škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Kasko Hasar Onarımı Hakkında Yardım Lütfen

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun inşallah hallederler.
 
 ayrıca arkadaşlar şu alıntı yapma hastalığından bıkmadınızmı. aynı sayfada 3 tane aynı paylaşım alıntılı. lütfen dikkat edelim. sizi bilmem ama ben çok sıkıntılıyım bu konudan


Çevrimdışı ilkerA5

  • SkodaTR
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 383
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bekzdl;474475
Arkadaşlar bugün gittiğimde tekrardan görüşüp eksiklikleri halletmelerini isteyeceğim , umarım bu sefer eksikleri hallederler , ara sıra adamlara da hak verir gibi oluyorum çünkü eksiklerden bir kaçı sadece güneş altında dikkatli bakınca gözüküyor , sonuçta insandır gözden kaçmıştır diyoruz ama eksik 1 değil 2 değil hatta o gün gittiğimde boyanın kalkıp astarın gözüktüğü yeri gösterince ordaki servis şefi , ustasına dedi bunu nasıl gözden kaçırdınız gibisinden ama 17 günde az değilki iş aceleye geldi diyeyim öylede değil , işin enteresan tarafı iş yerinin otoparkında arkadaşların ve benim bariz şekilde gördüğümüz kusurlar servise gidince gözükmüyor mesela sağ ön kapı altında göçük 1 parmak büyüklüğünde yaklaşık 1 cm derinliğinde gölgede hiç belli olmuyor , şimdilik iş tam olarak daha bitmediğinden servis ismi vermenin etik olmadığını düşünüyorum , bu kezde dediğim eksiklikler düzeltilmez ise o zaman zaten servis ismini paylaşırım

Aslında servisteki ustaların vs. ilgi alakası çok güzel , güzelce dinliyorlar eksikleri görünce hak veriyorlar yardımcı olmaya çalışıyorlar ama benim kızdığım şeyler araba 17 gün kaldı orada bu kadar süre içerisinde neden bunlara dikkat etmediler hadi dikkat etmediler gidip ben kendim görüp uyardım arabayı teslim almadan şurası şöyle burası şöyle gibisinden birde en çok kızdığım , aracı kontrol etmeye her 2 günde bir gittiğimde eksikleri görüp belirtiyorum adam masasının üstündeki kağıda not alıyor buna rağmen gidiyorum adama söylüyorum düzelttik diyor servisin orada bakıyorum hiç belli olmuyor iş yerine geliyor kabak gibi ortada.


ya efe dir ya da and. benim servisim Efe. Sanırım sorun yaşadığınız servis And. Çünkü Efenin ustaları boya konusunda çok titiz.


Çevrimdışı ilkerA5

  • SkodaTR
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 383
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mdindas;474575
geçmiş olsun inşallah hallederler.
 
 ayrıca arkadaşlar şu alıntı yapma hastalığından bıkmadınızmı. aynı sayfada 3 tane aynı paylaşım alıntılı. lütfen dikkat edelim. sizi bilmem ama ben çok sıkıntılıyım bu konudan


Alıntı ne kadar uzun olursa olsun 3 satırını gösteren geri kalanını gizleyen "Göster/Gizle" tuşu ile tamamını da görüntüleyebilmemizi sağlayan bir eklenti mevcut vBulletin için, adminlere söyleyelim kuruversinler :)


Çevrimdışı emre0884

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 832
    • Profili Görüntüle
Geçen sene de bizim başımıza aynısı geldi. Bende sizinle aynı tahmindeyim. Sokak arasındaki boyacıda  boyatsam daha iyi olurdu sanırım!!


Çevrimdışı civanmukti

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
Ankara'da And ve Efe var sadece. başka şansımız yok maalesef. kişisel fikirlerimiz ve tecrübemi aktarayım:
15 bin bakımında Efe yağı kendim götürdüğüm için servise almadı. müdüre kadar çıktım olmadı. Yüce'ye şikayet ettim servisin kararıdır dedi. imzaladığımız veya imzalamadığımız hiçbir evrakta ben mutlaka servisteki yap kullanılacaktır diye bir şey okumadım da görmedim de. bu arada götürdüğüm yağ kitapçıktaki özelliklere uygundu (Mobil 1 ESP 5w/30). ben de o sinirle And'a götürdüm servise aldılar. şimdi Ankara'da tek Efe olsaydı veya And da aynı şeyi yapsaydı ben bakım için nereye gidecektim. benim bildiğim ve mantığımın kabul ettiği hiçbir araç için yağ değişimi serviste yapılmak zorunda değildir. kitapçık uygumlu yağı kullanırsınız olur biter. misal en yakın servisin 200 km olduğu bir yerde yağ değişimi elzemse araç garantiden mi çıkacak? her neyse olayı uluslar arası platforma da taşıycam az kaldı.

