škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: lrfan - 27 Ekim 2010, 13:15:10
-
Genelde B sınıfı, içeri 3000 devir ve sonrası motor sesi girmesi normal derim ve geçerim, ama sadece bu sınıfın sorunu değil sanırım. Bir de aracım baz model ve benzinli olunca yalıtım hepten sıfır (Roomster dizellerinde daha kalın bir motor-kabin arası izolasyon var).
Bugün 140 bg TSI Jetta Comfortline'a bindim. 3000 devirde içeri epey motor sesi alıyor. Benim takadan farkı yok, kulağımın duyduğu kadarıyla.
Mercedes'in B sınıfı sessiz diyorlardı, geçen gün 2010 model B150'ye bindim, o da dertli bence o konuda, hatta analog klima görünce dedim tamam bu Merso'nun ekonomi arabası :)
Arkadaşın 2006 model Toyota'sı var, Corolla 1.4 benzinli sedan. 3000 devirde ses yok içeride, ilginç.
Jetta'dan sonra artık motor sesine kafamı hiç takmayacağım :D
-
bilemiyorum ama tsi 122 bg lik jetta var arkadaşın kaç defa kullandım amasra tarafına gezmeye gittim motor sesi yok bence bendeki fsi motor sesi var tsi ye göre ... tsi den sonra fsi ye binmek istemiyorum açıkcası... ses kişiden kişiye değişebilir diye düşünüyorum... kaput içine izolasyon keçesi aldım yinede çok fark etmedi...
-
"İçeride motor sesi var" diyenler, Favorit' e binmek şerefine nail olamamış kişilerdir.:D
-
Aynen yazdıklarına katılıyorum hocam. Eniştemde son kasa 1.6 Corolla var, ses namına bir şey yok şerefsizim. Nası yapmışlar helal olsun, ama şu da var Alman makineleri Japonlara nazaran daha sesli çalışıyor.
-
... kaput içine izolasyon keçesi aldım yinede çok fark etmedi...
İçeri gelen sese faydası yok onun zaten.
-
Passatı ilk aldığımızda bayiden çıkarken araç stop etti sandık,devir saatine baktımda anladım aracın çalıştığını:)
İçeriye gram motor sesi almıyor.3000 devire kadarda ses yok,3000 devirden sonra tatlı bir uğultu geliyor,redlinea kadar zorlarsanda müthiş keyifli bir motor sesi var,titreşimsiz:ok:
Roomsterında içeri giren sesin fala olduğunu sanmıyorum.Sonuçta sınıfına göre normaldir bence...
-
2008 passat tsi 2010 leondan fazla motor sesi alıyor. 2009 sonrası yalıtımda iyileştirme yaptılar. bugün bindiğim 1,6 tdi benim tsi dan daha sessizdi hatta.
yanlız hakan ın dediği doğru özellikle vw motorları sesli karaktere sahiptir. kullanılan yüksek mukavemetli malzemelerden dolayı. dahada titreşimli çalışırlar.
-
Yalıtım konusunda yeni kasa civicler çok başarı hayran oldum diyebilir.Bizim arabada pek yalıtım yok rüzgarlı havada camlar ses yapıyor motor seside benim için sorun değil o devirleninken verdiği ses tonu ninni gibi geliyo :D
-
Uzun yol hariç motor sesi başımın tacıdır.
Ama lastik sesi her halükarda defolsun gitsin. :kafa:
-
2005 tdi passata binmemişisiniz ondan ses var sanıyorsunuz 85 bmw bile ondan daha sessiz çalışıyor
-
2005corollamı sırf bu yüzden satmıstım 120 yi bulunca felaket motor sesi veriyodu içeri uzun yolda gıcık oluyodum 407 den memnunum bu konuda belkı dizel olduğu içindir
-
Toyota sessizlikte iddialı bende otomatik 2007 corollaya binmiştim rahatsız oldum çalışıp çalışmadığı belli deil yaw,ama motor dediğin çokda sessiz çalışmıcak ya, rolantide bile hafif sesini duymak isterim,
Ben kontağı açar açmaz çaaat bujiler ateşler sonra gırm gırm gırm :D içerdekiler noluyo yaw der :D :D Favorit dlx :D
-
bizimki de gaz verince dizel gibi ses veriyor. :D ama gazı bıraktığımda da ses yok gibi. yol sesi asfaltın türüne göre değişmekle beraber, var.
