škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Toyota Avensis Sedan 2011

FF · 25 · 8475

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı adorno

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 629
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: a_tansel;266330
@adorno diğerlerini bilmem ama Honda'nın litre başına beygir gücünde dünya lideri olması lazım.


CR_V motoru 2.0 benzin 200nm altında bir tork ve 150 beygirle,olduğunu sanmıyorum.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Superb 1.4 tsi elegance
next YE-G828 Plus 4.3"
sonyericsson p1i


Çevrimdışı gokcen59

  • \"Keyif Adamı\"
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5199
    • Profili Görüntüle
Eskisinden daha iyi :)
-------------------------------------------------


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.


Çevrimdışı baypal

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
ahh be hocam s 2000' i hatırlattın bana şimdi ... :(


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: FF;266489
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.


gazyağı tenekesi formundaki kaportalarını düzeltseler tam süper olur. :) hoş yeniler öyle değil de eski civic corollaların kaportaları çok zayıf.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı demirhan

  • Elegance Hastası
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: FF;266489
Mekanik ve motor olarak dünyanın en sağlam en ateşli motorlarından birini de Japonlar üretir.
Honda S2000 motoru litre başına 120 HP veriyor, (240HP 208 Nm ilk çıkanlar, sonra 221 Nm oldu)) "atmosferik" ve sadece 4 silindir ile ve 9000 rpm çevirebiliyor. Zamanının dünya rekorunu kırdı, şu anda bile anca anca yaklaştılar, öyle piyasada olupta aklıma gelen motor yok şu anda. ve bu motor 10 yıllık bir motor. 99'da asfalta tekeri değdi, lansmanı 95'de Tokyo motor show'da yapıldı.
Skyline motoru 2.0 cc ile 1000 HP ve üzerine çıkabiliyor, daha örnekler çoğaltılır. Japon dediniz mi tek kalemde çizip geçmek yapılabilecek en büyük hatalardan olur.
Modifikasyonda ise dünya üzerinde Japon üzerine zaten motor yok, inanılmaz bir esneklik sunuyor adamlar.
Kesinlikle katılıyorum birdaha benzinli araba alırsam bu kesinlikle ve kesinlikle Japon markası olacaktır.


Db1

  • Ziyaretçi
motor konusunda bisey diyemem. ama tasarim ve saglamlik konusunda basarisizlar. yani simdi baktiginizda toyota corollada hic bi yenilik yok. elektronik hic bisey yok. ve saglam oluyor. cruise control bile olmayan dizel otomobilleri var.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Corollanın kapısını açıp kapatın bir de ford focus'un kapısını açıp kapatın.O vermesi gereken tokluk hissi bile çok önemli benim için..toyota hala japon karaktestiği tasarım anlayışını düzeltemedi..Gerçi amerikalıların da öyle ama...
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı baypal

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
hmm. o zaman şunu anlıyoruz.

japon arabalarını tercih edenler motor ve mekaniğe daha fazla önem verirlerken.
haricinde kalan arabalara bakanlar estetiğe ve kaportaya bakıyor.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: baypal;266926
hmm. o zaman şunu anlıyoruz.

japon arabalarını tercih edenler motor ve mekaniğe daha fazla önem verirlerken.
haricinde kalan arabalara bakanlar estetiğe ve kaportaya bakıyor.



Dayımda bir zamanlar 2003 honda civic vardı.O geniş konforlu arabayı nedense hiç sevmemiştim.

Diğer dayımda 2 sene öncesine kadar corolla vardı.Yenilerinden..Tamam araba çok geniş, konforlu.Motoruda çok iyiydi.Ama hiç benim arabam corolla olsun demedim..Sevemedim..Çok japonvari oluşundanmıdır bilmem..

Ama şöyle 2003 Astra G olsun, iişte ona bayılıyorum..Verdiği his çok farklı geliyor bana...
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI