škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda haberi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ozerakin

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 237
    • Profili Görüntüle
‘Skoda, Volkswagen için Korelilere karşı savaşacak’
    Volkswagen Grubu'na 10 yıl önce  katılan Skoda artık ucuz bir başlangıç otomobili değil, grubun özellikle  Korelilere karşı savaşan “çok satılan markası” olacağını açıkladı.
    06 Haziran 2011 Pazartesi, 09:19:37
                                                                                
                                                                                                           
                                  
                                                                                                        
                                                      
                                   
           Bu yılın sonunda 900 bin adetlik üretim rakamlarına ulaşacağını  duyuran marka gelecek yıldan itibaren üretimine başlayacağı yeni B  sınıfı sedan otomobili ile Türkiye'deki satışlarını da ikiye katlamayı  hedefliyor

Çek Cumhuriyeti'nin dünya markası haline gelen otomobili Skoda, marka konumlandırmasını ve stratejisini tamamen değiştirerek, “artık bir başlangıç otomobili değil, Volkswagen Grubu'nun özellikle Koreli  otomobil markalarıyla rekabet eden “best seller” markası halne  geleceğini açıkladı. Türkiye'yi de "gelecek 10 yılın en önemli pazarı"  olarak ilan eden marka, ilk adımı 2012 yılının sonunda piyasaya  çıkartmaya hazırlandığı yeni B sınıfı sedan modeliyle atacak.

Skoda'nın  Türkiye ve Ortadoğu'dan Sorumlu Bölge Müdürü Petr Horak, markanın tüm  dünyada yeniden konumlandırılacağını ve buna göre tüm stratejisinin  hazır olduğunu kaydederek, "Ucuz ve başlangıç seviyesinde bir marka  algılamasından çıkarak, VW Grubu'nun Koreli  üreticilere karşı bir savunma markası haline geleceğiz. Uygun fiyatlı  ancak kaliteli ve gelişen pazarlara uygun modellerimiz olacak" dedi.  Bunun ilk adımını, 2012 yılının sonlarında piyasaya sürecekleri, Fabia  ile Octavia arasında konumlandırılacak B segmentindeki yeni sedan  modelle atacaklarını söyleyen Horak, "Bu stratejiye uygun ilk ürün, söz  konusu yeni sedan olacak. Bu modelin Türkiye'de de çok rağbet göreceğini  şimdiden söyleyebiliriz" dedi.

'AVRUPA DOYDU, TÜRKİYE YÜZDE 80 DAHA BÜYÜR'
Küresel  kriz sonrası tüketicilerin tercihlerinin değiştiğini, uygun fiyatlı ve  küçük motorlu, ancak uygun donanımlara sahip modellerin tavan yaptığını  kaydeden Horak, bu anlamda yeni modellerinin Koreli ve Avrupalı rakipleriyle rekabet edebilecek özelliklerle donatılacağını sözlerine ekledi.

Yeni strateji çerçevesinde Türkiye'nin, Skoda  açısından "gelecek 10 yılın en önemli pazarı" olarak belirlendiğini  ifade eden Horak, "Geçmişte inişli çıkışlı bir seyir izlenmiş olabilir.  Ancak son yıllardaki istikrarlı gelişme, Türkiye'yi ayrıcalıklı bir yere  koydu. Skoda yönetimi gelecekteki en önemli pazarlardan biri olarak Türkiye'yi görüyor. Buna göre çalışacağız" diye konuştu.

Avrupa'da  pazarın artık doygunluğa ulaştığını, Türkiye'deki satışların yüzde 6080  gibi oranlarda büyüme potansiyeli taşıdığını belirten Petr Horak,  2012'den sonra her yıl çıkartacakları yeni modellerin, Türkiye pazarına  hitap edecek ürünler olacağını söyledi. Türkiye'de pazarın "uçuşa  geçtiğini" de belirten Horak, "Elbette ısınan pazarın soğutulması için  birtakım çalışmalar yapılmak istenecektir. Ancak pazarın potansiyeli ve  yeni modellerimizin gücüyle, hedeflerimize ulaşacağımızı düşünüyoruz"  dedi.

