škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Räikkönen'den inciler

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
Aah ah gelin bana sorun 1996-2009 arası sıralama turu bile kaçırmadım ama şimdi yarışları telefonun hatırlatıcısı olmasa unutuyorum :(


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
@uğur abi,
 
dünyadaki en büyük schumi hayranlarından biri olsam da o geçiş bence f1 tarihinin en sansasyonel geçişidir.
ne demek istediğimi ortada tur yiyen bar hondalı ricardo zontanın aracından izlerseniz anlarsınız :ok:
 
[YOUTUBE]dKRN5lx7MOI[/YOUTUBE]


Çevrimdışı flash41

  • White Dead Angel
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 226
    • Profili Görüntüle
Zeki adam;
Hayatın kendisini değil, kendisi hayatı tiiiye almış.
Hazır cevap  :++::++::++:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: lrfan;290114
Gerçekten de F1 eskiden F1'di  :(
:kat::syg::syg2:


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Motorsporları bölümü canlı olacak gibime geliyor.

Eskiden pek rağbet olmazdı bu topiclere :)


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;290110
Mika' nın Schumaher' i şu geçişi efsanedir:
[YOUTUBE]K1WuWu8kGak[/YOUTUBE]
http://www.youtube.com/watch?v=K1WuWu8kGak

O zamanlar deli gibi Formula-1 izlerdim. Koyu Ferrari taraftarıydım hatta. Ama McLaren'ler düzlükte basıp geçiyorlardı Ferrari'leri o ara, deli oluyordum nasıl geçiyor bunlar diye.


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
Schumi 96da geldikten sonra 00 e kadar çok savaştı Ferraride ama
- 97de villeneuvenin üzerine atlayıp puanlarını sildirdi
- 98de coultharda belçikada (bence coulthardın hıyarlığı) arkadan çarpıp çok önemli puanlar kaybetti
- 99da ayağını kırdı
 
yani 3 yıl boyunca şampiyonlukları heba etti diyebiliriz.
2000 ve sonrasında da altın çağ başladı zaten :) Ama o altın çağ bana 98-99-00 kadar zevk vermedi :(
Zaten F1 bir daha da asla o yıllardaki gibi olmadı :(


Çevrimdışı LeChiffre

  • Weatherman
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1002
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;290110
[YOUTUBE]a5UtKWpXMPs[/YOUTUBE]
http://www.youtube.com/watch?v=a5UtKWpXMPs

Mika' nın Schumaher' i şu geçişi efsanedir:
[YOUTUBE]K1WuWu8kGak[/YOUTUBE]
http://www.youtube.com/watch?v=K1WuWu8kGak


ISTE ARADIGIM VIDEO. Ne demek istedigim daha iyi anlasilmistir:kart::+1:


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2011, 16:41:18 Gönderen: ST-max »


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Ayrton Senna üzerine pilot yoktur. Vefat ettiği kazayı canlı izledim. Hala aklıma geldikçe ellerim terler, ağladığımı bilirim. Dönemindeki araçlar onun standartlarının altındaydı resmen, araçlar ona yetmiyordu hatta bu konuda koçundan zaman zaman uyarı bile almıştı o, çok zorluyorsun olmuyor, dikkat et böyle yapma v.s şeklinde. İnsan olarakta harika bir insandı, efsane ya, adamın heykeli dikildi var mı ötesi zaten.
Mika tipik Fin pilotu, soğukkanlı, sakin v.s ama Mika'yı Mika yapan Mclaren Mercedes'dir. O yıllarda o adamlar tasarım ve motor konusunda çok hızlı atılım yaptılar, Coulthard çok mu yetenekli pilottu yoksa ama Mika'yla arkalı önlü yürüyorlardı, araba sayesinde. A1 Ring o zamanlar yarış takvimindeydi, efsane A1 virajından bunların beraber dönüpte arkadaki grubun dakikalar sonra oraya varıp döndüğünü biliyorum:D , saniye değil dakika farklar vardı :D bir acayipti o seneler ve bir o kadar zevksiz, rekabet kalmamıştı resmen, Mc Mercedes kafadan kopardı gitti resmen:D neden sonra fark kapatılabildi, Ferrari Jean Todd'a bu konuda çok şey borçludur da.
80'ler ve 90'larda ki F1'in tadının şu anda esamesi yok, şimdikiler tamamen oyuncak, bas gaza gitsin bas frene dursun :D


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Benim bildiğim küçüklüğüne dair anısı;
Ayağı debriyaja zar zor yetiştiğinden kendiliğinden debriyajsız vites atmayı öğrenmiştir.
Günümüzde yeni yeni kullanılan sol ayak freninin ve heel and toe tekniğini o zamanlarda bilen sayılı pilotlardandır.

Bu arada debriyajsız vites atmak maharet ister.Bildiğiniz üzere debriyaj motor ile şanzımanın hızını eşitleyen parçadır.Belli bir devirde bu 2'sininde hızı eşit olduğunda atabilirsiniz.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ST-max;290392
Benim bildiğim küçüklüğüne dair anısı;
Ayağı debriyaja zar zor yetiştiğinden kendiliğinden debriyajsız vites atmayı öğrenmiştir.
Günümüzde yeni yeni kullanılan sol ayak freninin ve heel and toe tekniğini o zamanlarda bilen sayılı pilotlardandır.

Bu arada debriyajsız vites atmak maharet ister.Bildiğiniz üzere debriyaj motor ile şanzımanın hızını eşitleyen parçadır.Belli bir devirde bu 2'sininde hızı eşit olduğunda atabilirsiniz.


Fiat doblo'da (eski araçta) debriyajsız vites atılıyordu :D Ama senkromeçlerde sorun vardı galiba..Elim viteste duruyordu.Devir belli bir sayıya ulaştığında elimin ağırlığı ile vites lok! diye geçiveriyordu.Böyle bişey olsa gerek..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mygokhan;290652
Fiat doblo'da (eski araçta) debriyajsız vites atılıyordu :D Ama senkromeçlerde sorun vardı galiba..Elim viteste duruyordu.Devir belli bir sayıya ulaştığında elimin ağırlığı ile vites lok! diye geçiveriyordu.Böyle bişey olsa gerek..
Favorit' le otobanda ben de öyle yapıyorum. Mesele o devri tutturabilmekte.:wnk:


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle