škodaturkey.com
GARAJ => Benim Arabam... => Konuyu başlatan: elhanyu - 27 Ekim 2010, 09:35:44
-
Arkadaşlar merhaba;
Aracım her ne kadar bir skoda değilsede, aynı vw grupta olmasından ötürü forumda tanıtımının olmasında sıkıntı olacağını sanmadığımdan resimleri ekliyorum.
2004 Model Seat ibiza 1.4 TDI 75hp 195 NM
(http://www.sdemirtas.com/seat800/1.jpeg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/2.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/4.jpg)(http://www.sdemirtas.com/seat800/3.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/5.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/6.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/7.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/8.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/9.jpg)
(http://www.sdemirtas.com/seat800/10.jpg)
-
Maşallah :ok:
İç döşeme ve mercekli farlar harika :)
-
Kazasız belasız İnşaallah.
Maşallah :ok:
İç döşeme ve mercekli farlar harika :)
:+1: :+1: :+1:
-
Kazasız belasız inşallah sade ve harika değişimler yapmışsınız.
-
Döşemelere bittim,kazasız belasız dilekleriyle , güzel araç :)
-
Masallah güzel bakmıssınız, iyi günlerde kullanın,
-
Valla bende çok beğendim.. :)
-
Deriler ve bagajdaki bass dışında çok güzel kazasız belasız :)
-
Araç harika.
Yalnız bagajdaki o koca cihaz ve deri koltuklar hoşuma gitmedi :)
Deriler aslında iyi ancak orta kısımları(büzük olan) alcantra olsaymış tadından yenmezmiş.
Ancak onun dışında çok çok güzel,kazasız belasız:ok:
-
Yay güzel. Kazasız belasız.
-
bende bunun kırmızısından alacaktım ucundan döndük arac sahibiyle o inat etti ben inat ettim 500 lira için almaktan vazgeçtim aracı..Allah kaza bela vermesin :
-
Km güzelmiş :)
Sade ve güzel yapmışsınız aracı güzel olmuş...
Km'si hiç sorun çıkardı mı? Bende bu 1.4 TDI varken bi kaç kişiden bakımı iyi yapılmadıysa motorda üfleme oluyor yorumları duymuştum doğru mudur acaba?
-
Arkadaşlar yapmış olduğunuz tüm yorumlar için tek tek teşekkür ederim.
İlker bey bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşamadım vida dahi sökülmemiştir aracın motor kısmında. 10 bin km de bir rutin bakımları dışında herhangi bir işlemde bulunmadığım gibi aracın performansından sürekli yararlanarak kullanırım. Daha ne kadar gidecek göreceğim. Turbo boost'tan takip ettiğim üzere Turbo da ilk günkü performansında görünüyor.
-
Çok güzel bir araç,farlar hakikaten çok yakışmış bu ispanyol kıza :) Bir önerim olacak. Jantların rengi biraz kaçmış sanırım,orta kapaktaki boya soyulmaları da eklenince biraz kötü göstermiş aracı. İmkan varsa orta kapakları boyatıp veya yenilerini alıp jantlara da temizlik anlamında bir el atarsanız daha iyi duracaktır bence. Tekrar iyi günlerde kullanın aracınızı :ok:
-
Yay güzel. Kazasız belasız.
Harbi modifikasyoncu da hemen belli ediyor kendini ha!:wnk:
-
Ben burdayım diye bağırmayan modifiyeler çok yerinde olmuş. İbiza'da ilk kez mercek gördüm. Kazasız sürüşler... Biraz daha iç mekan fotoğrafı isteriz...
-
Siteye uygun, bir hasta daha da katılmış aramıza hem de soy ismi "DEMİRTAŞ"
Kazasız sürüşler...
hoşgeldin..
-
Göker Bey kanayan yarama parmak bastınız bende o kapaklara şu sıralar takmış durumdayım :)
Süleyman bey kısa zamanda iç mekan fotoları eklemeye çalışacağım.
Sevgili soyadaşım iyi niyetin için teşekkür ederim aynı kafa yapısındayız sanırım :)
-
Maşallah :ok:
İç döşeme ve mercekli farlar harika :)
irfan abiye katılıyorum sadeliğin güzelliği var araçta.. ufak dokunuşlarla çok güzel olmuş..
-
Arkadaşlar merhaba;
Aracım her ne kadar bir skoda değilsede, aynı vw grupta olmasından ötürü forumda tanıtımının olmasında sıkıntı olacağını sanmadığımdan resimleri ekliyorum.
2004 Model Seat ibiza 1.4 TDI 75hp 195 NM
Oooovv, forumda bizim araca en yakın araç olarak hoşgeldiniz.:oly:
Fulda Carat'larınız da dikkatimi çekmedi değil.:) Lastikleriniz hakkında biraz yorumda bulunabilir misiniz ? Memnun musunuz ?
Daha ne kadar gidecek göreceğim. Turbo boost'tan takip ettiğim üzere Turbo da ilk günkü performansında görünüyor.
