škodaturkey.com
GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: IceMaN70 - 21 Temmuz 2010, 14:57:15
-
Efsane pist Nordschleife'da efsane pilot tommi makinen ile efsane araç wrx sti :) bu aracı kullanmadan ve nordschleife'da araç sürmeden ölürsem gözüm açık gider valla :)
http://www.youtube.com/watch?v=2To_5XjIaMk
-
bende senin gibi düşündüğüm için aynı aracın daha ulaşılabilir olanını aldım.:)
askerden dönünce şartlar müsait olursa sti düşünmüyor da değilim hani :knp:
-
hadi ya güle güle kullan Allah nazarlardan saklasın :) çok seviyorum ya anlatamam yani.Bana yarışcı ruhlu bir otomobil de direk wrx sti derim.Kücüklüğümden beri rallyde imprezaları izleyerek büyüdüm :) Ama benim için hayal tabi öylede kalcak :)
-
Nordschleife e gidicem subaruya binicem :) suborusuna gelene kadar ne arabalar gelir geçer oradan :)
-
valla 2.5 litrelik motor süper performans çıkarıyor.Yol tutuşu aracın tartışılmaz bence çoğu spor otomobilden üstün biraz oynama ile motorunda çoğu süper spor araçları geçer.
-
Nordschleife'a önüne gelen araç giriyor fabia'sından tut pejosuna kadar hepsi giriyor :) En azından seat sürmekten zevklidir
-
imprezaya lafım yok harika makine. ama almanyanın efsane pistlerinde porsche ler lambo lar amg ler bwm m ler varken impreza yedek kulübesinde beklesin benim görüşüm odur :) ha gidersek tokyoya orada olur :D
ha birde bu var :D
http://www.youtube.com/watch?v=V8ILpBM8oVo
-
Nordschleife'a önüne gelen araç giriyor fabia'sından tut pejosuna kadar hepsi giriyor :) En azından seat sürmekten zevklidir
ahahahah bunu hafifi modlu cupralara tokatlanıpta sonra evosunu satan abilerime danışmam lazım bakalm ne dicekler :D
4 çekerle bile gti yol tutuşuna erişemedikten sonra napayım 2,5 lt motorla eşşek gibi tüketmeyi :)
-
Nordschleife e gidicem subaruya binicem :) suborusuna gelene kadar ne arabalar gelir geçer oradan :)
Suborusu felan ayıp oluyo Subaru'ya :) Subaru'nun yeri her zaman bambaşkadır, bizde zamanında Legacy modeli vardı, 1.8 Boxer motor, 4x4, onu bile unutamıyorum ki, İmpreza WRX STI'yi kullanmak nasıldır düşünemiyorum.
-
ya kardeşim gti felan diyorsunda ben hangisinin daha çok ün yaptığına hangisinin daha çok yarış deneyimi olduğuna ve kazandığına bakarım.Gti'ı nasıl geliştirdiğini biliyorum vw'in.İnsansız olarak sensörler sayesinde pistte tur atıyor mühendislerde ona göre araç yapıyoruz oda ruhsuz oluyor tabikide
-
yuh gti ruhsuz puahahahhahahhahaha
-
imprezaya lafım yok harika makine. ama almanyanın efsane pistlerinde porsche ler lambo lar amg ler bwm m ler varken impreza yedek kulübesinde beklesin benim görüşüm odur :) ha gidersek tokyoya orada olur :D
ha birde bu var :D
http://www.youtube.com/watch?v=V8ILpBM8oVo
videodaki araç sti değil wrx
sti in rakibi bırak gti i r32 bile olamaz:ok:
(http://img10.imageshack.us/img10/9018/50703074.jpg) (http://img10.imageshack.us/i/50703074.jpg/)
(http://liveimages.editorial.carsales.com.au/carsales/general/editorial/ge5071629256676591350.jpg) (http://www.skodaturkey.com/news-reviews-advice/gallery-popup.html?R=6572&PhotoID=ge5344399359925927581&h_mid=2820338&f_mid=&c_mid=2820337&pid=140973&tabID=1408611)
(http://liveimages.editorial.carsales.com.au/carsales/general/editorial/ge5610157284972149398.jpg) (http://www.skodaturkey.com/news-reviews-advice/gallery-popup.html?R=6572&PhotoID=ge5344399359925927581&h_mid=2820338&f_mid=&c_mid=2820337&pid=140973&tabID=1408611)
