki o cizgiler bilmiyorum niye ama cok begenirim onları.demek bitmiş artık hepsi passat cc denmi olacak
Ah o çizgiler yokmuuu:++:
Normalde sadece Highline paketlerde standart o çizgiler.
Bizim araçta yoktu,450 lira bayıldık o çizgiler için:++:
(http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/DSC02907.jpg)
-
olsun.passatım olsun paramda olsun 450 feda olsun deger
-
Araba konusunda bi Vectramızı sattığımız gün,birde Pasastın üretimi bittiği gün,yani bugün bu kadar üzüldüm:)
-
olm göççük koyun la şu fotoları imzalrı gözümüzün içine gircek resmen.
-
olm göççük koyun la şu fotoları imzalrı gözümüzün içine gircek resmen.
Hangi imza?:kiki:
-
Araba konusunda bi Vectramızı sattığımız gün,birde Pasastın üretimi bittiği gün,yani bugün bu kadar üzüldüm:)
insan üzülüyo tabi bende bizim clioya hala üzülürüm bi donanımı yoktu bi sürücü hava yastıgı bide hidrolik direksiyonu vardı.internete ilanını ben koymuştum.alacakları gün sabah 5bucukta arabanın yanına indim.içineki eşyaları vs toplayıp okula gitmiştim.4 yasında 25.000deydi paspaslarına falan baktım daha tertemizdi.şimdi kimbilir ne halde kocaeline satılmıştı
-
Hangi imza?:kiki:
hıh şimdi iyi olmuş.
-
.......
-
ee yenisinin fotoları yokmu :)
aslnda yeni her zaman yenidir ama vw de de araba alınacaksa yenisi gelmeden hemen önce alınması lazım bence. donanım fiyat oranı açısından
-
Yeni kasanın %99 muhtemel resmi;
(http://img.donanimhaber.com/upfiles/450347/1BDB01FC28C24DE18672BAE46B23D367.jpg)
-
eger böyleyse ilk bakışta bunu da begenmedim
-
insan üzülüyo tabi bende bizim clioya hala üzülürüm bi donanımı yoktu bi sürücü hava yastıgı bide hidrolik direksiyonu vardı.internete ilanını ben koymuştum.alacakları gün sabah 5bucukta arabanın yanına indim.içineki eşyaları vs toplayıp okula gitmiştim.4 yasında 25.000deydi paspaslarına falan baktım daha tertemizdi.şimdi kimbilir ne halde kocaeline satılmıştı
iyi ki satılmış baksanıza octi gibi bir araç almışsınız.clio en rukuş araç seçilmiş ve tipsizlik ödülüne layık görülmüş bir araç zaten.:++:
-
Yeni kasadan bir fotoğraf daha;
(http://img337.imageshack.us/img337/98/exklusivvwpassatneuesmo.jpg)
Aslında bu araca yeni kasa demek yanlış olur.
İç mekan tamamen aynı.Sadece kapı içleri CC ninkine benziyor.Şöyle düşünün;Normal Passat kapı içlerine,CC kapı kolu ve dayama takmışlar.İç mekanda başka fark yok.
Dışta ise Tavan,yan kapılar aynı.Kapılardan sadece krom çıtalar sökülmüş,çıta yok.Ön tarafta klasik Walter De Silva tarzı.Arka kısımdada Audi A4 tarzı stop lambaları kullanılmış ama henüz arka tarafın fotosu yok.
Kısacası araç makyaj yedi:)B6.5 olması gerekiyordu.
Tam anlamıyla B7 2012 ya da 2015 te çıkacak:favo1:
Motor olaraktta 1.6 MPI Hitler motor kalktı.
Giriş seviyesi motoru 1.4 TSI oalcak.
Yeni teknoloji oalrakta 1.6 TDI,1.2 TSI olacak...
-
(http://www.carmagazine.co.uk/upload/23101/images/VWPassatSpyShot6.jpg)
(http://www.carmagazine.co.uk/upload/23101/images/VWPassatSpyShot4.jpg)
(http://www.carmagazine.co.uk/upload/23101/images/VWPassatSpyShot3.jpg)
-
Bitsin tabi ya gelsin 1.6 140 da satışları artsın :D
-
Efsanedir Passat..
