škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: dgn - 14 Eylül 2010, 23:11:29
-
Hatırlayacağınız gibi İtalyan üreticiler Fiat ve Abarth, Şubat ayınn sonlarına doğru Punto Evo'nun sportif Abarth versiyonunu tanıtmıştı. Bu tanıtım sırasında aracın esseesse (SS) adlı versiyonunun da hazırlandığını duyuran üreticiler bu aracı da 2010 Paris otomobil fuarında sergileyecek.
Campovolo grisi isimli özel rengiyle sergilenecek olan aracın bu renginin hikayesi oldukça ilginç. Genç bir adamken Carlo Abarth'ın otomobilleri için boya almaya gittiği havaalanının ismi olan Campovolo, Torino'da bulunuyor ve hala işler durumda. Bu havaalanındaki uçakların boyandığı renk olan Campovolo grisi, Abarth grafikleri ve 18 inç çaplı beyaz jantlarla göz kamaştırıcı bir şekilde duruyor.
İç mekanında Sabelt imzalı Abarth Corse yarış koltukları bulunan otomobilde Blue & Me navigasyon sistemi bulunuyor. Fren ve süspansiyon sistemleri de Punto Evo Abarth'a göre güçlendirilmiş olan otomobilin turbo beslemeye sahip 1.4 litre hacimli motoru 180 beygir güç, 270 Nm tork üretebiliyor. Maksimum sürati 216 km/s olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 7.5 saniye sürüyor.
Fiatında artık 1.4 180 hp motoru var:D
(http://1.bp.blogspot.com/_76EC3aSSztw/TI5bSJXQjhI/AAAAAAAAGbQ/NfNJZWNT-50/s1600/Abarth+Punto+Evo+esseesse+1.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/_76EC3aSSztw/TI5bURR9iJI/AAAAAAAAGbY/KQmfCa2pJD4/s1600/Abarth+Punto+Evo+esseesse+2.jpg)
-
most wanteddan fırlamış çakall....seviyorum şu fiatı yav..
-
şahane bir turbo lag vardır bunda :D
-
Ön tampon tasarımı hoşuma gitti.
-
puntolar bana her zaman agresif gelmiştir(grande ve evo) zaten. böyle de çok hoş olmuş motorda zaten çok iyi.. ön tampon sanki scirocco ABT yi andırıyor :)
-
Bomba olmuş, abarth dokundumu iyi dokunuyo valla :)
-
şahane bir turbo lag vardır bunda :D
Sorun değil, 3000-6500 arası takılırız.:D
-
Çok güzel lan.
-
fiat 2. baharını yaşıyor.
araçları eskisi gibi değil hala biraz kalite problemleri olsa da fiyatına göre yüksek teknoloji sunuyor.
-
yangın varr
-
Sorun değil, 3000-6500 arası takılırız.:D
benzine yazık işim olmaz :D
-
1,4 180hp motor son hız videosu temiz 240 a dayıyor:D
http://fliiby.com/file/660464/z2auiblig1.html
-
güzel ama gözümü tırmalayan bikaç yer var tabiki.Ama önemli olan motoru tabiki.
-
yeni fotolar
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs172.snc4/37943_434282371687_7387916687_5645834_3695262_n.jpg)(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs349.ash2/62900_434282401687_7387916687_5645836_8361618_n.jpg)(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs689.snc4/62900_434282406687_7387916687_5645837_5831650_n.jpg)(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs349.ash2/62900_434282411687_7387916687_5645838_550122_n.jpg)
-
benzine yazık işim olmaz :D
teknik bilgi alabilir miyiz neden yazık
-
teknik bilgi alabilir miyiz neden yazık
alt devirde yüksek devir makineleirnden daha az yakıp daha iyi gidenler mevcutta o yüzden.
-
alt devirde yüksek devir makineleirnden daha az yakıp daha iyi gidenler mevcutta o yüzden.
tsi tsi tsi:++::++::++:
-
1,8 tfsida öyle.
arkadaşım 2,0 tfsi gti ile istanbul içinde 550 600 km leri görmeye başlamış özellikle yazılımdan sonra. bu motorların 2,0 tfsi ile kıyaslanması mümkün bile değil.
-
çünkü o 2.0 :)
bu 1.4 :)
-
o 2,0 ortalama 1,6 lardan az yakıyor isteyince :)
-
alakasız yerlere getirmişsin konuyu, ön yargıyla bakmayın hemen önce bir araştırın.
turbo lagdan sürülmez dediğin arabanın 2.5k devirde peak boost yapıyor. nerde turbo lag.
neden benzine yazık ? 1.4 motordan yüksek güç aldıkları için mi :D o zaman 1.8 t-jeti dene, 235hp
-
kusura bakmada benimde altımda 1.4 T mtor var ve bir motordan TEK turbo ile güç almanın ne demek olduğunu da iyi bilirm. 120 bg lik bravo benim sorunsuz gidebildiğm alt devirlerde ıkınarak gidiyor kağıt üzerinde baksan torku alt devirde. oda bizim TSİ lardan aynı güç seviyesinde aynı şartlarda 1 1.5 lt tüketim fazlası yapıyor zira arkadaşımda var. benimle aynı performansı alacak benden %15 fazla yakacak. bu yüzdende benzinime yazık bu kadar basit.
170 180 bg olsada bişi değişmicek alt devir olmayacak o motorda çünkü belli bir hacimden yüksek güç almanın yolu = büyük turbo oda = LAG demektir bu su götürmez bir gerçek kağıt üzerinde istediği kadar verimli görünsün istediği devirde peak versin. gerçekte öyle olmuyor iş.
bu arada bu sitede küçük hacimden verimli güç alma konusunda ençok yorum yapan ve o görüşü nbeğenen kişiyim.
-
1.4 t-jet ile ben hiç ıkınarak gitmiyorum özellikle alt devirlerden memnunum. şehir içi yakıt değerim 7.4lerde. hatta yeni t-jet multiairlerde yakıt tüketimi %10 daha az. 1.8 tfsin güç aralığını fiat 1.4 motoru ile veriyor.
1.4 araçlarımızdaki fındık kadar turboyla lagdan bahsetmek komik. o motora gt25 büyüklüğünde bir turbo koyarsanız lag söz konusu olur.
-
tabi tabi öyledir.
yb ortalamam 6,2 şuan. arkadaşla arka arkaya gidiorz.
170 lik 1,4 t fiat makinesinin testlerinde yakıt verileri 9 lt lerde çıkıyor. 170 lık 160 lık golflerin 7 lerde 8 lerde. istediğin kadar öyle deil de bu değişmez bir gerçek.
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=506&baslik=Grande%20Punto%201.4%20T-Jet%20-May%C4%B1s%202008 (http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=506&baslik=Grande%20Punto%201.4%20T-Jet%20-May%C4%B1s%202008)
al sana 120 lik. punto brde. onun verisi bile ondan 200 kg ağır leondan daha yüksek.
şuan 1,4 T gibi versiyonlarda tsi dan daha az yakan motor yok. özelliklede 160 170 bg seçeneklerinde. çünkü alt devirde kompresör çatır çatır tork basarken diğerleri gitmek için daha yüksek devire ihtiyaç duyucak çünkü 170 bg olması için takılan büyük boy turboyu dolduramıcak motor.
-
1.75 lt TBi Alfa Giuletta'da kullanılıyor, harbi tekniği çok fena makine bayadır inceliyorum, 1400 rpm'den başlıyor basmaya, 235 bg'de oha bi rakam hakkaten o hacime, tüketimide korkunç değil, 1.4 101 bg Fabialar kadar yaksa yeter :D
-
1,4 fabia onun yanında fuel saver kalır hakan.
-
arabalar iyi hoş, teknik değerler güzel ama;
ne bileyim oyuncak gibi yahu. aynı şekilde renault lar da öyle geliyor bana.
-
1,4 fabia onun yanında fuel saver kalır hakan.
Valla 1.4 101'ler 10'ar litre gaz çeker. 1.75 TBi fabrika veriside o şekil.
