škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: lrfan - 01 Mayıs 2009, 11:47:52
-
:D
(http://images.forum-auto.com/mesimages/242310/a.jpg30..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/242310/c.jpg23..jpg)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/242310/b.jpg28..jpg)
-
Torkenstein :hanz::hanz:
-
İstiyoruz ama istemekle olmuyor. Tamamen duygusal.:uuu:
-
ha biraz inceledim.
benzinli çok daha esnek bir makine, daha kolay kullanımlı, beygir nerdeyse %50 daha fazla, 280 torkla bütünleşince.... 100 le git orta şeritten atıyorum 4 viteste, soldan BMW çaksın selektörü 150 ile sana yaklaşırken patlat pedalı döşemeye 4 vites dişlisini yatır 7000 devre motor çıksın yerinden..........
ama hala dizelciyim, 320 tork var bant dar mar, torkun kıralı dizel :hih:
-
Tork mağduru üye : :uve:
-
Bencede TDI bambaşka.Fakat burda ki benzinli 147 kW dikiz.Bombaaaaa:)
-
Tork mağduru üye : :uve:
yalnız değilsin
-
:D
(http://images.forum-auto.com/mesimages/242310/b.jpg28..jpg)
Garip; 2.0 TDI'ın 120hp'lik versiyonu olduğunu bilmiyordum.:confused:
Tork mağduru üye : :uve:
Sizin araçta deli gibi teker torku var; daha ne yapsın Roomi.:hanz:
(Bu güzel Ramazan gününde eski konuları canlandırasım geldi.:huh:)