(http://liveimages.editorial.carsales.com.au/carsales/general/editorial/ge5466527630199178159.jpg) (http://www.skodaturkey.com/news-reviews-advice/gallery-popup.html?R=6572&PhotoID=ge5344399359925927581&h_mid=2820338&f_mid=&c_mid=2820337&pid=140973&tabID=1408611)
(http://liveimages.editorial.carsales.com.au/carsales/general/editorial/ge4893816373754469221.jpg) (http://www.skodaturkey.com/news-reviews-advice/gallery-popup.html?R=6572&PhotoID=ge5344399359925927581&h_mid=2820338&f_mid=&c_mid=2820337&pid=140973&tabID=1408611)(http://liveimages.editorial.carsales.com.au/carsales/general/editorial/ge4759228168454474438.jpg) (http://www.skodaturkey.com/news-reviews-advice/gallery-popup.html?R=6572&PhotoID=ge5344399359925927581&h_mid=2820338&f_mid=&c_mid=2820337&pid=140973&tabID=1408611)
-
Suborusu :++: :++:
-
ya zaten kıyasladığınız araçlar aynı klassmanda mı bmw ve mercedeslere karşı o zaman koenigsegg ccx,aston martin one 77,Mclaren m4 12c,bugatti veyron çıkaralım aynı mantık.Wrx sti kendi klasmanında en iyi araçlardan birisi karşılaştıracaksan evo ile karşılaştır.Tutup porsche vs saymaya gerek yok.Ama ken block'un wrx sti'ı getirelim bakalım porsche mercedes ve bmw'lere noluyor :))) golf gti'a gelirsek tamam hızlı güçlü bir araç ama wrx sti'a rakip olmayı geç karşılaştırılmaz bile git onu ford focus rs ile karşılaştır.
-
neyi neyle karşılaştıracağımı nfs de suborusu görüpte hayaller kuranlardan iyi bilrim merak etme :)
-
hehe nfs 1-2 kere denemişliğim var ama bebe oyunu oynamam.Subaruyu dediğim gibi eskiden beri takip eden biriyim rally başarılarını tutupta laf olsun diye yapmadı adamlar biliyor bu işi firma.Formula 1 ve rally konusunda çok fazla bilgi sahibiyimdir banada araba öğretmeye çalışma.Madem oyundan konu açtın gel prof1tr.com sitemiz beklerim bir yarışımıza katıl sadece 1 tur at burda herkesin önünde senden özür dileyecem :)
-
Buda benim küçük bi el freni ile dönüşüm :) Fabia ile anca bu kadar oluyor :P ha bu arada bu video'yu gösterdiğim için bu aracı sitede kimse almaz heralde :D
http://vimeo.com/13277247
-
ahhh nfs gençliği ah ne diim :)
profların tur süreleri. yerlere göklere sığdıramadığn araba nerelerde sürünüyor bir bak :)
R ları falan geçtim.beğenemediğin seat bile performansta çakmış sti ın kafasına. allah bilir sti ın yarısı kadar yakarak benzin istasyonu konusundada çakıyordur :)
http://skodaturkey.com/showthread.php?t=7775
-
İnanmıyorum kardeşim hepsini getir tiff needel gibi bir pilot sürsün öyle konuşalım 5. vitesde bile imprezayı ağrı değerlendiriyorlar gti focus rs felan karşılaştırıyorlar ama imprezayı koymuyorlar.Bir daha nfs gençliği deme ağır konuşurum.Dediğim gibi oyunu o kadar basite alıyorsan prof1tr.com'a gel f1 pilotlarının kullandığı simülasyonu kullanıyoruz sadece 1 tur at forumda konu açacam senden özür dileyecem.Focus rs gibi önden çekişli bir araba nasıl oluyorda wrx sti'ın önünde oluyor orasıda tartışılır.Neyse uzatmıyorum kimseye bişey anlatmak zorunda değilim.Kim nfs gençliği herkes biliyor burda
-
2 çekerler pistte daima avantajlıdır 4 çeker gücü sürekli böldüğü için hızlandıkça geride kalıyor buna ağırlık faktörüde eklenince 2 çekerler silip süpürüyor.
caddede avantıjlıdır gerçi 2 çekerler , ama kalkışlarda 4 çekerin krallığı tartışılmaz tabi virajlardada daha dengelidir 4 çeker.
buna en iyi örnek seat cup lar idi 4 çeker kasası üzerine 2 çeker motor monte edilerek hazırlanmıştı araçlar.kasanın dengesi ve önden çekerin avantajını biraraya getirmişti mühendisler bu cup araçlarını tasarlarken.
sanalda bunları öğretmezler adama . yukardaki metin işi sanalda değiş gerçek hayatta yapan birisnin yorumudur. zaten bunu en iyi kanıtlayanda golf R da 4 çeker olduğu halde tamamen aynı teknoloji ama 2 çeker scirocco R ın ondan daha hızlı tur süresi yapması.
körü körüne o subarudur şöle ralli kazandı bunu yaptı oyunda tur at gel demekle olmuyor demekki.
-
Dostum 4 çeker in virajlardaki kontrolü çok daha fazla hızlanmadaki performansı tartışılmaz. araç arkadan çekişli ise haklısın virajları mükemmel döner kontrolü zordur ama çok hızlı dönebilirsin.Fakat önden çekiş için bu durum olmaz.Ön tekerlere resmen eziyet ediyorsun hem yolu tayin ediyor hem çekiş sağlıyor en fazla fren yükü ön tekerde vs.Önden çekişli yapmalarının tek nedeni şafttan doğacak güç kaybını azaltmak ve ağırlığı azaltıp aracın biraz daha az yakmasını sağlamak.Virajlı yollarda sürdüysen hızlı bir şekilde önden çekerin kötüğünü anlarsın.Sen gaz verince araç düz gitmek ister ama direksiyonu çevirirsin hem direksiyon sertleşir hemde araç understeer yaşamaya başlar.Heleki kalkışlarda ağırlık arkaya aktarılınca patinajda uzun kalıyorsun.O yüzden 4 çeker ve arkadan itişli araçlar her zaman çok daha üstündür önden çekişten
-
kalkışta her şekilde 4 çeker alır. benim leon bile kalkışta 2nin sonuna kadar sarabiliyor ciddi süre kaybediliyor. ama 4 çekerin getirdiği ağırlık ve aktarma kayıpları yüksek hızlara gelindiğinde kalkışta sağladığı avantajı kaybettiriyor. zaten benim eklediğim gti videosunda impreza o yüzden geçiliyor.
şu bir gerçek ralli ortamında imprezanın üstünlüğü tartışılmaz.
-
...şu bir gerçek ralli ortamında imprezanın üstünlüğü tartışılmaz.
Subaru' nun dört çeker sistemi diğerlerinden farklıdır zira aktif merkezî diferansiyeli vardır.:wnk: Kalkışta arka tekerleğe daha fazla, ön tekerleğe daha az güç iletirsen dengeyi sağlarsın ve kalkış da ona göre olur. İşte o merkezî diferansiyel o işi yapıyor. Haldex gibi ön tekerleklerin patinaja düşmesini beklemez.:wnk:
-
zaten wrx sti sürerken spor kısmını aldığında difransiyeli dediğin gibi ayarlıyor :)