škodaturkey.com
GENEL => Sohbet => Konuyu başlatan: fenomen - 14 Kasım 2010, 00:19:34
-
Arkadaşlar bir imam arkadaşın bu başlıkta yazdığım aracına bindim ama sürmedim.Ön koltuktaydım.süspansiyon olarak tek kelimeyle hayal kırıklığı yaşadım.Sline paketleri böyle bir derdi olduğunu söyledi arkadaş.Yani bu sline olanlar spor olduğu için amortisörleri diğerlerine nazaran kısa oluyormuş haliyle de darbeyi emmede başarılı olmuyormuş.Performans olarak süper 163 hp zaten.araç gayet ağır ve hissettiriyor zaten.Arka koltuğa oturdum kafam tavana sürtüyordu ama benim octi de sürtmüyor ve daha rahattı.Genişlik beni hayal kırıklığına uğrattı.süspansiyon olarak benim octi daha rahat ve daha yumuşak.
Aracın esp ve asr standart olarak sunulması güzel bişi.Verdiği güven hissi gayet başarılı.Ağır abi havası güzel yani.Ama sabit hız kontrolu,açılır tavan,koltuk ısıtma o pakette olmayışı tuhaf geldi bana.Araç multitronik yani direksiyondan da vites değiştiriliyor.Pc ekranı hoşuma gitti.Ama içinin darlığı ile süspansiyon sertliği tam hayal kırıklığı yaşattı bana.
-
s line olmasının özelliği zaten sert olması. a4 ünde sert karakterli bir süspansiyon yapısına sahip olmasda konforu biçiyor resmen. konfor aranıyorsa o kombinasyon en son seçenek :) birde b7 a4 ler ilginçtir içi dardır :)
-
s line olmasının özelliği zaten sert olması. a4 ünde sert karakterli bir süspansiyon yapısına sahip olmasda konforu biçiyor resmen. konfor aranıyorsa o kombinasyon en son seçenek :) birde b7 a4 ler ilginçtir içi dardır :)
audi a4 lerin gerek b6 gerek b7 kasaların özellikle arkaların dar olması beni bu araçlara olan sempatimi azalttı.ama dış görünüşlerine bayılıyorum.:ok:
-
Demek ki a4 lerden umudu kesip a6 lara bakacağız.
-
sline paketlerde konfor aranmaz..bindiğim 2,7 TDI A6 da da konfor namına pek bir şey yoktu.
-
3.0 TDI A8L ye binmiştim 2001 model felandı sanırım araba o dedim resmen 3 oda 1 salon :D
A4 biraz daha dar ve sportif duruyor uzun boylular için pek ideal değil :)
-
sline paket tüm araçların ortak özelliğiymiş bu sertlik.demek ki 2.0 tdi s line octi de kazıkdan farkı yok.80 milyar para ver tahta gibi konforlu araçla git.ben almıyayım kalsın.
-
sline paket tüm araçların ortak özelliğiymiş bu sertlik.demek ki 2.0 tdi s line octi de kazıkdan farkı yok.80 milyar para ver tahta gibi konforlu araçla git.ben almıyayım kalsın.
Öyle demeyin sportiflik olunca gerekli bir şey sizin arabanın savrulduğu yerde o savrulmaz daha iyi basar virajlarda zaten S line ın esprisi bu sportifliği arttırmak RS de o yüzden daha sert süspansiyonlu :ok:
-
Tamam da Kadir herşey savrulma/güvenlik değil ki bunlarla birlikte zıplamadan (kango aklıma geldi veya o versiyonlar)gitmek varken neden işkence çekelim değil mi,ama s line alanların tercihi buysa sorun yok.Süspansiyon bana göre çok çok önemli.zıplayarak yolculuk yapmak bana göre değil içim dışım çıkıyor bağırsak sorunumda var herhalde.
-
b4 kasa 91 model oldukça geniştir. b5 te geniştir sonrasına binmedim ama iç detay arttıkça alan daralıyor sanırım
-
A6 kasalar hoşuma gidiyor içine girip bakmadım oların içi geniş olması lazım.süperb ile aynı segment olduğuna göre o kadar olması lazım.
-
Audi'nin son 3 kasasında çok bariz bir hacim sıkıntısı vardı zaten. Bu sınıfta bir Audi A4, bir de BMW 3 serisidir bu tip beklenmedik hacim sıkıntısı yaşattıran herhalde. (İnsignia da baş mesafesinde şaşırtarak rekabete dahil olmuştu gerçi demi:++:)