Çok kötü bir sonuç, yandan çarpan direk testi rezalet nedir öyle, benim aveo bile bundan daha başarılı.
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=ebece9f6-a4e3-4466-aaf4-db87a58929beBuda açıklaması;Yetişkin yolcu
Yolcu bölmesi önden çarpışmalarda stabil kaldı. Gösterge tablosundaki Yapıları diz yaralanma riski sunuldu ve sürücü ve yolcu kuklaları ve otomobilin her iki femur cezalandırılmıştır. Pusula isteğe bağlı yan göğüs hava yastığı ile test edilmiştir. Yan direği etkisi olarak, kaburga sapmaların kukla okumaları bile hava yastığı ile donatılmış, ciddi göğüs yaralanma riski yüksek belirtilir ve araç bu testi hiç puan. Yan bariyer testinde, araç maksimum puanı elde etmiştir. Euro NCAP Jeep tarafından sağlanan verileri gözden ve yan bariyer testinde puanlama önemli ölçüde hava yastığı etkilenmez sonucuna etti. Pusula Aktif koltuk başlığı ile donatılmıştır. Bu duyular araba çarptı ve baş ve koltuk arasındaki mesafeyi azaltmak için kısıtlama dağıtır edildiğinde. Ancak, cip sisteminin Euro NCAP tarafından belirlenen hız ve etki şiddeti bir dizi üzerinden sağlam çalışır, böylece sistem dağıtım olmadan, 'pasif' test olduğunu göstermek için kanıt vermedi. Test sonuçları Bir arkadan çarpma durumunda oluşabilecek boyun yaralanmalarına karşı koruma marjinal belirtti.
Çocuk yolcu
3 yaşındaki kuklanın başının ileri hareketi, ön taraftan çarpmalar sırasında aşırı olmadığını, ileriye dönük kısıtlama oturdu. Yan etkisi olarak, 3 yıl ve 18 ay mankenleri hem düzgün otomobilin iç parçaları ile temas riskini en aza indirerek, kendi koltuk koruyucu kabuk içinde bulunan edilmiştir. Yolcu hava yastığı devre dışı bırakılamaz. İlk hava yastığı devre dışı bırakmadan bu oturma pozisyonunda kısıtlama bakan bir arkaya kullanmanın riskleri yolcu güneşlik sadece bir tarafında sadece İngilizce etiket açıklanmıştır.
Yaya
Tampon yayaların bacakları onun korunması için bir sayıyla oynadı. Kaput ön kenarı da test tüm alanlarda zayıf bir koruma sunan, hiçbir sayıyla oynadı. Kaput çocuğun başını vurabilecek, bazı alanlarda iyi bir koruma sağladığı, fakat zayıf veya diğerleri marjinal oldu. Bir yetişkinin kafası titreştirecek Bu alanlarda, kaput neredeyse tamamen zayıftı. Pusula derece yaya koruması, performansı iki yıldız ile sınırlıdır.
Güvenlik yardımcı
Elektronik Stabilite Kontrolü standart donanım. Emniyet kemeri hatırlatma sürücü ve ön yolcu koltukları için standart donanım ama Euro NCAP gereksinimlerini karşılamak vermedi ve ödül değildi. Bir hız sınırlama cihazı Jeep Compass sunulmaz.