škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Octavia garanti sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Safak0363

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar Aracımı 31 Ekim 2014 'de Konya bayisinden aldım,Bir şansızlık eseri Yaşadığım şehre dönerken aynı gün geceleyin yolda altıma yola düşmüşmüş olan Hurda parçası girdi(ütü masası) ön plastik tamponun sağ sis farı tarafında 5 cm çatlak meydana geldi ve su hortumunuda kestiği için yola devam edemedim,olay Konya sınırlarında gerçekleştiği için Konya skoda Servisi'ne çektirerek kasko kapsamında ön plastik tampon değişti ve tamiri yapıldı..Daha geçen hafta  HAFTA SONUNA KADAR kadAr aracımda hiç bir sorun yoktu..
Afyon -Urfa arasında işim gereği yolculuk yaptım Hava çok yağışlıydı ve zaman zaman yolculukta SİS FARINI kullandım;ancak Urfa'ya döndüğümde sağ Sis farınızı kontrol edin uyarısı verdi ve sis farının yapmadığını gördüm Pazartesi ilk işim Urfa Acem oğlu Skoda Servisi'ne aracımı götürdüm ,sis farı lambasının bozulmuş-yanmış olduğunu söylediler ve garanti kapsamına girmediğini söyleyerek benden cüzzi bir ücret talep ettiler bende ücreti verip sis FARINI değiştirttim.

Ancak 1 gün sonra aracımı yıkadıktan sonra sağ bixzenon farın olduğu camın buharlaşma yaptığını gördüm ve ertesi sabah aracımın bolero ekranında "sağ gündüz FARINI" kontrol edin uyarısını gördüm ve aklıma yine servisin garantiye girmez demesi geldi ve Yüce oto müşteri hizmetlerini aralayacak durumu anlattım ve bana garanti kapsamı altında olduğunu söylediler ve serviste dosyanız açılmıştır gidin yaptırın dediler.

Urfa skoda Servisi'ne gittiğimde beni biraz tavırla karşıladılar ve garanti kapsamına girdiğini söylerek aracı bırakmamı söylediler ben de memnuniyetle bıraktım ve aracımın garanti kapsamında yapılmasını bekledim..

Ama servis danışmanı akşam üstü beni cepten arayarak aracımın sağ farına su girdiğini ve  far beyninin oksitlenme yaptığını söyleyerek garanti kapsamına girmediğini,sebebinin ise Konya skoda Servisi'nde araç tamir görürken far kapağını takmayı unutmuş olabilirirler dedi ve tamir ücretinin beyinle farın değişmesinin 1700 küsür TL olduğunu söylediler.
Ben durum itiraz ederek benim bu konuda hiç bir kusurum bulunmadığını Söylesemde fayda etmedi;hatta dalga geçer gibi 900 km uzaktaki Konya Servisi'ne götürün yaptırın dedi servis danışmanı..
Ben de Konmar Skoda bayini cepten arayarak  durumu Anlattım ve onlarda sizi gayet iyi anladık diyerek Urfa ademoğlu Servisi'nde görüştüğüm kişinin numarasını istediler..
Aradan 1 saat geçti Konmar skoda servisi görevlisi bana dönüş yaptı ve sorunu hallettiklerini garanti kapsamında yapılacağını söylediler bende  Urfa servisini arayarak doğrulamak istedim ve Urfa servisi doğruladı garanti kapsamında yapılacağını söylediler..

 Ertesi gün yani Perşembe günü aracımı almaya gittim, Bana beyin ve led gündüz farlar bozulmuş tamir olmaz değişmesi lazım diyen Urfa servisi Beyindeki oksitlenmeyi gidererek arızayı tamir etmiş.. Ben de garanti kapsamında değişmiyecekmiydi yine aynı sorunu çıkarmasın dedim.. Malesef yine garanti kapsamına girmediğini Konmar skoda servisindeki görevlinin hatırına tamir ettiklerini söylediler...Bana herhangi bir fatura veya kayıt işlemlerine dair bir dosya makbul vs. Vermediler...

Yani Urfa skoda servisı daha sıfır olan ve 2 yıl garantisi olan aracımı garanti ve kayıt işlemleri yapmadan  sanki o araç o Servisie hiç gitmemiş gibikafa karışıklığı yaratacak şekilde tamir işlemi yaptı ve bu beni çok rahatsız etti..

Bu konuyu buraya yazdığım gibi skoda Konya Servisi'nde görevli servis görevlisine msj attım.. msjımı okudular ve cevap yazmadılar ve dönüşte yapmadılar.. Aynı zamanda bir kaç kez aradım cepten müşkule aldı ve telefonu hiç açmadı.. bu durum beni daha çok rahatsız etti..

Garanti konusunda detaylı bilgiye sahip olan ve benim durumumda ne yapılmasını bilen Skoda octavia aracı olan arkadaşlarımdan yol göstermelerini ve bana yardımcı olmalarını bekliyorum.. :(


Çevrimdışı yusufk5757

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 259
    • Profili Görüntüle
O nasil is arkadas yaa. Bu kadar mennun oldugum aracimdan boyle durumlari gordukce gozum korkuyor. Aslinda aractan degil de bu servislerden


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2968
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Maalesef ülkemizdeki insanların vicdani ve iş saygısı bu durumda, bazı markaların servislerinden kullanıcılar illallah etmiş durumda.
Yüce Otoyu ve Doğuş Otoyu (her iksini de) arayın ve ya iyisimi elektronik posta ile durumu anlatın.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Saçmalığın daniskası. Yüce ile görüşün.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Yüce'ye durumu maille bildirin. Şikayetinizi ve isteklerinizi yazın,  size dönerler..


Çevrimdışı m@hm@

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 316
    • Profili Görüntüle
Doğuş grubu özellikle çok iyi takip ediyor bu konuları ve bayilik iptaline kadar gidebiliyor, sizin başınıza gelenden anladığım Yüce veya Doğuş gittiğiniz servise önceden fırça kaymışki size kıllık yapmışlar, kesinlikle üstüne gidin ciddi yaptırımlar uygulanıyor müşteri memnuniyeti hakkında...


Çevrimdışı Ke®eM

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
Hocam selamlar,

  yüceyi arayın mail atın,  sizi bilgilendireceklerdir.  Aramadıkları an durumu çekcumhuriyetine yazın.

bu arada noter aracılığı ile durumu anlatan bir yazı gönderin. size 15 gün içinde yazılı cvp vermek zorundalar. elinizde bulunsun.


Buradan gelişmelerin detayını bekliyoruz.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Skoda Türkiye' nin %51 hissesi Doğuş' un.
Hem Yüce' ye hem de Doğuş' a email gönderin.
Doğuş Skoda' yı yeniden yapılandırma gayretleri içerisinde. Çok net biliyorum bu durumu. Şikayetinizi yazdığınızda illaki geri dönerek yapılacak işlemlerle ilgili sizi bilgilendireceklerdir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!