-
1.4 TDI da 2250 devirde net motor sesi yok özellikle uzun yolda motor sesi hiç bir şekilde rahatsız etmiyor.Bir tek yol sesi var oda yetiyor zaten yazın 3000km yaptık kafam patladı yol sesinden:(ve işin kötüsü arka kapısı tam kapanmayan punto bile daha az ses alıyor içeriye:(
-
sessiz bir araç diyorsanız toyota'yı tek geçerim dizelinden bile ses çıkmıyor :ok:
ama ben motor sesini duymayı severim,hatta kışın bile ses gelsin diye camı hafif aralarım :) devir saatini kullanmam sese göre vites değiştiririm oda eski model bir araçta öğrenmemden gelen bir alışkanlık olsa gerek :)
-
Sessizlik konusunda Golf 6 mükemmel gerçekten.Dizel bile o kadar sessizki şaşar kalırsınız.Keza yeni caddyde motor konusunda sessiz fakat yol sesi ve rüzgar sesi baya alıyor.O da normaldir bence ticari bir araç için.
-
su toyota motora ve yalıtıma verdigi önemi birazda dış görunuse verse kimse tutamaz:) ama yeni corollanın felan tipi çok kötu
-
Sessizlik konusunda Golf 6 mükemmel gerçekten.Dizel bile o kadar sessizki şaşar kalırsınız.Keza yeni caddyde motor konusunda sessiz fakat yol sesi ve rüzgar sesi baya alıyor.O da normaldir bence ticari bir araç için.
evet golf 6da bu konuda baya başarılı :ok:
caddy rüzgarı vs. baya alıyor :)
-
B sınıfı araçlar içerisinde benim bindiğim en sessiz araç Fiat Grande Punto Evo.. Test sürüşü için 1.5 Multi air motoru kullandık.. Araca binmeden önce zaten en çok yalıtım keçelerine gözüm takılmıştı.. Fiat Bravo kalitesinde bir yalıtım var.. Davlumbaz içleri orta sınıgtaki gibi keçe ile kaplanmıştı ve motor içi çok iyi izole edilmiş..
LAstik sesi ve yol sesi bozuk satıhta bile çok iyiydi.. Ancak Fiat'ın motorları çok verimsiz.. Örneğin satıcı diyor ki 1.5 motordan 105 beygirle sınıfının lideri.. Dedim benim araç 2005 model ve 1.5 109 beygir.. üstelik öyle turbo murbo da yok.. Safkan.. Dedi bilemiyorum.. Neyse LPG ile uyumsuz olduğunu öğrendikten sonra arkadaş almaktan vazgeçti.. Ancak şimdi ilanlarda lopg'li multiair'ler görüyorum.. Bu da satış elemanlarının ne kadar bilgisiz olduğunu kanıtlıyor sanırım.
-
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.
gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar
http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx
-
maalesef 1,4 turbo 135hp motoru evoya koymadılar daha doğrusu trye getirmiyorlar.Brovoya koycaklar sanırsam.
-
120 bglikte yeter o arabaya canavar gibi yeter tüysiklet kasa var sonuçta.
-
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.
gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar
http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx
Satıcı bize motorun turbo benzeri bir mantıkla çalıştığını ve maalesef LPG takılamadığını defaatle söyledi..:++: Böylece 1 müşteri kaybetti.. ÜStelik arkadaş takas yaparak alacaktı.. BÖylece 3 kez kazanma şansını kaybetti..
1. Aracı satış karı
2. takasla gelen aracın satış karı
3. Servise gelecek yeni müşteri kaybı..
Bu arada 1.4 1.5 olaylarını karıştırıyorum.. alışkanlık 1.5 yazmışım prd.:knp:
İşin özü ise.. araç gerçekten çok sessiz.. denemnizde fayda var..
