škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Sifir araçta ki sorunlara bak (1aylik daha)

drys · 60 · 22821

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: drys;236487
Pardon İzmir Izban?Anlayamadımda!

IZban, Izmir'de ki banliyo treni, servise gireli 2-3 ay oluyor ve vagonlardaki plastik ve ic doseme acayip sekilde kokuyor, gecmekte bilmedi, ozellikle yazin dayanilmaz oluyor, bu vagonlarda avrupa birliginde yapilmis. Demem o ki, hem koku konusunda yasadiginizi Izban'a binince daha iyi anliyorum, hemde benzer koku sorunlari sadece araclarda yok, baska yerlerde de var demek istiyorum.
 
Anladigim kadariyla kullanilan bir teknik veya hammadde buna sebep oluyor, ama meslegim olmadigi icin ayrintisini bilemiyorum.


Çevrimdışı GökhanBa

  • Fluence 1.5 dCI
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: aybar58;236395
bence bu sorunları siz ne yüce otoya nede servise göndereceksiniz skodanin üretici firmasına bir mail atın. ingilizce olarak derdiniz anlatın sıkıntıları söleyin size olan tavırları da anlatın ben eminim kii üretici firma bunu degerlendirecektir.
Bence hiç bir işe yaramaz.Bu tür şeyler keşke yarasa ama büyük firmalar dikkate almıyorlar malesef.Hele Doğuş oto Yüce Oto gibi firmalar distübitör olunca resmen iplemiyorlar.


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Bu kadar kesin konusmamak gerek. Almanlarin sikayet sistemi farklidir. Son kullanici distributoru asip ureticiye sikayette edebilir, mesajda atabilir, onlar bizim millet gibi olmadiklari icin ciddiye alip dinliyorlar, bu sekilde sonuc almis tanidiklarim var.


Çevrimdışı aybar58

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 76
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: GökhanBa;236838
Bence hiç bir işe yaramaz.Bu tür şeyler keşke yarasa ama büyük firmalar dikkate almıyorlar malesef.Hele Doğuş oto Yüce Oto gibi firmalar distübitör olunca resmen iplemiyorlar.

benim arkadaşım bir wv kedi aldı ve bir ay sonra ön kaputun boyası kabardı ve servise gitti servis hata olmadıgını sıgara izmaritinin üstüne düşüp orda boyay kabarttını idda etti arkadaş almanyaya üretici firmaya almanca bi mail ve resim yolladı 1 haftada döndüler. adamdan arabayı geri aldılar parasını ödediler ve içine masraf emişti fatura karşılıgında onuda ödediler ve yenisini 5000 tl indirimle verdileer. bencee bi denemede fayda var. üretci firmaya ulaşılırsa belki bir çözüm bulunur.


Çevrimdışı emrahdeg

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
2011 Octavia 1.4 TSI DGS aracımı 3 gün önce aldım araç daha 3 günlük fakat sizin dediğiniz gibi bir koku yok içerisinde.

Direksiyonun altındaki eşya koyma gözünün için benimkinde de boş çıktı kaplama malmemesi yok.

DSG şanzımandan çok memnun kaldım vites geçişlerini kesinlikle anlayamıyorum.


Çevrimdışı Kursad.

  • Meg.G.C.Trim arıyorum.
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Müşteri Hizmetlerinin ne denli önemli bir şey olduğunu çok yüce markalar astronomik rakamlar kazanılan bu otomotiv sektöründeki sınırsız pazar payının olduğu yerde müşteri memnuniyetinin bu denli önemsiz görmelerine aklım almıyor...Heleki bu yüzyılda insanların birbirine en çok ulaşabildiği bir teknoloji çağında.. Örnek 1 burası.

Zamanında Bir otomobil üreticisi / Firmas / Markası , kendi otomobilini satın alan bir müşteriden şikayet mektubu alıyor , mektupda şu yazıyor.