Her gördüğüm Passat'a bakarım yolda. Hep içim gider.
Gerçi a5fl aldığımdan beri o kadar içim gitmiyo ama :)) yine de hep bir passat'ım olsun istedim..Hala da istiyorum. 2020 küsurlarda Allah ömür ve refah verirse neden olmasın :)
-
Yeni kasadan bir fotoğraf daha;
(http://img337.imageshack.us/img337/98/exklusivvwpassatneuesmo.jpg)
Aslında bu araca yeni kasa demek yanlış olur.
İç mekan tamamen aynı.Sadece kapı içleri CC ninkine benziyor.Şöyle düşünün;Normal Passat kapı içlerine,CC kapı kolu ve dayama takmışlar.İç mekanda başka fark yok.
Dışta ise Tavan,yan kapılar aynı.Kapılardan sadece krom çıtalar sökülmüş,çıta yok.Ön tarafta klasik Walter De Silva tarzı.Arka kısımdada Audi A4 tarzı stop lambaları kullanılmış ama henüz arka tarafın fotosu yok.
Kısacası araç makyaj yedi:)B6.5 olması gerekiyordu.
Tam anlamıyla B7 2012 ya da 2015 te çıkacak:favo1:
Motor olaraktta 1.6 MPI Hitler motor kalktı.
Giriş seviyesi motoru 1.4 TSI oalcak.
Yeni teknoloji oalrakta 1.6 TDI,1.2 TSI olacak...
bırakın şindi makyaj yedi ayaklarını ön arka komple değişmiş ledli stopları bile kaldırmışlar :D hem bu kasa 2011 de çıksa 2016 ya kadar yeni kasa çıkmaz yine önce golf 7 çıkar sonra passat çıkar uzun lafın kısası karışık mevzular bunlar:D
bide 1,2 TSI varken neden 1,4 TSI giriş seviyesi motoru olcak?
-
Enteresan gelebilir ama 1.2 TSI daha pahalı bir motor:)
1.4 TSI 1.2 ye göre daha eski teknoloji olduğundan giriş seviyesi motoru 1.4 TSI:)
Bu arada Doğan bir aracın kasasının değişmesi için en azından iç mekanının değişmesi gerek.Ama bildiğimiz güncel Passat iç mekan.Kapılar aynı,tavan aynı,camlar aynı,bagaj kaağının bir kısmı aynı,yürür aynı...
-
Can böyle başlık mı olur yav :D
Öncelikle şu anda sadece Sedan 'ın üretimi durdu Variantın üretimi bir müddet daha devam edicekmiş ;)
Cidden böyle bir kasanın gidip yerine tüm VW 'lerin aynı olduğu bir model karşımıza çıkıcak şu andaki 2011 model olarak satışı yapılan Passatların içi ile 2011 yazı ve sonuna doğru TR'ye gelicek olan yeni kasa Passatın içi arasında hiç bir fark olmıycağı kesin , Dış tasarım olarak senin ilk 2 koyduğun resim doğru resimlerdir buna inanıyorum ancak son koyduğun resimler Passat değil Jetta'ya ait ;)
Yeni kasa bana göre B6.5 olucak yeni kasa'ya dair bir farklılık yok sadece ön yüz GOlf 6 tarzı arka yüz A4 gibi olucak bunun için yeni kasa diyorlar....
Şu an ki güncel Kasa'ya karşı hissettiğğim duygular çok ayrı bilmiyıorum ama ben bu araca fazlaca ısındım babama asla sattırmıycam araç ömrünü tamamlayana kadar bizimle en azından ilerde bneimle olucak :) ilerde bakımı çok olsun yakıtı çok olsun yine satmam arkadaş :D
-
Hangiler Jetta la turist ömer?:++:
Manyadınmı olum jetta yok fotoğraflar hç hepsi Passat:ok:
Motor Talk'tan alıntı o fotolar:ok:
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-jetta/800x600/wallpaper_06.htm
Kapılara bak hiç biyere bakmazsan:D
-
Hangiler Jetta la turist ömer?:++:
Manyadınmı olum jetta yok fotoğraflar hç hepsi Passat:ok:
Motor Talk'tan alıntı o fotolar:ok:
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-jetta/800x600/wallpaper_06.htm
Kapılara bak hiç biyere bakmazsan:D
Yanlış biliyor onlar :++:
En son mesajında ki araçlar Jetta'ya ait linkte kapı da çıkıntı derinlik fazla gösreriş verilmiş oynanmış kısaca dikkat edersen linkteki aracın yanı ile senin resmini koyduğun aracın aynı :D ( benim görüşüm )
Jetta Bölümünde ben paylaştım la bu resimleri deli etme adamı :++:
(http://img2.netcarshow.com/Volkswagen-Jetta_2011_800x600_wallpaper_06.jpg)(http://www.carmagazine.co.uk/upload/23101/images/VWPassatSpyShot4.jpg)
-
La Sercan tavana hiçmi bakmadın?:++:
O kapılardaki çizgilere iyi bak.Bizde oralarda çıta var sadece.
Onuda geçtim orta direklere bk la:knp:
-
Allah o günleri gösterirse fabia miyadını doldurursa tepe tepe kullandıktan sonra,
bir passat b6 hayalim var inşallah. ona bir 10 yıl binerim heralde :D
duruşu oturaklılığı konsolu filan. tam istediğim araba diyorum :)
-
Hayırlısı olsun, yüzü eskimişti. Yerine illaki yeni bişeyler gelecek ve yine ben gözüm alışana kadar beğenmeyeceğim. :) B6 passatların içinde en çok sevdiğim kasaydı.
-
Bitsin tabi ya gelsin 1.6 140 da satışları artsın :D
2.0 TDI varken 1.6 TDI 140'ı kim ne yapsın... Bu kadar özenmeyin şu motor ya.:huh:
Enteresan gelebilir ama 1.2 TSI daha pahalı bir motor:)
1.4 TSI 1.2 ye göre daha eski teknoloji olduğundan giriş seviyesi motoru 1.4 TSI:)
Bu arada Doğan bir aracın kasasının değişmesi için en azından iç mekanının değişmesi gerek.Ama bildiğimiz güncel Passat iç mekan.Kapılar aynı,tavan aynı,camlar aynı,bagaj kaağının bir kısmı aynı,yürür aynı...
1.2 TSI maliyet olarak 1.4 TSI'den fazla da olsa Türkiye'deki satış fiyatı 1.4 TSI'den az olabilir gene de. Yanılmıyorsam girişte maruz kaldıkları ÖTV oranları farklı.
-
Böyle yeni kasa araçmı olurmuş.İçi aynı olan yeni kasayı napayım ben.Valla bence hiç gerek yok bu yeni kasayı almaya.Yine B6 kasa al keyfine bak.Ama ben yine almam o paralara passat.Seneye Peugeot 508 geliyor.Bana göre yeni kasa passatdan çok bu araç daha çok sükse yapacaktır piyasada ;)
-
diğerleri ne getirirlerse getirsinler o sınıfta pazarın kaymağını passat-c serisi - 3 serisi yer diğerleri seyreder.
ayrıca güncel hali bile 6 senelik olmasına rağmen yeni modellerden daha başarılı.
-
Insignia çıkarken ortalığı kasıp kavuracak vs deniyordu ama başlarda tamda ÖTV indirimine denk gelince satışları birhayli yüksekti.ÖTV hikayesi bitince millet yine Passat'a döndü.
Şuan piyasada güncelliğini kaybetmeyecek bir araç varsa oda Passat bence.5-6 yıllık kasa ama hala bakan tekrar dönüp bakıyor merete:favo1:
Passatın tahtını hadi Opeli geçtim,Peugeot ağzıyla kuş tutsa sarsamaz bile.
Peugeotnun müşterisi belli.Passattan Peugeot'ya geçecek birini tanımıyorum örneğin..
-
2.0 TDI varken 1.6 TDI 140'ı kim ne yapsın... Bu kadar özenmeyin şu motor ya.:huh:
1.2 TSI maliyet olarak 1.4 TSI'den fazla da olsa Türkiye'deki satış fiyatı 1.4 TSI'den az olabilir gene de. Yanılmıyorsam girişte maruz kaldıkları ÖTV oranları farklı.