-
seat leon cupra R. 2,0 tfsi 265 bg
City driving (l/100 km) 10.7
Extra city driving (l/100 km) 6.6
Ponderable consumption (l/100 km) 8.1
In running order with driver (kg) 1450
http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/2_0_195.html
buda 1,8 fiat motoru
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=290278&baslik=Alfa%20Romeo%20159%201.8%20TBi%20Distinctive%20Plus-A%C4%9Fustos%202010 (http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=290278&baslik=Alfa%20Romeo%20159%201.8%20TBi%20Distinctive%20Plus-A%C4%9Fustos%202010)
Yakıt Tüketimi Şehir İçi:11,8 lt
Şehir Dışı:6 lt
Karma:8,1 lt
Test:10,2 lt
Boş Ağırlık:1205 kg
cuprayla aynı ağırlıkta olsa demek bu araba 15 lt falan yakacak.
-
Valla 1.4 101'ler 10'ar litre gaz çeker. 1.75 TBi fabrika veriside o şekil.
o verilerle ancak fuel killer.
-
seatın kendi motoru en son hangi sene üretti
seattan örnek vermek bence abest kaputu açınca vw motoru çıkıyor
fakat fiat araçta kendi üretimi bir motor
iş gruplara girmesi saçma bence seatsa seattan bahsetmek vw vwden bahsetmek lazım
bence biraz markacılık olmuş burda
fiatı olan alfa romeodan örnek vermesi gibi bişey bu yada ferrariden
-
Yahu bazen şu benzin muhabbeti gereksiz oluyor;
Benim aracım 2.0 147hp 1350kg D sınıfı bir araç. 200.000km de ve 10 yaşında.
İzmir İstanbul klima kapalı 5.8lt ortalama tüketimim var 300 küsür km'de. Öle 50-60 km sıfırlayıp aldığım değer değil, İzmir çıkışı sıfırladım İstanbul girişi feribotta bitti.
İzmir içinde 12lt yaktığımıda biliyorum kısacası nasıl kullanırsan o kadar yakarsın arabaya değil bizer bağlı birazda. Bnm arkadaşımda 1.4 TSI 160 lık Golf var DSG İzmir şehir içi bnmle aynı kullanıyor 9.5lt yakıyor bende 9.5 yakıyorum aşağa yukarı aynı koşullarda.
Fabrikanın verilerinin özellikle VW de bariz şekilde şaçma olduğunu düşünüyorum bakınız 1.6 TDI passat şehiriçi değerleri.
O tüketimi tutturan bir şehir içi varsa söleyin bizde gidelim orda sürelim arabayı komik yani.
-
seat leon cupra R. 2,0 tfsi 265 bg
City driving (l/100 km) 10.7
Extra city driving (l/100 km) 6.6
Ponderable consumption (l/100 km) 8.1
In running order with driver (kg) 1450
http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/2_0_195.html
buda 1,8 fiat motoru
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=290278&baslik=Alfa%20Romeo%20159%201.8%20TBi%20Distinctive%20Plus-A%C4%9Fustos%202010
Yakıt Tüketimi Şehir İçi:11,8 lt
Şehir Dışı:6 lt
Karma:8,1 lt
Test:10,2 lt
Boş Ağırlık:1205 kg
cuprayla aynı ağırlıkta olsa demek bu araba 15 lt falan yakacak.
2.0 tfsin test değerini yabancı siteden, 1.8 t-jetin yakıt tüketimini türk sitesinden almışsın.
ben sana ikisininde testlerini türk sitesinden vereyim, leon 2.0 tfsi test sürüşünü arabam.comda göremedin heralde
leon 2.0 tfsi 185hp 270nm
Test tüketimi: 9.8 lt/100 km
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=295&baslik=Leon%202.0%20TFSI%20Sport%20Up%20-A%C4%9Fustos%202006
alfa 159 1.8 t-jet 200hp 320nm
Test tüketimi: 10.2 lt/100 km
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=290278&baslik=Alfa%20Romeo%20159%201.8%20TBi%20Distinctive%20Plus-A%C4%9Fustos%202010
-
şuan 1,4 T gibi versiyonlarda tsi dan daha az yakan motor yok. özelliklede 160 170 bg seçeneklerinde. çünkü alt devirde kompresör çatır çatır tork basarken diğerleri gitmek için daha yüksek devire ihtiyaç duyucak çünkü 170 bg olması için takılan büyük boy turboyu dolduramıcak motor.
alt devirde kompressorden bahsetmişsinde peki neden o motoru kaldırdılar da şimdi tek turboya geçtiler. 140 ve 170lik tsilar turbo ve kompressor beslemeliydi maden çok iyiydi neden kaldırlar ve 160lık tek turbo motora geçtiler.