''Sizin markanızdan aldığım otomobil ile dondurmacıya gittiğimde vanilyalı sade dondurma aldığımda araç çalışmıyor bir kaç kez denememden sonra çalışıyor ama karışık kakao çilekli yani karışık dondurma aldığmda araç çalışıyor. ''

Bu mektubu okuyan bir marka da çalışan eleman, müdür , genel müdür, marka sorumlusu , müşteri temsilcisi herhangi birisi ben dahil ne yaparız ?

Has.... bune la ? diyip yırtar atarız.

Ama marka temsilcisi mektubu okuyor , ve müşteriye hemen mühendislerinden birisini yolluyor

''Giden mühendis hemen aynı gün dondurmacıya gidiyorlar önce karışık  dondurma alıyorlar araba çalışıyor   ertesi gün karışık dondurma alıyorlar araba müşteririnin dediği gibi çalışıyor , bunu bir kaç gün daha deniyorlar , mühendis bu olayın gerçekliğine şaşırıp aracı incelemeye başlıyorlar ve kronik bir arızanın sebebi ortaya çıkıyor ''

Peki sizce nedir bu kronik bir arıza ?


''Vanilyalı dondurma ile karışık dondurma koymanın süresi farklı zaman ile adama veriliyor yani müşteri vanilya dondurmayı alırken 2 dakika bekliyorsa karışık dondurma için 4 dakika bekliyor aracın kontagını kapatan müşteri 2 dakika beklediği zaman araç çalışmıyor ve kronik sorun ortaya çıkıyor '' Araçdaki sorun kontağı kapattıkdan 2 dakka sonra motor üretim hatası sonucu marş basmıyor yakıt almıyor vs bir sorunu olduğu ortaya çıkıyor ama 4 dakka sonra araç çalışıyor. yani aracı kapatıp en az 4 dakika bekliyeceksin aracı çalıştırmak için.

Bu şekilde Adamın maduriyeti gideriliyor o aracın kronik sorunu halledilmek üzere kafa yoruyorlar başarıyorlar vs.


Olayın bağı ise şudur, saçma sapan bir sebeb ile ilgilenen marka sorumluları ile bu arkadaşın onlarca sorununu halletmeye yanaşmayan marka sorumluları arasındaki fark.

Haklısın , hakkını aramalısın , işin sonuna kadar gitmelisin , engeller çıkıcaktır yılmayacaksın , engel koyanlarında peşine düşüceksin agızlarından burunlarından fitil fitil getiriceksin soyguncu ülkenin aldığı KDV ÖTV fahiş zamlar ile yüksek meblaglar ödediğin bir aracın hatalı , arızalı olması bir insana küfür hakaret demektir önce insanın içine oturur sana oturcağına onlara otursun.

Belki dava açarsın / açmalısın , açtığın dava 3 sene 4 senede sürse dava sonuçlanıcaktır senin lehine belki model yılı 3 sene geri olucak ama o esnada sana yeni araç verilicektir.tabi davanın senin lehine sonuçlanmasıda muhtemel.ama bu saydıkların hatanın üretici firmada olduğunu gösteriyor.
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2011, 15:18:42 Gönderen: Kursad. »


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
thank you for your interest in Octavia.

We are apologize for your problems with smell in luggage, but we don´t no imagine why this smell is there.

For competent speaking will be need really meet with your car.

Please contact directly costumers complain service in Skoda importer in Turkey, where are competent Skoda team, who can start complain proces with you.

Contact in Skoda importer in Turkey is: http://www.skoda.com.tr/new/bizeulasin.asp

Best Regards


Walter Nagy
info@skoda-info.cz
Škoda Info-Line 800 600 000



Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Elektrikli ön ve arka camlar - güvenlik sistemi ve çocuk güvenlik kilidi
Arkadaşlar bir sorum olacak,elegance araçlarda elektrikli ön ve arka camlar kapatılırken elimizi camın üzerine koyarsak güvenlik açısından camların kapanması iptal olup açılır.Önce ki aracımda bu güvenlik sistemi aktifti.Ancak şu an kullandığım araçta bu sistem çalışmıyor.Yani otomatik kapanan camların üzerine elimi koysam da kapanmaya devam ediyor.Bu sistemi servise gitmeden maxi dot ekranından düzeltebilirmiyim?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: drys;250538
otomatik kapanan camların üzerine elimi koysam da kapanmaya devam ediyor.Bu sistemi servise gitmeden maxi dot ekranından düzeltebilirmiyim?

 
Ayarlanan bir şey olduğunu sanmıyorum güvenlik açısından ama  :hmm:, mesela benim baz donanım aracımda da kapanan cama elini koy hemen açılıyor.
 
Şahkan oto'yu arayıp Serkan ustama danışın bir de...


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
1.4 TSI elegance aracımda vardı bu güvenlik sistemi,ancak 1.6 TDI elegance'ta olması gerekmiyormu?Servis bu sorunu çözebilirmi,ne dersiniz?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: drys;250836
1.4 TSI elegance aracımda vardı bu güvenlik sistemi,ancak 1.6 TDI elegance'ta olması gerekmiyormu?Servis bu sorunu çözebilirmi,ne dersiniz?

 
Kodlama ile açılacaktır bence...


Çevrimdışı hakan-kawa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
ilk once basiniza gelenleren dolayi uzuldum,
basta soylemek isterimki araciniz normal degil bana gore,,,
Neyse simdi gelelim kendim ce bildiklerime abiler arkadaslar
almanyada yasiyorum ve vw genin uretildigi yerde yasiyorum,tum vw ler bugatti olmak uzere burda uretiliyor,,
bende vw caddy ve scirocco parcasi yapilan firmada calsiyorum cadyy nin ic parcalari scirocco nunda kapi citalarini yapiyoruz,mesela bugun 1400 tane scirocco citasi yaptim sadece kendim,hhaaaaaaaaaa ne alaka diyosaniz gelicem orayada mesela hani diyorlar ya alman kalitesi alman kalitesi diye nerde alman kalitesi turkler yapiyoz alman kalitesi oluyorr,,
burda almanyada pazartesi ve cuma arabasi tarihli olunca tereddut ederler almak icin cunku almalar cok icki ictikleri icin vede pazartesi vede cuma bu olaylar daha yogun oldugu icin islerine onem vermezler,hatali uretim cok oluyor,yani cokta uzatmadan demek istiyorum ki inanin cok hatali urun cok araba cikiyor abiler arkadaslar,bnen bizim yaptigimiz paralardan pay biciyom ufak tefek seyleri es geciyoz:)


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Peki yine servisle temasa geçelim bakalım.Ancak Filyokuşunda ki servise pek güvenim kalmadı.DSG vites geçişleri için gittiğimde,test sürüşünde %10-20 eğimli bir rampaya çıktığımızda araç otomatikte hiçbir şekilde 1 den 2 ye geçmedi ve usta manuele almak zorunda kaldı,buna rağmen bu normal bir durum dedi ve sorun olarak algılamadı.Araç içi koku sorunu içinse aynı usta ki ,adını bilmiyorum ama eski servis md Onur beyin yerine bakıyor,bir şey yapamayız deyip kestirip attı.Neyse ki durumu şikayet edince bölge müdürü Hakan bey olaya el attı ve Sonax ta aracın iç plastik aksamına özel bir uygulama ve dataylı temizlik uygulandı ayrıca harcadığım yakıt miktarını da karşıladı.Sağolsun çok yakından ilgilendi.
Bu arada iç plastik aksamdan kaynaklanan pis kokuyla ilgili bir kaç şikayet daha aldıklarını da öğrendim.Bu konuyu Almanya ile görüşmüşler ve kokunun plastik aksamla ilgili olduğu ancak koku düzeyinin normal standartlarda olduğu söylenmiş.