dün akşam ayrıca resmi sitesinden mesaj attım yüceye aynen şöyle yazdım:
yaklaşık 1 ay önce skoda özdağ kocaeli bayisinden 78 bin lira ödeyerek skoda süperb 1.6 TDI elegance marka araç satın aldım. 2 hafta önce aracın sol ön farının içeriden buğulandığını gördüm, önceleri pek önemsemedim fakat son bir hafta içinde buğulanma o kadar arttıki artık far resmen buzlu cama dönüştü. aracın aydınlatmasında problem yaşadığım gibi görünüm olarakta çok kötü duruyor. zamanla geçer dedim ama hiç geçmedi aksine artarak devam etmektedir. durumu aracın yetkili servisine bildirdim (kocaeli özdağ) bana verilen cevap farın garantiden değiştirilemeyeceği oldu. araçta oluşan sorunun şahsımla bir alakası olmayıp tamamen fabrikasyon hatasıdır. araçla hiçbir kazam ve onarımım olamamıştır ve üstüne basarak tekrarlıyorumki bu araç 1 aylık bir araçtır. ben skoda markasına güvenerek tüm birikimimi aktararak bu aracı satın aldım lakin şu anda mağdur edilmekteyim, bu vesileyle firmanızdan bu parçanın garanti kapsamında değiştirilmesini talep ediyorum. aksi takdirde avukatlarıma talimat vererek firmanızı tüketici hakları mahkemesine ve diğer adli mercilere dava edeceğimi, başta ulusal ve yerel medya ve sivil toplum örgütleriyle temasa geçeceği, hakkımı tüm platformlarda arayacağımı belirtiyorum. olayın bu reddelere gelmeden firmanız tarafından mağduriyetimin giderileceğini temenni ediyorum.