2010 yılın motoru ödülü fiat 1.4 t-jet multiair.
Best New Engine of the Year 2010 - Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo
-
alt devirde kompressorden bahsetmişsinde peki neden o motoru kaldırdılar da şimdi tek turboya geçtiler. 140 ve 170lik tsilar turbo ve kompressor beslemeliydi maden çok iyiydi neden kaldırlar ve 160lık tek turbo motora geçtiler.
2010 yılın motoru ödülü fiat 1.4 t-jet multiair.
Best New Engine of the Year 2010 - Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo
hiç bir halt bilmediğin buradan çıkıyor. önce sen çift besleme tsi ları bir araştır öyle gel.
2011 ibiza cupra-skoda fabia vrs-polo gti da ne var.(180 bg tsi) yada 160 lık golf highline larda. veyahut tiguan 150 lik.
bu makinelerin alayının performansıda yakıtıda o multiair a çakar bırakır.
senin o ödülünün yanında tsi neleralmış birde onları araştır.
birde kelime oyunları yapma buna gel.
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=403&baslik=Seat%20Leon%20FR%202.0%20TFSI-%C5%9Eubat%202007 (http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=403&baslik=Seat%20Leon%20FR%202.0%20TFSI-%C5%9Eubat%202007)
-
Yahu bazen şu benzin muhabbeti gereksiz oluyor;
Benim aracım 2.0 147hp 1350kg D sınıfı bir araç. 200.000km de ve 10 yaşında.
İzmir İstanbul klima kapalı 5.8lt ortalama tüketimim var 300 küsür km'de. Öle 50-60 km sıfırlayıp aldığım değer değil, İzmir çıkışı sıfırladım İstanbul girişi feribotta bitti.
İzmir içinde 12lt yaktığımıda biliyorum kısacası nasıl kullanırsan o kadar yakarsın arabaya değil bizer bağlı birazda. Bnm arkadaşımda 1.4 TSI 160 lık Golf var DSG İzmir şehir içi bnmle aynı kullanıyor 9.5lt yakıyor bende 9.5 yakıyorum aşağa yukarı aynı koşullarda.
Fabrikanın verilerinin özellikle VW de bariz şekilde şaçma olduğunu düşünüyorum bakınız 1.6 TDI passat şehiriçi değerleri.
O tüketimi tutturan bir şehir içi varsa söleyin bizde gidelim orda sürelim arabayı komik yani.
dün bursaya geldm 5.0 ortalamayla fabrika verisi 5.1. passat tsi ile 68 lt 1220 km gittik. fabrika verisi. komediyi kim yapıyor görüyrouz.
ha derdinde oysa çatır çatır istanbul trafiğinde 7 8 lt yakan adam bulurum sana.
-
seatın kendi motoru en son hangi sene üretti
seattan örnek vermek bence abest kaputu açınca vw motoru çıkıyor
fakat fiat araçta kendi üretimi bir motor
iş gruplara girmesi saçma bence seatsa seattan bahsetmek vw vwden bahsetmek lazım
bence biraz markacılık olmuş burda
fiatı olan alfa romeodan örnek vermesi gibi bişey bu yada ferrariden
boş bir yorum olmş.
-
ödül muhabbeti yapanlar aşağıdaki listeyi okusun. bakalm o birhalt sandıkları makineler bunları yakalayabilecekmi. tsi 5 senedir silip süpürüyorda :++::++::++:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines
Was winner of the "Best New Engine" category in the 2006 annual competition for International Engine of the Year (http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year).
Was winner of the "1.0-litre 1.4-litre" category for four consecutive years in the 2006, 2007, 2008, 2009 and 2010 annual competition for International Engine of the Year (http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year).
Was winner of the "Green Engine of the Year" category in the 2009 annual competition for International Engine of the Year (http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year).
