2014 Ekim' ine kadar resmi servisten hiç çıkmadım.O tarihe kadar hep aynı Ustaya aracımı teslim ettim.İşçilik kalitesini en azından şahsım adına üst düzeyde sağladım.Bu konuda herşey aracınıza bakan ustada biter.Benim gördüğüm aslında her yeni modelde yada değişiklikte resmi servis ustaları mutlaka ya seminer yada kurs görüyorlar.Ancak kimi işini laf olsun diye yapıyor, kimide zevkle.Birde önemli olan bu ülkede "BAHŞİŞ" denilen bir müessese (!) var. Bunu asla ihmal etmeyeceksiniz.
Gelelim ne zaman aracım bakım yada arıza nedeniyle servise girse,en geç 2-3 gün sonra mutlaka ya cep tlf.'dan yada sabit telefonumdan hem İstanbul'dan, hemde gittiğim servisin müşteri ilişkilerinden aranırım. Ancak bir faydasını göremedim.Laf olsun torba dolsun kabilinde aramalar. En son 2014 Ekiminde su radyatörü değişiminde yediğim hem parça'dan hemde 2 defa alınan işçilik (Tampon(Panel değişimi diye geçiyor) sökümü takılması-Su radyatörü sökümü takılması) nedeniyle yediğim KAZIK üzerine her 3 yere bildirmeme (Telefonda ve e-maille+Şikayetvar.com'a) nezaketen de olsa geri dönüş olmadı, bende resmi servis olayını bitirdim.Şikayetvar.com'da "
Şikayet No : 2732444" de daha detaylı görülebilir