'TEDARİK SORUNU EKİM'DE ÇÖZÜLMEYE BAŞLANACAK'
Skoda'nın  kriz sonrasında sürekli bir büyüme kaydettiğini, tedarikçilerinin ise  bu büyümeye ayak uyduramadığını söyleyen Skoda Bölge Müdürü Petr Horak,  "Bu yüzden Türkiye'de rağbet gören modellerimizi yeterince veremiyoruz.  Bu yıl üretimimiz 900 bine yaklaşacak. Ekim ayından itibaren bu sorunu  çözmeye başlayacağız" diye konuştu.

HEDEF 30 BİN ADETLİK SATIŞ
Müşterilerinin  bilinçli ve markaya sahip çıkan bir kitle olduğuna dikkat çeken Yüce  Auto Skoda Genel Müdürü Mahmut Kadirbeyoğlu, "Bir araştırma yaptırdık.  Araştırmayı yapan şirket 'Sizin müşterileriniz taraftar değil, adeta  amigo gibi. Markayı bu denli savunuyorlar' dedi. Gerçekten çok sadık  müşterilere sahibiz" diye konuştu. Pazar yüzde 60 artarken, yüzde 120  büyümeyi hedeflediklerini belirten Kadirbeyoğlu, 2015 yılında yüzde  3'lük pazar payı hedeflerini olduğunu, bunun da 1 milyon adete ulaşması  beklenen pazarda 30 bin adete karşılık geldiğini dile getirdi. 2012  sonunda gelecek yeni B segmenti sedanın, hiç hitap edemedikleri yüzde  14'lük bir pazarda olmalarını sağlayacağını söyleyen Kadirbeyoğlu, bu  modelden beklentilerinin büyük olduğunu da sözlerine ekledi. Yüce Auto  Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Yüce de, büyüme konusunda istekli  olduklarını, Orhan Yüce'den devraldıkları bayrağı en iyi şekilde  taşımaya özen gösterdiklerini belirtirken, bazı modellerde sıkıntı  yaşandığını ancak bunu çözmek için de ellerinden geleni yaptıklarını  söyledi. Yüce, "Neredeyse fabrikanın kapısında yatıyoruz. Sürekli olarak  araç talep ediyoruz. Ekimden sonra bunun rahatlayacağını tahmin  ediyoruz" diye konuştu.


Çevrimdışı ozerakin

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 237
    • Profili Görüntüle
Yeni araba AUDİ ye çok benziyor fiyat uygun olursa gerçekten iyi satış rakamlarına ulaşılır


Çevrimdışı hiko

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2103
    • Profili Görüntüle
Direksiyon soyulmasına kullanma hatası diyebilen bir zihniyetle çalışan,
Servis güvenirliliğini sağlamadıktan sonra, fazla bir şey beklemesinler.
 
Piyasada 10 tanesi 1 Tl den satılan çakmak sigortasına 1 tanesi için 1,5 TL para alan servisden ne beklersin...
:ok:Neşeli ve Sağlıklı forumlar dilerim


Çevrimdışı doganaydemir

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hiko;238941
Direksiyon soyulmasına kullanma hatası diyebilen bir zihniyetle çalışan,
Servis güvenirliliğini sağlamadıktan sonra, fazla bir şey beklemesinler.
 
Piyasada 10 tanesi 1 Tl den satılan çakmak sigortasına 1 tanesi için 1,5 TL para alan servisden ne beklersin...


sende haklısın arkadaşım lakin orası da yetkili servis yaptıkları işlemde bir sorun çıkarsa hakkını her türlü savunursun. piyasadan aldığında ise alacağın cevap "ne bekliyordun 10 tanesini 1 liraya aldın" şeklinde olacağına eminim.