škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Jeep Compass'dan kötü bir EuroNCAP skoru!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
Jeep için kötü bir durum.
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta



Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Revize Edip Tekrar Girecektir , Navara Yarım Yıldız Bile Alamıştı


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Demekki bu adamlar arabayı ürettikten sonra adam gibi crash testlerine sokmuyorlar..Kendi bünyelerinde..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı sipartacus

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 626
    • Profili Görüntüle
Çok kötü bir sonuç, yandan çarpan direk testi rezalet nedir öyle, benim aveo bile bundan daha başarılı.
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=ebece9f6-a4e3-4466-aaf4-db87a58929be

Buda açıklaması;
Yetişkin yolcu
Yolcu bölmesi önden çarpışmalarda stabil kaldı. Gösterge  tablosundaki Yapıları diz yaralanma riski sunuldu ve sürücü ve yolcu  kuklaları ve otomobilin her iki femur cezalandırılmıştır. Pusula isteğe bağlı yan göğüs hava yastığı ile test edilmiştir. Yan  direği etkisi olarak, kaburga sapmaların kukla okumaları bile hava  yastığı ile donatılmış, ciddi göğüs yaralanma riski yüksek belirtilir ve  araç bu testi hiç puan. Yan bariyer testinde, araç maksimum puanı elde etmiştir. Euro  NCAP Jeep tarafından sağlanan verileri gözden ve yan bariyer testinde  puanlama önemli ölçüde hava yastığı etkilenmez sonucuna etti. Pusula Aktif koltuk başlığı ile donatılmıştır. Bu duyular araba çarptı ve baş ve koltuk arasındaki mesafeyi azaltmak için kısıtlama dağıtır edildiğinde. Ancak,  cip sisteminin Euro NCAP tarafından belirlenen hız ve etki şiddeti bir  dizi üzerinden sağlam çalışır, böylece sistem dağıtım olmadan, 'pasif'  test olduğunu göstermek için kanıt vermedi. Test sonuçları Bir arkadan çarpma durumunda oluşabilecek boyun yaralanmalarına karşı koruma marjinal belirtti.

Çocuk yolcu
3 yaşındaki kuklanın başının ileri hareketi, ön taraftan çarpmalar sırasında aşırı olmadığını, ileriye dönük kısıtlama oturdu. Yan  etkisi olarak, 3 yıl ve 18 ay mankenleri hem düzgün otomobilin iç  parçaları ile temas riskini en aza indirerek, kendi koltuk koruyucu  kabuk içinde bulunan edilmiştir. Yolcu hava yastığı devre dışı bırakılamaz. İlk  hava yastığı devre dışı bırakmadan bu oturma pozisyonunda kısıtlama  bakan bir arkaya kullanmanın riskleri yolcu güneşlik sadece bir  tarafında sadece İngilizce etiket açıklanmıştır.

Yaya
Tampon yayaların bacakları onun korunması için bir sayıyla oynadı. Kaput ön kenarı da test tüm alanlarda zayıf bir koruma sunan, hiçbir sayıyla oynadı. Kaput çocuğun başını vurabilecek, bazı alanlarda iyi bir koruma sağladığı, fakat zayıf veya diğerleri marjinal oldu. Bir yetişkinin kafası titreştirecek Bu alanlarda, kaput neredeyse tamamen zayıftı. Pusula derece yaya koruması, performansı iki yıldız ile sınırlıdır.

Güvenlik yardımcı
Elektronik Stabilite Kontrolü standart donanım. Emniyet  kemeri hatırlatma sürücü ve ön yolcu koltukları için standart donanım  ama Euro NCAP gereksinimlerini karşılamak vermedi ve ödül değildi. Bir hız sınırlama cihazı Jeep Compass sunulmaz.




Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle