škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Faturanın açıklamasını yapabilecek varmı

Style · 32 · 7229

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı hakan_by

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 718
    • Profili Görüntüle
Oyalayıp yasal itiraz sürecini dolduruyorlar olabilirler bilginiz olsun.


Çevrimdışı alp06

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Style;555599
Yüce otonun cevabı manidar.bayi ile yaptığımız görüşmeler sonucunda tarafınıza dönüş yapılıp fatura Hakkı'nda bilgilendirileceksiniz dönüş yapılmaz ise tüm yasal haklarınızı kullanabilirsiniz.pekala ben yasal haklarımı kullanacaksam ve distribütör olarak bayiden fatura konusunda bilgi alıp dönüş yapamayıp sonrası beni yasal sürece yönlendiriyorsan bayi ile ilgili şikayetlerimizi direk yasal yollardan çözeceksem o Zaman bırak yurt dışından sipariş verelim bu araçları.ve Bayinin aramasını bekledik ve aradı yine aynı hikaye faturadaki farkın döviz kuruyla ilgili olduğunu ve hatta ticaret kanununa göre %10 eksik fatura kesebileceklerini ifade ettiler.pekala öyleyse neden ek fatura kestiniz dedim hem sizin hem bizim sorun yaşamamamız için denildi.çözüm olarak ne öneriyorsunuz konusunda ise yaşamış olduğum sıkıntılardan dolayı gönül alma mahiyetinde 15.000 bakım hediyemiz olsun denildi.bende tüm yaşadığım sorunlar ve fatura farkı nı ne yazıkki bu bakım hediyeniz telafi etmiyor dedim ve yetkililerle görüşüp farklı bi çözüm sunmalarını talep ettim bekliyoruz

faturadaki farkın döviz kuruyla alakalı olması çok saçma bir gerekçe neticede aracın faturasının kesildiği tarih göz önüne alındığında o tarihte Merkez Bankasının sitesinde döviz kurları belirlidir, kafalarına göre kur farkı diyemezler. Ayrıca kur farkı diyebilmeleri için ise aracın faturada gösterdikleri bedeli döviz cinsinden olması gerekir ve fatura tarihi itibari ile faturanın altında döviz kuru belirtilir.  Sunmadıkları bir hizmet dolayısıyla da sizden ek bir ücret alamazlar. Ayrıca size tavsiyem eğer ek faturayı size kargo aracılığı ile gönderirlerse kesinlikle kabul etmeyin, daha sonra faturayı size tebliğ ettirebilmek amacıyla tek yolları noter vasıtasıyla göndermek olur. Eğer böyle bir yola başvururlarsa Ticaret Kanunu 21/2. madde gereğince 8 gün içerisinde sizde noter yoluyla faturayı firmaya geri gönderin ve sizden haksız olarak alınan miktarın değerine göre (2015 yılına göre 3.300-TL' ye kadar İl Tüketici Hakem Heyeti, yüksek miktar için Tüketici Mahkemesinde) başvurunuzu yapın veya davanızı açın. Akşam eve gidince ilk işim faturayı kontrol etmek olacak
« Son Düzenleme: 23 Ocak 2016, 15:05:07 Gönderen: alp06 »