Audi'nin küçük sınıf temsilcisi A1 de quattro ruhuna kavuşurken, prototipin yılsonunda ete kemiğe bürünmesi bekleniyor.
Audi'yi küçük sınıfta temsil eden A1, markanın 4 tekerlekten çekiş geleneklerine yakışan bir quattro versiyonuna kavuşuyor. Şimdilik prototip olarak testleri devam eden 4 tekerlekten çekişli küçükte, çok diskli bir kavrama normalde ön tekerleklere aktarılan gücü gerekli durumlarda arka tekerleklere yönlendiriyor. Önden çekişli bir A1'e göre yaklaşık 120 kilogram daha ağır olan prototipin, 2011 sonunda 200 HP'den az güç üretmeyen 2.0 lt'lik benzinli bir turboyla yollara çıkması beklenirken, aracın göreceği ilgi aynı zamanda kardeş model Volkswagen Polo'nun R versiyonu için yeşil ışık anlamı taşıyabilir.