onarım ile ilgili de benim de araca yandan sürttüler ve serviste 10 gün kaldı (efenin tamir işi daha iyi ve eve yakın diye oraya götürmüştüm). ufak tefek rütuş sorunları vardı çok takılmadım. ama kapı değişmişti. tam oturtamadılar. onu da yaptırdım. bu sefer de zaman zaman içinden ses geliyor. servise gidip keşif sürüşü yapıyoruz bu sefer de inat ya ses gelmiyor. garip bir durum yani.

hasta doktora gidince iyileşirmiş misali bizim araçlar da sevise gidince sesi, arızayı kesiyor, bunu anladım. tamir-onarım işleri de tamamen şans.


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Pazartesi günü akşam aracı yazdığım sorunlardan dolayı teslim ettim Çarşamba günü akşam teslim aldım.

Boyalardaki hatalar boyanın tam kurumadığı iddia edilerek düzeltilmedi. Bir ara uğrayın onu hallederiz dediler ki ben artık o izlerin gitmeyeceğine kesin karar verdim.

Direksiyon için test sürüşüne çıktık direksiyonun sağa doğru yamukluğu aynı bıraktığım şekilde devam ediyordu. Düzelttiklerini söylediler ben sanayide gider yaptırım dedim üstünde durmak istemedim artık çünkü midem bulandı.

Asıl sorun direksiyondan gelen ses test süresince hiç gelmedi. Servisten çıkıp eve giderken yolda defalarca tekrarladı, eskisinden hiçbir farkı yok boş bir arazide kontrol ettim bıraktığım halinden hiçbir farkı yok hatta daha da artmış. servisi aradım tamam getirin bakalım dediler. Cumartesi günü tekrar götüreceğim.

Kesinlikle şunu söylemeliyim serviste görüştüğüm kişiler üslup olarak müşteriye yaklaşım olarak çok iyiler servis şefinden yıkamacısına kadar saygı sevgi ile yaklaşıyorlar fakat bu yaşananlar bana teknik olarak birçok konuda yetersiz olduklarını yada firmanın genel politikası gereği garanti kapsamı içinde mümkün olduğunca sorunları arızalı gözardı edip öteledikleri düşüncesini veriyor.

Ben daha önce yasal işlem başlatma niyetim olduğu için servise götürmeden önce arabayı sanayide birkaç ustaya baktırdım hepsi direksiyondaki ses ile ilgili aynı teşhisi koydu bozulan parçanın ismine kadar ve ne sebeple olduğuna kadar söyledi. Servise bu sorunları iletmeme rağmen onlar çok farklı yerlerde aradılar sorunu yada bulmak istemediler.

Cumartesi günü arabayı teslim etmeyeceğim bende başında bekleyeceğim yapılan işlemleri izleyeceğim ki cumartesi günü tekrar gitmenin sebebi de servis görevlilerine bana karşı gösterdikleri ilgiden dolayı olan saygımdandır. O gün akşama arabayı sağlam bir şekilde eve götürmemem halinde pazartesi günü benimde bugüne kadar olur böyle şeyler diyerek ötelediğim umursamadığım sorunlarla birlikte bu yaşananlarıda ekleyerek dava açacağım.

Biz galiba millet olarak insani ilişkiler sebebiyle böyle sorunları sık sık yaşıyoruz firmalar umursamıyor. Arabamı iki ay önce tamirden teslim aldığımda bu sorunlar için avukatla görüştüğümde dava açalım dedi bu konu için vekalet bile çıkardım fakat bayramdan önce servis yetkililerinin verdiği güven sebebiyle işlem başlatmadım. Doğru olan insan odaklı değil iş odaklı olmakmış. Bu hatam iki aydır arızalı bir aracı kullanmaya ve defalarca vakit ayırıp servise gitmeye maloldu.
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2014, 10:29:36 Gönderen: ekin »


Çevrimdışı civanmukti

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
çok yerinde bir usulle yaklaşıyorsunuz. tebrik ederim. keşke herkesin zamanı, imkanı ve enerjisi olsa da olaylara böyle yaklaşsa eminim ki o zaman aldığımız her türlü hizmetin kalitesi çok farklı olacaktır.
sonuçları burda paylaşırsanız bilgimiz olsun. kolay gelsin.