Cevabını sen vermişsin abi :D
-
Yeni kasanın %99 muhtemel resmi;
(http://img.donanimhaber.com/upfiles/450347/1BDB01FC28C24DE18672BAE46B23D367.jpg)
Yapmayın yaw bende SW hastalığı var :D bence harika ;)
Passata bişey diyemem güzel araç ki bu tasarım daha hoşuma gitti.
Allah o günleri gösterirse fabia miyadını doldurursa tepe tepe kullandıktan sonra,
bir passat b6 hayalim var inşallah. ona bir 10 yıl binerim heralde :D
duruşu oturaklılığı konsolu filan. tam istediğim araba diyorum :)
Fabia kalkıcak piyasaya 2012 model favoritler gelcek gıcır gıcır koca koca farları ile :D:D
-
Cevabını sen vermişsin abi :D
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:
-
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:
güvenle tercih edemiyoruz işte vergisi var:D:D
-
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:
aynen öyle. zaten 1,6 tdi nin üretilme amacı kısa zamanda aşırı km yapan kişiler için. yoksa avrupa pazarında 1,6 tdi 105 bg yanında aynı zamanda 110 bg 2,0 tdi makinede satılıyor.
-
güvenle tercih edemiyoruz işte vergisi var:D:D
O zaman etmeyecez Doğan, boşuna mı aldık 1.4 TDI'ları.:D
VW benim saçma sapan vergilendirme sistemimi düşünmek zorunda değil. Teknik gereklilikleri vb. değerlendirip en etkin çözümleri ürettiklerine inanıyorum.
-
O zaman etmeyecez Doğan, boşuna mı aldık 1.4 TDI'ları.:D
VW benim saçma sapan vergilendirme sistemimi düşünmek zorunda değil. Teknik gereklilikleri vb. değerlendirip en etkin çözümleri ürettiklerine inanıyorum.
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:
-
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:
valla abi türkiyede senede 5000 küsür passat satılıyor içinde dizel sayısı 2000 i bile bulmaz bu kadar az sayı için muhattab olacaklarını hiç sanmıyorum:)
birde yunanistandaki vergiler ve yasalar bizdende saçma. bazı şehirlere dizel arabayla girmek yasak gibi salakça yasalar var dolayısı ile orada atmosferik 1,4 gibi araçlar mandıklı oluyor ki o motor zaten elinde olduğu için üreticilere maliyet getirmez. sıfırdan dizel motor yapmak ise çok ciddi maliyet getirir ki onuda bu kadar az satış olan yerde umursamazlar.
-
valla abi türkiyede senede 5000 küsür passat satılıyor içinde dizel sayısı 2000 i bile bulmaz bu kadar az sayı için muhattab olacaklarını hiç sanmıyorum:)...
Az sayı için tabii ki muhatap olmazlar, "alan bunu alsın işte" der geçerler ancak genel mânâda, otomobil satabilmek için ülkelerin vergi, trafik yasaları, ...vb. bir çok faktörü gözönüne almak zorundalar.:wnk:
Toyota dizel getirmedi bile bir dönem. "Mazot kalitesi oldukça düşük, zaten az satarım, o az sattığıma da 3 ayda bir motor yenilersem ne anladım bu işten" deyip getirmediler.
-
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:
Uğur Abi, Yunus'un belirttiği durum bir yana, senin sunduğun çözümü VW zaten yapıyor. Yunanistanda vergi sistemine karşı çözüm olarak 1.4 75 hp varsa bizde de 2.0 TDI alamayana 1.6 MPI vardı işte. (böyle çözüme çözüm dersek tabii) Şimdi de 1.6 TDI var.
Benim demek istediğim VW'nin 2.0 TDI 140 hp yerine 1.6 TDI 140 hp sunma derdinin olmayacağı, olmaması gerektigi idi.
-
...Benim demek istediğim VW'nin 2.0 TDI 140 hp yerine 1.6 TDI 140 hp sunma derdinin olmayacağı, olmaması gerektigi idi.
"Daha yüksek güç üsteyen, hacimli makine alsın banane" deyip geçmişler.:wnk:
-
1,6 tdi ile 2,0 tdi arasında mtv de 653 tl fark var,