Was outright overall winner of the 2009 and 2010 International Engine of the Year (http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year) annual competition.
fiat ala ala yılın en iyi yeni motor ödülünü alırken yılın motorunu ondan 5 sene önce çıkan bir makine neden alıyor onu araştırında gelin burada bize fanatizm yapmadan önce.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulietta_%282010%29 (http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulietta_%282010%29)
1.4 TB MultiAir (http://en.wikipedia.org/wiki/Multiair) I4 1,368 cc (83.5 cu in) 170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm 250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm
2500 devirde max tork veriyorsa bu makine 3000 devir altı hissiz olur leş olur. gitsin diye 3000 devir üzeri kullanılan her arabada yakıtı içer. katalog verisi falan anında yalan olur. o makinein 2500 de tork vermesi demek 120 bg liğe göre eşşek gibibüyük turbo takılmış olması demektir. buda = LAG o makinede lag yok diyen adam yalan söyler. onu görmek için arabayı gidipte kullanmaya gerek bile yok.
ayrıca tsi ları diğerlerinden üstün kılan ikinci özellik torkunu sabit şekilde 3 4 bin devir boyunca sunabilmesidir. bunu kullanmayı bilen adam istanbul içinde 5 lt ilede gezer.
fanatiklik yapmadan önce araştırın öğrenin gelin ondan sonra buralarda teknik bilgi ıvız zıvır artislik yapın.
-
170 Bg'lik Alfa Romeo Giulietta ile test sürüşü yaptım. Araç kendini kaldıramıyor. 2500 devirde turbo açan bir araçta güç olsa da çok yakacağı kesindir. Çift Beslemeli TSI motorlar her zaman daha iydir.
-
.............
-
konuya dahil olan birine boş bir yorum olmuş demişsiniz ( kendi yorumlarınız doluluk oranını siz mi belirliyorsunuz ), leş bir motor, eşşek gibi turbo takmışlar, tsi multiaire çakar bırakır. bunlar ne biçim yorum böyle iki çocuk kavga ediyomuş gibi. önce biraz medeni ol gel sonra tartışalım.
-
120liğe eşek kadar turbo takmışlar 170 hp olmuş. bu kadar basitti yani herşey, multiair teknolojisi tamamen bam başka bir kapağa sahip. o kapağın flow değerlerini öğrenmek lazım önce.
astra hala 1.3 dizel motor kullanıp kendini kaldırıyorda, 170 hplik bir aracın kendini kaldıramaması mümkün mü ya
-
boş bir yorum olmş.
tamam ustam boş bir yorum ben kabul ediyorum
sen seat kaputunun altındaki vw motorunla övünmeye devam et.
sen kafayı yoruma ne vw ne seat sana motorların reklamını yap diye para vermiyordur .ondan gerilme fazla .
-
Ben sizin arabanızla ilgili bir söz sölediğimi hatırlamıyorum.
Passat 1.6 105 TDI ile şehiriçi fabrika verisini İstanbulda tutturan adam varsa tebrik ediyorum hodri meydan.
Bnm arabamında fabrika verisi 6.8lt şehir dışı bende 5.8lt yaktırdım.
Kaldıki bnm babamda 2.0 TDI 140 DSG Passat CC ayrıca birde 1.4 TSI EOS var 122lik.
EOS aynı kullanımda (orta sert basmalı) bnm altımdaki 2.0 140hp araba ile aynı yolda aynı miktarda yakıt tüketiyor araç. (ikisinide ben kullanıyorum)
Demek istediğim şudur 1.4 TSI motor azda olsa basınca gayet fazla tüketen ancak sakin kullanıncada bir o kadar az tüketen bir yapıya sahip.
2.0 TFSI hiç kullanmadım bilmiyorum.
Şurada konuşuyorum tartışıyoruz gerilmeye gerek yok değilmi :ok:
bulun arabayı ben tutturrum o değeri.
-
120liğe eşek kadar turbo takmışlar 170 hp olmuş. bu kadar basitti yani herşey, multiair teknolojisi tamamen bam başka bir kapağa sahip. o kapağın flow değerlerini öğrenmek lazım önce.
astra hala 1.3 dizel motor kullanıp kendini kaldırıyorda, 170 hplik bir aracın kendini kaldıramaması mümkün mü ya
flowa falan gerek yok veriler yukarda. 1500 devirden 4000 bilmem kaç devire kadar max tork veren makine ile sadece 2500 de veren makine 1 olmaz. onu görmek için arabayı kullanmaya yada kahin olmaya gerek yok. aynı makineden daha fazla güç almak demek daha büyük turbodur daha büyük turbo kullanışsızlık ve devir banında orantısızlk getirir aşırı besleme teknlojisinin en büyük sıkıntısı budr çözümü için ya hacim büyür turbo küçülr yada turbonun yanın ikinci bir besleme sistemi gelir.
hele hele 1.3 dizel astra gibi zaten astra kasasına yetmeyen bir motorla orantılaman ve örnek vermende doğru değil alakası olmayan konular ikisi.
-
Ben şu an aşırı besleme 2 litre hacim altı petrol motorların kıralı olarak hâla Giuletta'daki 1.75 TBi makine konusunda ısrarcıyım, o ne biçim rakamlar be yav :D
-
tamam ustam boş bir yorum ben kabul ediyorum
sen seat kaputunun altındaki vw motorunla övünmeye devam et.
sen kafayı yoruma ne vw ne seat sana motorların reklamını yap diye para vermiyordur .ondan gerilme fazla .
seat ızaten vw motoru var diye alıyoruz o yzden sen boşuna geyik çıkartma burada bu sitede skoda alanların %90 ıda o yüzden almıştır yanlş sularda dolanma yani.
-
seat ızaten vw motoru var diye alıyoruz o yzden sen boşuna geyik çıkartma burada bu sitede skoda alanların %90 ıda o yüzden almıştır yanlş sularda dolanma yani.
yanlış sular da dolanma?
kurtlar vadisimi izliyon napıyon anlamdım ama sen çok fazla geriliyon bence.
vw git al o zaman
-
Ben sizin arabanızla ilgili bir söz sölediğimi hatırlamıyorum.
Passat 1.6 105 TDI ile şehiriçi fabrika verisini İstanbulda tutturan adam varsa tebrik ediyorum hodri meydan.
Bnm arabamında fabrika verisi 6.8lt şehir dışı bende 5.8lt yaktırdım.
Kaldıki bnm babamda 2.0 TDI 140 DSG Passat CC ayrıca birde 1.4 TSI EOS var 122lik.
EOS aynı kullanımda (orta sert basmalı) bnm altımdaki 2.0 140hp araba ile aynı yolda aynı miktarda yakıt tüketiyor araç. (ikisinide ben kullanıyorum)
Demek istediğim şudur 1.4 TSI motor azda olsa basınca gayet fazla tüketen ancak sakin kullanıncada bir o kadar az tüketen bir yapıya sahip.
2.0 TFSI hiç kullanmadım bilmiyorum.
Şurada konuşuyorum tartışıyoruz gerilmeye gerek yok değilmi :ok:
iki araba arasında 100 kg gibi bir fark varsa şöyle basınca böyle tüketim var diye kıyaslayamazsn ağırlığı eşitlemen gerekir ki oda altındaki arabayı ağırlaştırman dolayısı ile diğerinden daha fazla tüketmen demektir.
-
yanlış sular da dolanma?
kurtlar vadisimi izliyon napıyon anlamdım ama sen çok fazla geriliyon bence.
vw git al o zaman
kurtlar vadisi ilede işim olmaz laf atmak için salakça bahane arayan adamlarlada.
ayrıca elimde vw imde var.
alamayanlar çatlasın napalm.
-
kurtlar vadisi ilede işim olmaz laf atmak için salakça bahane arayan adamlarlada.
ayrıca elimde vw imde var.
alamayanlar çatlasın napalm.
ya bu konuşma cidden cocukca hadi canım sen vw takıl mutlu ol biz çatlarız
marka fanatiği insanlar çocuklarla işim olmaz
-
çok güzel çatlamışsın belli boş şekilde sataşmadan duramıyorsun.
marka fantikliğiyle bizi suçlayanlara bakın.
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7255
iğneyi batırmadan önce kendini çuvaldızla tanıştır diye bir söz demiş atalar.
-
çok güzel çatlamışsın belli boş şekilde sataşmadan duramıyorsun.
marka fantikliğiyle bizi suçlayanlara bakın.
