škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

rölanti problemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ozirus

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
rapid 16 tdi dsg rölanti sorunu
araba soğukken rölanti 800 devirlerde ancak bir süre sonra 1000 devirde kalıyor. bugün sabah denedim motor hararet 90 derece geldi kaloriferi açtım rölnati 1000 devire geldi. kaloriferi kapattığımda tekrar 800 devire inmedi. arabayı kontaktan kapatıp çalıştırdım tekrar 1000 devirde kaldı ne olduğunu anlayamadım bilen arkadaşlar yardımcı olumusunuz. teşekkürler
« Son Düzenleme: 13 Aralık 2013, 15:40:44 Gönderen: ozirus »


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ozirus;452578
rapid 16 tdi dsg rölanti sorunu
araba soğukken rölanti 800 devirlerde ancak bir süre sonra 1000 devirde kalıyor. bugün sabah denedim motor hararet 90 derece geldi kaloriferi açtım rölnati 1000 devire geldi. kaloriferi kapattığımda tekrar 800 devire inmedi. arabayı kontaktan kapatıp çalıştırdım tekrar 1000 devirde kaldı ne olduğunu anlayamadım bilen arkadaşlar yardımcı olumusunuz. teşekkürler

Sartlara göre ecu rolantiyi kendisi ayarlar, normal..


Çevrimdışı Elantra

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ozirus;452578
rapid 16 tdi dsg rölanti sorunu
araba soğukken rölanti 800 devirlerde ancak bir süre sonra 1000 devirde kalıyor. bugün sabah denedim motor hararet 90 derece geldi kaloriferi açtım rölnati 1000 devire geldi. kaloriferi kapattığımda tekrar 800 devire inmedi. arabayı kontaktan kapatıp çalıştırdım tekrar 1000 devirde kaldı ne olduğunu anlayamadım bilen arkadaşlar yardımcı olumusunuz. teşekkürler
Sn.ozirus,
sorunuzun cevabı aşağıdaki yazı olabilir.
Not: Rapid kullanım kılavuzundan alıntıdır. (Belki gözünüzden kaçmıştır diye yazıyı buraya kopyaladım...)
 
Otomatik tüketici kapatma
Araç aküsüne aşırı yüklenildiğinde araç şebekesi yönetimi tarafından, araç aküsünün boşalmasını önlemek için otomatik olarak farklı tedbirler alınır. Bu şu şekilde kendini gösterebilir:
- Alternatörün araç şebekesine daha fazla akım sağlaması için rölanti devir sayısı arttırılır.
- Gerekirse daha büyük elektrik tüketicilerin, örn. koltuk ısıtması, arka cam ısıtıcı, 12-Volt priz gerilim beslemesi, gücü sınırlandırılır veya acil durumda tam kapatılır.
Not
Araç şebekesi yönetiminin olası müdahalelerine rağmen araç aküsü boşalabilir. Örneğin kontak, motor dururken uzun süre açık ise veya park lambası uzun süreli park sırasında açık ise. Olası bir tüketici kapatma işleminden sürüş konforu etkilenmez.


Çevrimdışı ozirus

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için