Turbo boost cihazı hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ? Montajı ne şekilde yapılıyor, pratikte ne tür faydaları görülüyor ?
Ayrıca orda okuduğunuz en yüksek basınç değeri nedir ? Zira geçen bir başlıkta turbo basıncımızın kaç bar olduğu konusunda bir soru geçmişti. Wikipedia'ya dayanarak 2.3 bar olduğunu varsaymıştık.
-
Serkan Bey hoşbuldum teşekkür ederim bunun dışında Fulda Caratprogresso ları fark edecek kadar detayları incelediğinizden ötürüde sizi tebrik ederim. Ben bu lastikleri ADAC ın testleri sonucunda ortaya koyduğu başarı listesine güvenerek aldım ve gerçekten hiç pişman olmadım. Hem yol tutuşu hemde sessiziliği bunun yanındada Fulda nın sunduğu uzun ömür başarısı gayet güzel tavsiye ederim fakat bu lastiğin ismiş değişti.
Turbo boost cihazı step motor teknoloji ile çalışan mekanik ve elektronik yapıdan oluşan tiptedir.Ben montaji kendi servisimde yaptım ve montaj noktası olarak artık motora havanın girdiği son nokta olarak uygun gördüm ve monte ettim.Bilinçili ve ilgili bir araç kullanıcısının bence olmaz ise olmazıdır turbo boost. Çünkü basınçtan izlediğiniz üzere Turbo yu gereksiz yüklemeler ile doldurmuyorsunuz ve bu şekildede ömrünü uzatıyorsunuz.Arıza takibi olarakta aracınızın performansında bir eksiklik fark ederseniz direk Turbo'dan haberdar olabiliyorsunuz.
Turbo'nun basıncı 1 BAR dır. Anlık hava yansımaları ile beraber benim gördüğüm en yüksek bir anlık basınç 1.6 BAR civarındadır.Düzgün çalışan Turbo'nun Max. performansta alınacak sürekli simetrik basınç 1 bar olmalıdır.
-
Serkan Bey hoşbuldum teşekkür ederim bunun dışında Fulda Caratprogresso ları fark edecek kadar detayları incelediğinizden ötürüde sizi tebrik ederim. Ben bu lastikleri ADAC ın testleri sonucunda ortaya koyduğu başarı listesine güvenerek aldım ve gerçekten hiç pişman olmadım. Hem yol tutuşu hemde sessiziliği bunun yanındada Fulda nın sunduğu uzun ömür başarısı gayet güzel tavsiye ederim fakat bu lastiğin ismiş değişti.
Turbo boost cihazı step motor teknoloji ile çalışan mekanik ve elektronik yapıdan oluşan tiptedir.Ben montaji kendi servisimde yaptım ve montaj noktası olarak artık motora havanın girdiği son nokta olarak uygun gördüm ve monte ettim.Bilinçili ve ilgili bir araç kullanıcısının bence olmaz ise olmazıdır turbo boost. Çünkü basınçtan izlediğiniz üzere Turbo yu gereksiz yüklemeler ile doldurmuyorsunuz ve bu şekildede ömrünü uzatıyorsunuz.Arıza takibi olarakta aracınızın performansında bir eksiklik fark ederseniz direk Turbo'dan haberdar olabiliyorsunuz.
Turbo'nun basıncı 1 BAR dır. Anlık hava yansımaları ile beraber benim gördüğüm en yüksek bir anlık basınç 1.6 BAR civarındadır.Düzgün çalışan Turbo'nun Max. performansta alınacak sürekli simetrik basınç 1 bar olmalıdır.
Hahah, teşekkür ederim, lastikleri desenden tanır hale geldim artık.:D
Fulda Carat Progresso'lar Fulda sitesinde hala aynı isimle görünüyor, sanırım ciddi bir değişim yok.:)
Yalnız ADAC testinde çok da başarılı sonuçlar görünmüyor. Belirgin bir zayıflığı yok ama ortalama puanlar alan istikrarlı bir lastik olarak görünüyor. Kullanımda elde ettiğiniz tecrübeleri daha ayrıntılı olarak Anket kategorisinde "hangi lastiği kullanıyorsunuz?" başlığında paylaşabilirseniz eminim pek çok kişiye yardımcı olacaktır. :ok:
Turbo basınçölçer ile ilgili bilgiler için teşekkürler. Bu konuda daha fazla bilgi istiyorum, zira turbonun hangi durumda nasıl hareket ettiğini tam bilmiyorum. İleride bununla ilgili bir başlık açtığımda başlığa beklerim.:D Özellikle şu "turboya yüklenme" konusu çok önemli. :)
Verdiğiniz basınç değeri de bizim beklediğimizden oldukça farklı. Zaten 2.3 bar'ın normalden oldukça yüksek bir basınç olduğunu biliyorum. Doğru ise bile bizim motor değil de belki 90'lık VGT'li 1.4 TDI'a bir değerdir...
Neyse, bunlar ayrı başlığın konusu. Tekrardan aracınızla hayırlı sürüşler dilerim.:D