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7255
iğneyi batırmadan önce kendini çuvaldızla tanıştır diye bir söz demiş atalar.
sana gülüyorum :) mesajlrı iyi araştır adresimnde yazıyordur cocuk
-
çok çekindim aman korktm.
-
çok çekindim aman korktm.
kendi adıma . koydum
-
Multiair motor oncek t-jetten tamamen farkli bir teknolojiye sahip, kapak flow degeri hakkinda size soyle bir ornek vereyim.
Honda civic 1.6 vti motora gt28 buyuklugunde bir turbo ile 1 barda 350hp guc elde edilir standart kapagi ile. Ayni hacimde siradan bir 1.6 araca o turboyu taktigimizda birak 350hp almayi, o turboyu dolduramaz bile, bunun sebebi civic vtin verimli bir flow degerine sahip kapagi olmasidir.
Multiair motorun blok ayni olmasina ragmen kapagi kasnaktan bagimsiz donebilen egzantrik teknolojisine sahip.
-
Kam şaftını elektro hidrolik tahrikle döndürüyor diye hatırlıyorum. Hakkaten krank senkronundan bağımsız, çok bulanık bişi, yapanın elini öpmek lazım.
-
.................
-
:++::++:çok iyiymiş 2500 devire kadar yetersizkalmasıda iyiliğinden zaten. haticeye değil neticeye baktığım zaman görüğüm şeyin ne olduğu nu anlamam için gidip sürmeme gerek yok. alt devir leş olacak üst devirde gidecek sakinde bile tüketecek bitti gitti geçmiş olsn
-
........
-
demek aynı şartlarda ben 4 5 lt arasna inicem. pardon ya zaten iniorm inanmayan konularımı aratsn bulsn.
not: beceremezsiniz şimdi bulmayı.
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7665&page=3
-
............
-
dsg arabayı zevksizleştirir. enkral otomatik bile zevksizleştirir. o yüzden otomatikle işim olmaz.
ama karalamak için habire yer arayıp ta rezil olmak hoşunuza gidiyorsa buyrun devam edin.
-
...........
-
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149435
25 bg nerde göremiorm ben. 15 bg fark var. 12 nm eksik var. ağırlık desen benim leon 1324 kg üstüne ben geliyorum 120 kg. bu halinle ancak kalkışta 125 liğe tutnabilirsn geçemezsin. rollde ancak arkadan seyredersin 122 lik leonları golfleri.
teknoloji o vasat 2.0 dan 1400 cc ye düşüştür. onu anlayamadığın sürce orada harcanan teknolojiyi emeği anlayamzsın. anlayamadığın konıdada konuştukça batarsn.
-
Oradaki bilgiler aracımın teknik bilgileri değildir aracım Renault motor değil Volvo motordur.
Eskişehire yolum düşerse ilk sizinle roll deniyeceğim ki altınızdaki arabanın 100km den sonra kaç boy yediğini görmeniz için (4 farklı DSG ve manuel Golf ile denemelerim sonucu gayet tecrübeliyim bu konuda).
Kullandığım altımdaki TSI'ında ne halt olduğunu çok iyi biliyorum gökten zembille inen bir araç olmadığını anlatmaya lüzum aslında var ama size yok.
Diğer konularda da evet haklısınız;
TSI bir numara TSI süper teknolojik , TSI süper cimri, TSI yüzyılın motoru DAS Auto VW.
-
Oradaki bilgiler aracımın teknik bilgileri değildir aracım Renault motor değil Volvo motordur.
Eskişehire yolum düşerse ilk sizinle roll deniyeceğim ki altınızdaki arabanın 100km den sonra kaç boy yediğini görmeniz için (4 farklı DSG ve manuel Golf ile denemelerim sonucu gayet tecrübeliyim bu konuda).
Kullandığım altımdaki TSI'ında ne halt olduğunu çok iyi biliyorum gökten zembille inen bir araç olmadığını anlatmaya lüzum aslında var ama size yok.
Diğer konularda da evet haklısınız;
TSI bir numara TSI süper teknolojik , TSI süper cimri, TSI yüzyılın motoru DAS Auto VW.
Hocam arkadaş sitede vw mercedesle karşılaıtırp ondan bile iyi diyen biri ne yazsan farklı ve kötü bir uslubla cevap verir bence bu insana cevap yazmamak ona verilecek en güzel cevap.
Umarım mesajları tekrar okur ve kullandığı sözcükleri görür.teşekkürler
-
bu arkadaşa kendi kullandığı şekilde cvp vereceksinki belki kendini geliştirir.
ya bilader tutturmuşsun bi tsi tüküsü ama gerçekte işler değişir, ben tsiya 5 boy saplıyorum gitmiyor araba, az yakıyo filan diyon diyon ama sadece kağıtta az yalar. rollingte dikiz aynasında zor görüyorum, geçende bi jetta ile bastık tutunamıyor t-jetin yanında.
tsi leş senin anlayacağın alt devirler için supercharger koymuşlar ama hikaye, olay üstte bitiyor, basıyorsun basıyorsun gitmiyo tsi. tsi kullanıcısı ağladı resmen bana yetişeceğim diye.
geçen sene audiye gitmiştim. a4 bakıoz, dedi 1.8 turbo aracımız var, bakalım dedim teknik özelliklerine 120hp :D zaten 20 senelik 1.6 8v 102hp motoru satan vw firmasından ne bekliyorsun :D
-
böyle gerçeklik dışılar içinde boş hayallerle kavrulun beyler siz. sanki biz hiç deneme yapmıyouz. nice 2,0 mazda 6lar accordlar avensisleri ağlatmışm k.cı teneke kırık lagunaları muhattab bile almıyorum yolda.
bu arada o 120 bglik a4 600 liralık yazılmla sorunsuz 210 bg olarak senelerc sorunsuz yürüyebilme kapasitesinde bir makine ki yapanlarda mevcut.. ama altındaki tenekeyi bir halt sananlar anlayamaz o motor neden var.
ha birde 1100 bilmem kaç kg lık tenekeyi de 1300 1400 kgluk arabalarla performansta kıyaslayacak kadar küçülmek tabi oda bilgisizliğin dibe vurduğu yeri gösterir.
sen kendi kg da rakibe gel.
http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/a1/engines.html#source=http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/a1/engines.html&container=page
Audi A1 1.4 TFSI
1.4 TFSI 122 hp gücüyle kalitesini artırmaktadır. 200 Nm azami tork gücünü 1.500-4.000 rpm devir hızı aralığında sürekli olarak sağlayabilmektedir. Su soğutmalı ara soğutuculu (intercooler) bir turbo şarj, 1.390 cc hacme sahip motoru silindir başına dört adet subapla basınçlamaktadır. 1.4 TFSI, A1 otomobili, yedi vitesli S-tronic şanzıman ile otoban hızına 9.1 saniyede eriştirmektedir. Azami hız 200 km/saat olarak gerçekleşmektedir. Standart altı-vitesli düz şanzıman sprint süresini 9.2 saniyeye yükseltmekte ancak azami hızda herhangi bir etkide bulunmamaktadır. AB test çevriminde, ortalama yakıt tüketimi sırasıyla 100 km’de 5.1 ve 5.4 litre olarak gerçekleşmektedir.
siizn gibi adamlar ancak çamur atar. araştırmadan ben gittim ben denedim. sen eşit şartlarda rezil oluyormsn olmuyormsn banna onu dicen. yok jettayı geçtmde bilmem nede. dansöz gibi kıvırma modu. 1180 kg lık aletle babamda geçer 1300 1400 kg lık aleti. oda hangi tsi olduğu meçhul. tsi olduğu bile meçhul.
yada bunu verelim sana çift besleme tsi ibiza cupra. tam senin kütlene uygun ağlatıcı
http://www.seat.com.tr/seat/modeller/yeni_ibiza_sc/techtables/1_4_tsi.html
hayaller aleminde hiç bir teknik bilgisi mantıklı kıyaslama kriteri olmadan yapılan ucuz kıyaslamalarla kalkıpta tüm dünya otoritelerinin ödüllerini 5 senedir silip sürüpen teknolojiye bok atmak.
kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.
-
Arkadaşlar bir araba için birbirinizi kırmayın. Yakışmaz...