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: civanmukti;475352
çok yerinde bir usulle yaklaşıyorsunuz. tebrik ederim. keşke herkesin zamanı, imkanı ve enerjisi olsa da olaylara böyle yaklaşsa eminim ki o zaman aldığımız her türlü hizmetin kalitesi çok farklı olacaktır.
sonuçları burda paylaşırsanız bilgimiz olsun. kolay gelsin.


inanın saydığınız kriterlerin hiçbiri bende de yok. hatta birçok kişiden daha fazla imkan, zaman ve enerjiye ihtiyacım var. Engelli bir çocuğum var ve 2 aydır bu saçmalıklar yüzünden eğitimi aksıyor devamlı işyerinden izin almak durumunda kalıyorum vs. Ama kazancımın büyük bir kısmını her ay kredi olarak ödediğim bu araçta en küçük sıkıntı beni daha fazla rahatsız ediyor. Sonuçta araba alırken hepimiz bu gibi sıkıntılar yaşamamak için maliyeti yükseltip kaliteli markalara yöneliyoruz, insan yapımı her türlü arızanın çıkması normal ama bu fiyatlara satılan bu seviyede markalarda en azından yaşanmaması gereken şeyler diye düşünüyorum. Ben park ederken dikkat ettiğim aracın yetkili servise teslim ettiğimde orada çiziyorlarsa yapılan işin temelinde bir sorun var demektir.


Çevrimdışı civanmukti

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ekin;475359
inanın saydığınız kriterlerin hiçbiri bende de yok. hatta birçok kişiden daha fazla imkan, zaman ve enerjiye ihtiyacım var. Engelli bir çocuğum var ve 2 aydır bu saçmalıklar yüzünden eğitimi aksıyor devamlı işyerinden izin almak durumunda kalıyorum vs. Ama kazancımın büyük bir kısmını her ay kredi olarak ödediğim bu araçta en küçük sıkıntı beni daha fazla rahatsız ediyor. Sonuçta araba alırken hepimiz bu gibi sıkıntılar yaşamamak için maliyeti yükseltip kaliteli markalara yöneliyoruz, insan yapımı her türlü arızanın çıkması normal ama bu fiyatlara satılan bu seviyede markalarda en azından yaşanmaması gereken şeyler diye düşünüyorum. Ben park ederken dikkat ettiğim aracın yetkili servise teslim ettiğimde orada çiziyorlarsa yapılan işin temelinde bir sorun var demektir.


serviste başına gelen elbette ki büyük edepsizlik. ne o çizmek filan. insanın içi gidiyo valla.
başladığınız işte başarılar diliyorum.


Çevrimdışı alperen

  • S E A T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2155
    • Profili Görüntüle
Aynı şekilde serviste bizim arka camı altını 5-6 cm kadar çizmişler. Birde inkar ediyorlar biz yapmadık diye. Büyük bir sıkıntı olmadığı sürece servisin kapısının önünden geçmiyoruz .


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ekin;475359
inanın saydığınız kriterlerin hiçbiri bende de yok. hatta birçok kişiden daha fazla imkan, zaman ve enerjiye ihtiyacım var. Engelli bir çocuğum var ve 2 aydır bu saçmalıklar yüzünden eğitimi aksıyor devamlı işyerinden izin almak durumunda kalıyorum vs. Ama kazancımın büyük bir kısmını her ay kredi olarak ödediğim bu araçta en küçük sıkıntı beni daha fazla rahatsız ediyor. Sonuçta araba alırken hepimiz bu gibi sıkıntılar yaşamamak için maliyeti yükseltip kaliteli markalara yöneliyoruz, insan yapımı her türlü arızanın çıkması normal ama bu fiyatlara satılan bu seviyede markalarda en azından yaşanmaması gereken şeyler diye düşünüyorum. Ben park ederken dikkat ettiğim aracın yetkili servise teslim ettiğimde orada çiziyorlarsa yapılan işin temelinde bir sorun var demektir.

Allah sabır ve metanet versin kardeşim. Bu memlekette yaşamak hakikaten zor :(


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Uzun zaman oldu ancak süreç hakkında bilgi vereyim.