-
punto evo kullandım sınıfına göre sessiz sayılır bir araç. ama aşırı zevksiz bulmştum ben 1,4 ün sürüşünü e torklu makineye alışınca :D
-
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.
gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar
http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx
ilerleyen zamanda turbolu multiair motorlar gelecekmiş.
-
Millet TSI'a bile tereddütle yaklaşıyor.. Özellikle de küçük hacimlerde.. Arkasında Alman teknolojisi olmasına rağmen.. Fiat'ın turbolusuna nasıl yaklaşırlar bilemem..
Ben atmosferik motordan kolay kolay vazgeçemem sanırım.. Eski kafalıyım vesselam :P
-
fiat motoru diye küçümsememek lazım. küçük hacim aşırı beslemede multijet lerdeki başarıları ortada.
-
fiat motoru diye küçümsememek lazım. küçük hacim aşırı beslemede multijet lerdeki başarıları ortada.
Motoru küçümsemiyorum üstad.. MultiJet zaten efsane.. Benim tereddütle yaklaştığım nokta ise turbo'larının ömrü..
-
turbonun ömrü tamamen kullanıcıya kalmış. yani turbo dan korkmak arabanın baskı balatası ne zaman bitecek diye gezmeye benziyor :)
-
İtalyanlar motor konusunda iyidir...
-
1.75 Giuletta makinesine iyi bakın, ben 1 hafta araştırmıştım kafamı bozmuştum, deli dehşet hastası olmuştum, yapan Fiattır.
-
1.75 Giuletta makinesine iyi bakın, ben 1 hafta araştırmıştım kafamı bozmuştum, deli dehşet hastası olmuştum, yapan Fiattır.
İç plastiklerin kalitesi nasıl?
-
İç plastiklerin kalitesi nasıl?
Mesele motordur yeğen, plastik tırttır.:haha:
-
Mesele motordur yeğen, plastik tırttır.:haha:
Fiat'ın hep iç plastik kalitesinden yakınılır da o yüzden sorum.
-
Geceleri arabanın içi bana pek bir sessiz gelir :) Gece kaymak asfaltta çok keyifli oluyor yolculuklar :)
Hyundai H100 kamyonetlerde (böcek kasa)motor koltuğun altında olmasına rağmen içeriye gelen ses otomobilleri kıskandıracak düzeydedir..Bende Hyundai çok başarılı izolasyon konusundan H100'de..;)
-
Geceleri arabanın içi bana pek bir sessiz gelir :) Gece kaymak asfaltta çok keyifli oluyor yolculuklar :)
Hyundai H100 kamyonetlerde (böcek kasa)motor koltuğun altında olmasına rağmen içeriye gelen ses otomobilleri kıskandıracak düzeydedir..Bende Hyundai çok başarılı izolasyon konusundan H100'de..;)
Aynen öyle abi.
Bizde Panelvan H100 var,koca motor koltuğun altında ama içeriye rahatsız edici bir ses gelmiyor öyle.
Transporter'A bindim uzun yolda,kulaklarım şişti.
-
:) Clio symbolden sonra punto dizel daha sessiz gelmişti camlar kapalı iken...
Her B sınıfı bir olmuyor ama dediğiniz gibi çoğu arabada hemen hemen aynı ses içeriye giriyor.
Üst sınıf araçlarda yalıtım gerçekten güzel oluyor.( Motor-yol-rüzgar vs)
-
:) Clio symbolden sonra punto dizel daha sessiz gelmişti camlar kapalı iken...
Her B sınıfı bir olmuyor ama dediğiniz gibi çoğu arabada hemen hemen aynı ses içeriye giriyor.
Üst sınıf araçlarda yalıtım gerçekten güzel oluyor.( Motor-yol-rüzgar vs)
Aslında B sınıfında iyi örnek de yok değil. Örneğin Clio'nun ses yalıtımı gerçekten birinci sınıf. Ha bu da tesadüf değil tabii, Renault'un son yıllarda çıkan hemen her binek modelinde (Symbol hariç) gerçekten sınıf stadartlarının neredeyse en düşük değerleri görülüyor. Ha ben bunu B ve C sınıfı araçlar için söyledim. D sınıfında işler değişir tabii, çok daha sağlam rakipler var orda.:)