škodaturkey.com
GARAJ => Benim Arabam... => Konuyu başlatan: serkan35 - 17 Eylül 2010, 16:09:31
-
aracı satmaktan vazgeçince farlara xenon aldım anfi ve bass ile müzik sistemini güçlendirdim birde detaylı bir temizlik ve cila işlemi sonrası
3 ay gibi bir zamandır birlikteyiz 17.000 km yol yaptım 2 sefer turbo arızası yaşadım birinde tamir ettirdim ki bir hafta sonra tekrar arıza yapınca yenisini aldım çok şükür sorun yok artık onun dışında normal yağ su bakımı dışında bir şikayetim yok kendilerinden
(http://img178.imageshack.us/img178/5131/p1701091516.jpg) (http://img178.imageshack.us/i/p1701091516.jpg/)
(http://img121.imageshack.us/img121/1819/17092010065.th.jpg) (http://img121.imageshack.us/i/17092010065.jpg/)
(http://img715.imageshack.us/img715/3863/p170109151604.th.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/p170109151604.jpg/)
(http://img707.imageshack.us/img707/6438/p1701091518.th.jpg) (http://img707.imageshack.us/i/p1701091518.jpg/)
(http://img827.imageshack.us/img827/4097/p170109151703.th.jpg) (http://img827.imageshack.us/i/p170109151703.jpg/)
(http://img705.imageshack.us/img705/4439/17092010075.th.jpg) (http://img705.imageshack.us/i/17092010075.jpg/)
(http://img705.imageshack.us/img705/95/17092010064.th.jpg) (http://img705.imageshack.us/i/17092010064.jpg/)
(http://img26.imageshack.us/img26/6291/17092010063.th.jpg) (http://img26.imageshack.us/i/17092010063.jpg/)
(http://img543.imageshack.us/img543/613/17092010066.th.jpg) (http://img543.imageshack.us/i/17092010066.jpg/)
(http://img131.yukle.tc/images/3630nazar.jpg)
-
maaşallah aracınız çok çekici duruyor turbo vw araçlarında çok sıkıntı çıkarıyor bizim arkadaş aracı sıfır aldıktan 6-7 ay sonra arızalanmıştı tamirinin uzun ömürlü olmadığını herkes yazıyor keşke internette araştırsaydınız neyse inşallah bir daha sorun çıkarmaz
-
maşallah. :)
-
Maşallah, bu kasa favorim :ok:
-
Yeni turbo hayırlı olsun
-
maaşallah aracınız çok çekici duruyor turbo vw araçlarında çok sıkıntı çıkarıyor bizim arkadaş aracı sıfır aldıktan 6-7 ay sonra arızalanmıştı tamirinin uzun ömürlü olmadığını herkes yazıyor keşke internette araştırsaydınız neyse inşallah bir daha sorun çıkarmaz
o çok sorunlu vw turbosu olan 1,8t passatla 450 bn km yaptık bir turbo takımı değişimi 270 bn km de yapılmıştı nedense çok sorunlu yada ilk sahiplerimi sorunlu artk ona siz karar verin. bizlerin altında anahtar vurmadan yüzbinlerce km gidiyor o turbolar. ayrıca turbo tamiri doğru deil. nasılki baskı balata değiştirrisin giderturboyu değiştirirsin.
türkiyede yaygın olarak insanlar vw lerde turbolu araç kullanmayı öğrendiği için en hor kullanılmışlar onlardan çıkar.