Boya sorunu tahmin ettiğim gibi; aradan 4 ay geçtikten sonra servise artık kurumuştur buyurun yapın ne yapacaksınız dediğimde bunun çözümü yok tekrar boyanacak dedi. 4 ay boyunca defalarca geldiğimde neden bunu kabul etmediniz dediğimde hemen bir kurban seçilip arkadaş hata yapmış keşke bizimle görüşseydiniz moduna geçtiler.
 
Neyse aracı verdik kaput tekrar kazındı boyandı teslim almaya gittim eskisinden daha rezil boya her tarafında kusurlar mevcut logonun etrafı kat kat boya izleri bir sürü leke kıl tüy vs. Boya kuruyacak, pasta cila, temizleyelim, işin doğası bu, ne yapalım dilimizlemi temizleyelim vs. Fazla uzatmadım anahtarı aldım çıktım.

Farklı bir serviste kaputun komple kazınması boyanması için fiyat teklifi aldım ve noterden ihtar çektim bu tutarın ödenmesi veya siz hariç herhangi bir yetkili serviste boyama işleminin yapılıp faturanın firmanız tarafından ödenmesi şeklinde. Servis aradı yine arkadaşlar hata yapmış, terbiyesizlik yapmış keşke bizi görseydiniz vs. aracınızı evden alalım, ikame araç verelim, halledelim ücretsiz teslim edelim... kabul etmeyince bu sefer hemen üslup değişip benim istediğim rakamın çok yüksek olduğu durumdan fırsat çıkarıp kar etmeye çalıştığımı söylediler. Tüm işlemler yetkili serviste benim istediğim rakamın 3 de 1'i fiyata yapılırmış ben fırsatçılık yaparak para kazanmaya çalışıyormuşum. Arayan arkadaşa benim ihtarnamede para ödenmesi veya yetkili serviste gerekli işlemin yapılarak ücretinin ödenmesi yazdığımı okumamış olacakki böyle bir suçlamada bulundu. Benim için sorun yok ben para istemiyorum diğer serviste işlemler yapılsın pazarlık vs. siz yapın ücreti ödeyin dedim. Kabul etmediler kapattılar.

Süre dolmasına yakın avukatları arayarak yine aynı iyi niyet cümlelerinden sonra istediğim rakamı gönderdi. 100 TL noter ihtarname ücretinide alma hakkım var iken talep etmedim. Avukatlarınada ilettim sorun para değil üslubunuzdur bu şekilde konuşmayınca anlaşılmıyoruz dedim umarım bundan sonra yetkili servis olmanın verdiği sorumluluk ile hareket eder biraz daha hassas davranırlar.
« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2015, 15:31:04 Gönderen: ekin »


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ekin;512257
... umarım bundan sonra yetkili servis olmanın verdiği sorumluluk ile hareket eder biraz daha hassas davranırlar...

Hiç sanmıyorum. Belediyenin 4 gün önce döşediği kaldırım taşlarının çöktüğü, resmen heyelan bölgesi olarak tescillenmiş yerlere gökdelenler diken teknik elemanların(!) cirit attığı bir ülke burası..

Büyük geçmiş olsun.


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
en iyi davranış. anlaşmazlığa düştüğünüz bir kişi veya kurumu mahkemeye vermek, zabıtaya, karakola veya ilgili kuruluşa şikayet etmek kanuni bir haktır. ve karşı tarafa bu işlemi yapacağınızı söylemek bir tehdit değil HUKUKA DAVET tir. Alacağınızı tahsil etmek ve bunun yanında yaptığınız masrafları da talep etmek haktır.

ankara gibi bir yerde iki tane yetkili servisin olduğu yerde seçme şansı var. birinin yaptığı kusuru veya tespit edilemeyen giderilemeyen işleri diğerinde yaptırmak şansı var. ve diğerinde yapacağınız işlemleri diğeri ret edemez. iyi yapmışsınız geçmiş olsun.

benimde halen garantide olan aracımı başıma gelen boya gerektiren iki hasarımı şaşmaz sanayide kasko anlaşmalı özel serviste yaptırdım. hem beklemedim hemde istediğim sonucu aldım. çünkü yetkili servislerin boya konusunda ne kadar yetkisiz olduklarını biliyorum. opak şeker beyazı gibi bir rengin bile içine edecek kadar yetkisizler.