-
o çok sorunlu vw turbosu olan 1,8t passatla 450 bn km yaptık bir turbo takımı değişimi 270 bn km de yapılmıştı nedense çok sorunlu yada ilk sahiplerimi sorunlu artk ona siz karar verin. bizlerin altında anahtar vurmadan yüzbinlerce km gidiyor o turbolar. ayrıca turbo tamiri doğru deil. nasılki baskı balata değiştirrisin giderturboyu değiştirirsin.
türkiyede yaygın olarak insanlar vw lerde turbolu araç kullanmayı öğrendiği için en hor kullanılmışlar onlardan çıkar.
haklısın turbolu aracın nasıl kullanıldığını bilmiyordum ama araştırdım okudum sordum ve artık sorunsuzca kullanıyorum motor soğukken zorlamıyorum uzun yol sonrasında bir dk. bekliyorum ilk aldığımda düz benzinli gibi kullanıyordum
-
Nasıl gidişi 1.9 turbonun. kaç beygir tork nasıl ?
buarada araç güzel parlamış :)
-
haklısın turbolu aracın nasıl kullanıldığını bilmiyordum ama araştırdım okudum sordum ve artık sorunsuzca kullanıyorum motor soğukken zorlamıyorum uzun yol sonrasında bir dk. bekliyorum ilk aldığımda düz benzinli gibi kullanıyordum
serkancım yukarda yazdığım gibi türkiyeye en yoğun şekilde giren bu sınıftaki turbolu araçlar vwlerdi. ve insanlr bunlarda öğrendi. vw de ciddi tecrübeler kazandı şimdikiler daha sorunsuz. mesela 2001 modelinkinin aksamı ile 2005 modelinki bile farklı.
-
Nasıl gidişi 1.9 turbonun. kaç beygir tork nasıl ?
buarada araç güzel parlamış :)
tşk. ederim umarım
130 bg 310 tork 6 ileri
0/100 10 sn altında uzun yolda sollamalarda falan çok güzel şehir içinde de sık sık vites değiştirmek zorunda kalmasaydım daha güzel olabilirdi :)
şehir dışında bir depo ile 1300 km sakin kullanımda 1100 km biraz süratte 900 km 160 km üstendekki hızlarda yapabiliyor şehir içinde 1000 km yapabiliyor 62 litre deposu var ama 57 lt üstünde alamadım daha :D
-
310 NM :S ben 180 nm puntoyla mutlu oluorum o alet uçurur adamı :)
birgün deneriz artık :P
-
310 NM :S ben 180 nm puntoyla mutlu oluorum o alet uçurur adamı :)
birgün deneriz artık :P
olur ama bir şartım var detaylı bir yıkama ve iyi bir kaç poz isterim :)
-
310 NM :S ben 180 nm puntoyla mutlu oluorum o alet uçurur adamı :)
birgün deneriz artık :P
O motorun aynısı Fabia vRS' te var.:wnk: Var gerisini sen düşün artık.:wnk:
-
uğur abi o motorun 150 bg olanı ibiza cupra tdi da var var gerisinide sen düşün :D
-
Bu kasayı çok seviyorum yaa..Önden görünüş süper..
-
çok sağlam bir motor var bu makinede. uygun turbo intercooler enjektör değişimlerini yazılım ile destekleyerek 200 + bg 400 küsür nm tork la binebilirsin bu makineye :)
-
uğur abi o motorun 150 bg olanı ibiza cupra tdi da var var gerisinide sen düşün :D
Yav elini korkak alıştırma, 160 yazıver oraya.:++: Zira makinemiz 160 hp gücünde.:kro:(görende bizim kaputun altında zanneder:++:)
Bu 160'lık 1.9 TDI Seat'a özel. 150'lik olan dizel Golf IV GTI'da kullanıldı diye biliyorum.
-
Yav elini korkak alıştırma, 160 yazıver oraya.:++: Zira makinemiz 160 hp gücünde.:kro:(görende bizim kaputun altında zanneder:++:)
Bu 160'lık 1.9 TDI Seat'a özel. 150'lik olan dizel Golf IV GTI'da kullanıldı diye biliyorum.
mk1 leon tdi fr ile karıştırmışım karıştırmayalım oraları :D
-
maşşalah aracınız baya çekici duruyor :)
bir vw kullanıcısı olarak yaşadığımız en büyük sorun turbo yakması :D 3kere turbo yakmış biri olarak artık baya bilgilendim turbo konusunda :D turbo yakmaması için yapılacak şeyleri sıralamak gerekirse:
en önemlisi YAĞ,kaliteli ve ince yağ kullanmak ve 10.000e gelmeden değiştirmek gerekir eğer bulabilirseniz castrol'ün sadece vw turbo motorları için yaptığı özel bir yağı var üzerindede zaten vw turboları için yapılmıştır yazıyor onu kullanırsanız mis gibi olacaktır :)
bir yere gittikten sonra aracı 20-30 sn rölantide çalıştırın,eğer uzun yol yaptıysanız 200-300km gibi 2-3 dk çalışsın :)
birde kışın araç çalıştıktan sonra motor soğukken turboya yüklenmemek gerekir,yani motor açılana kadar mümkünse turboyu çalıştırmayın,ayağınıza hakim olmanız lazım :D
yüksek devirlerede çıkmak turboyu öldürdüğü söyleniyor,yüksek derken baya yüksek kesiciye kadar bağlanmak gibi :D
birazda kullanılan yakıtın önemi var diyorlar shell ve opetten şaşmamanız dileğimle :D
son olarakta aklıma gelen motor modifiyesinden kaçmak :) örn: blowoff diye meret varya :D benmde çok hoşuma gider,namı değer çuf çuf gibi aletlerde turbonun düşmanı...
diyeceklerim bu kadar yanlışım olduysa düzeltirseniz sevinirim :)
-
maşşalah aracınız baya çekici duruyor :)
bir vw kullanıcısı olarak yaşadığımız en büyük sorun turbo yakması :D 3kere turbo yakmış biri olarak artık baya bilgilendim turbo konusunda :D turbo yakmaması için yapılacak şeyleri sıralamak gerekirse:
en önemlisi YAĞ,kaliteli ve ince yağ kullanmak ve 10.000e gelmeden değiştirmek gerekir eğer bulabilirseniz castrol'ün sadece vw turbo motorları için yaptığı özel bir yağı var üzerindede zaten vw turboları için yapılmıştır yazıyor onu kullanırsanız mis gibi olacaktır :)
bir yere gittikten sonra aracı 20-30 sn rölantide çalıştırın,eğer uzun yol yaptıysanız 200-300km gibi 2-3 dk çalışsın :)
birde kışın araç çalıştıktan sonra motor soğukken turboya yüklenmemek gerekir,yani motor açılana kadar mümkünse turboyu çalıştırmayın,ayağınıza hakim olmanız lazım :D
yüksek devirlerede çıkmak turboyu öldürdüğü söyleniyor,yüksek derken baya yüksek kesiciye kadar bağlanmak gibi :D
birazda kullanılan yakıtın önemi var diyorlar shell ve opetten şaşmamanız dileğimle :D
son olarakta aklıma gelen motor modifiyesinden kaçmak :) örn: blowoff diye meret varya :D benmde çok hoşuma gider,namı değer çuf çuf gibi aletlerde turbonun düşmanı...
diyeceklerim bu kadar yanlışım olduysa düzeltirseniz sevinirim :)
iyi dilekleriniz için sağolun
bütün bu dediklerinizi ilk kez turboyu tamir ettirdikten sonra yaptım ama turbo tamiri hiçte iyi birşey değilmiş değiştirmek daha iyiymiş ki bunu çok geçmeden fark ettim yakıtı hep opetten alıyorum zaten tüm şirket araçlarımız ordan alıyor artık iyi bir turbolu araç kullanıcısıyım :D
-
gece kokpitten birkaç resim
(http://img830.imageshack.us/img830/5071/dscf0235h.th.jpg) (http://img830.imageshack.us/i/dscf0235h.jpg/)
(http://img245.imageshack.us/img245/5062/dscf0231p.th.jpg) (http://img245.imageshack.us/i/dscf0231p.jpg/)